- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #10952 üzenetére
Hát igen ahogy Spies mondta a közvetítésben: Marquez nem az új Rossi, hanem az új Marqez. De ne feledjük ehhez kell a Honda is. Nagyon erős most a Honda (Lagunán főleg az volt)
Rossit nem kell leírni. Látni hogy élvezi a motorozást még most is. Rettenetesen sok pénzt keres, szeret motorozni, és óriási selling point a MotoGP-ben. Nagyon sokan még most is miatta nézik. És bizony van is helye ott. Nem ő a legjobb most, de ha csak a legjobb motorozna, akkor nem lenne mit nézni. Az év végéig még előre fog lépkedni a yamahával, és pont ez az érdekes az egészben. Lehet soha nem tud már VB nyerni, de ott van a helye az elejében.
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10953 üzenetére
MIndazok mellett hogy Marquez gyorsabb volt, ez az előzés azért sikerült ilyenre, mert egyszerűen nem fértek el sehogy rendesen a kanyarban. Rossi próbált a lehető legkésőbb fékezni, és egyikük sem fért be a jó ívre, így elkúrták mindketten a kanyart. Csak akkor sikerült volna Rossit körbemotorozni ott, ha Rossi korábban fékez mint kellene, és ezzel elengedi Maq-t. De ebben a szituban ez nem volt igazán opció, mert Maq akkorra ért Rossi látóterébe, amikor már elérték a fékezési pontot.
Marquezen mindenesetre látszik hogy semmi, de semmi nem tántorítja el. Egyáltalán nem zavarja ki megy előtte, és a leglehetetlenebb szitukba oda meri rakni magát ha úgy érzi az megoldható. Nem fél egyáltalán, pedig óriási bukásokon van túl már idén is. MIndezek mellett megvan a tempója is. Iszonyúan jól érti hogyan kell egy pályán gyorsan körbemenni, és ezt nagyon gyorsan össze is rakja. Ez lagunán látszott, itt ugye most ment először. Laguna egy nagyon nehéz pálya. Egy csomó kanyar befele dől (kivülről alig látszik), és nagyon huplis. Nehéz kiismerni. És 20-30 kör alatt összerakta. Erre csak a legjobbak képesek. Mindezek mellett állítólag a mérnökökkel is nagyon profin össze tud dolgozni már fiatal kora óta. Abszolút bajonok kategória. Erre született, és erre nevelkedett.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #10964 üzenetére
Stoner tesztel mert kell olyan ember aki ki tudja próbálni a fejlesztéseket, hogy tényleg gyorsabb e a motor vele. De kb ennyi lehet. Szabadkártyával ha versenyezne, az poén lenne, de gondolom a Honda nem akar saját magával kib*szni hogy a 2 jól szereplő versenyzőjétől pontenciális pontokat vegyen el úgy hogy beküld közéjük egy harmadikat Bár fene tudja
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Maq megsérült warmupon (sok esés van)
-
yodamastah
őstag
válasz Petya25 #11147 üzenetére
A verseny alatt nagyon sokat csökkent a hőmérséklet. Akik szokatlan módon estek (féktávon pofára estek szinte függőleges motorral) olyan keverékkel mentek ami jól bírja a zúzást, de nem tartja olyan jól hőmérsékletet.
ördögi kör > ha óvatosabban mész, akkor tovább hül a gumi, még kevésbé lesz tapadás. Krácsló is ezt nyilatkozta: Mehetett volna kicsit lassabban, de akkor lehet még előbb pofára esik.
-
yodamastah
őstag
válasz mefistofeles #11160 üzenetére
Egyetlen körben(19) volt sokkal lassabb Rossi, ott 1 seccel, ott valszínűleg valahol hibázott amit nem láttunk a közvetítésben. Ezért volt hogy a végén hirtelen azt lehetett látni hogy lemaradt Maqtól. Az utolsó körben is csak 1 tizeddel volt gyorsabb Lorenzo mint Rossi. Szó nem volt itt arról hogy 2 kör alatt utolérhette vona. Persze ha ilyen 1 másodperceseket hibázik akkor igen
Egyébként Lorenzo azt nyilatkozta, hogy fizikailag nem bírta jól a futamot. Ezt jelölte meg a gyengébb tempó fő okának.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát ez nem kicsit volt sok Rossitól. Ha nem kap ezért ronda büntetést akkor nagyon csalódott leszek.
-
yodamastah
őstag
Nem merték elsikálni. Rossi Valenciában az utolsó helyről indul.
-
yodamastah
őstag
Nézem a sajtótájékoztatót. Az egyik ujságíró most azt hozta fel hogy Jorge sárga alatt előzött. Az lesz szép ha még meg is büntetik Jorget. Jorge elég ideges, szerinte Rossi black flaget érdemelt volna. Szerintem is.
Rossi lelépett, ki se jött a sajtótájékoztatóra.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz dellfanboy #11849 üzenetére
Ez nem a tegnapi csizma. Ez Aragonban lett ilyen.
Valóban nem semmi mekkora esések után, milyen hamar visszaülnek. Kulcscsont törés után 1-3 hét és motoroznak mintha mi sem történt volna. Én kb 9 hete törtem a kulcscsontom, és most vagyok ott hogy talán fel tudnám venni a bőrruhát Nyilván a kezelés sem az, de akkor is. Műtét után 2 hétig rohadtul fájt, egy poharadt alig tudtam felemelni, nem hogy max tempóban motorozni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Futam közben a kommentátorok fék problémára tippeltek. Futam után Rossi pedig azt nyilatkozta hogy az első gumival volt problémái a vége felé amikor már nem volt annyi víz a pályán. És miután 2x majdnem elesett, nem erőltette tovább.
-
yodamastah
őstag
válasz Motion_Blur #12027 üzenetére
Szerintem poén. A kérdés az, hogy ez tényleg a motogp hétvégekbe lesz berakva? Van erre elég időszelet a 3 nap alatt? HA igen akkor hajrá A redbull rookie kupába is bele szoktam nézni néha.
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #12032 üzenetére
Mint közlekedési eszköz , jöhet az elektromos. Mint sporteszköz semmiképp nem kéne. Ettől még számomra érdekes lehet egy ilyen versenysorozat.
-
yodamastah
őstag
Lehet hogy erős, de kanyarban ekkora plusz súly mindenképp nagy hátrány. Egy moto2 gép 140 ló, és 150 kiló.
De végülis mindegy hány kiló lesz, hiszen saját kategóriában mind nehéz lesz. Csak kicsit sokkallottam így első hallásra hogy ~250 kilós versenymotorMotorerőről annyit hogy minél több az erő, annál nagyobb problémát jelent hogy lent maradjon az eleje, és hogy legyen tapadás.
Például asszem Laguna Seca-ról olvastam hogy egy MotoGP motorral egy körön csupán néhány másodperc erejéig tudnak 100% motorerőt átvinni az aszfaltra.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
"Numerous reports have it that MotoGP champion Nicky Hayden is hospitalized in a Riccione hospital, and is listed in critical condition. Hayden was on a group bicycle ride today in Italy when he was struck by a car."
-
yodamastah
őstag
: Hayden is out of surgery, and has been put into a medically induced coma. He is expected to stay in the coma for the next 24 hours in order to faciliate healing
-
yodamastah
őstag
WERA fórumból:
""German news reported this morning that Nicky's condition did not improve during the night. Contrary to at least one post in this thread, he has not yet had any surgery, as his condition is not stable enough.""
Egy hosszabb videó a helyszínről: [link] Ha jól látom kettétört a bringája.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Szándékosan biztos nem nyúlt ott bele a fékbe a lapra döntött motoron. Nem amatőrök ezek
A gumi amikor füstöl már becsuklott a kormány, ott már el van esve... csakhogy visszatapadt a gumi és utána már csak utas volt Miller a motoron.Rohadt nagy mázli ekkora esést mindenféle sérülés nélkül megúszni....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nekem is volt szerencsém tapasztalni párszor amikor elmegy az eleje. Azt is hogy visszatapad
Ez valóban fucsán történt és tényle olyan mintha blokkolna a kerék. Ezt talán MIller tudná megmondani hogy mi történt. De a fékbe nem nyúlt bele az hótziher. Lapon nem nyúlhatsz bele mert pofára esel. Amatőr hiba ilyenkor belenyúlni. Tudom mert én csináltam már párszor ilyet, és én amatőr vagyok
Amúgy még lehet valóban műszaki hiba, vagy pedig amikor fordítja át egyik oldalról a másikra, akkor elég nagy erővel bele kell kormányozni, és lehet ott kitolja az elejét, ami azonnal keresztbe fordul és blokkol. Telmetrián valszeg ők látják hogy mi történt, de Miller nem mondott eddig semmi pontosat, csak hogy elment az eleje, és örül hogy él
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Fantasztikus utolsó körök voltak, jó látni hogy ennyi idő után is Rossiban van tűz, nyerni akar és ennyire 100%on tud menni. Csalódás hogy 20 pontot eldobott, de volt idén másnál is bőven nullázás. A michelinekkel lesz még sok ilyen idén.
u.i. b+ az utolsó körben így elesni ááááhhhhhhhhhhhhhh
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Na most meg tudtam nézni Maq esését szemből. Valóban ott belefékeznek mielőtt átteszik bal oldalra, de nincsenek is teljesen lapon. Miller hátulról mutatták, nem lehetett ilyen jól kivenni az egészet. Továbbra is azt gondolom hogy verseny tempóban lapon elsővel reflexből belefékezgetés az nem fér bele De ettől függetlenül úgy néz ki hogy neked volt igazad
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #12063 üzenetére
Köszönd részben a Michelinnek. 5 futamon vagyunk túl, és a top10 versenyzőből 9 elesett versenyen. Van aki kétszer. Kíváncsi vagyok mekkora köpködés megy a háttérben emiatt Rendszeresek a "nem tudom mi történt, ugyanazt csináltam mint eddig" pofára esések. Szóval lesz még itt sok nullázás ha nem javítanak valamit a gumikon.
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #12065 üzenetére
Persze elismerte hogy ő hibázott, mint tavaly Austinban is amikor mondta hogy nem tudja ő sem pontosan mi volt az esés oka, de biztos ő hibázott mert nem esett volna el Nem szokta másra kenni.
Már tavaly is volt róla szó, hogy A bridgestonehoz képest Michelinnel sokkal kisebb hiba elég az eséshez. Ez mindenkinek ilyen, szóval ezzel kell boldogulni. Annyi van, hogy szépen mindenki elesik egy évben 2-3x versenyen. Hosszú távon kiegyenlítődik ez, csak nem olyan jó móka sokszor pofára esni.
Itt látni 2016ban mennyit nőtt a motogp bukások száma:
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz #70869248 #12167 üzenetére
Amit marquez csinál az földöntúli. Saját bevallása szerint idén kb 50x mentette meg hasonló módon a motort. Ezek nem minden esetben ennyire látványos kereszbe fordulósak mint a fotón, de volt ilyen is sok, láttuk ugye.... Ráadásul sok esetben egészen hosszan keresztbe álló kormánnyal csúszik, már el van esve és mégis vissza tudja tolni az elejét. Ahogy elmondta, amíg a hátulja fog, van esély .... Persze ez attól is függ mennyire hirtelen megy el az eleje. Ha nincs a motor ledöntve közel teljesen akkor általában ezeket nem lehet megfogni.
Az is beteg hogy 27x esett el, és nem sérült meg.
A motogp.com-on fent van az interjú amit a verseny után press conferencen adott, kb 25 perc. Részletesen beszél ezekről a mentésekről, meg az esésekről. Érdemes megnézni.
-
yodamastah
őstag
Zarco lazán kivágott a teszten egy 30.3-at a 17es yamahával. Rossi legjobb ideje a qualin szombaton 30.8 volt
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Maq 1 f*sz. Imádom a csávót, és isten ahogy motorozik, de most nagyon nagy barom volt. Ahogy Rossi is mondta, ez 1-1x előfőrdul bárkivel. De hogy folyamatosan ezt csinálja... no comment.
Adnék neki egy utsó rajthelyet a következő futamra. Rossi is ezt kapta amikor kitette maq-t szándékosan. Mondjuk Rossinak amiatt még súlyosabbat adtam volna, de ez egy másik történet...
-
yodamastah
őstag
Döbbenet amit Maq művel. És az még oké hogy mi nem értjük hogy csinálja, de azok se értik akik ott motoroznak mellette
Kivételesen Spilertv néztem az időmérőt. Nem tudom ki pofázik a Peti mellet mint kommentátor, de olyan idegesítő baromságokat beszélt, hogy le kellett halkítanom teljesen a tv-t hogy tudjak figyelni az eseményekre.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Évek óta előfizetek motogp.com-on. Most már 1080p 60fps a stream. Amúgy is sokszor nem tudok otthon ücsörögni a tv előtt, nézem mobilon tableten vagy laptopon ahogy alakul épp. Nem olcsó, de minden edzést lehet nézni már péntek reggeltől, és a kommentátorok is elég jók.
-
yodamastah
őstag
válasz Motion_Blur #12486 üzenetére
Ez a Locatelli az első körben a highisde után. Ami pörög az a fékfolyadék tartály.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #12891 üzenetére
"Végre nem a gumispórolás ment,..."
De pont hogy gumispórolás ment. Az versenytempó "lassú" volt, Pecco meg is jegyezte. Mindenki a gumit óvta egészen a végéig. Ezért is maradt ennyire együtt a mezőny. Másik persze az, hogy a motorerő különbség itt nem annyira számít.
"Ilyen pályából kéne több a naptárba"
Laguna Seca hasonló. Nagyon sajnálom hogy kidobták
-
-
yodamastah
őstag
válasz sityupityu #12898 üzenetére
"Egyezünk ki abban, hogy ha volt gumispórolás ha nem..."
Egyezzünk ki abban hogy volt. Michelin előre jelezte hogy nem fogják bírni a gumik, jelentős degradáció várható a versenytáv vége előtt. Az edzéseket néztem, ezt többször is elmondták a kommentátorok. Versenyzőktől is jöttek a kommentek, hogy nem lehet erőltetni a tempót mert nagyon gyorsan szétmennek a gumik, ami jelentős lassulást okoz. Emiatt mindenki erre készült, és ennek megfelelő volt a tempó. Ez persze nem zárja ki hogy csatázzanak egymással. sőt...
Honda nagy szarban van, Maki nélkül nem lennének sehol. Röhely hogy torony magasan ő a legjobb hondás úgy, hogy 8 futamon nem is ment, és most is csak azért motorozik, mert a rehabilitáció része a motorozás.
Yamaha detto. Talán még a hondánál is nagyobb szarban vannak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Motion_Blur #12906 üzenetére
Nem kell eltiltani, mert úgynézki eltört a keze.
Nem értem én ezt... 2x kúrta el ugyanott ezt a "féktávot" egymás után. Elsőt épphogy megúszták. Amatőr szinten is alap hogy tömegben nem ott fékezel tömegben, mint időmérő körön. Remélem valami műszaki hiba volt, mert ez a bénázás ezen a szinten nem normális.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- PlayStation 5
- E-roller topik
- BestBuy ruhás topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- További aktív témák...