Új hozzászólás Aktív témák

  • Tav-Csoves

    őstag

    Azt hiszem, rájöttem, hogy miért sok esetben miért nem válaszolnak a flottakezelők a tagok problémáira, és ezáltal miért keletkezhetnek sok esetben félreértések a flottakezelő, a tagok, és néha az operátor között is.

    Ennek az-az oka, hogy amikor egy hibát/kérést intéz az ember a flottakezelőnek, akkor nincs ahhoz hozzárendelve egy hibajegy/esetszám, ami alapján a flottakezelő könnyen, és egyszerűen átlátná az adott ügyfél problémáját, vagy kérését.

    Ez az egyik ok, a másik pedig alapvetően a flottakezelő munkatárs létszámállománya lehet. Így ezáltal sok munka kerül kevés emberhez.

    Ez természetesen szerény véleményem, és ezzel nem akarok senkit sem lázítani, hanem éppen ellenkezőleg, segítsük a flottakezelőket a munkavégzésben azzal, hogy

    - lényegre térően fogalmazzunk
    - hivatkozzunk régebbi levelünkre - nagy segítség ilyenkor ha dátummal együtt tesszük ezt.
    - ICC vagy hívószám pontos megadásával segíthetünk a flottakezelő munkatársnak a hamarabb intézkedést az operátor felé

    most egyenlőre ezek jutottak az eszembe. :) remélem segíthettem.

Új hozzászólás Aktív témák