- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz sityupityu #12099 üzenetére
Én mindig óckodtam hinni abban hogy a hazai pályának van előnye... de nagyon sokszor bebizonyosodott hogy mégis van egy Rossit és egy Vinalest ver el nagyon Folger... ez döbbenet.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
-
#70869248
törölt tag
váá...jó volt.
Maverick előzése Rossi ellen több volt mint bátor. -
#70869248
törölt tag
válasz sityupityu #12096 üzenetére
én voltam, és köszi,..csak a véleményemet adtam. Sajnálatos (nekem) hogy a P1 nem kezel egy jó fórumot, bár akik ott vannak így is jól érzik magukat ...nagyon darázsfészek, és nehezen lehet bármiféle beszélgetést folytatni, nem is szoktam. A régi oldalon, volt egy fórum, oda sokan írogattunk, és javarészt fel lehet fedezni a P1-n is ezeket az arcokat, de annyira gyermeteg dolgok is mennek ott amivel nem szívesen közösködöm..moderálni kellene. De az oldal így is működik, sőt valószínűleg sikeres is, tehát ez van. Én ennek ellenére kötődöm az oldalhoz, mert régen (Motogphírek.hu első verziójában) nagy viták mentek ott idősebb Tóth Imrével, de az egész Team Toth vs. Talma csatát onnan néztem végig, és persze jókat dumálgattunk, vitáztunk az akkori eseményekről.
-
veterán
Te írtad azt a hosszú kommentet a P1-en egy Rossi-s cikk után? Ha igen akkor respect. Ismerem a nézeteidet amit soha sem titkoltál, de itt most nagyon korrektül fogalmaztál. Néha olvasom a cikkeket én is ott, bár egy hányinger az egész a hozzászólások miatt. Függetlenül attól, hogy ki kinek szurkol. Tele van kreténnel, moderáció meg kb semmi nincsen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#70869248
törölt tag
-
-Mike-
addikt
Absolutely CLASSIC Marc Márquez through turn 10!
Ez már művészet baszod -
Popes
őstag
Ez egy kiváló verseny volt!
És újra nyitott a bajnokság.
Deus ex machina
-
#70869248
törölt tag
válasz Something_ #12091 üzenetére
Szép volt, volt benne minden..grat Rossi-nak, és grat mindenkinek aki végigment.
Kicsit lökött volt Dovi' és Petrucci, és volt némi zavar a lekörözéseknél...de összességében az aki a legjobban váltott ritmust és a legtökösebb volt az nyert.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Mekkora verseny volt ez, te jo eg!
-
-Mike-
addikt
-
-
-Mike-
addikt
Centiken múlott, hogy Davies ne úgy járjon, mint Simoncelli.
Superbike Misano Davies-Rea
Közvetítésben: [link][ Szerkesztve ]
-
veterán
-
#70869248
törölt tag
na,...na még a végén tényező lesz Dovi' a bajnokságban
Szép, erős futama volt, de nekem legjobban Lorenzo tetszett, csúnyán kiesett a ritmusból, de összekapta magát. Nagyon, nagyon szép futama volt.
Yamaha-k vergődtek,..mármint a gyári Yamaha-k -
-Mike-
addikt
James Hillier's Moment at Ballagarey | TT 2017
Mentés lvl100
-
zgospel
őstag
[link] hopp egy bukfenc
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
veterán
válasz sityupityu #12079 üzenetére
Bár 350-ről fékezve amit művelt az a két motor az azt mutatja, hogy van még mit csinálni rajtuk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
veterán
válasz Motion_Blur #12078 üzenetére
Jó a motor, ez egyértelmű. Csak nem Lorenzo kellett volna nekik az élpilóták közül.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Motion_Blur
félisten
válasz sityupityu #12077 üzenetére
Stonerrel idén is harcban lennének a címért. Ahogy az elmúlt években is. Rajta kívül senki nem tudta még betörni a Dukit
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz Motion_Blur #12076 üzenetére
És milyen mocskos erősek voltak.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Motion_Blur
félisten
Mekkorát szitálnak a Ducatik az első féktávon! Vérfagyasztó!
Marha jó a verseny
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Moto3 eddig tipikus Mugello...aki elsőnek fordul a célra az 5-6-7. lesz az első kanyarba.
-
quby
őstag
Az egyik kedvencem volt....a WSBK-t is csak miatta néztem....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
veterán
Nagyon szomorú.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#70869248
törölt tag
69
-
yodamastah
őstag
-
Mi a fenét kéne most mondanom......
Legyen neki könnyű a föld, széles utat és jó kanyarokat odafent!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Face8814
őstag
Az ilyen minőségek, mint "2415680p", azt jelentik, hogy előtted, a szemed láttára real-time leforgatják az összes jelenetet? by Ifju
-
TayRol
nagyúr
Hát szegény, nagyon sajnálom...
-
veterán
válasz yodamastah #12066 üzenetére
Érdekes adatok.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #12065 üzenetére
Persze elismerte hogy ő hibázott, mint tavaly Austinban is amikor mondta hogy nem tudja ő sem pontosan mi volt az esés oka, de biztos ő hibázott mert nem esett volna el Nem szokta másra kenni.
Már tavaly is volt róla szó, hogy A bridgestonehoz képest Michelinnel sokkal kisebb hiba elég az eséshez. Ez mindenkinek ilyen, szóval ezzel kell boldogulni. Annyi van, hogy szépen mindenki elesik egy évben 2-3x versenyen. Hosszú távon kiegyenlítődik ez, csak nem olyan jó móka sokszor pofára esni.
Itt látni 2016ban mennyit nőtt a motogp bukások száma:
-
veterán
válasz yodamastah #12064 üzenetére
Rossi is írta, hogy elismeri hogy hibázott, de valójában nem érti a dolgot. Ilyen esetekben a motor eleje szokott elmenni nem pedig a hátulja.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #12063 üzenetére
Köszönd részben a Michelinnek. 5 futamon vagyunk túl, és a top10 versenyzőből 9 elesett versenyen. Van aki kétszer. Kíváncsi vagyok mekkora köpködés megy a háttérben emiatt Rendszeresek a "nem tudom mi történt, ugyanazt csináltam mint eddig" pofára esések. Szóval lesz még itt sok nullázás ha nem javítanak valamit a gumikon.
-
veterán
Hát, bevallom, hogy kellett egy kis idő mire lehiggadtam.
Rég fájt ennyire valami (talán soha), amikor szurkolok valakinek-valakiknek és nem jön össze. Ráadásul ennyire a végén......meg is van, ezért fáj ennyire.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
yodamastah
őstag
Na most meg tudtam nézni Maq esését szemből. Valóban ott belefékeznek mielőtt átteszik bal oldalra, de nincsenek is teljesen lapon. Miller hátulról mutatták, nem lehetett ilyen jól kivenni az egészet. Továbbra is azt gondolom hogy verseny tempóban lapon elsővel reflexből belefékezgetés az nem fér bele De ettől függetlenül úgy néz ki hogy neked volt igazad
[ Szerkesztve ]
-
Popes
őstag
A végelszámolásnál nagyon fognak hiányozni ezek a pontok.
Millerre visszatéve meg Talma is azt mondta hogy ahogy "rányúlt" a fékre akkor blokkolt az eleje.(mint Marqueznek is)
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
yodamastah
őstag
Fantasztikus utolsó körök voltak, jó látni hogy ennyi idő után is Rossiban van tűz, nyerni akar és ennyire 100%on tud menni. Csalódás hogy 20 pontot eldobott, de volt idén másnál is bőven nullázás. A michelinekkel lesz még sok ilyen idén.
u.i. b+ az utolsó körben így elesni ááááhhhhhhhhhhhhhh
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Rossi... döbbenet...
Mindig az utolsó kör volt az ő legnagyobb erőssége. Ezen az esésen elmehet a VB. Lélektanilag ez most megakaszthatja.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
na bazz, mit lehet ilyenkor írni..
na, valamit mégis: Sok volt...Maverick az utolsó körben körrekordot futott, és Rossi-nak a hibája után, ahol kiengedte a kezéből a győzelmet, kicsit túlvállalta a tempót.
Amivel tudja magát húzni, hogy ez a futam az övé volt, megvolt a tempója hozzá végig. Szomorú az ilyen, nem kedvencem Rossi, de az ilyen az szomorú, erőből behúzhatta volna.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #12051 üzenetére
sztem elment ott eleje hátulja.
Volt egy kontrollált csúszás hátul, amit elsokallt, így lekéste az áttevést, beesik a kerék ahogy igyekezne kívülre, már minden későn van..ki lehetne kockázni hogy mi történt, de sztem a lényeg hogy sok volt, lekéste azt a pontot és helyet ahol áttevés van és pályszélről beleállít nagyot fékez majd dönt az ellenkező írányba.
Nem hiszem hogy belenyúlt az első fékbe, sztem simán attól ment el az eleje hogy fordít a kormányon és az addigi lófax tapadási felület egy kisebb lófax lett. -
yodamastah
őstag
Nekem is volt szerencsém tapasztalni párszor amikor elmegy az eleje. Azt is hogy visszatapad
Ez valóban fucsán történt és tényle olyan mintha blokkolna a kerék. Ezt talán MIller tudná megmondani hogy mi történt. De a fékbe nem nyúlt bele az hótziher. Lapon nem nyúlhatsz bele mert pofára esel. Amatőr hiba ilyenkor belenyúlni. Tudom mert én csináltam már párszor ilyet, és én amatőr vagyok
Amúgy még lehet valóban műszaki hiba, vagy pedig amikor fordítja át egyik oldalról a másikra, akkor elég nagy erővel bele kell kormányozni, és lehet ott kitolja az elejét, ami azonnal keresztbe fordul és blokkol. Telmetrián valszeg ők látják hogy mi történt, de Miller nem mondott eddig semmi pontosat, csak hogy elment az eleje, és örül hogy él
[ Szerkesztve ]
-
Popes
őstag
válasz yodamastah #12053 üzenetére
Ha ráfut az előtte lévőre valahogy lassítani kell, a "rámarkolás" meg lehet nem túl szerencsés megfogalmazás volt, viszont ha csak simán elmegy az eleje mert kevés a tapadás az már nem sűrűn jön vissza. (volt "szerencsém" tapasztalni egy párszor , de majd talán nyilatkozik hogy mi volt mert ez részemről is csak találgatás )
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
yodamastah
őstag
Szándékosan biztos nem nyúlt ott bele a fékbe a lapra döntött motoron. Nem amatőrök ezek
A gumi amikor füstöl már becsuklott a kormány, ott már el van esve... csakhogy visszatapadt a gumi és utána már csak utas volt Miller a motoron.Rohadt nagy mázli ekkora esést mindenféle sérülés nélkül megúszni....
[ Szerkesztve ]
-
Popes
őstag
válasz Motion_Blur #12051 üzenetére
Nekem úgy tűnik a gumifüstből hogy egy pillanatra rámarkolt a fékre(hogy rá ne fusson az előtte lévőre mert egy kicsit soknak tűnt) és megcsúszott az eleje, majd ahogy elengedte be is tapadt újra.
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
Motion_Blur
félisten
Ez valamilyen technikai hiba lehetett vagy csak simán elment az eleje és rögtön meg is tapadt?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Tertius
tag
válasz Motion_Blur #12049 üzenetére
Akárki is a hibás, sajnálom szerencsétlent.
Itt történt, ő a kis útról hajtott keresztül a másikon, mindkét oldalon STOP jelek. Szóval kresz tekintetében nem tennék elhamarkodott kijelentést, olasz közlekedés ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
-
quby
őstag
válasz #70869248 #12047 üzenetére
Elájulok..... Évek óta motorozik ami ugye nem veszélytelen sport. És akkor egy szimpla biciklizésben így megsérul..... a Sumi példáját fel sem merem hozni....Remelem llátom meg motorozni. Nagy kedvencem...
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
#70869248
törölt tag
ennyi volt a WSBK, ...és azt kívánom neki hogy ennél többet ne veszítsen. De ha jobban jön ki az egészből akkor jöjjön ki jobban, és mihamarabbi maximális felépülést kívánok Nicky-nek.
-
Motion_Blur
félisten
Úgy néz ki hogy súlyos agykárosodást szenvedett Hayden: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
yodamastah
őstag
WERA fórumból:
""German news reported this morning that Nicky's condition did not improve during the night. Contrary to at least one post in this thread, he has not yet had any surgery, as his condition is not stable enough.""
Egy hosszabb videó a helyszínről: [link] Ha jól látom kettétört a bringája.
[ Szerkesztve ]
-
Basszus most értem haza és ez a hír fogad!
Most ezt a brutális meccset kell megnyerni Nicky!Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
yodamastah
őstag
: Hayden is out of surgery, and has been put into a medically induced coma. He is expected to stay in the coma for the next 24 hours in order to faciliate healing
-
Petya25
őstag
http://index.hu/sport/motorsport/2017/05/17/sulyos_allapotban_vittek_korhazba_a_volt_motogp-vilagbajnokot/
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
TayRol
nagyúr
válasz yodamastah #12040 üzenetére
Valahol azt írták hogy újra is kellett éleszteni.
-
yodamastah
őstag
"Numerous reports have it that MotoGP champion Nicky Hayden is hospitalized in a Riccione hospital, and is listed in critical condition. Hayden was on a group bicycle ride today in Italy when he was struck by a car."
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #12027 üzenetére
Ez van, ez a prototípus bajnokságok 'átka', a gyártók 'elvileg' itt versenyeztethetik a kifejleszteni kívánt technikát.
Jöjjön, majd nem nézem maximum
Még régen Biaggi még aktív 250cc világbajnok volt mikor kipróbált egy elektromos motort, a Motor Revü, vagy az elődjében jelent meg a cikk, a -nehéz, de legalább gyenge- címmel
Azóta sok víz lefolyt...aki érdekesnek találja az nézze, ha meg nézhető lesz akkor pláne. Egyébként meg nem muszáj.
A 2takkos királykategóriához képest a 4ütem is visszalépés volt, de szükséges,..talán ez lesz a következő. Számomra mindig is a kétütem marad az isten, ugyan nem lehetett ennyire kenni a gumit, de brutális motorok voltak, nagyon kemény gázkezeléssel. -
yodamastah
őstag
Lehet hogy erős, de kanyarban ekkora plusz súly mindenképp nagy hátrány. Egy moto2 gép 140 ló, és 150 kiló.
De végülis mindegy hány kiló lesz, hiszen saját kategóriában mind nehéz lesz. Csak kicsit sokkallottam így első hallásra hogy ~250 kilós versenymotorMotorerőről annyit hogy minél több az erő, annál nagyobb problémát jelent hogy lent maradjon az eleje, és hogy legyen tapadás.
Például asszem Laguna Seca-ról olvastam hogy egy MotoGP motorral egy körön csupán néhány másodperc erejéig tudnak 100% motorerőt átvinni az aszfaltra.
[ Szerkesztve ]
-
Popes
őstag
válasz yodamastah #12036 üzenetére
Példának okáért az új CBR 1000 RR 195KG, 192LE, és a Max. forgatónyomaték 116Nm 11000rpm-nél. Az elektromosnál 210Nm nyomaték van folyamatosan. (+94Nm a +53Kg-ra, ha a cbr-hez hozzáadom a tele tankot +16kg akkor még kisebb a különbség )
Tudom az egyik versenybringa, a másik meg utcai, de kb képet lehet kapni hogy hogy is mehet egy ilyen elektromos bicikli.
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #12032 üzenetére
Mint közlekedési eszköz , jöhet az elektromos. Mint sporteszköz semmiképp nem kéne. Ettől még számomra érdekes lehet egy ilyen versenysorozat.
-
veterán
-
Popes
őstag
válasz sityupityu #12032 üzenetére
Azért írtam hogy nem helyette. , Soha nem helyettesítheti azt az élményt amit a benzines társa ad, viszont én nagyon kipróbálnám hogy milyen érzés a 0-tól a végsebességig rendelkezésre álló maximális nyomaték.
A 2017 Mugen Shinden specifikációi:
Overall length: 2,125 mm
Overall width: 680 mm
Overall height: 1,130 mm
Ground Clearance: 130 mm
Seat Height: 80 mm
Total Weight: 248 kg
Tyre Front : 120/70ZR17M/C (58W)
Tyre Rear : 200/55ZR17M/C (78W)
Frame: CFRP Monocoque frame
Motor Type: Oil-cooled, 3-phase, brushless motor
Maximum Output: 120 KW / 163.2 PS
Maximum Torque: 210 N-M / 21.4 kgf-M
Battery Specification: Laminate-type Lithium-ion
Battery Output Voltage: 370 V or more[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
veterán
Én azt nem akarom elhinni, hogy egy motoros ember akinek az élete része a benzingőz (én pl ilyen vagyok) bármiféle vonzalmat érezne egy ilyen jármű iránt. Még autóba sem, nem hogy motorban....
Persze elfogadom ha vannak kivételek.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Popes
őstag
Szerintem van létjogosultsága az elektromos motoroknak csak nem a benzinesek helyett, hanem mellette.
Mikor láttam ezt a 2013-as videót, egyből az jutott eszembe hogy nagyon kipróbálnék egy ilyet.(és ahogy telik az idő egyre kiforrottabb lesznek, és talán megfizethetőek is)
Kívülről, 2016 LINK
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
veterán
válasz Motion_Blur #12027 üzenetére
+1
Ezeknek semmi köze sincs a motorsporthoz, nem tudom, hogy mit erőlködnek ilyenekkel. A lőtéri kutya nem kíváncsi ezekre (én legalábbis nem ismerek ilyen embert). Ha már nem üzemanyagot égetnek akkor megette a fene.
A közúti elektromos autókon is csak mosolygok, kb azok a zöldek veszik akik nem tudják mire költeni a pénzüket és nem mozdulnak ki a fővárosból, ezektől a hírektől viszont még a hajam is égnek áll.#12028) quby "Hamisítatlan magyar hozzáállás....."
Ennyi erővel a tied is az. Csak elmondta a véleményét.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
yodamastah
őstag
válasz Motion_Blur #12027 üzenetére
Szerintem poén. A kérdés az, hogy ez tényleg a motogp hétvégekbe lesz berakva? Van erre elég időszelet a 3 nap alatt? HA igen akkor hajrá A redbull rookie kupába is bele szoktam nézni néha.
-
quby
őstag
válasz Motion_Blur #12027 üzenetére
Miért bukjon nagyot? Mert neked nem tetszik??? Hamisítatlan magyar hozzáállás.....
[ Szerkesztve ]
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
Motion_Blur
félisten
2019-től jön a full elektromos MotoGP
Szánalmas, álszent dolgok ezek.
Max. 200km/h, 10 körös futamok... remélem szép nagyot fog bukni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #12025 üzenetére
Ez a nagy kérdés vele kapcsolatban már pár éve...
-
Pedrosa miért szundikál végig minden szezont?
Gyakorlatilag minden évben van egy-két a maihoz hasonló teljesítménye aztán semmi......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
#70869248
törölt tag
Nah, gyári Yamaha mit tankolt, diesel-t?
Lorenzo meg jó volt, nincs igazán kitaposva még ez a Ducaticipő, de itt biztos hasznos volt gyorsan mennie a Ducati-val, ismeri ezt a pályát nagyon.
De a fő a Yamaha szenvedése -
-Mike-
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz sityupityu #12021 üzenetére
Nem az a lényeg hogy milyen öreg vagy öregebb vagyok nálad, tehát mondhatsz rám ilyeneket, az sosem probléma, neked meg talán megnyugvást hoz.
-
veterán
válasz #70869248 #12020 üzenetére
"vagy a sárgák vagdalkoznak, vagy nöklapjacafe megy chat stílusban.."
Ebben igazad van, bár a sárgák vagdalkozását bőven elősegíti a másik tábor is.
78-as vagyok, sokkal korábban nem kezdhetted. Vagy ha igen, akkor már kiöregedtél és képtelen vagy megérteni dolgokat. Na csá.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#70869248
törölt tag
válasz sityupityu #12019 üzenetére
Nekem mindegy, nem befolyásol hogy mit csinálsz.
A P1race-re nem járok mert képtelenség ott bármiről is beszélgetni, vagy a sárgák vagdalkoznak, vagy nöklapjacafe megy chat stílusban..a régi oldalon még rendben volt a fórum.
..és én még az eurosport-s Motogp-n nőtem fel, kb. 93'-ban -
veterán
válasz #70869248 #12018 üzenetére
Arra céloztam, hogy nem önszántából csinálta, rá volt kényszerítve, hogy levágja a pályát. Ha rosszul reagálta volna le akár mind a ketten is eleshettek volna.
"A levágással előnyt szerzett és pont...ha Pedrosa, vagy bárki egy jó helyen meglöki Marquez-t és az levágva a fél pályát, 10mp előnyt szerez az is rendben lett volna?"
Mi van? Látom te is a P1race-n "nőttél" fel.
Szerintem abba is hagyhatjuk az egymással való diskurzust csak úgy, mint tavaly vagy tavaly előtt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#70869248
törölt tag
válasz sityupityu #12017 üzenetére
vagy az hogy Zarco esik el,..esetleg hogy elesik egy pályabíró miközben látja.
..mi a lényeg?
A levágással előnyt szerzett és pont...ha Pedrosa, vagy bárki egy jó helyen meglöki Marquez-t és az levágva a fél pályát, 10mp előnyt szerez az is rendben lett volna?
Mi az ami a problémát okozza? -
veterán
-
#70869248
törölt tag
válasz boogie84 #12015 üzenetére
Olyan érzésem van, hogy Rossi-nál idén eldől...talán egy futamgyőzelem is elég lesz a bejelentéshez. Idén kiderül hogy milyen versenyző Maverick, ha Rossi erősnek találja akkor sztem ki fog szállni.
A Yamaha qva jó motort rakott össze, nem mintha tavaly nem, ...konrétan úgy hiszem a helyet meg tudom mondani amikor a Yamaha lenyomta a Honda-t. Indianapolis-ban történt.
Azóta nagyon erősek. Rossi vár a 10. bajnoki címre, de olyan qva sok mindent csinálhat még, hogy nem vagyok benne biztos hogy Maverick lepattanóira akar várni, Marquez ellenében.
Rally-rallycross, de Rossi-nál szinte bármi szóba jöhet, Le Mans 24h...tök mindegy, amit választ -
#70869248
törölt tag
válasz sityupityu #12013 üzenetére
Azzal hogy megvágta a pályát előnyt szerzett, aki nem vak az látta.
Ezt felesleges is továbbgondolni.
ha nem arra kanyarodott volna a pálya akkor nagyobb szívás, ha sóderágy van ott akkor elesik...mind más és más forgatókönyv, ebben az esetben hirtelen felugrott Marquez-re. kapott 0.3-t nahűha.. -
veterán
-
Popes
őstag
válasz sityupityu #12011 üzenetére
Szerinted az korrekt lett volna Danival és Marquezzel szemben ha hagyják jogosulatlan előnyt szerezni?
Az a bünti kb pont annyi volt amennyivel közelebb került hozzájuk. Nem Rossi hibája volt hogy levágta a kanyart de nem lett volna fair hogy ebből előnyt is szerezzen.
(amúgy ha egy picit elveszi a gázt és marad az a távolság mint a levágás előtt akkor szerintem nem büntetik)
[ Szerkesztve ]
Deus ex machina
-
veterán
-
#70869248
törölt tag
válasz zgospel #12007 üzenetére
A büntetés rendben volt, simán nem tudott mit csinálni Rossi, hiszen Zarco kipaszírozta a pályáról, de kétségtelen időt és teret nyert a pálya levágásával. A 0.3 mp az pont rendben volt.
..és Pedrosa megmutatta újra miért mások lettek mellette világbajnokok. Marquez nagy pálya itt, de nagyon necces év lesz ha nem talál valamit a HRC.
Lorenzo jó volt, ez nem az ő motorja..ha valamit mégis talál rajta akkor le a kalappal. -
bajnokpityu
félisten
tudtok linket esetleg a hétvégi adáshoz? Nekem egyéb dolgaim lettek. HA lehet, magyar kommentárral nézném
-
zgospel
őstag
válasz Something_ #12006 üzenetére
Eleve nem értettem a büntetést. Szerintem egyszerű verseny"baleset" volt, senkit nem kellett volna büntetni. Igaz így hogy végül nem számított mindegy is.
Nem volt egy túl izgalmas futam a mai
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
MotoGp FB oldalán élő stream [link]
-
zgospel
őstag
válasz boogie84 #12002 üzenetére
Én évek óta a brit BTSport2 streamet vagyok kénytelen nézni, mert mifelénk se a Digisport nem volt elérhető, se a Spíler
A BTSport kommentátorai egész jók, bár technikai dolgokat nem nagyon szoktak feszegetni, leggyakrabb hogy az egekbe magasztalnak mindenkit aki a képen van hogy milyen jó motoros.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
boogie84
veterán
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem a kozvetites szinvonala alacsony. Nekem Fules es Rizi kommentarjai jobban tetszettek.
A futamokra nem lehet panasz.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.