- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz CyberPunk666 #83853 üzenetére
Számold hozzá a vétlen autóst, aki esetleg a családjával együtt bennégett a roncsban....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
Oroszul tudó kolléga szerint a kommentek között írják hogy az ott egy láb, mindkét motoros, és az első autós is meghalt, az autós speciel bennégett mert nem tudták kiszedni.
-
imibogyo
veterán
Szomorú az ilyet látni. És lehet nyugodtan g...cinek tartani, de nem a motorosra értem... Aki veszélyesen él, előbb, vagy utóbb de megkapja ami jár.
A kamerás autóst pedig simán nem értem. Minden autó lehúzódik ő meg ott marad, miközben neki is látnia kellett, hogy nem egy száguldozó jön felé. A második motoros simán megúszhatta volna (főleg ha előbb fékezett volna)...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A szerencsétlen, vétlen autóst sajnálja már valaki legyen szíves, aki a sok hülye f*sz motoros miatt halt meg, égett benn a kocsijában.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz Bogyó bá' #83864 üzenetére
Pontosat nem tudok, de, mivel kb ugyanolyan magas, és ez az időjáráselőrejelző oldal [link] még -9 fokokat is ír, én még nem erőltetném...
Egyébként érdemes megnézni. A teteje még nincs annyira "belakva", mint a fogaras, mert az már kezd túristalátványosság lenni, a szó rossz értelmében (bódés árusokkal tele), a transalpina az szinte töküres, csak te és a fekete aszfalt. És az alján nagyon jó kanyargós szakasz van. -
baboss
őstag
Holnapi programom [link]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #83864 üzenetére
Tavaly voltunk. Ott akkor van lezárás ha pl sok hó illetve eső esik. Pl [link] Ilyen is volt Somáékkal 2014-ben. [link] Transalpinán ahogy majdnem eléred Obársia Lotruluit kb 1km-en nincs aszfalt hanem murva van! [link] Sokkal szebb mint Transfogaras! Időjárást nézd, xar időben felesleges felmenni.Illetve 7A Brezoi felé ha nem túra endurod van akkor arra nem ajánlott menni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #83867 üzenetére
Kösz mindkettőtöknek az infót!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A mai kanyar elég lightos lett, de ennyi hiányzott csak az olajcseréhez. Ez utóbbi is elkövetve.
Érdekes, a jó idő ellenére is alig találkoztam ma motorossal: 9:30 körül indultam, délig egyet sem láttam, aztán Sásdon egy 3 fős brigád, majd még összesen 3 fő egyenként. Mi van ilyenkor, senki nem motorozik?!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
Végül én nem mentem sehova, a fiam nem akart velem jönni, a lányom dolgozott, a párom babázott. Egyedül nem volt kedvem elindulni, pedig az idő gyönyörű, hajnal 2 kor még fent voltam és eset, reggel 9 kor már sütött a nap.
-
baboss
őstag
Kawasaki Zephyr 400, 1992.
Olajcsere előtt állok. Idáig a sógorom tanácsára CASTROL POWER 1 4T 10W-40 használtam, ami szintetikus.
Azt olvastam, hogy észter bázisú az ajánlott hozzá.
Service manual szerint, Oil type: API SE,SF,SG. Oil viscosity: SAE 10W40 / 10W50 / 20W40 / 20W50, most melyiket válasszam ? Olajat nem eszi, nem kellett utána töltenem soha.
Ezt néztem ki. Motul 5100 4T 10W-40
Teleszkóp olajból milyet vegyek, és mennyi kel bele ? Manual szerint 10W20 ?
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #83871 üzenetére
Hát, a Dunakanyar (Vác,Kismaros, Nagymaros,Zebegény) ma is tömve volt, ha nem jöttek szembe 5-10 percenként valaki akkor senki nem volt...
Jó idő volt, de azért a vége fele már volt egy két vészjósló felhő.Jó tudni: Kismaros - Nagymaros közt jó hosszú (...a VÉDA kapu környéke) darabon csak az egyik oldalt lehet közlekedni mert fel van bontva és marva a másik oldala.
Vissza fele volt érdekes és necces.... Csomád előtt megint nem működik a fénysorompó, és meglepett a vonat egy helyes kürt szóval. Kíváncsi lennék ezt hol lehet például bejelenteni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Mi volt ez az 1000 motor a vácin? Felvezetéssel. Én meg hát nm várok csatlakoztam, igaz mellettük mentem kcsit gyorsabban, próbálták mondani, hogy ne ott hanem velük, de nem magyarázom, hogy nem velük vagyok. Gyök2 vel tiltáson pörgettek gépeket... Nem ment az azonosulás velük. Videón rajta vagyok amit a jard csinált.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #83876 üzenetére
Eddig majd hat ezret töltöttünk együtt, tavaly négyet idén nem egész kettőt.
A fékek voltak amik nem jöttek be de egy hete cseréltem elől betétet (miután tasitól eljöttem), és RMS volt benne, most EBC-ket vettem előre azokkal egész jó, de nem az igazi azért.
Nagyon szeretem a kis dögöt úgy összességében egyébként! 4,5-5,5 közt eszik ami egész kellemes még diák pénztárca mellé is, egy személlyel kiváló, kényelmesen viszi a 120-at (5-ben 7500-8000-ret pörög 130-nál, 10.500-nál tilt, még a piros rész előtt, szóval meg se szakad. ), ha nagyon megkergetem akkor 160-170-et még kiköhög. Ehhez hozzájön vagyok cakkom pakkom 75kg.
Utassal mondjuk nem az igazi... azt nem szereti, ha barátosné felül akkor olyan 110 az ami még kényelmes.
Az állítható USD villa ehhez a súlyhoz meg hihetetlen jó, azóta főleg így érzem mióta ültem haverom 2011-es CBR250-jén.+ ami érdekes és nem tetszik.
Amikor vettem szinte új volt a láncszett, D.I.D szett. Hat ezer alatt is már érezhetően nyúlt és lassan fél állásban vagyunk.Nagyjából ezek amiket eddig szereztem vele mint tapasztalatok.
Ha váltók egy vagy két év múlva még hezitálok de lehet a nagyobb testvére lesz.(Vagy édesapám nyomására egy hornet....)The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
wttfw
tag
Sziasztok!
Van egy Suzuki RF400-am. Bemelegedés után leáll. Olyan mint ha lefulladna, az sem segít ha próbálom tartani a fordulatot, vagy pörgetni. Volt rajta nem rég egy karbi állítás. Szerelő szerint független a két dolog egymástól, de nem tudja mi baja.
Szerintetek mi lehet? -
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #83874 üzenetére
a szintetikus olajoknak 3 fo csoportja van.
PAO alapolaj
PIO alapolaj
es eszterolajebbol ketto tipus a legelterjedtebb, PAO es eszter. (pl motulnal a dupla eszter reklamnev alatti az ugynaevezett dieszter)
A PAO nem rendelkezik feluletaktiv tulajdonsaggal, azaz apolaros, es mersekelten adalekolhato.
nem tartalmaz paraffines osszetevoket, kent, foszfort. viszkozitasindexe nagy, dermedespontja alacsony.
eszterrel szemben hidrolitikus stabilitasa kivalo.
jol elegyedik koolaj eredetu alapolajokkal, asvanyi olajbol eloallitott adalekokat korlatozottan oldja.
oxidacioval szembeni kis ellenallas, (adalekolhato)az eszterolajnal viszont az eszterkepzesi reakciok reverzibilisek, bizonyos esetekben ez savkepzodeshez vezethet. (hidrolitikus stabilitas)
polaros, azaz jo feluletaktiv tulajdonsaga van, jo a feluletnedvesitese, nem kell annyira adalekolni,
kis parolgasi hajlama van, a kopasgatlo EP adalek abszorpcioja korlatozott,
(ez a motul, eszter alapu tesztben meg is mutatkozott, az atlagon aluli valtovedelem es a rossz korrozivedelem egyertelmuen kiolvashato volt a szamokbol)
hostabilitasa kisebb, mint a PAO olajoknak.
mersekelten elegyedik koolaj alapolajokkal, korlatozott tomitessel valo osszeferhetoseg (adalekolhato)
korlatozott festekekkel valo osszeferes.a viszkozitasosztalyok kozul azt valaszd, amelyik a legkisebb hidegoldali viszkozitassal rendelkezik.a melegoldali viszkozitas legyen a gyar altal megadott.
lehetoleg csak szintetikus olajat valassz, az asvanyihoz kepest sokkal jobb kenesi tulajdonsagai miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
a rezfaszu baglyok elfaradtak a dekli alatt, es neha raharapnak a fotengelyre, mert mar nagyon meleguk van.
olyankor all meg a motor, mert tul nagy lesz a lendtomeg hirtelen. de nem biztos, szet kell szedni, es meg kell nezni. de ugy, hogy a reszfaszu baglyok ki ne repuljenek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83881 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #83880 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ, de nekem egy pár része kínai volt.
Leegyszerűsítve maradjak az idáig használt CASTROL POWER 1 4T 10W-40 nél, vagy váltsak Motul 5100 4T 10W-40 re ? -
CyberPunk666
senior tag
ezen a spílerszartv-n miért megy mindig más műsor, mint aminek kellene?
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #83885 üzenetére
Azért mert te MotoGP-t néznél, de jó lesz helyette a hokizás is.
-
dugynok
senior tag
válasz CyberPunk666 #83888 üzenetére
Keress másik kiegészítőt Kodi-hoz, van sok ami sporttal foglalkozik, bár inkább külföldi.
-
Imy
veterán
Sziasztok!
Milyen motoros tartót ajánlatok SV650S-re (2000)? Nagyon sok hely nincs sajnos, és rögzíteni is nehéz.
-
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Valaki tudja melyik motor ajánlatosabb inkább? KTM 400 EXC vagy KTM 620 LC4? Motor vásárlás előtt állok , és mind két kategória nagyon tetszik, de mégsem tudok dönteni, melyik alkalmasabb inkább terepre?
-
fodin
tag
válasz Kolondrum #83877 üzenetére
VII. Szezonnyitó Motoros Gurulás volt, én is a korábban linkelt rendezvények között találtam meg.
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #83893 üzenetére
A két motor alapvető különbsége hogy az EXC 400 üzemórás az LC4 620 pedig nem.
Terepen az EXC sokkal jobban motorozható, könnyebb, rövidebb motor, szlalomozni, éles kanyarokban nagyobb tempóval bemenni is könnyebb vele.
Itt a kérdés az hogy megéri e, mivel üzemórás sokkal sűrűbb karbantartást igényel és a blokkfelújítás is hamarabb fog megtörténni.
Persze ez akkor igaz csak ha a 620 jó állapotban van, mivel már régi típus ott is elképzelhető hogy hamar lesz felújítás.
Egyszóval, jobb motor terepen ehhez kétség nem fér, a másik oldalát neked kell megfontolnod.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsolti_20 #83897 üzenetére
Ha veszel akkor érdemes a KTM Supercomp 620-at, legközelebb van az üzemórás motorokhoz de mégsem az.
Ezzel a típussal még VB-t is nyertek 1998-ban, 1.6 liter olaj megy bele, a legkisebb tömeggel és a legnagyobb teljesítménnyel próbálták megoldani úgy hogy ne legyen üzemórás.
Keihin FCR41-es versenykarburátor van rajta, igazi átmenet a lassú és nehéz és a könnyű és üzemórás versenymotorok között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Xaels
félisten
Csepeli átjáró után a Helsinki 81-nél motoros rongyolt az Alfa hátuljába. Kocsi, motor rommá törve. Motoros ahogy láttam rendben lesz. Ha valaki ismeri, jobbulást innen is.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
Neki álltam az első teleszkóp olajcserének. Rögtön az elején jól megjártam. Kilazítottam a jobb oldalon a felső rögzítő csavart, majd kiszedtem, majd a bal következett, amint kijött a felső csavar, ( ami el is repült valahova amit azóta se találtam még meg ) a teleszkóp össze esett és eldőlt a motor, nem lett semmi baja. A bukócsőnél felbakoltam a motort. Leszereltem a fékeket, kivettem a kereket, leszereltem a sárvédőt, kivettem a teleszkópot. Amikor összeset a teleszkóp kijött egy pár alkatrész és most nem tudom mi milyen sorrendben volt.
Logikusan összeraktam, de van 1 kis rugó aminek nem találom e helyét, és nem is tudom mi lehet a szerepe, ha berakom a fém csőbe akkor csak kotyog benne átmérőre kisebb mint a hosszú rugó.
Service manualt csak Zephyr 550 es hez találtam, ahol nincs is benne ilyen kicsi rugó. (Lehet, hogy már barkácsolt valaki rajta és berakta a hosszú rugó után, hogy erősebb legyen a rugója ?)
Valaki tudna egy rajzot küldeni, Kawasaki ZR Zephyr 400. 1992-es.
A másik gondom, hogy a teleszkóp alján van egy leeresztő csavar, amit hiába tekerek kifele, nem jön ki egyik sem, csak forog körbe.
Kivettem a pórvédő, majd a biztosító gyűrűt, majd megpróbáltam szétszedni, de meg se mozdul.
Satuba befogtam az alsó szárat, majd húzogattam a felsőt, de nem akar kijönni.
Megnéztem 1 pár videót és elvileg ki kellene jönnie.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen