Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Google Pixel topik
- Ekkor startol és ennyit gyártanak a Galaxy TriFoldból
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13114
üzenetére
De most nem az élről dobta el, oda-vissza előzgették egymást Bagnával, végül amiatt bukott, hogy erőltette az előzést. Itt mos konkrétan hülye volt, nem az első körökben kell megnyerni a versenyt .
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13112
üzenetére
Márki minden évben a dobó lista élén van, ez lehet, hogy így már nem fér bele. Pár futamon vagyunk túl, de már kétszer dobta el a főversenyen.
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13110
üzenetére
Igen, nem is volt elégedett, de tavalyhoz képest gyűjti a pontokat, nem pedig szórja. Márki hibáival lőtávolban tud maradni, ha megoldják a problémáit, akkor ez sokat fog számítani.
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13108
üzenetére
Nekünk jó, de neki?
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13106
üzenetére
Nem kell, ahogy látom ő is az!
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13091
üzenetére
Pirro cáfolta, ahogy Bagna is, és ő ketten mentek a legtőbbet mindkét motorral
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13088
üzenetére
A GP22 Bagna szerint is a legjobb Duci volt amin ült.
-
Adriánkölök
újonc
válasz
sityupityu
#13086
üzenetére
Kéretlen alátámasztásként másoltam.
Szerintem egybéként baromi látványos volt, az hogy 2023-ban mennyire tudtak közel lenni a GP22-vel a GP23-hoz azok a motorosok, sokszor futamokat nyerve, akik 2024-ben győzelmi esély nélkülmotoroztak a GP23-n a GP24 ellenében.
Egyedül Marc Marquez volt aki képes volt az elejében menni a GP23 verzióval.
Olvastam én is Pirro nyilatkozatát...de hát nagyon nem az látszott a képernyőről. -
Adriánkölök
újonc
válasz
sityupityu
#13080
üzenetére
Neil Hodgson, analyst for TNT Sports, revealed on crash.net that Carchedi had predicted the domination of Marquez from the beginning. Frankie Carchedi has been telling me for six months that he (Marquez) will win. ", said Hodgson. " Frankie was the Marc's chief mechanic last year, he therefore noted how disadvantaged the 2023 Ducati was compared to the 2024 one ; he said that in his opinion (and his opinion is based on real data), the gain was 4 or 6 tenths per turn He said: “If you put Marc on the same bike as Pecco (Bagnaia), he won’t even be able to overtake him.” »
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13083
üzenetére
Nem én mondtam, hanem Pirro és Bagna.
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13080
üzenetére
Maki azért ment jobban ment, mint a többi GP23-as, de többet is esett, tehát kockáztatott. A Ducati tesztversenyzője, Pirro nyilatkozatát olvasd el, ő is azt mondta kevés különbség volt a két motor közt.
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13076
üzenetére
A Ducati szerint sem volt nagy különbség a GP23 és GP24 között. A lényeg az, hogy a rossz Hondáról ült át a bajnok motorra, de akkor az volt a vélemény, hogy a Honda miatt esik annyit. Nos, kiderült, hogy nem, mert a Ducatival is ő esett a legtöbbször a versenyzők közül. Maki ilyen, ő a Hondás bajnoki címei alatt is esett nem egyszer. Nem egy Rossi, aki nem sokszor esett.
Bagna megnyerte, mert nem esett el, ha valaki elesik, akkor rosszul végezte a dolgát. Tavaly ő is esett, ha nem esik, akkor ő bajnok.
-
Khaosz55
addikt
válasz
sityupityu
#13076
üzenetére
Amerikában már az új motorral mentek? Nem úgy volt hogy tavalyi géppel mennek még mert nem teljesen okés még az idei ?
-
Khaosz55
addikt
válasz
sityupityu
#13060
üzenetére
Én hiszti és a beképzeltsége miatt nem szeretem Lorenzont. Emlékszem egyik verseny után amikor Doki-t legyőzte, megállt a végé és azt mutatta hogy felír egy receptet Rossinak és becibzározta a száját. Ezt mutogatta. Szóval bármi is lehet tisztelet a verseny után kell tartani, főleg amikor éppen te győztél a másik felett. Értem hogy van adrenalin és akkor mindenki tud hülyeséget vagy hibát csinálni, de ez a megmozdulása pusztán a másik porba alázásáról szólt. Az élet vissza adja...
-
Khaosz55
addikt
válasz
sityupityu
#13054
üzenetére
Igen kihagytam Acostat, illetve nagyon szerettem Cal Crutchlow, a maga őrültségével.
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13056
üzenetére
Tavaly Martín ellen is voltak gondjai, akkor sem érezte magát jól motoron. Katarban választ kapunk az idei esélyeit illetően.
-
Khaosz55
addikt
válasz
sityupityu
#13052
üzenetére
Igen valóban jó gyerek, szimpatikus, de nem világbajnok alkat. Ok 2X-es bajnok, de nem volt igazán zavaró tényező körülötte, vagy igazán kemény ellenfél.
Évek során azt látom, ha az első kanyarban vagy az első 3 körben nem tud előre keveredni, vagy nem a polból indul akkor végig vonatozza a versenyt. Nagyrész vár az utolsó 10 körig hátha valakinek elfogy előtte a gumija és akkor még tud javítani a pozíción. Rizikót nem szokott vállalni.
Én sokkal jobban szeretem a karaktereket mint Zarco, Quartararo, Martin, Marquez, Rossi stb.
Aki bajnok alkat, annak kell hogy legyen benne egy bizonyos fokú szemétség. Jóindulatból csak mázlival leszel bajnok, de ez igaz más technikai sportra is.
Nem utálom Bagnaia-t, idáig csak egy versenyzőt nem volt szimpatikus: Lorenzo. -
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#13043
üzenetére
Maki VB, lapozhatunk '26-ra

Tudom, guminyomás meg minden, de ijesztő volt ahogy elengedte a tesót, visszavett a tempóból kb. fél mp-et és leutazta a futamot szélárnyékban, majd 2 körrel a vége előtt előzött és odadurrantott a mezőnynek körönként 1mp-et.
-
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#13040
üzenetére
Nnna, majd meglátjuk.
Superbike, MotoGP...
[link] -
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13030
üzenetére
De ha megnézed, akkor Bagna és Martín az eldobálásokkal együtt is elől vannak, de náluk nincs benne az, ami Makinál, hogy bármikor dobják a gépet. A GP 23 sokkal jobb, mint az utóbbi Hondája volt, valahogy mégis esik. Igazad van, régen is dobálta, de most sokkal erősebb ellenfelei vannak és ez nem fér bele.
Én is Rossis vagyok, de én is tudtam emgkedvelni soha 2015 miatt.
-
Mezcal
addikt
válasz
sityupityu
#13028
üzenetére
Marki azért jóval többet esik, messze a legtöbbet a mezőnyben.
-
zilazil
őstag
válasz
sityupityu
#12907
üzenetére
Az elejétől kezdve lekoccolt vagy három embert, mindenkit aki mellé került. Ebbe a szituációba is úgy ment bele, mint aki teljes homályban van. Nem könnyű a helyzete, mert a gyengébb motort kompenzálnia kell valahogy, de most kicsit túllőtt a célon. A portugálok a twitteren a fejét követelik.
-
yodamastah
őstag
válasz
sityupityu
#12898
üzenetére
"Egyezünk ki abban, hogy ha volt gumispórolás ha nem..."
Egyezzünk ki abban hogy volt. Michelin előre jelezte hogy nem fogják bírni a gumik, jelentős degradáció várható a versenytáv vége előtt. Az edzéseket néztem, ezt többször is elmondták a kommentátorok. Versenyzőktől is jöttek a kommentek, hogy nem lehet erőltetni a tempót mert nagyon gyorsan szétmennek a gumik, ami jelentős lassulást okoz. Emiatt mindenki erre készült, és ennek megfelelő volt a tempó. Ez persze nem zárja ki hogy csatázzanak egymással. sőt...
Honda nagy szarban van, Maki nélkül nem lennének sehol. Röhely hogy torony magasan ő a legjobb hondás úgy, hogy 8 futamon nem is ment, és most is csak azért motorozik, mert a rehabilitáció része a motorozás.
Yamaha detto. Talán még a hondánál is nagyobb szarban vannak.
-
3L1T3
addikt
válasz
sityupityu
#12886
üzenetére
-
zilazil
őstag
válasz
sityupityu
#12884
üzenetére
Technikailag biztos nagyon prof, de sokszor annyira belebonyolódik, hogy nem veszi észre hogy mi zajlik a versenyen és gyakran az a kép alakul ki bennem, hogy Wéber sokkal "profibb" , mint a csapatok gondosan kiválogatott stratégái...
A kevesebb néha több lenne.De ez privát vélemény, kéretik nem megkövezni érte.
-
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#12854
üzenetére
Igen, ott !egy. De az idő mérőt csak streamen adják, hogy rohadjanak meg.
-
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#12817
üzenetére
Nem, mert a PETRONAS kiszáll a MotoGP-bol. A kisebb kategória csapatai azt hiszem emiatt megszűnnek, de a GP csapat az megmarad valahogy, de gondolom más néven.
-
3L1T3
addikt
válasz
sityupityu
#12794
üzenetére
Jó lenne ha teljesen felépülne, plusz ha a Honda nem lenne egy vezethetetlen kaki.
-
bringasisti
őstag
válasz
sityupityu
#12786
üzenetére
Márk
-
bringasisti
őstag
válasz
sityupityu
#12783
üzenetére
Ma megint nagyot alkotott.
-
bringasisti
őstag
válasz
sityupityu
#12779
üzenetére
Korábban nem ízlett neki
-
zilazil
őstag
válasz
sityupityu
#12777
üzenetére
Ez így azért kissé megtévesztő.

-
bringasisti
őstag
válasz
sityupityu
#12755
üzenetére
Kedden jön a faszi és beköti mert most kötöttem szerződést.
-
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#12752
üzenetére
Amiért pipa vagyok az aréna közvetítésekre, hogy kb olyan szinten kezelik, mintha valami szutyok TV sorozat lenne, mint amiket a csoport többi kanálisán, a TV4, vagy Film4 adókon nyomnak.
Azért korábban még a spileren is volt hozzá "rendes" műsor, mint egy komolyabb TV adón, vagy, ahogy más sportágaknál is szokták, beszélgetnek erről arról, satöbbi. Voltak komolyan vehető emberek, akiket meg tudtak kérdezni, pl. Favaro, vagy Sebestyén Peti, és még sokan mások.
Itt a két futam között bevágnak félóra reklámot, kb a rajtra kapcsolnak vissza, és ahogy leng a kockás zászló, már megint reklám. -
bringasisti
őstag
válasz
sityupityu
#12747
üzenetére
Kérdés hogy ekkora kihagyás fejben mit okoz.
-
bringasisti
őstag
válasz
sityupityu
#12740
üzenetére
Szerintem elég sokan
-
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#12719
üzenetére
Mekkora szégyen lesz ha a Yamaha nem tud címet nyerni idén...
Joan Mir fogja behúzni.
-
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#12697
üzenetére
Kicsit rosszul írtam, mert a lemans 24 órás motorverseny megy ma. De amikor én néztem, tenisz ment.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#12691
üzenetére
Márkez egy ilyen kesze-kusza mezőnyben kb a szezon kétharmadánál bajnok lenne. Ilyen szempontból tényleg jobb h nincs idén.
Nagy kérdés mi lesz a Yamakával, Dovival. Ha egyik se áll össze, benne van a pakliban egy KTM vagy Suzuki cím is. Az mekkora lenne

Aztán lehet a Red Bull Ring volt csak ilyen, kell még 2-3 helyszín h tisztábban lássunk.
-
válasz
sityupityu
#12576
üzenetére
Hát igen, következik egy korszakváltás, mert szerintem a Doki is visszavonul. A gyári Yamahára egyértelműen Quartararo érdemes. Ő még megrángathatja Marquez bajszát. Nem is ártana mert eszméletlenül kilóg a mezőnyből. Mi sem mutatja ezt jobban, mint, hogy gyakorlatilag egyedül hozta a csapat VB-t is.
-
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12559
üzenetére
nem 'kimentettem' magam, hanem arra gondoltam.
A P1race-n meg ott vagyok mivel már a Motogphírek oldalon is ott voltam az indulástól, ez pedig annak az utódja. -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12557
üzenetére
Nem sikerült a kézenfekvő okra gondolni, gondolom a Rossi iránti elfogultság gátolt benne..
Arra gondoltam Rosberg-nél, hogy még érvényes szerződési időn belül váratlanul visszavonul.
nem a bajnoki címek számával akartam bántani vagy mi a szöszt képzeltél ide..
..többek közt ezért is nehéz Rossi drukkerekkel értelmes beszélgetést lefolytatni.. -
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#12462
üzenetére
Kovács Niki beszélgetett vele tavaly a spiler TV-n , és ott Lorenzo azt mondta neki, hogy ő maradni szeretett volna, ő a Ducatival akart világbajnok lenni, de a csapat már nem nagyon számított rá, ezért kezdett keresgélni.
-
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#12430
üzenetére
Köszi, hogy írtad!
Tegnap még volt valami a upc-s program infó-ban, de most éppen csak NHL van kiírva. -
boogie84
veterán
válasz
sityupityu
#12430
üzenetére
Én is megszívtam. 18:00-kor lesz maga a futam a Spiler1-en.
-
dellfanboy
őstag
válasz
sityupityu
#12427
üzenetére
szerk
-
-Mike-
addikt
válasz
sityupityu
#12427
üzenetére
A warm up után a Moto2 és a Moto3 futama is a Spíler2 TV-n látható élőben 14.40-től. A MotoGP futama 17.30-tól a Spíler1 TV-n látható élőben. (forrás: spíler fb)
-
vlevi
nagyúr
válasz
sityupityu
#12398
üzenetére
Azért, hogy a jövőben ez ne fordulhasson elő, használjátok az itt lévő, google naptárba beemelhető naptárakat.
[link]
Igaz, hogy regisztrálós, és free trial-os dolgokkal ilyesztget, de tőlem még sosem kért pénzt, pedig 5-6 naptárra fel vagyok iratkozva.
Így a telefonom állandóan naprakész a hétvégi motorsport eseményekkel kapcsolatban. -
zilazil
őstag
válasz
sityupityu
#12298
üzenetére
A UPC kínálatában sem szerepelt évekig, pont a DIGI-nek köszönhetően... Végre tavalytól elérhető volt itt is, erre év közben eltüntetik egy olyan csatornára, amit jelenleg egy kis szolgáltatón kívül senki sem ad.
Bocs hogy felháborodik az ember...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#12218
üzenetére
Nem hiszem hogy kifütyülik.
Ezt a futamot elég hamar eldöntötte.
-
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12169
üzenetére
fel sem ért volna Marquez-hez, és Talma viszonylag hamar korrigálta magát, nem állt át egyértelműen a másik gondolatmenetre, de akkor már beszélt róla hogy nem feltétlen jó ötlet előreengedni Dovi'-t.
Igen volt egy olyan pontja a versenynek ahol úgy tűnt hogy Dovi' többet tudna....de már abból látszott hogy nem sokkal tudna többet hogy meg sem próbálta az előzést.
Sejthető hogy hogy Lorenzo erős lesz, az elmúlt 7 futamból 4 alkalommal győzött, kétszer bukott, egyszer nem indult sérülés miatt.
Dovizioso meg nem jó...az eddigiek alapján, és most sem.
Dovi' nyilatkozatát nem kell meghazudtolni, mondta ami volt, le is húzhatta volna Lorenzo-t hiszen sokan, pl. te is, azonnal ugrottak volna rá. De nem. Tudta ő hogy mennyi volt benne. -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12162
üzenetére
Annyi volt a bizonytalanság, hogy a csapat utasította Lorenzo-t de Lorenzo nem engedte el.
De a futam képe alapján Dovizioso elment volna Lorenzo mellett, és leszakadnak, talán zárkózott volna 1mp-t de a végére elfogyott volna és Lorenzo meg akkor már nem csinálhatott volna semmit.
Ez a megoldás volt a legjobb opció, Lorenzo beosztja a futamot, és támad amikor jónak látja...mindent tud erről a pályáról. Ezt is láttuk, Lorenzo tartotta azt a távolságot ami még elérhetővé tette az elejét, majd támadott. ..elesett, de ez benne van, Marquez is majdnem elesett, Dovi' pedig el is esett.
Teljesen kontroll alatt volt a futam, már amennyire a Ducati alkalmas volt erre. A végére pedig Lorenzo elindult, és Dovi' leszakadt...ebből is látszik hogy nem tudott magasabb tempót, csak a futam egy korai szakaszában, de Lorenzo okosan ment, nem lehet elhasználni a gumit azért hogy nyerj a futam elején-közepén 1mp-t, hogy aztán a végén tehetetlenül nézd ahogy a többiek elmennek.
Ahogy írtam, kényelmesebb lett volna Lorenzo-nak elengedni Dovi'-t hogy na tessék menj a címedért,..jobban jött volna ki belőle a szurkolói megítélés szerint, de Dovi'-nak az volt az egyetlen esélye amit Lorenzo csinált, beosztani a 30 kört és a végére emelni a tempót és támadni. -
#76385920
törölt tag
válasz
sityupityu
#12152
üzenetére
+1
Ha mm nem veri oda magát, biztos a VB cím. -
zgospel
őstag
válasz
sityupityu
#12147
üzenetére
Jobban aggaszt hogy Marc indul a poleból Dovi meg elég hátulról

-
Popes
őstag
válasz
sityupityu
#12147
üzenetére
Nem rossz, második hely megvan.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12147
üzenetére
jósz@r elég nyilvánvaló

Valami nagyon elment balra a váz-villa geometriánál..vagy a tköm tudja, kicsit hasonló gond mint ami a Ducati-nál látszik megoldódni. Évekig nem tudtak kimászni abból hogy az első kereket nem tudják teljes kontroll alatt tartani a versenyzők...hihetetlennek tűnik hogy évek alatt sem sikerült.
A Yamaha-nál még nem mentek el ennyire balra a motorépítéssel, de nagyon vissza kell lépni. Egy ideje már semmi értelme annak amit csinálnak, vázat választottak és arra fejlesztettek, de az egy rossz konstrukció, és ezzel a fejlesztések is azok...lehet hogy tompítják a hibákat, de alapvetően sz@r a csomag.
vissza kell lépni...néha jobb. -
válasz
sityupityu
#12140
üzenetére
Az előzőhöz javításnak. Csak 2 mp előnye volt a befutónál MM-nak. Persze ez pont elég. Megérdemli ezt a vb címet.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#12132
üzenetére
Pedró is jól ment kivételesen.
-
Something_
őstag
válasz
sityupityu
#12116
üzenetére
Nagyon unszimpatikus a forma nekem, az egesz kinezete, nyilatkozatai, stb. De egyertelmuen o a legjobb es legtehetsegesebb. Ha marad a repsolnal, sztem 10 VBt nyerni fog minimum.
Mi lett VOLNA HA Rossi marad a hondanal... -
Petya25
őstag
válasz
sityupityu
#12116
üzenetére

-
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#12099
üzenetére
Én mindig óckodtam hinni abban hogy a hazai pályának van előnye... de nagyon sokszor bebizonyosodott hogy mégis van
egy Rossit és egy Vinalest ver el nagyon Folger... ez döbbenet. -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12096
üzenetére
én voltam, és köszi,..csak a véleményemet adtam. Sajnálatos (nekem) hogy a P1 nem kezel egy jó fórumot, bár akik ott vannak így is jól érzik magukat
...nagyon darázsfészek, és nehezen lehet bármiféle beszélgetést folytatni, nem is szoktam. A régi oldalon, volt egy fórum, oda sokan írogattunk, és javarészt fel lehet fedezni a P1-n is ezeket az arcokat, de annyira gyermeteg dolgok is mennek ott amivel nem szívesen közösködöm..moderálni kellene. De az oldal így is működik, sőt valószínűleg sikeres is, tehát ez van. Én ennek ellenére kötődöm az oldalhoz, mert régen (Motogphírek.hu első verziójában) nagy viták mentek ott idősebb Tóth Imrével, de az egész Team Toth vs. Talma csatát onnan néztem végig, és persze jókat dumálgattunk, vitáztunk az akkori eseményekről. -
válasz
sityupityu
#12079
üzenetére
Bár 350-ről fékezve amit művelt az a két motor az azt mutatja, hogy van még mit csinálni rajtuk.

-
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#12077
üzenetére
Stonerrel idén is harcban lennének a címért. Ahogy az elmúlt években is. Rajta kívül senki nem tudta még betörni a Dukit

-
yodamastah
őstag
válasz
sityupityu
#12065
üzenetére
Persze elismerte hogy ő hibázott, mint tavaly Austinban is amikor mondta hogy nem tudja ő sem pontosan mi volt az esés oka, de biztos ő hibázott mert nem esett volna el
Nem szokta másra kenni.Már tavaly is volt róla szó, hogy A bridgestonehoz képest Michelinnel sokkal kisebb hiba elég az eséshez. Ez mindenkinek ilyen, szóval ezzel kell boldogulni. Annyi van, hogy szépen mindenki elesik egy évben 2-3x versenyen. Hosszú távon kiegyenlítődik ez, csak nem olyan jó móka sokszor pofára esni.
Itt látni 2016ban mennyit nőtt a motogp bukások száma:

-
yodamastah
őstag
válasz
sityupityu
#12063
üzenetére
Köszönd részben a Michelinnek. 5 futamon vagyunk túl, és a top10 versenyzőből 9 elesett versenyen. Van aki kétszer. Kíváncsi vagyok mekkora köpködés megy a háttérben emiatt
Rendszeresek a "nem tudom mi történt, ugyanazt csináltam mint eddig" pofára esések. Szóval lesz még itt sok nullázás ha nem javítanak valamit a gumikon. -
yodamastah
őstag
válasz
sityupityu
#12032
üzenetére
Mint közlekedési eszköz , jöhet az elektromos. Mint sporteszköz semmiképp nem kéne. Ettől még számomra érdekes lehet egy ilyen versenysorozat.
-
Popes
őstag
válasz
sityupityu
#12032
üzenetére
Azért írtam hogy nem helyette.
, Soha nem helyettesítheti azt az élményt amit a benzines társa ad, viszont én nagyon kipróbálnám hogy milyen érzés a 0-tól a végsebességig rendelkezésre álló maximális nyomaték.A 2017 Mugen Shinden specifikációi:
Overall length: 2,125 mm
Overall width: 680 mm
Overall height: 1,130 mm
Ground Clearance: 130 mm
Seat Height: 80 mm
Total Weight: 248 kg
Tyre Front : 120/70ZR17M/C (58W)
Tyre Rear : 200/55ZR17M/C (78W)
Frame: CFRP Monocoque frame
Motor Type: Oil-cooled, 3-phase, brushless motor
Maximum Output: 120 KW / 163.2 PS
Maximum Torque: 210 N-M / 21.4 kgf-M
Battery Specification: Laminate-type Lithium-ion
Battery Output Voltage: 370 V or more -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12021
üzenetére
Nem az a lényeg hogy milyen öreg vagy
öregebb vagyok nálad, tehát mondhatsz rám ilyeneket, az sosem probléma, neked meg talán megnyugvást hoz. -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12019
üzenetére
Nekem mindegy, nem befolyásol hogy mit csinálsz.
A P1race-re nem járok mert képtelenség ott bármiről is beszélgetni, vagy a sárgák vagdalkoznak, vagy nöklapjacafe megy chat stílusban..a régi oldalon még rendben volt a fórum.
..és én még az eurosport-s Motogp-n nőtem fel, kb. 93'-ban
-
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12017
üzenetére
vagy az hogy Zarco esik el,..esetleg hogy elesik egy pályabíró miközben látja.
..mi a lényeg?
A levágással előnyt szerzett és pont...ha Pedrosa, vagy bárki egy jó helyen meglöki Marquez-t és az levágva a fél pályát, 10mp előnyt szerez az is rendben lett volna?
Mi az ami a problémát okozza? -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#12013
üzenetére
Azzal hogy megvágta a pályát előnyt szerzett, aki nem vak az látta.
Ezt felesleges is továbbgondolni.
ha nem arra kanyarodott volna a pálya akkor nagyobb szívás, ha sóderágy van ott akkor elesik...mind más és más forgatókönyv, ebben az esetben hirtelen felugrott Marquez-re. kapott 0.3-t nahűha.. -
Popes
őstag
válasz
sityupityu
#12011
üzenetére
Szerinted az korrekt lett volna Danival és Marquezzel szemben ha hagyják jogosulatlan előnyt szerezni?

Az a bünti kb pont annyi volt amennyivel közelebb került hozzájuk.
Nem Rossi hibája volt hogy levágta a kanyart de nem lett volna fair hogy ebből előnyt is szerezzen.(amúgy ha egy picit elveszi a gázt és marad az a távolság mint a levágás előtt akkor szerintem nem büntetik)
-
Popes
őstag
válasz
sityupityu
#11953
üzenetére
Tavaly az Ace Playert(VLC) használtam mert nem volt digim, 1500kbps-től már nagyon jó a minősége.(FHD tv-n simán hozza a upc hd minőséget csak gyors net kell hozzá)
Indulásnak itt egy lista amiben Spiler még nincs de már ez is sokkal több a semminél.LINK
Ha keresgélsz lehet találhatsz Spilert is hozzá valahol. -
dellfanboy
őstag
válasz
sityupityu
#11953
üzenetére
futam elott biztos talalsz (talan totalsporttek?), de en teljesen raszoktam a full hd-ra angol kommentatorral.
-
zgospel
őstag
válasz
sityupityu
#11949
üzenetére
Nálunk nincs Digi, szóval én netes BTSport 2 streameket néztem, illetve ritkán találtam digisport streamet. A motogp videopass szerintem irreálisan drága azért hogy megnézzek 1-1 futamot

Fogalmam sincs hogy spíler tv lesz-e nálunk a csomagban, remélem igen. -
dellfanboy
őstag
válasz
sityupityu
#11949
üzenetére
motogp.com
(elofizetes) -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#11944
üzenetére
Semmi sem elképzelhetetlen, de a Yamaha-nak olyasvalaki kell aki bajnok tud lenni, a tesztek alapján, a gyors körök, és a hosszabb etapok alapján ez most Vinales.
Az első futamokon eldőlhet hogy van-e értelme beállni Rossi mögé, vagy esetleg pont fordítva. Rossi győztes futamai esetén term. van értelme, mert persze nagy dolog lenne végre a 10. VB cím Rossi-nak. Yamaha 1-2 esetén még tolódhat a döntés. Viszont ha Rossi harmadik vagy rosszabb, az már szvsz probléma. -
zgospel
őstag
válasz
sityupityu
#11942
üzenetére
Olyan 10 évvel ezelőtt még hihető is lenne amit mondasz. De amikor Rossi átment a Ducatihoz akkor azért (is) ment át, mert úgy érezte hogy már nem ő az elsőszámú pilóta a Yamahánál.
Aztán amióta visszatért a Yamahához azóta egyenlő feltételek mellett versenyeznek (előtte is úgy volt egyébként). Nem emlékszem hogy a Faster vagy a Hitting the Apex filmben volt-e erről szól, de valamelyikben részletezik.Szerintem szimplán a Yamaha nem megy bele ilyen megállapodásba, úgyhogy Vinales tuti nem fog hátvédkedni. Pláne hogy már a Suzukival sem volt lassú

-
dellfanboy
őstag
válasz
sityupityu
#11891
üzenetére
en azt olvastam, hogy a yamahak acel tarcsaval mentek a futamon, mig mm carbon-al.futam vege fele mar nem birta a tempot rossi ezert hagyta menni dovit
-
quby
őstag
válasz
sityupityu
#11883
üzenetére
Igen sajna nagyon rosszul jöttek ki neki az edzések. Nem is emlékszem ilyen rossz edzéseredményre töle....Ha az nincs akár az 1. is meglehetett volna.
A másik a honda. Amit riziék is mondtak szerintem is igaz, hogy a honda kategorizál. Most hogy nem volt Ped, Crutchlow kapta meg a közel gyári technikát, nem Hayden. Rögtön látszott is a teljesitményén. Mellesleg Hayden is hozta kötelezöt. Reális esélye lett volna lorenzo mögött beérni 4-5 sec-el, ha nem kaszálják el.
Én jövöre Ped-et lecserélném Crutchlow-ra...Lorenzonak meg nagyon hiányoztak a szárazon megtett körök. Ennyiben még mindig jobbnak érzem Rossi-t, hogy könnyebben alkalmazkodik a nem ideális körülményekhez. Lor-nak akkor megy igazán ha minden ideális. Maq ebben is jobb nála.
-
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#11868
üzenetére
a tény, hogy Hayden világbajnok lett, és ez az elért eredménye is.
..
Az elért eredményeket keveset mutatnak, pl. valaki elesik önhibáján kivül, és az utolsó helyről felkapaszkodik 8.nak óriási menetben.
Az elért eredménye egy 8. hely. nézd ezt és nem tudsz meg semmit.
..ha olyan problémával kűzdesz hogy a nagy egyenesekben nem tudod összehúzni magad az idom mögött, akkor 10-12km/h-val lassabb leszel az egyenesekben, ha a testméretedhez képest rövidebb vázzal vagy kénytelen motorozni az nyilván nem segít.
Sok olyan dolog van ami az elért eredmények mögött nem látszik.
A vitával részemről semmi baj nincs, Hayden két futamot nyert abban az évben (tudok versenyzőt aki egyet sem és úgy lett világbajnok), és az utolsó futamot Rossi már pontelőnyben kezdte meg, és a saját hibájából esett el.
Hayden-t pedig az utolsó előtti futamon Pedrosa csapta ki, messziről megpróbált bebújni elsokallta elcsúszott és vitte magával Hayden-t.
Nem volt abban az évben semmi mázli, az idény elején gyors volt és stabil, Rossi meg sokat hibázott...kb. mint idén. De még így is megkapta az esélyt mert az utolsó futamra Rossi állt a tabella élén. De elesett, felállt és még pontszerző helyen jött be, de az már nem volt elég. -
válasz
sityupityu
#11867
üzenetére
Már nem tudtam szerkeszteni:
"Meg fog tenni minden tőle telhetőt. Hayden óriási arc, vanak olyan versenyzők akik megtestesítői az igazi versenyzői alkatnak, de nem válnak mégsem ikonná, ilyen Solberg, és ilyen Hayden."
Én erre csak azt tudom mondani, hogy ezért kell mindig a tényeket és az elért eredményeket nézni. Mert abba, hogy ki milyen karriert futott be csak ez fog számítani. És így nincs vita sem.

-
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#11864
üzenetére
Meg fog tenni minden tőle telhetőt. Hayden óriási arc, vanak olyan versenyzők akik megtestesítői az igazi versenyzői alkatnak, de nem válnak mégsem ikonná, ilyen Solberg, és ilyen Hayden.
Már amikor a Hayden család AMA-ban nyomta...mindig mindent maximálisan.
Hayden világbajnok lett a MotoGp-ben, elverte a csapattársat, és a mezőnyt. Nagyon nagy dolog volt, a HRC első jó éve volt mióta Burgess és Rossi elmentek onnan....a legjobb év volt amit láttam abból a szempontból ahogy a sors rendezte a dolgokat.
Hayden-t nem azért hozta a HRC hogy világbajnok legyen, Rossi mellett lavírozni hozták, gondolom a Repsol vagy valamelyik szponzornak kellett Amerika, meg ugye szó volt hogy lesz Laguna Seca.
Amikor beütött a nagy fordulat, és Rossi elhagyta a HRC-t, akkor sem Hayden-t akarták bajnoknak, sőt nagyon nagyot zuhantak a tabellán lefele, várták Pedrosa-t mint a messiást, odahoztáák Barros-t egy évre, aztán Biaggi-t egy évre mire felhozhatták Pedrosa-t a nagy HRC nevelést és reménységet.
Aztán lett egy olyan év amikor jó volt a Honda és Hayden ráérzett a motorra, stabil volt és gyors, Rossi pedig hibázgatott.
Lett vagy mittomén 50 pont előny Rossi-val szemben, és a HRC át akarta játszani a bajnoki címet Pedrosa-nak(!!), ez nagyon egyértelmű volt, már az angliai futamon panaszkodott Hayden hogy olyan alkatrészeket tesztel élesben ami nem az ő javaslata, illetve az új idomok mögött nem fér el, az új váz is rövid.
Pedrosa elég kicsi, a legkisebb...akkoriban dumálgattuk itt Integra-val
hogy mekkora a magasságkülönbség a két versenyző között.
Szégyenletes volt, láttad mit össze vergődött Hayden onnan, kivéve a hazai futamát. ÉÉSS majdnem elbukta a HRC a nagy tervet, mert Rossi jött mint állat felfele, Pedrosa meg gyenge volt még és afő tragédia: kiverte Hayden alol a motort az utolsó előtti futamon.
Aki látta nem feledi sztem Hayden reakcióját. ..és persze az utolsó futam, ahol Rossi-nak még nem melegedett be a gumija és elesett. Bayliss megnyerte a futamot, és Hayden sírva vitte körbe az ami zászlót mert megnyerte a VB-t.
Én azt mondom az egyik olyan év volt amit látni kellett, a sors rendezte azon ritka alkalmak egyike amikor minden a helyére került.
Hayden egy zsigeri versenyző, de nem a világteteje igen, bár én szivesen adnék lejjebb a tempóból ha ilyen arcok lennének, Edwards-Bayliss-Hayden..Harada, Katoh.
De egy igazi jó arc motoros. -
Popes
őstag
válasz
sityupityu
#11864
üzenetére
Én nem várok tőle komolyabb eredményt, de egy VB-re képes motoron azért ha top10-en belül lenne az nem lenne nagy meglepetés.
-
Popes
őstag
válasz
sityupityu
#11862
üzenetére
Azért Hayden nem bekerült hanem visszajött, van már némi tapasztalata hogy milyen egy motogp-s vas.

Az meg hogy mit tud mutatni(vagy mit nem) az majd kiderül.
Nem egy kutyaütő, de azért nem kell tőle azt sem elvárni hogy egy toppon lévő Marquez szintet fog hozni.
-
dellfanboy
őstag
válasz
sityupityu
#11858
üzenetére
bizok benne megtaltosodik, mert unalmas futamokat nem akarok nezni, hiaba dolt mar el a vb cime, a kovetkezo palyak eleg jo fekvesuek(es idom is van leulni es nezni)
-
dellfanboy
őstag
válasz
sityupityu
#11843
üzenetére
igen igen, rajt utan vinales nem cicozott, betette rendesen a suzukit, kicsit sajnalom is hogy hibazott, felfert volna a dobogora.
azon meglepottem hogy az elejen Marq is elkottazott egy kanyart, de ez volt a szerencseje mert vissza tudott jonni, Rossi a vegen hibazott es mar nem jott feljebb.
Jlo-nak meg szerencset hozott az uj festesu buko!
jo futam volt szerintem is, vasarnap du pihentetonek kiraly. -
TayRol
nagyúr
válasz
sityupityu
#11816
üzenetére
Ja, értem. Nem rossz,bár a műanyag szpoilereket kicsit túlzásba vittek a külsején. De gondolom 290-nél van már értelme.
-
TayRol
nagyúr
válasz
sityupityu
#11814
üzenetére
ez egyértelmű, mivel más márka.
-
quby
őstag
válasz
sityupityu
#11800
üzenetére
Én is olvastam, hogy az első motorján szétment a gumi. Ez igy szabályos? Bejön, motorcsere, megy két kört, addig a vizes motoron gumicsere, majd vissza. Bár szerintem a két slick-es körrel, meg a két boxutcával többet bukott mintha megvárta volna a gumicseréjét.
Én továbbra is azt nem értem, hogy hogy tudott Iannone olyan tempót menni azzal a gumival. Dovi gyakorlatilag azonnal esett le a pályárol. Ian meg négy kört ment gyakorlatilag 2-3 sec-es lassulással. Még volt hogy vissza is támadott Baz-nak. Agyament...

-
kalmanchris
tag
válasz
sityupityu
#11780
üzenetére
Ha ez igaz, Lorenzo még dobogót se ér.
Én már az új rajt után féltem, hogy Rossi bukni fog, látva azt a tempót, amit nyomott. Sajnos beigazolódott.
Marqez úgy érzem behúzza, elég kiegyensúlyozott és jó teljesítményt nyújt. -
#76385920
törölt tag
válasz
sityupityu
#11778
üzenetére
Sajnos nem láttam a futamot...
De szerdán néztem a tippmixet, gondoltam Miller-re teszek viccből egy 1000-est...(344x)
Nem tettem...

JLo esőben fél, nem érzi jól magát a vason. Egyszer taknyolt egy nagyot, azóta...
Borítékolható volt a rossz szereplése... -
#70869248
törölt tag
válasz
sityupityu
#11776
üzenetére
tudom nem bírsz

De ha hiszed és ha nem, én is Rossi-t sajnáltam az egészben, végig jól ment, jól ment mikor elkezdett száradni és jól amikor nagyon elkezdett esni, egyszerűen jól csinált mindent. Erre az újrarajtnál is jól ment...de egy ilyen állapotú pályán nagyon benne a van a rizikó ahogy próbálja emelni a tempót, ezt mutatja az is hogy a megszakítás után estek el inkább a versenyzők, nem pedig a nagy esőben.
A végén megpróbálta visszaállítani a motort, aztán nem mert szr volt, és akkor ahogy betolta a szervízúthoz és ráborult a tankra...elhiszem, ngyon szar lehet hogy kegyetlen nagy formában van, mert tényleg...sokkal erősebb mint tavaly, sőt régen volt már ennyire erős.
Simán megérdemelte volna a győzelmet, remélem nem töri meg.
Mert ha jó valaki akkor jó éspássz
Redding-nek is örültem, jó futam volt, kár az esésekért -
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#11757
üzenetére
Hidegrázós volt az utolsó 5-6 kör, főleg Julian-ék közvetítésével

-
Motion_Blur
félisten
válasz
sityupityu
#11739
üzenetére
Eléggé ütnivaló figura az tuti.
-
válasz
sityupityu
#11729
üzenetére
Idén még ez lesz várhatóan....
Aztán ha jövőre tegyük fel behúz egy futamgyőzelmet onnan a tenyeréből ennének. -
emre
veterán
válasz
sityupityu
#11721
üzenetére
Szerintem elrontotta az átkot, mert a múltkor még előle esett ki a két Ducati.
A horhénak lett szánva, de a mögötte levők kapták el.
Mondjuk a mániákus most is előtte feküdt el.Vagy az öreg aurája megzavarta őket.

-
válasz
sityupityu
#11693
üzenetére
Azt, hogy mi ment és mi nem azt sosem tudjuk meg.... Ilyen alapon Lorenzo 2013-ban mikor ripityára törte a kulcscsontját 4 pontal marad le a VB címről......
-
válasz
sityupityu
#11688
üzenetére
Persze, én csak kiegészítettem. Természetesen azért is változtatott de szerintem előbb utóbb vadorzó módban is a motoron maradt volna csak éppen a Yamaha karakterisztikája olyan, hogy az ő jelenlegi stílusával a leggyorsabb. Azért is írtam később, hogy szerintem Marquez vagy Stoner stílusa nem passzolna a Yamahához és ez a köridőkben is meglátszana.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple MacBook
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Call of Duty: Black Ops 7
- Vicces képek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Megérkezett a hardverszállítmány
- További aktív témák...
- Jack Wills Parka Jacket Men kabát eladó
- Tag Heuer Carrera Chronograph Extreme Sport férfi karóra CBU2081.FT6274 (CBU2081-FT6274)
- DJI FPV Fly More Combo drón szett - CARBON
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón - NO LIMITS
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, C1, Care Refresh, PL Filter
- LG L192WS monitor eladó: 19" 1440 900
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro Max / 256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia / 98% akku
- GoPro HERO12 Black (CHDHX-121-RW) akciókamera
- NJOY Szünetmentes + AVR Horus Plus 2000, 2000VA, 1200W, Line-Interactice, LCD Touch displa PWUP-LI20
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

egy Rossit és egy Vinalest ver el nagyon Folger... ez döbbenet.
, Soha nem helyettesítheti azt az élményt amit a benzines társa ad, viszont én nagyon kipróbálnám hogy milyen érzés a 0-tól a végsebességig rendelkezésre álló maximális nyomaték.






