- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
Topiccsendőr #3691 üzenetére
nincs az -9 ló... 3-5 max a veszteség hátsó kerékre.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3653 üzenetére
az tuti,
monggyon le! -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3650 üzenetére
ja, lehet jövőre megint új arc lesz a VB,
remélem nem aza nyalókás kecseg -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3640 üzenetére
ez csak alkalmi botlás volt,
jövőre visszafordul a kocka, csak várd ki a végét -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3638 üzenetére
nemmondod
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3634 üzenetére
tenyleg. 1999-ben meg volt ezres (thunder ace) es 2002-ben 600-as (thundercat)
-
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3527 üzenetére
Ebben igazad van, hogy minden motor máshogy indul hidegben-melegben..
De majd egyszer nekem is lesz "szép, új injektoros vasam" -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3539 üzenetére
jah. a csopperek nem azert birjak sok km-ig, mert annyira tartos a v2, hanem mert olyan lassan b+ sose jon ossze sok km
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #3537 üzenetére
Akkor gyakorlatilag élettartam szempontjából nincs jelentős romlás egy V2-es nél a sornégyeshez képest?
Gondolom egy egyhengeres jóva lelöb beadná a derekát
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3523 üzenetére
pff... lehet benne 12000. na?
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #3531 üzenetére
mar ne mtudom,csak akkor,mikor nezegettem az arakat,olcsobban jott ki egy FZR 1000-es kit, mint egy 250-es
na msokkal,par ezer ft-tal.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #3527 üzenetére
a régi olajnál ki volt tapasztalva meddig kell húzni meddig kell indítani, de most hogy le lett cserélve....
Mondta a szerelő, hogy vissza vog venni az erejéből is, valamennyit.A másik kérdés amire még nem kaptam választt, hogy ha eladom a motort akkor az adásvételivel az okmányirodába le kell jelentenem a nevemről? Ha ihen akkor mi történik akkor, hogy ha az új tulaj tegyük fel meggondlja magát és vissza akarja vetetni velem a vasat, de én már lemondta ma nevemről?
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #3525 üzenetére
a gyertyákra nem tudok választ adni én májusban vettem, azóta beletekeretem 5000km. Ásványi olaj van benne, a sűrűségét most fejből nem vágom, de majd utánanézek. Az tény, hogy az egyik hengerben 6,5 a kompresszió és csak 5000 felett kezd el dolgozni. de eddig ez nem jelentett neki gondot. Lehet megérett a motorfelujítás
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #3522 üzenetére
pörgetni pörgeti, meg új akksija van, sőt új fesszabályzója, sőt a főkábel is ki van cserélve. Nem elektromos baja van. Szerintem a kipufogón keresztül bejutott a párás levegő, a hidegtől meg megdermedt az olaj és lehet ezért nem indult. Gondolom erre csak az az egy megoldás létezik, hogy fűtött garázsban tartom. Az segíthet hogy ha a kipufogót bedugaszolom estére?
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3515 üzenetére
olyasmi nem számít hogy a 4hengereshez 4 kisebb alkatrész kb ugyanannyi anyagot tesz ki mint az 1hengeresnél 1? tehát hogy árban kb egy szinten lenne a kettő?
-
válasz
Topiccsendőr #3503 üzenetére
Há én is eszondom! De komolyan mondom..!
Ne fürgyéé, le! -
válasz
Topiccsendőr #3502 üzenetére
Öntözd nyakon a TZ-t azzal a benzinkapszulával amit állítólag a nasa fejlesztett ki és reklámoztak orrba-szájba pár hónapja. Állítólag a régi benzinólmozás jótékony hatásait helyettesíti..
-
válasz
Topiccsendőr #3498 üzenetére
kanyarívre döntés előtt kell fékezni, illetve annyira csökkenteni a sebességet, hogy azzal végig tudjál menni döntve az íven, úgy tudom.. Mondjuk ebbe beleférhet egy még teljes ledöntés előtti kanyarbejáratnál való fékezés, ezt aláírom..
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #3478 üzenetére
Az a baj, hogy a merkantilnál van a srác hitele beszéltem a bankkal és Ők azt mondják, hogy náluk nincs hitelátvállalás.
-
válasz
Topiccsendőr #3475 üzenetére
Hmm, én aztat tanultam, hogyha kanyarban fékezni kell már régen rossz..
-
válasz
Topiccsendőr #3481 üzenetére
Azért nincs, mert senki nem filmez le engem
btw, aki akar, koptasson térdet. csak a hátsó féket felejtsük el menet közben
ja, és szigorúan utcáró' beszélünk.
-
válasz
Topiccsendőr #3491 üzenetére
Így van, egy ilyen trike-al biztonságosabb lehet a közlekedés a kerékcsúszásból adódó elesés szempontjából. Ha neked ez számít vegyél ilyet. Pássz....
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3488 üzenetére
jó most légyszi ezeken a hülyéskedéseken tegyétek már túl magatokat és koncentráljatok inkább a többi kérdésemre amit lehet objektíven is értékelni
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3483 üzenetére
titeket egyáltalán nem akarlak meggyőzni, csak tájékozódok.
-
válasz
Topiccsendőr #3478 üzenetére
Pedig meglepődnél
[link]
-
válasz
Topiccsendőr #3471 üzenetére
Pályán, ahol mintha kis karmok lennének az aszfaltban meg a gumiban, annyira tapad, persze, hogy teljesen más a motorozás, mint közúton. Mindenesetre, ha hátsó féket használod, ott is elrepülsz a picsba, akármilyen gumi is van rajta.
Közúton is lehet térdet koptatni, csak jó sportgumi kell hozzá, kockás túragumival nem kellene próbálkozni.teccikérteni?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3471 üzenetére
najo reszletezzuk: szoval kanyar elott fekezel rendesen, majd ahogy dontod a binyiglit, engeded felfele. a leglassabb ponttol meg kezded huzni neki a fulit.
igy jo?
igazibol arra irtam h kanyarodas kozben eccercsak nem nyulkalunk bele a fekbe.
-
válasz
Topiccsendőr #3403 üzenetére
Tudom, de ezek csak az én szemszögemből való opciók
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #3433 üzenetére
17 eves kissracnak vettem meg a papa....gondolhatod
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3440 üzenetére
ti-tiri-ti-ti-tiii...
jóhogy -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3440 üzenetére
egy icipici kulonbsegre hadd hivjam fel a figyelmed:
ha nem nadragra veszi, akkor kek osztriga
ha nadragra, akkor mehet a csajok kozetalan...
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #3407 üzenetére
bakker, ne is mondd, hetvegen lattam a gepet....illetve ahogy kinez most nem neveznem gepnek...szivem megszakad
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3419 üzenetére
mondom,
lehet urbánus, de ha használja is a tulaj, akkor nem lehet túl tartós a műnyajag cucc...
egy cserebogár és mehet újra felületkezeltetni -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3412 üzenetére
sebaj, maj jövőre!
Már szerveződik az évadnyitó gurunga -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3410 üzenetére
Jaja, magyarország danger
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3407 üzenetére
vót valami déjjerzéféleség... vagy csak álmodtam?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3404 üzenetére
azért kutyakaját nem szivesen ebédelnék
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3369 üzenetére
Jeee,
szólj ha menetkész!
Télen mi ki szoktunk menni a Hajógyárira(mostanában nem) driftelni a verdákkal, kihozhatnád valamikor
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3359 üzenetére
divatmotoros
-
net84
őstag
válasz
Topiccsendőr #3394 üzenetére
nem, melléfordult az autó, és eldölt a motor, illetve valsz pár métert csúszott, mert a bal oldala karcolódott, illetve a kormányvég és a kuplungkar darálódott le
a szerelővel mindenképpen átnézetem még1szer, mielött fixen döntenék...
-
válasz
Topiccsendőr #3362 üzenetére
Az szerintem sem normális, hogy ivóvízzel mossuk az autót, meg a motort (én talajvízzel xD )
btw, japánéknál a kézmosóvíz folyik a budiba, azzal öblítenek, a fürdővízzel meg ruhát mosnak, és semmi bajuk nincs tőle... Fura nem?Jót motoroztunk ma. Igaz még reggel fél 10kor azt hittem ráfagyok a motorra, de nagyon jó volt. Teljesen hibátlan idő lett délre, és új sebességcsúcsot döntöttem a 400assal. Délután meg kivonattam a forgalomból, aztán lemostam, és jön az éves karbantartás
Nektek? -
válasz
Topiccsendőr #3359 üzenetére
Ültess fát. Évente 10-et. Bokor, tuja, faág nem ér.
mod: Flash, hol?
-
válasz
Topiccsendőr #3356 üzenetére
Én ezt mind értem.
Csak azt nem, hogyha valami sokkal kártékonyabb, akkor miért nem elsőként azt regulázzák meg? Tiszta magyarország. Itt is a kisebbet cseszegetik, nem azt, aki az igazán nagy kárt okozza. Rohadt nagy értelme van az újabb motoroknak is. Mármint a belsőégésűeknek. Így jobb, meg úgy jobb, meg így nyom ki kevesebbet, meg úgy tisztább, közben meg a kasztni elhízása miatt többet eszik, mint azelőtt.
Beszélhetnek nekem itt az új, tisztább autókról a régiekkel szemben. Régen 5 ember ült egy kétüteműben, ma ugyanaz az 5 ember 5 külön autóban ül. Melyik a károsabb? Egy kétütemű, vagy 5db négyütemű? Komolyan mondom, annyira megvezethetőek az emberek... ha nem így lennék nevelve, régesrégen lehúzkodtam volna a sok ostobát. Jájj...Volt itt valahol egy írás. Minek környezetvédjek? Az nagyon jó volt. Minek kapcsoljam le a gépet spórolni, ha közben 20 új szerverparkot helyeznek üzembe, ami húszezerszer annyi áramot eszik, mint az én gépem. találtsüllyedt...
Na mindegy, nagyon elmentünk a témától.
Nagyon meg fogjuk még ezt sz*/ni, nem adok 20 évet. Inkább 15öt. Akkor lesz majd fejvakarás. Asszem veszek egy telket valahol a Szaharában, ott talán nem fogok megfagyni...
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #3345 üzenetére
egy hengerhez egyelore szigoruan karbi, a tobbihez mehet az injektor
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3341 üzenetére
ja. mint a mostani.
-
válasz
Topiccsendőr #3330 üzenetére
Aha
Egy jól beállított karbi szerintem jobb mint az injektor.
Ott van példának okáért a sokat emlegetett 1100xx. Amíg karbis volt, érezhetően erősebb volt, kevesebbet evett, és többet ment. Átrakták injektorra, gyengébb lett, többet eszik, és kisebb a végsebessége is. Hidegindítást lehet javítani jó gyertyával, ez segít az alapjáratnak is. Mondjuk nekem igazából komoly tapasztalatom csak az enyémmel van, de ennek pár hülye gondon kívűl nincs baja. (komoly gond: nem megy a hűtőventi, át kell kötni kapcsolósra. meg néha elmegy a gyújtás, de valszeg azért, mert szarakodik a gyújtáskapcsoló.élt 14 évet
)
Flash:
Az ez utánit nézzed. Mármint a következ szériát. Jobb, erősebb, szebb. Alig drágább. -
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3324 üzenetére
Hiába.. üthettük azt akárhogy
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3326 üzenetére
nem csak a bonyolultsagra gondolok, hanem a tulzott anyagtakarekossagra is. en hosszutavra szeretnek motort, nem 30k km-re (2 ev).
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3322 üzenetére
viszont a hajtomu elettartama valoszinuleg meg jobban lerovidul a sok-sok takarekoskodassal:
- kevesebb anyag
- nagyobb hoterheles
- szelsosegesebb korulmenyekraadasul ha vmit ennyire kioptimalizalnak es egyre nagyobb kovetelmenyeknek megfelelo anyagokat hasznalnak, akkor eleinte nohet a meghibasodasok aranya is.
szoval nalam vegyes a kep az uj cibererol. tetszik, biztos rettenetesen jol megy, viszont feltem a megbizhatosagat es az elettartamat.
ujban ezt meg nem vennem meg, ha ennyit ujitottak rajta, mert kiderulhet vmi betegseg, amit jovore javitanak csak ki. sok-sok km-rel meg szinten nem vennem meg, mert nemtudni mennyit bir ki, de sztem ma mar elmaradnak a 100k-tol boven.(az a hatso lampa meg ott marha jo. huvos reggeleken a kipufogobol permetezo lecsapodott para gondolom szepen osszekoszolja majd
)
az eleje viszont szemelyes kedvencem, mert kicsit hasonlit a vtr-re, marpedig annak az eleje nalam sokaig kedvenc volt.
-
válasz
Topiccsendőr #3318 üzenetére
Furcsa volt, mert szinte semmit nem írt arról hogy-hogy motorozott vele...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3318 üzenetére
naaa, azért azt is írta, hogy alul-középen is kellően nyomatékos
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #3223 üzenetére
Azért vannak kivételek. Párom motorral jár melóba.
-
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3223 üzenetére
hát, nem lennék olyan biztos benne hogy gördülékenyebben mennek a dolgok csak azért mert itthoni biztosítónál van az embernek a fia biztosítva, sőt. el tudom képzelni hogy még egy külföldi biztosítóval akár jobban is járhat. nem biztos, de lehet.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #3223 üzenetére
Ez nem is egy hétvégi motorozgatásra kitalált gépezet.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #3214 üzenetére
3,6M-ért lehet itthon ilyet kapni. Lehet választani, hogy megér-e neked 1M HUF-ot kétévente egy túra Németországba.
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #3212 üzenetére
Regadó nincs 2,6 milla.
Ja és külföldi papírokkal is lehet használni, csak ki kell menni műszakiztatni... -
válasz
Topiccsendőr #3160 üzenetére
Akkor ez mán' nem úgy megy, mint régen
Bár a teherautós questet még mindig nem írták át, szóval azzal lehet taktikázni. Bár ott már inkább autóval érdemesfakk
Minden esetre ha kihozzák hibásnak akkor a biztosítóról minden leszedek, munkabérkieséstől a BKV a kilyukadt zoknimig. így kell csinálni
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #3160 üzenetére
Nekem épp folyamatban van ez az ügyem, az "ellenfél" egy dobozos autóval átsorolt a sávba ahol én haladtam és fellököt, a motor burkolata tropa a felni, meg fékkar meg lábtartó szintén.... meg egy két apróság.
A kocsiban semmi kár nem keletkezett, mert csak kibillentett és arra elég volt hogy pofáraessek. de szerencsére karcolás nélkül megúsztam pedig egy parkoló autó vetett véget a csúszásomnak, vagy is annak a kereke...
Ráadásul az "ellenfél" azt állította a rendőröknek, hogy én jobról akartam őt előzni, ha akkor épp nem flesselek a zakózástól biztos felrúgtam volna, de megvárom a rendőrök mit mondanak. Szerencsére van két tanum.Minden esetre ha kihozzák hibásnak akkor a biztosítóról minden leszedek, munkabérkieséstől a BKV a kilyukadt zoknimig.
-
válasz
Topiccsendőr #3138 üzenetére
Nem tom hallod.
Jóbarátom 750-ese autópályán köpte be az egyik szelepet. Szabály szerint eltört a szelep (szerinte), az átnyomta a dugattyút, és az olajteknőben kötött ki. A motor utána még ment, szal nem a vezérlés szakadt el. Egyszerűen szar konstrukció, akkori kawák pestise volt. Azóta már nem csinálja (állítólag) Élete első, és utolsó kawája volt, az előtt, és után csak szárnyas motort vett, sose volt baja egyikel sem. A másik egy füredi srác 400-as zxr-e volt, a harmadik egy veszprémi srácé, a negyedik pedig egy gödöllőié.Én ezért mondom mindenkinek, hogy ha tud, vegyen hondát. Normális eladót úgyis felismerni a biznisz során, és kisebb a zsákbamacska értéke, mint egy xy-nak.
A honda rákfenéje a vezérműlánc a néhány régi típusnál, meg a fesszabályzó.
Amúgy ezen okból találták ki a sportmotor.hu-n a bonctermet, ott mindenki leírhatja a véleményét. Tessék olvasgatni, és boncolni -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #3088 üzenetére
csak nem 3x000 km? peeeeeersze, elhiszem.
jo lenne '95-os -
válasz
Topiccsendőr #3102 üzenetére
Az igazi motoros is csak akkor lesz igazi, ha már egyszer esett... és túlélte
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3095 üzenetére
fujj nagypálya
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3085 üzenetére
nemaszontad hogy nemkellanyitottcső?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #3088 üzenetére
én még egy havertól se hallottam, hogy eldőlt volna oldalsztenderről a motorja. Elhiszem, hogy megesik (hogy a százlábú is elesik, höhöhö), de hogy az eladó motorok felére ezt mondják
-
válasz
Topiccsendőr #3053 üzenetére
No hát én nem tudom. Nekem ezt mondta egy illetékes. Ezért elhiszem.
Amúgy még jamaháéknál hallottam, hogy az r6 gyújtáshibás szeret lenni, az r1 meg váltóhibás (léptetővilla). Ennek sem tudom van-e alapja. Amúgy egyszer láttam egy 1000RR-t az havonta kinyírta a belerakott akksikat, és foggalmuk nem volt miértAzóta is csinálja :S Meg egyben tudom, hogy tönkrement a váltó. De többről nem tudok.
-
válasz
Topiccsendőr #3050 üzenetére
Hát, ahogy a szervízestől hallom... Tapolcán meg nem nagyon szerelnek Hondát, csak ha törik
Ez a szűk környezeti tapasztalat.
Világméretben mi, azt nem tudom. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #3045 üzenetére
oszt 6 topiccal vissza amit írtunk...már én se találnám meg.
Bár múltkor megkerestem, volt vagy 10 perc
Egyszer kellene leírni rendesen, aztán szólnánk modinak, hogy tegye be 1. hsz-be. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3019 üzenetére
szintén,
honvédségi berkekben -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3018 üzenetére
azt nem mondom hogy megérdemelte, de akkor majd aputól biztos kap egy újat
-
válasz
Topiccsendőr #3019 üzenetére
MHSZ-nél 3600ért minden kategóriát egyszerre
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3002 üzenetére
nahát, hogy te micsoda egy kárörvendő alak vagy, legalább valami újgazdag ficsúr volt?
-
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #3004 üzenetére
vagy rájött hogy a hyosung nem neki való..
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #3000 üzenetére
gondolom jó buli volt...
amúgy nem tudom milyen megfontolásból, de szinte bármerre mentem valami iszonyat bogárinvázió volt, 3x csak azért állat meg kútnál hogy letakarítsam a plexit, mert alig lehetett már kilátni rajta... az utolsó szakasz hatafelé igazi kihívás volt, mert nem volt kút sem -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #2888 üzenetére
nem, neked ez nem kell kisfiam
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2936 üzenetére
jajjmáá,
ne legyél hugyos -
válasz
Topiccsendőr #2942 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #2914 üzenetére
Tod, ez hasonló, mint a régi 123as állólámpás mercik. Másfélmillió km után 10ből 7ben gyári kompressziót mértek. 8)
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2930 üzenetére
elhiszem,
nem tudok RSV meghibásodási statisztikát prezentálni
mikor tervezed? -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2918 üzenetére
dehogy,
jó kis vas,
majd te leszel az ellenpélda -
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #2925 üzenetére
mi van akkor ha belülről megerősítik üvegszálasz gyantával a vulkanizálást követően?
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #2912 üzenetére
Közlekedni is szerintem könyebb vele városban, mármint az SVvel, keskenyebb. A VFR télleg a tartósságáról népszerű, na meg a hangjáról biztos megbízható járgány és túrázni is kényelmesebb lehet mint az SV.
Találta megy kereskedőt, SV1000, sérülésmentes, minden gyári 9800 van benne 300 e-t kellene letenni az asztalra és névreírva elhozható, a fentmaradó 850 meg részletre 120 hónap. Valami ilyesmiben gondolkoznék hosszútávra. Ha normálisan van használva és szervizelve ezzel sem lehet gond. Bár sajna nem tudom egyenlőre fedett helyen tárolni. Csak beninkút-ponyva...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2896 üzenetére
kóveddmeg
-
válasz
Topiccsendőr #2907 üzenetére
e-eee... vezetett szervízkönyv, egyszer volt kicserélve benne minden, ami szelep. Vezérműtegely is gyári. Egyszerűen vigyázva volt rá. jó olaj, hidegen nem hajtva, motorozás után fél percig alapjárat, és féltávon cserélt benne szelepet, szelepvezetőt, szimeringet. Ennyi. Ja igen, 1500 mérföldenként cserélt olajat ^^ hajólemlékszem. Persze nem kötelező elhinni, gúglin utána lehet olvasni, biztos fennt van. Honda prosiban ezt írták, kár, hogy nem tettem el egyet
(btw, 750es viffer volt, nem 800as, és haveroméban is lassan 200ezer km van.)
-
válasz
Topiccsendőr #2900 üzenetére
pont az kell neki, hogy még a gatyáját is ráköltse szerencsétlen
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #2888 üzenetére
Én érzem csak kicsit mz 1000-sesnek? De szép gép
Tüzi: ne ajánlgass már mindenkinek régi gépeket!
arról nem beszélve, hogy eg szép VFR-t sokkal könnyebb lesz eladni, mint egy (bocs) "nevenincs" tucatSV-t... VFR az fogalom, SV az meg melléknév...
na erre meg inkább no coment
MEgértem hogy inkább 2 év körüli svket nézeget, mint többéves vfreket. -
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #2888 üzenetére
jessz.....nekemisssss
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2888 üzenetére
tyű, szép!
biztos nincs szar hangja a dupla pukkrapovicsnak -
válasz
Topiccsendőr #2888 üzenetére
hát én nem tudom... Még ha augusta lenne, akkor oké, de...
[link]
ez nekem szimpatikusabb ^^ -
válasz
Topiccsendőr #2867 üzenetére
are wa, are wa
-
válasz
Topiccsendőr #2848 üzenetére
Én is... Nekem sem fizettek (eleget) szal kaphák be
あなた の ビークー は どんな です か。
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #2848 üzenetére
nyugi, easy! Tudom, hogy mind ilyen. Csak ilyeneket hallani, hogy basznak fizetni, azt a kurva jogszabályt meg mostmár ideje lenne bevezetni, hogy ne egy évig üljenek minden ügyön. A kamatos kamat, ahogy említed, én úgy széjjelbasznám mindent. Kihívtad már az ügyvezető igazgatót? Én azzal szoktam kezdeni, ha az alkalmazott nem ad kielégítő választ. Akkor már nem mosolyog vissza, de lesz@rom. Invitelnél kétszer kihívtam Szegeden, meg a Lidl-ben is 1x, mert más volt az ár amit lehúzott a picsa, meg mint ami ki volt rakva a polcra (2000 HUFffal volt több amit fizettetni akartak egy qva akciós mérlegért amit ajándékba vettem...), na és ot tis eldurrant az agyam
megérte.
Alinaznál voltam én is. Kár, h senki se fizet, mi meg fizetjük a kötelezőt...stb.
ui.: fogyasztóvédelemmel is lehet ám fenyegetőzni. Nekem direkt benne is van a telómban a Csongrád megyei és a Békés megyei számuk.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2842 üzenetére
honnét tudsz rizsül?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2835 üzenetére
nevetséges ami itt folyik,
ha arra kerül a sor hogy véletlenül nekik kellene fizetni, mindent kitalálnak hogy húzzák az időt, meg hogy egyáltalán ne kelljen semmit csengetniük... szégyenamúgy már akartam kérdezni, hogy mit jelent ez a vietkong nyelvezet az aláírásodban?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2800 üzenetére
ha már biztosítóhoz kell menni rég rossz...
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #2799 üzenetére
komplett uj hengerfejet kapott,persze hasznaltat, mert nem lehetett kapni hozza szelepeket. 3 szivoszelep elegett.darabja dragabb volt,mint a komplett hengerfej a 16 szeleppel.kapott uj perselyt.
a szerelom allitasa szerint,meg mashol is ovlastam,h ezeknel nem a gyuru,meg a dugo kopik,hanem a persely(vasbetetes, v mi).igy ha azokat kicsereljuk novelheto a kompresszio. allitolag (en mar semmi sem hiszek el) kisebb perselyt kapott,es a dugot ,gyurut hozza esztergaltak,v mi. ne kerdezd hogy csinaltak,en megtettem,es jott aszakszoveggel,en meg ahhoz nem ertek. a lenyeg,kevesebb ccm.nagyobb kompresszio. most itt ccmen 0-1 kozott kell erteni.
ez a motor gondoskodast akkor kapott,mikor hozzamkerult.elotte le volt amortizalva.senki egy szalmaszalat nem tett keresztbe ,h apolja,neadj isten javitsa. en meg mar rakoltottem lassan 200E Ft-ot. tudom tudom,egyszerubb lett volna kicserelni a blokkot, eladni alkatresznek stb, de akkor mar,mikor ezek kiderultek,mar tul voltunk a felen,es nekem oriasi veszteseg lett volna. szoval ami tonkremehetett rajta,az mar tonkrement.
3000km-t mentem vele tavaly oktober ota, ezalatt 3x volt gyertya cserelve, most lesz 3.jara olaj, kapott uj olajszurot,levegoszurot,szelepbeallitasokat 2x, karbiszinkront 2x, meg most a nagy felujitas.
csak h legyen mihez viszonyitanotok: tonkrement az onindito. megneztuk mi baja lehet. a szenkefe ugyebar egy "szendarab" es egy rezkabel forrasztasa. na az a rezkabel el volt szakadva, es egy olyan nagy ongumo volt ott,h csak lestem.merevve valt ettol a kabel,es eltort.azt a reszt mi kivagtuk,es intelligens modon megforrasztottuk, mert surgosen kellett. most meg kicsereltek azta szenkefet+ megperselyeztek a tengelyet,rendberaktak a tekercset,es a tobbi. -
válasz
Topiccsendőr #2795 üzenetére
belpiacost meg ne szidd... ha nem vigyáznak rá, az is tönkremegy, csak többe kerül... álltalában nehezebben megy tönkre. legalábbis nekem ez a tapasztalatom vele.
új motorkat viszik szervízbe, az enyém a három évben csak szelepállítás miatt volt ott... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2795 üzenetére
naaa,
ezt nem illik -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2764 üzenetére
nem szívbajosak...
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2758 üzenetére
egyenlőre úgy gondolom azt képtelenség,
hacsak előtte nem pelenkázod be magad duplán -
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2728 üzenetére
Na mindegy, kinek a pap kinek a papné
Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest