Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Pebble - az átgondolt okosóra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Ekkor startol és ennyit gyártanak a Galaxy TriFoldból
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Azonnali mobilos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
-
SzalaiG
addikt
válasz
mefistofeles
#10094
üzenetére
Két Dudás/Hondás egy csárdába/csapatba nem fér meg.

-
válasz
SzalaiG
#10093
üzenetére
Persze, de gondold végig, Pedrózsika eddig Honda bácsi szeretett kisgyermeke volt még akkor is ha a hőn áhitott VB címet nem tudta (és talán nem is fogja már) megszerezni. Erre jön ez az ausztrál akit nyilván nem azért szerződtettek, hogy Pedrózsika szélárnyékában bürrögjön, és jól elkeni egy ismeretlen vassal az első teszten..... A spanyol helyzete egyből megingott és ezt nehezen viseli. Azt még most is nehezen hiszem, hogy Stonert Pedrosa fölé szerződtették látatlanban de ha sorra el fogja verni a versenyeken is akkor ez a helyzet nagyon is valós lehet. Pedrónak ha tetszik ha nem rá kell kapcsolnia, a csapaton belüli pozicióért is. Legalább egy Rossi-Lorenzo szerű csapattársi iszony előre jósolható!

-
SzalaiG
addikt
válasz
mefistofeles
#10092
üzenetére
Maradjon csendben! Ha tényleg jó lenne nem hoznának mellé egy ilyen csapattársat.
-
Hehe lehet, hogy igazam lesz? Pedrosának nagyon nem tetszik, hogy a teszten alaposan elverte Stoner a Hondával! Már be is szólt neki Ne ugráljon az a kenguru Lessz itt jó kis parázs csata csapaton belül!

-
SzalaiG
addikt
Talmácsi Gábor aláírt Banderas csapatához [link]
-
válasz
Integra
#10085
üzenetére
Azért nem lesz az ennyire szimpla!
Én így rangsorolnám a srácokat VB esélyesként:
1.Lorenzo Szinte megoldhatatlan feladat, ha az idei robot ül a nyeregben, de ez kérdéses, hisz ilyen szezont a Doki is csak egyet tudott produkálni!
2.Rossi, Stoner, Pedrosa Lehetetlen így szezon előtt rangsorolni őket és csak egy paraszthajszállal vannak Lorenzo mögött. Rossi az Rossi és egy teszt alapján botorság temetni, garantáltan gyors lesz! Pedrosa és Stoner is piszok gyors, nekik az egyenletes teljesítmény hibádzik, de nagyon!
3.Ben Spies Nálam nagyon is valós esélyes az amerikai! Az első éve alapján egy gyári Yamahán brutálisan repeszt és fog pár meglepetést okozni………...párszor beleköphet a nagyok levesébe Hayden (főleg ha Rossi kezesebbé varázsolja a Ducatit!) Dovisio vagy az őrült Simoncelli de reálisan ők nem valódi összetett esélyesként....
A többi néma csend...... -
SzalaiG
addikt
Rossi-Stoner Laguna Seca 2008 Na ilyeneket várok jövőre.

-
TayRol
nagyúr
-
válasz
#70869248
#10079
üzenetére
..és Integra
Mint fentebb leírtam, nem vettem a szívemre, pusztán megjegyeztem, hogy ha egy kritikus, meglehetősen erős jellemzéseket tartalmazó hozzászólást írok általánosságban azt nem címzem konkrétan egy személynek. Ettől még semmi bajom veled (b-type) és az egyik leg értelmesebb fórumozónak tartalak. -
#70869248
törölt tag
válasz
mefistofeles
#10075
üzenetére
Nem kell ájuldozni....kritizáltam én Biaggi-t is...főleg mikor sokat esett az év első felében és már idegbajt kaptam...Rossi első éve volt az 500-ban, és végül Roberts húzta be a VB-t...na akkor volt osztás, de nem szerte a neten, hanem a hivatalos rajongói fórumon, és személyesen Max-nak levélben.
Mert a kritikámnak célja volt, mégpedig az hogy olyat adjak ami sztem jó...ha az helyeslés akkor azt, ha helytelenítés akkor azt...de a lényeg hogy nem én voltam a lényeg
hanem mindig is mindenek felett Max jobb szereplése.
Én besokalltam a mindenféle oldalakon olvasható cél nélküli Talma kritikáktól, itt-ott (MotoGphírek.hu-n) még barikádharcokba is belementem, és vitáztam olyanokkal is akikkel egyébként nem tenném, mert ha a hülyeség túl nagy teret nyer akkor tényleg káros, és van felelőssége annak akinek ellenvéleménye van, de nem szól.
Aztán már az oldal szerkesztőivel sem tudtam közösséget vállalni ezért végleg felhagytam az ottani böngészéssel.
Szal igen, pusztulok azoktól akik énközpontúan közelítik meg a szurkolást, nem pedig annak az érdekét nézik aki ott van, aki próbálja dönteni az akadályokat. Ezt soha nem tudtam elfogadni, de az is elérkézett amikor már csak nézek össze-vissza hogy ez most tényleg elfogadott? Lehet bármiféle szólásszabadság, és szabad véleménynyilvánítás, de mindig is kell legyen egy erkölcsi gerinc, és felelősségvállalás...ha az nincs akkor egy homokozó az egész ahol mindenki túlkiabálja a másikat szvsz.
Szal hidd el nem neked címeztem, akkor mint írtam egy az egybe fogalmazok, egyszerűen bánt hogy Talma pályafutása nem tud tiszteségesen változni vagy lecsengeni, egy drukkerség nem kötelező, de ha van akkor nem lehet önös.
...ha pedig nincs akkor a kritikát úgy kell fogalmazni, hogy teszek mellé jót is, illetve piszkosul utána nézek hogy amit mondok az valóban támaszkodik valamire vagy csak jár a szám.szerk: Integra:
kösz hogy ezt gondolod. -
Integra
titán
válasz
mefistofeles
#10075
üzenetére
túl magadra vetted, pedig semmi okod.

ha valaki elképesztően normálisan fogalmaz mindig, még ha valakinek neki is esne, akkor az b-type
-
válasz
#70869248
#10074
üzenetére
Ha az támogatásnak számít, hogy kedvelem mint embert és motorost akkor én támogatom, mindazonáltal szerintem nem az az igazi drukker aki soha sem fogalmaz meg kritikát és egyfolytában csak elájul a kedvencétől, mert az nem drukker hanem elvakult rajongó...... Na az viszont nem vagyok Talmának (sem)!
más:
Nem vettem a szívemre, de ha nem rám gondoltál, meglehetőssen csípős hozzászólásoddal akkor nem értem miért nekem címezted? ...lehet hozzászólást írní annélkül is, hogy azt konkrétan valakinek címeznéd...... -
#70869248
törölt tag
válasz
mefistofeles
#10071
üzenetére
Nem rád értettem, ha ilyen véleményem lenne azt egyértelműen fogalmaznám hogy biztosan értsd,..de nincs ilyen véleményem

Egyszerűen azokra értem, akik Talma drukkerek voltak, de aztán 'megokosodtak' mert tudni vélték a helyes ösvényt...
Sztem valaki vagy drukker vagy nem, ha nem az akkor felesleges szapulni, ha meg drukker akkor meg a szapulás a megfelelő helyen történik, azaz ott ahol Talma olvashatja.
Sztem az sem tragédia ha kiesik a MotoGp világából, Biaggi is kiesett, Barros is kiesett, Abe is, Checa is, Melandri is....stb.
Nem látok benne rációt hogy majd a WSBK világában magára találhat, de lepjen meg, Gabi talán túl sok időt töltött el a 125cc-ben, azt a fajta gyors helyzetkihasználást, agresszív stílust ami sikeressé tehetné az erőből motorozható kategóriákban már talán soha nem tudja magáévá tenni.
Itt magára kellene ölteni egy új motorozási technikát, amit még nem látok kialakulni, a motorozásának nincs karaktere,...ami nem nagy baj, ha mellé gyors lenne, de egyenlőre nem lehet a futamgyőzelemre esélyesek között emlegetni.
De azzal ami itthon van néha vele kapcsolatban az nagyon nem tesz jót neki, sztem a támogatásnak van értelme (sokba úgy sem kerül), a lehúzásnak semmi. -
válasz
#70869248
#10063
üzenetére
Nem igazán értem ezt a "hányingert tudok kapni ezektől az alakoktól" szöveget, és nem értem miért nekem címezted!? Nálam ezt olvashatod "Nagyon tisztelem és elismerem a tudását....." amit ez után írtam arról mond meg melyik része nem igaz! Nálam soha nem olvashattad, hogy nagy az arca vagy, hogy celeb stb. Az igaz, hogy az Asparral való szakítást egy bátor, de nem biztos, hogy ésszerű döntésnek tartottam akkoriban de ennyi. Most pl. az a véleményem, hogy Favaro talán nem volt az ideális manager, de amit Talmából eddig a médiában láttam az alapján nem épp egy manager alkat, de ki tudja..... Azt a véleményemet is fenntartom, hogy ha idén akármilyen csapattal is nem domborít nagyot akkor (feltételezve, hogy egy krőzus cég nem veszi a szárnyai alá) talán végleg kiesik a MotoGP világából.....
-
TayRol
nagyúr
Simoncelli is gyari motoron. Nem sz@rozik a Honda...
-
#70869248
törölt tag
válasz
TayRol
#10064
üzenetére
Nem tudom nálam Iannone nem áll össze, pláne hogy olyan arcok akiknek viszont elől kellene lennie, azok hátul vergődnek...azaz itt nagyon szelektált a technika, jövőre valószínűleg technikai szempontból kiegyenlítettebb lesz a mezőny, és akkor igazán jaj

Mondom én Elias-t kanyarvadásznak tartom, jól fékez és nagyon jó kanyarsebessége van, aki így el tud tőle nyúlni mint ahogy Iannone tette a kanyarokban többször, ott valami zavar van az erőben...de ez csak az én hülyeségem, de sztem az a motor nem volt kerek némely futamon.
Talma-nál meg kerek volt. -
#70869248
törölt tag
válasz
mefistofeles
#10023
üzenetére
Pedig sok igazság van benne, ritka az ilyen kritikus ország mint a mienk..
Talma-nak kb. semmilyen számottevő támogatottsága nincs, amikor sikeres lett akkor húúú Brno Magyar zászló, amikor meg elment Aspar-tól, akkor meg a drukkerek olyanok lettek mint akitől elvették a játékot...mert eredmények nélkül drukkolni nem sikk.
Hányingert tudok kapni az ilyen alakoktól, akik hirtelen hű de okosak lettek, hogy így kellett volna meg úgy kellett volna, mert ők ezt véltek tudni meg azt véltek tudni...bizalom meg feltétel nélkül szurkolás az az ablakban..
Szal Talma-nak kb. semmilyen neve nincs, és számottevő szurkolói bázis sincs mögötte...pedig azért sokan kedvelik.
Lehet hogy elfogy belőle a vér, lehet hogy soha nem is jött ki belőle igazán, vagy benne sem volt, kinek ez a véleménye kinek az, de ha valaki mellé odaállok, akkor nem kell eredmény, nem kell magyarázkodás...odaállok mert oda álltam, nem kell igazolni vélt, koholt, vagy valós érvekkel.
Biaggi drukkerként bármikor kész vagyok elismerni a gyengéit, és simán nem érzem rosszul miatta magam, mert nem a sikeressége irányít, ahogy Nicky-nél sem.
Gabi-nak ha önbizalom sugárzik róla akkor nagy arca lett, ha pénzért nyilatkozik vagy silány, de egyébként nagy nézettségű műsorokba kerül akkor celebbé válik ennek minden negatív zöngéjével.
Pedig hülyeség, Jó motoros, sőt nagyon jó, ott húzza ahol a legjobbak húzzák és a tapasztalatait, élményeit nem lehet megkérdőjelezni.
Lehet hogy már a zenitje zajlik, és már elfele tart a csúcstól....de megkeseríteni a motorozása örömét qvára kár, tudja is csinálni, élvezi is, akkor meg az akinek ez nem tetszik ne szapulja....mert mi a legtöbb amit elérhet vele...rombolás.
hülyeség.
Lehet jól esik arra gondolni, hogy a haverom elverné, vagy mivel 3mp-n belül motorozott hozzá a ringen, akkor mire nagy arc Gábor, de az igazság az hogy senki meg sem közelíti itthon azokat az időket amiket ő kihoz ott ahol igazán számít, mert azért van annyira profi hogy ott próbálja meg kitenni a maximumot ahol megéri.Ezért aztán szerintem bőven benne van a lehetőségeiben az hogy ő Magyar, és ezért hiába kisország. a benne élő drukkerek is rém kiszámíthatatlanok....bár okosak a végtelenségig

Ianonne sztem is más vason ment, annyira hogy szerintem némely futamon talán nem is volt szabályos, hihetetlen kanyarsebessége volt bizonyos pályákon, egy Elias-hoz képest is óriási tempóban húzott be egy kanyarba és jött ki onnan...beszélnek aero csomagról, de sok pályán a követő kamerájából látszott hogy micsoda tempót megy a kanyarkban.
Talma-val szemben sztem is biztos hogy súlyozták Ianonne-t, benne több fantáziát láttak...és talán igazuk is van ki tudja. -
Integra
titán
Talmácsi Gábor nyilatkozata: A folytatást illetően még semmit nem szeretnék bejelenteni. Hétvégén utazok Barcelonába, ahol nagyon várom Suter váz próbáját, amit én is kifejezetten jónak tartok.
Nagyon bízom benne, hogy versenyképes csapattal, megfelelő háttérrel szállhatok jövőre harcba. A következő év azonban más szempontból is mérföldkőnek számít majd, hiszen támogató háttércsapat nélkül, érdekeimet saját magam képviselve, hatalmas bizonyítási vággyal a szívemben vágok neki a 2011-es versenyzésnek. A Faster Management minden tagjának, különösen Stefanonak ezúton szeretném kifejezni őszinte elismerésemet és köszönetemet azért a munkáért, amivel a hosszú évek során a versenyzésemet segítették. Egyúttal köszönöm támogatóimnak, hogy továbbra is feltétlen bizalmukról biztosítottak.
Stefano Favaro nyilatkozata: Nagyon örülök, hogy pozitívan alakulnak a dolgok a folytatást illetően, és Magyarország első számú motorversenyzője jövőre is ott lehet a legjobbak között. Szívből szorítok neki, hogy akár már jövőre megmutathassa, hogy 2007-ben nem véletlenül lett világbajnok.
Egyetértettünk abban, hogy elérkezett az idő pályafutása egy új szakaszának megnyitására, amiben én és a management többi tagjai már nem veszünk részt. Év végéig a megkezdett tárgyalások és a közös munka lezárásra kerül és 2011-től ki-ki a saját útján folytatja az életet.
A motorsport azonban az utóbbi évtizedben a szívügyemmé és életem részévé vált. A jövőben is fontosnak tartom a fiatal, tehetségek felkutatását és felkarolását és bízok benne, hogy lesz olyan méltó utód, akivel legalább ekkora közös sikereket érünk el, mint Talmácsi Gáborral. Nagyon szép időszakot éltünk meg együtt Talmával, soha nem fogom ezeket az éveket elfelejteni.
-
TayRol
nagyúr
-
Integra
titán
hujj, bye bye stefano..

-
ALI_G
veterán
-
-
G.Zs.
senior tag
A spanyol sajtó szerint Talma aláírt a Jack&Jones-hoz. (remélem jól fordítottam)
[link] -
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra
#10037
üzenetére
mai eredmenyek. hatooo...
-
Integra
titán

-
Mégegyszer Talma...
Reggel a bumerángban nyilatkozta, hogy három csapat jöhet szóba, ahol hajlandó lenne motorozni (moto2-ről beszélek persze). Szerinte a motorok között az azonos erőforrások és gumik miatt nincs nagy különbség, ami a legfontosabb az a jó szerelő és mérnök gárda. Nyilatkozata végén bejelentette, hogy egy héten belül nyilvánosságra hozza a jövőjével kapcsolatos konkrét dolgokat. -
Integra
titán
válasz
TayRol
#10026
üzenetére
mindenki szerette, ezeka pöcs 800-as gépek zúzdába valók.
milyen szép mimikával mondta el, hogy de komolyan, senki sem érti mai napig, hogy minek kellettek.. látszik rajta, hogy ő sem tudja, és ordas baromságnak tartja.
hiába, a dorna is ugyanolyan szemétkupac mint a fia.. -
Integra
titán
SPANYOLORSZÁG, VALENCIA
A Bimota gyár jóvoltából Talmácsi Gábornak ma lehetősége nyílt kipróbálni Moto2-es versenygépüket. Az első fél órában a lábtartók, a fék- és váltókar, valamint az ülés beállítására került sor, majd amikor már a motor kényelmes érzetet szolgáltatott, megkezdődött a komolyabb körözés. Gábor érezte, hogy az első futóművel problémák vannak, így visszament a boxba. A Bimota gyár szerelői villámgyorsan kicserélték a futóművet és folytatódott a motorozás. Mivel a mai motorpróbák nem minősültek hivatalos tesztnek, így a motorokban saját erőforrást használtak a csapatok, melyek között jelentős lóerő különbségek mutatkoztak. De ez a nap nem arról szólt, hogy ki a gyorsabb, így igazából senkit sem foglalkoztattak a köridők.
49 kört teljesített a magyar versenyző, mindez pedig lehetővé tette, hogy összehasonlítsa az általa a vb-n használt vázzal a Bimota viselkedését. A pilóták délután kettőig tudtak értékelhető köröket motorozni, mert utána akkora szél kerekedett, hogy csak a legbátrabbak ültek újra motorra. Talmácsi Gábor a bátrak közé tartozott és számos alkatrészt kipróbált és elmondta, hogy mit tapasztalt, aminek a gyár képviselői nagyon örültek és kifejezetten kíváncsiak voltak a magyar világbajnok véleményére.
A Suter motor próbája ma ugyan elmaradt, - mivel pont a legnagyobb munka kellős közepén érkeztek meg az illetékesek a Bimota boxába és jelezték, hogy szeretettel várják Gábort hozzájuk, aki akkor nem tudott menni – de a tervek szerint hamarosan pótolják.
A nap végén mind a Bimota csapata, mind Talmácsi Gábor elégedetten összegezte a közös munkát. A gyár mérnökei nagyon sok adattal indultak útnak, Talmácsi pedig újabb tapasztalatokkal gazdagodott és motorozott egy jót. Tét nélkül, de motorversenyző módjára.Talmácsi Gábor nyilatkozata:
Azt kell, hogy mondjam egyátalán nem rossz gép, bár elsőre kicsit „zömök” motornak tűnik kívülről. Ami drasztikusan más az FTR-hez képest, hogy a hátsó kerék tapadása már-már annyira jó, hogy sok. Kanyar közben teli gázzal tudtam menni, nem sodródtam ki, de azért ez a véglet sem tökéletes, úgy hogy hosszabbítottunk a hátsó lengővillán, ami által ideális lett a hátsó kerék tapadás. Amiben még különbség tapasztalható, hogy sokkal stabilabb a gép fékezéskor. Kellemes csalódás volt vezetni a Bimotát, ami külsőleg lehet, hogy nem éppen egy kezes bárány benyomását kelti, mégis meglepően kezelhető, ami egyátalán nem hátrány, ha egy versenymotorról beszélünk. A Suter motor kipróbálása ma ugyan elmaradt, volt némi káosz és szervezetlenség a nap folyamán, de a tervek szerint a közeljövőben pótoljuk majd, amire szintén nagyon kíváncsi vagyok.Faster Management
-
Mi ez a marhaság, hogy Talmának azért nincs csapata mert Magyar???? Az lehet, hogy nincs tőkeerős szponzora és azért, de hogy mert magyar........

Nagyon tisztelem és elismerem a tudását, de azért ha szemellenző nélkül nézzük, akkor a 125 felett csak az Asparral tudott jól menni, azt a szerződést meg ugye ő rúgta fel (hogy miért az most nem hiszem, hogy lényeges) ez sem vet rá túl jó fényt. A királykategóriás kiruccanást asszem a leg elfogultabbak is egy nagy vakvágányként értékelhetik, azt meg végképp nem értem Integra miért gondolja, hogy idén nem azonos vason motorozott a csapattársával. Legalább is amíg a MOL volt a főszponzora, ami az egész istálló legnagyobb tőkéjét is hozta addig tuti, és ugye addig is elpáholta a csapattársa rendszeresen....... Sajnos pénz és eredmények nélkül nagyon nehéz ebben a világban megmaradni, 2007-re pedig már nem sokan emlékeznek 125 cm2 felett....... -
TayRol
nagyúr
-
-
SzalaiG
addikt
-
Integra
titán
hatalmas gratula Gabinak, hogy egy ilyen, újabb elbaszott szezonban is képes volt a komplett mezőnyben hatodikként végezni.. és döbbenet, hogy egyetlenként a legjobbak közül még mindig nincsen csapata. egyszerűen hihetetlen...
a mol meg rohadjon meg. -
SzalaiG
addikt
válasz
mefistofeles
#10011
üzenetére
Sajnos.

-
B-L-A-C-K
titán
válasz
mefistofeles
#10012
üzenetére

-
-
válasz
Motion_Blur
#10010
üzenetére
Azért itt csata nem volt. Lorenzo utcahosszal nyert, pedig a Doki biztos nem szivesen engedte el. A két Yamaha mögött meg félóráig senki.....

-
Motion_Blur
félisten
válasz
Motion_Blur
#10009
üzenetére
Újabb Rossi-Lorenzo csata!! [link]

-
Motion_Blur
félisten
Stoner sóder

Úgy látszik ezt a futamot Rossi simán behúzza. -
gézu
őstag
-
B-L-A-C-K
titán
Sziasztok, neten nem lehet valahol nézni a Moto2 közvetítést élőben? Sajnos digim nincsen...
-
Motion_Blur
félisten
-
Integra
titán
utolsó két futamon cseka lesz kálió helyén

-
TayRol
nagyúr
engedelyeztek Rossinak, hogy ido elott Ducatit teszteljen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Garmin Montana 750i
- Darwinfpv Foldape4 4 hüvelykes összecsukható, nagy hatótávolságú FPV
- Férfi 43-as Rollerblade görkorcsolya
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, C1, Care Refresh, PL Filter
- Tag Heuer Carrera Chronograph Extreme Sport férfi karóra CBU2081.FT6274 (CBU2081-FT6274)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB AeroCool Quantum Mesh 650W
- Apple iPhone 13 Pro Max Graphite ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 256 GB-100%-3 hó gari!
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga 2in1 WUXGA Touch i5-1135G7 16GB 256GB Intel Iris XE 4G LTE W11 Pro Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3735, 100% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12600K / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 512 SSD!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest









kösz hogy ezt gondolod.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)






