- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Chereiose #73006 üzenetére
A Zip egy nagyon strapabíró konstrukció (Piaggio Hi-Per rövid blokk), és az ára is kétszerese a távol keleti robogóknak. Azt hiszem ezeknek 65km/h körül van a végsebessége (ezt már egy tuning variátorral is tudod növelni). Szervizelése egyszerű, olajat meg akár te is le tudod benne cserélni 2000 kilométerenként. Futóműve tartós, Paioli teleszkópok, első tárcsa, hátsó dobfék elegendő lesz a kis test alá.
-
energy4ever
addikt
válasz
Chereiose #73001 üzenetére
Azt a suzukit felejtsd el!
Ugyan azok a kerekek, es villa van a choi nori-ban. Katasztrofa az egesz, nem magyar utakra valo. Ugy kepzeld el, hogy olyan szinten retek, hogy kb minden heten megkell huzzam a tukroket izombol, mert szetraszkodik az egesz 30kilometer alatt...
A zip amugyis egy jo motor!
-
-
perge666
veterán
válasz
Chereiose #72983 üzenetére
Szerintem nagyobb mint egy Honda Dio vagy egy Yamaha Jog,és azt is felnőttek használják.
Jó persze nem vagyunk egyformák,mindenkinek mást jelent a kényelem/használhatóság.
Nekem volt Suzuki Address robogóm 183 centi és 93 kiló vagyok,nem mondom hogy hosszú távon kényelmes volt,de boltba elgurulni vagy a munkába járni tökéletesen megfelelt. -
JoinR
őstag
válasz
Chereiose #72977 üzenetére
Keeway-ből van 50-es robogó, de már csak 4T, és az se sokáig.
Az utóbbi években elvileg nagyot fejlődött a márka, én beruháztam egy szaladgálós motorra tőlük, majd az idő eldönti, hogy bevált-eÉlőben megtapogatva meg újabb teszteket olvasva én ennyiért nem tudok belekötni - de igazából kidolgozásban a "márkás" kategóriatársak sem jobbak (tájföldi meg indonéz gyártású "japánokra" gondolok)
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #72977 üzenetére
Latod, az benn lehet a pakliban, hogy regi modell vagy nincs nekik. Viszont en neha ranezek a site-ra es azert van hogy frissitik a tartalmat, igy erthetetlen hogy nem rendelheto modellt miert tuntetnenek fel.
Raadasul az uj 2019-es Agility modell a nemet markakereskedesnel 1600 Eur, ami nem 350k Huf
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Chereiose #72971 üzenetére
A 2T olajjal bekevert benzint kér, 1:40-1:50 arányban. Egy modern robogóban már van külön olajtartály és hozzá szivattyú, ami megoldja a keverést. Az olaj 1 literes kiszerelésben van, a tartály praktikusan akkora, hogy belemenjen, de ha nem is teljesen, egy fél liter azért simán. Nekem két olajvásárlás közt eltelt 1039 km.
Olajból fontos, hogy a motornak megfelelőt vedd, a magasabb minőség a teljesen szintetikus, de ezek drágábbak. Majd ha lesz motor, lesz ajánlás olajra is.
Távol-keleti robogót szabad venni, de nagy a szórás minőségben. Kymco üzletből, 2 év garival 300k-ért lőhet (legolcsóbb modell). A Keeway, Motowell ezzel szemben kerülendő.
Az értékelés része egyrészt a motor minősége, összeszerelés minősége, tartósság, másrészt a kopó és egyéb alkatrészek, karosszériaelemek beszerezhetősége, ára.
Ahogy fentebb már írták, a Vespa árában benne van a név is a kora ellenére.A 4T szerintem kényesebb, hidegen járatás, kell kicsit melegednie, bonyolultabb szerkezet, lomhább is. Ezzel szemben a 2T-re ráülsz hidegen, nyélgáz és húz, mint a bolond, ha elég gyorsan mész, a szagát sem érzed.
Olajat persze, hogy kapsz a kúton, de szakboltban olcsóbban ugyanazt. Bárdi, Kaufner, stb...
-
Vismajor01
addikt
válasz
Chereiose #72971 üzenetére
290-ért 1 éves robit venni, hát én azért megnézném rendesen azt a motort
2T ha minőségi szintén nem füstöl és nem hangos, ellenben sokkal alkalmasabb a budapesti iramot tartani mint egy 4T.
Az enyém a 65-ös utazóval is el van, 30ig szépen húz de még igyis kevesellem néha a váci úthoz meg ilyesmikhez.
-
-
spanglee001
addikt
válasz
Chereiose #72752 üzenetére
a keewayról elég sok rosszat hallottam, viszont haverom motowellel lement vidékre fehérgyarmatra pestről és vissza
~700km
futárként melózom egy 50 kymco agility 4Tvel 3l/100 km 60as utazója van és tartja a ritmust a városban, ~60km volt a legnagyobb távom vele egyhuzamban. heti ~500km teszek bele futárként eddig már ~18k km.t tettem ebbe a motorba, nagyon megbízható és fillérek az alkatrészek hozzá. a másik egy peugeot jetforce tsdi 50 2T 2l/100km nagyon kényelmes nagyon jó futómű 80as utazó van, lámpánál kilő, a forgalom élén vagyok vele kevés az ellenfélnincs füst hiába 2t szinte nem is kell neki keverék olaj csak mutatóba, de ehhez nincs alkatrész és eléggé költséges a fenntartása cserébe gyönyörű kényelemes nemfogyaszt és megy mint a rakéta
[kép]
persze ilyen is előfordult múlthéten[kép]
viszont 17k ból kapott másik deknit új kuplungot varió külsőtárcsát és újra megy mint a golyó -
lelkes73
csendes tag
válasz
Chereiose #72766 üzenetére
Hali!
Nekem hurricane van 2007-es.4 éve hajtom,a kötelezőkön kívül más nem kellett bele.
Görgő szíj.15000 nél hengerfúrás és ami vele jár.
Szezonba 2x10 km.
Most járatós még 50 ig tolom neki.
Régi hengerrel max 60 volt 184 cm 105 kg vagyok.
Nekem bevált nincs gondom vele.
F act huri elvileg 1 kutya az idomok eltérőek száguldozni nem fogsz vele.
Gyári állapotban folytás nélkül.
De jelzem ez az én véleményem!
3.5-4 között eszik. -
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Chereiose #72752 üzenetére
Én XI. kerből mentem ki Ecserre, meg vissza. Kb 30 km, 1 óra volt az út, a robogó bírta gond nélkül. De mire eljutottam Budapest határába, már mindenem fájt, nekem kicsi ez a robogó. A visszautat már egyáltalán nem kívántam. Viszont fele ekkora etapokra (XI. kerből IV. kerbe például, vagy Budaörsre) gond nélkül, ezek 30-40 perces utak.
A gép nem melegszik, ha egyenletes tudsz vele haladni, az a legjobb, de nem nyélgázon.Ami eszi a gépet, az a pirostól pirosig sprint, emelkedő álló rajtból...
Érd belterületén bármi jó, 1-5 km-es távra elektromos robogót, vagy rollert is megfontolnék. Az télen sem olyan zord.
-
siti
őstag
válasz
Chereiose #72752 üzenetére
miért ne bírná ki? 24 órás versenyt is kibírnak, meg Bp-Szeged moped rallyt árkon bokron keresztül.
az egy tévhit, hogy 10km-es távon lehet csak használni, más dolog hogy nagyobb távon érdemesebb gyorsabb vassal menni, ha türelmetlen az ember.
Az megint mindegy, hogy 50x 5km mész egy nap és ledudálnak, vagy egyben teszed meg azt a 250km (és ledudálnak). -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #72752 üzenetére
Kibirni kibirja az utat, ha az M1/M7-es bevezetot elkerulve a kertek alatt mesz, illetve Pesten pontosan hova. Volt hogy 50-essel en is kimentem neha Pestrol Dunakeszi/God-re, haat nem volt egy elmeny, de elvitt
Egyebkent igen, csak egy eves biztositas kell ra kb 3500-4500Ft-ert, es annyi a burokracia resze.
Vismajor01: 2 szemellyel el lehet maszkalni, viszont semmikepp nem lehet dinamikus kozlekedesrol beszelni. En neha vittem utast 12Le-s 125-oson, es a 70 esetleg 80-as tempot birta, de hagyott idot mindenre
Tothgera30: ez a Mina blokk tuti? Nekem nem remlik(bar nem neztem utana
), viszont az annal inkabb, hogy eleg sok embernek volt az osszeszereles minosegevel gond a Motowelleknel, meg itt a topicban is, akik ujonan vettek.
-
válasz
Chereiose #72752 üzenetére
Ha mindenképp újat szeretnél, akkor Motowell Magnet RS 50 lesd meg, nem vészes árban sem, és ez fekvő vizes Minarelli. Azt nem tudom hogy a körítés és az idomok mennyire strapabíróak, de pár éves használt olasz robogó árában van. Bár ha ezt az összeget rá szánod, egy is keresést bevállalsz, szép kis robogókat lehet találni pár évesen (bár mint írtad, be is lehet fürödni vele).
A forgalom tempója és költségek minimalizálása miatt én a 4T-t nem erőltetném. Hiába tisztább üzemű, és takarékosabb, felújítása költségesebb, és végsebessége is csekélyebb mint 2T társának. Ezekből viszont Minarelli vagy Piaggio blokkosak bátran nézhetőek, és iszonyú tartós eszközök.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Chereiose #72749 üzenetére
Yamaha Neo S-el fótról is ingáztam a városba, és nap mint nap váci úton közlekedem, nem szoktam útakadály lenni nagyon kivéve a felüljárókon
Fóti út elég széles és szoktam jobbra indexelni jelezve, hogy nem zavar h közel megy el mellettem, akkor is elmehet ha jönnek szembe.
De yamaha neo s tartja 70et utazóban.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Chereiose #72749 üzenetére
2T egyszerubb szerviz szempontjabol, raadasul kevesebb hibalehetoseg. Ha tenyleg csak ennyire minimalis hasznalatra lesz, akkor afele kellene nezelodni.
Igazabol nagyon mast meg ajanlani se tudok, ha a hasznalt az ki van love, mert nem sok robogot kapsz 300 korul ujonan.
Egy pozitivum szol meg a Keeway mellett: fillerekert van hozza a gyari alkatresz. Az mas kerdes, hogy mas negyobb markahoz kepest mennyire tartos.Egyebkent en az utobbi idoben eleg sok pozitiv tapasztalatot hallok vissza a Keewayrol minosegben az elmult 1-1,5 evben, igaz foleg a 125-os motorjaikkal kapcsolatban, szoval lehet hogy valamennyit valtozott a minoseg pozitiv iranyban(nyilvan a markahoz viszonyitva, nem masokhoz kepest).
Pl en most mikor motort kerestem, tok komolyan elgondolkodtam egy ilyenen [link], annak ellenere, hogy tisztaban vagyok a minosegbeli kulonbsegekkel egy Honda/Yamaha/Aprilliahoz kepest. De van is kb 900k-1 milla milla kulonbseg azokhoz kepest es siman bevallaltam volna az olcso gyari alkatreszek tekinteteben, plusz hogy mindent kapni hozza.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Chereiose #72747 üzenetére
Van itt, aki hasonló keretből új Keeway-t vett Budapesten, elégedett volt vele.
Egy garisnak vitathatatlan előnye, hogy ha gond van vele, csinálják.50 ccm 4T nem lesz nagy élmény, lomhább is, lassabb is, cserébe kevesebbet fogyaszt, szagra is kellemesebb. Nem tudom, mire akarod használni, de 40-nel menni ott, ahol folyamatos autóforgalom 50 km/h (lakott területen), vagy fölötte elég idegőrlő szerintem. Én személy szerint szeretek a forgalom ritmusával haladni, ha tehetem, mert mondjuk egy reptéri út 70-es táblájánál ez már nem megoldható. Viszont ha sűrű a forgalom, de azért megvan a 30-as folyamatos haladás, akkor nyugton vagyok a sávomban, nem cikázok. Majd ha megállnak a pirosnál, előre araszolok.
-
benceman00
tag
válasz
Chereiose #63180 üzenetére
Olasz injektor felejtős!
Ennél nem karbi csinálja a levegő/bezin keveréket hanem injektor amit elektronika vezérel és kb 20ezernél beszarik és mocskos drága bele az új, mert javítani nem lehet. Ha tuningban gondolkozol akkor még jobban felejtős, mert injetor térképet nem sokan tudnak módosítani
Olasz robogókon figyeld a berugókart, amelyiken nincs az injektoros.
A lényeg: olasz injektort KIS robogóba SOHA! -
korpicschess
veterán
válasz
Chereiose #63162 üzenetére
Azért kereskedés. Motorikusan jó a motorom, de pl. első lámpát tartó idomot 4 gumi tartja amik elöregedtek, ebből csak 2db-ot cseréltek ki, mert annyi a muszáj, a többit vegye az meg aki megveszi a motort, a gumik is öregek és gagyik voltak rajta.
Persze ebben a hirdetésben egy egész más fajta motor van, mert az állapota nagyon szép. Amit beszámoltak tőlem robogót azon azért egészen sokáig dolgoztak, mire felrakták hirdetni.Egyébként nincs tapasztalatom velük, mert azóta nem voltam náluk, a hátsó féket ők csak horror pénzért újat tudtak volna rendelni, más bajom meg nem volt.
-
korpicschess
veterán
-
válasz
Chereiose #63143 üzenetére
Az SR viszont nem rossz. Alkudsz még egy kicsit a helyszínen ha jó aztán szevasz.
(#63148) dzso22 Igen, a minarelli koppintásokkal kevés kivétellel valóban vigyázni kell. Korábban a morini-ről raktam be egy linket, itt van egy a minarelli-ről is. Ez egy jó kis oldal egyébként, utána lehet nézni mindennek ha valaki kíváncsi.
-
Pete55555
addikt
válasz
Chereiose #63143 üzenetére
Egy sz@r kínai.
Haver vett ilyet, hiába mondtam neki, hogy 150-ért vegyen használtan normálisat, ő mondta, hogy 220-ért vesz újat.
Na, a motowell szutykot a 20 éves Jog-ommal úgy gyorsultam le, hogy azt hittem lefulladt a haver.
Az csak plusz, hogy vízhűtéses volt, és a vízpumpával egyfolytában gond volt, az önindító hol működött, hol nem...
Én nem erőltetném. -
válasz
Chereiose #63117 üzenetére
Ismerem az érzést... Az a baj, amikor már én is az ötödik "pöcsköszörűt" hagytam ott, ami telefonba és hirdetés alapján full rendben volt, a valóság pedig elkeserítő volt, akkor igazából már 20-30km-t is fájt utazni, hogy megnézzek egy másikat, mert már nem akarod elhinni, hogy lehet találni egy tényleg jót. Pláne vidékre 200-300km-t utazni vagy vidékről Pestre ugyanennyit, hát ahhoz tényleg nagyon kifogástalannak kell lennie képen és elmondás alapján, hogy leinduljon az ember... Annál rosszabb nem mondom, hogy nincs, mint leutazni ennyit egy utánfutóval / kisbusszal és hazajönni üres kézzel, de azért nagyon nem jó és bosszantó érzés
Chereiose: Esetleg ez megér egy telefont, állítólag gyári állapot, árban nem olyan rossz és végre tulajdonos, nem kereskedő. [link]
-
válasz
Chereiose #63114 üzenetére
Ez is tíz éves már. Lehet, hogy még gyári a motorja de benne van, hogy pont abban az állapotban van amire már kéne költeni.
A múltkor írtam már, hogy azért mert valami már nem gyári az nem feltétlen sz@rabb mint ha még gyári lenne. Ha szakszerűen, normális cuccokkal van felújítva valami az simán lehet olyan minőségre mint a gyári. Ha jobban belenyúlsz a zsebedbe akkor még sokkal jobb is.
Megvettem már a főtengelyt is az Aerox-ba amit most csinálok, 52 ezer volt. Megnézném, hogy gyárilag mikor raknak bele ilyet, ami azt kibírná amit ez ki fog majd bírni. -
-
válasz
Chereiose #63110 üzenetére
Ehh.
Nem rég kipróbáltál egy ilyet 2T-ben ha jól emlékszem, de azt mondtad, hogy nem volt motorilag egy nagy durranás. Na, most ez, még ha hibátlan is a motorja jó eséllyel még attól is sz@rabbúl fog menni.
Felejtsd el az 50-es 2T-t!
Abból, ahogy korábban már írta valaki minimum egy 125-ös kell. -
-
válasz
Chereiose #63104 üzenetére
Igen, azt a 220 ezrest mondom. Ha jól emlékszem azt írta, hogy a helyszínen minimális alku beleférne.
"Amúgy a vidékiekkel az a bajom, hogy innen Budapestről max hétvégén tudnék lemenni megnézni, és ha esetleg meg is vennék, hogy hoznám haza."
Utánfutó?
Vagy nem egyedül mész el megnézni, és ha tetszik akkor szépen hazamotorozol vele. Legalább le lenne tesztelve.
-
üszök
őstag
válasz
Chereiose #63087 üzenetére
Blaga motor. Kisebbségiek,és bármit rád sóznak jónak beállítva. Én alkatrészt vettem tőlük régen azzal nem volt gond,de motort tuti nem vennék tőlük.
Viszont a második képen ami az út másik oldalán áll az kéne.Valaki írta,hogy vesz 150-es robogót és levizsgázik B125-re 3 nap alatt. Mint a nevében is benne van,csak 125ccm-ig jó.
-
válasz
Chereiose #63093 üzenetére
Amikor én a Liberty-met "kerestem" vagy 10 helyen voltam, köztük itt is. Biztos van kivétel, de összességében nekem az jött le, hogy kókler egy banda. Konténeres motorokat árulnak, 2 motort is megnéztem itt, mindkettő vagy jobbra vagy balra húzott el ha elengedtem a kormányt, ergó törve voltak, sérült a váz, akármi. Km óra sosem működött, de ez szerintük apróság, a telefonba azt mondta mindig full rendben van a motor aztán mindig volt valami... Szar első telók, szar egyenesfutás, nem működő km órák, kotyogó hátsó kerekek... De persze mondom, lehet ki lehet azért náluk fogni egy-két tényleg szép példányt, lehet csak nekem nem volt szerencsém. Nem könnyű dolog ez a motorvásárlás sem ám, mégha feljebb is mész árban akkor sem. Nagyon nagyon sok az import roncs, amit kinn kb tényleg kidobtak a kukába itt pedig próbálnak belőle pénzt csinálni. Ismét mondom, biztos van kivétel, de nem egyszerű na
Amúgy Szigethalom, Szigetcsép, Halásztelek itt több motorkereskedő is van, szerintem ismerősök vagy ugyanonnan hozzák vagy én nem tudom, de ugyanaz a kategória volt. Csepel is van egy ilyen csávó, olyan motort tolt ki elém annó sírvafakadtam aztán amikor 4 perc után elköszöntem még ő volt megsértődve, hogy áruljam már el mi a problémám, csak kicsit költeni kell rá és jó lesz.Esetleg ezen a helyen lehet találni valami jót: [link]
Ezek legalább Piaggio-ra vannak szakosodva... Persze azért nézz át mindent ugyanúgy, ezek is ugyanúgy kereskedők, csak talán a jobbik fajtából...
perge666: Áh ne viccelj már, legközelebb meg majd a pótkocsis kamion jogsit kapja meg mindenki ingyen?
Azért ha ez így lenne mindenhol olvashattunk volna róla, direkt rákerestem, hogy B125, semmi új hír róla. Pedig sok más helyen valóban úgy van, hogy simán a B jogsival vezethetsz 125cc-ig, de sajnos ez nálunk nem ilyen egyszerű. Linkeld kérlek ha találsz valamit erre vonatkozóan, de tényleg "kizárt dolog, mert nem tudom".
-
válasz
Chereiose #63064 üzenetére
Én 50cc-ben biztos csak vízhűtéses 2T-t vennék és abból is csak minőséget. Volt 2T 50cc kínai csodám, 60km/h-s végsebességgel, szerintem az veszélyesen gyenge. Nem azt mondom, hogy mindig 70-80km/h-val kell utazni, de azért ne a teherautók előzgessenek, meg néha jó az, ha van az ember segge alatt egy kis erőtartalék.
Szerintem ha 4T akkor minimum 125cc, az már jó cucc, persze ez csak az én személyes véleményem
-
benceman00
tag
válasz
Chereiose #63064 üzenetére
Jól beállított varióval nemhiszem gond lenne a dimbes -dombos terület. Én soha nem voltam 2T párti. Sokat eszik, folyamat öntögetni kell bele az olajat + a hengert is idővel cserelni/furatni kell. Ahhoz képes, hogy egy kis robogó sokba van a fenntartása. Meg a hangja sem tetszik
De tény egy 50cc 2T majdnem 2x annyira "erős", mint egy 50cc 4T, de ennek ára van.Ez csak az én véleményem.
-
válasz
Chereiose #63060 üzenetére
Egy próbát megér, Pigi blokk nagyon jól bírja a nyüstölést. Én minap mentem egy 4T S50-es Vespával, ami jelenleg 5430km-t mutatott, meglepődtem hogy igen erős kis dög, és 50-ig húzott is rendesen, talán 60km/h körül van végsebességre. Ha errefelé lenne hozzáértő szerelő, akkor bevállalnám.
-
-
válasz
Chereiose #63054 üzenetére
Ennyiért nem is fogsz normális állapotú 10 éves Liberty-t kapni, tekintve hogy az általad nézett biztos hogy tekert példány volt. Árban tedd be 220-250k környékére a keresőt (úgy is ráköltesz annyit egy elhanyagoltra), és ott nézegess, mert ahogy lesem ez a kínálat legalja. Postás Liberty-t is megnézem a helyedben.
-
Chereiose
addikt
válasz
Chereiose #63009 üzenetére
Hát ez a liberty furcsa volt, nem nagyon győzött meg...Legnagyobb gond az az volt, hogy egyszerűen semmit nem húzott, erőtlen volt. 1-2 éve biztos, hogy csak állt, tulajnak fogalma nem volt semmiről, olajat se cserélt egyszer sem benne...Így inkább ott hagytam azt a motort, sok gond lett volna vele szerintem...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Chereiose #63029 üzenetére
Abusnak van 9-tól talán 59-ig is árazása!
De szerintem egy sima egyszerű 9-10k elég, amit vinni akarnak azt úgyis viszik.
Ha valaki tudna válaszolni örülnék: Ha a kymcon lecserélem a dobot egy GPR trioválra ami ehhez a motorhoz való akkor kell bármit is álltatni utána ? Változik bármi is a hangján kívül ?
-
-
-
perge666
veterán
válasz
Chereiose #62884 üzenetére
3 hónapja vett itt nálunk volt munkatársam egy SR50-et 150-ért,és kapott hozzá egy 20K-s bukót ajándékba.
A motor külsőre olyan mintha most jött volna ki a gyárból(irigyeltem is ezért érte,mert az enyém külsőre elég karcos,kopottas) és motorikusan is frankó.
Amikor megvette elsőnap felforrt a víz,de a hiba magától megszünt.
Napi 25-30 km-t megy vele.Én is szeretem az enyémet,csak nekem a robogó unalmas,jobbszeretem a váltós mocikat,ezért az SR lett az asszonyé.
-
-
válasz
Chereiose #62874 üzenetére
Annyiból már tudsz SR 50-et venni abból a típusból amit linkeltél.
Viszont ha valahogy meg tudnád az összeget 20-30 ezerrel fejelni, akkor az Aerox-ok között is tudnál már nézelődni. 180 alatti áron szerintem egyikből sem fogsz normális állapotút találni. Vagy csak szerencsével.
Tudom, hogy az ilyesmit nem lehet elkapkodni, de mégis jobb ha iparkodsz a vétellel, mert most fognak felmenni az árak. Vagy már el is késtél. Pont "nem jó időben" akarsz robogót venni.Ilyenkor kezdik el árulni azokat is amiket ősszel összevásárolgattak.
-
válasz
Chereiose #62872 üzenetére
Mennyit szánsz egyébként rá?
Ezek a robogók, mint pl az Aprilia SR 50, vagy a Yamaha Aerox 50 nem véletlenül tartják az árukat. Az 50 köbcentis robogóknál nálam ez a kettő mindenképp benne van a top 5-ben.
Persze ennek az Aprilia SR-nek az árából azért lehet-kéne alkudni.
Arra valóban figyelj, hogy ne injektoros robogót vegyél hanem karburátorost! Az egyik cimborám 5-6 éve vett egy zsír új Aprilia SR 50-et, csak újabbat mint amit belinkeltél. Akkor én beszéltem rá a karbisra, mert választhatott volna injektorost is.
Egyedül a japán robogók amik megbízhatók injektorosba. Egyszerűbbek, viszont teszik a dolgukat hibátlanul ami az európai márkákról nem nagyon mondható el.
Én a kínai robogókon kívül, a Peugeot robogókat nem szoktam még ajánlani. Hihetetlen sz@rok! És ezt már csak azzal lehet megfejelni, hogy ha egy injektoros Peugeot robogóról van szó. -
-
-
-
-
válasz
Chereiose #62793 üzenetére
Nem tudom hány kiló vagy, de egy széria 50 4T nem biztos, h felbír menni egy "komolyabb" emelkedőn - ami Pesten nem ritka. Meg ha fel is megy lehet csak 10-20-al ami valljuk be elég komoly "útakadály" a többi közlekedőnek. Egy alföldi faluba mondjuk elmegy a kis 4T de városba én se erőltetném. Vagy a másik lehetőség, h kicsit tunyingolsz rajta...
-
Peti N95
aktív tag
válasz
Chereiose #62801 üzenetére
Nem kell minden tankolásnál töltögetni, és főleg nem a benzinhez!
A különolajzásnak van egy tartálya, ami kb másfél literes. Ebbe teszel jó minőségű 2T olajat, lehetőleg teljesen szintetikus legyen!
Néha jópár tankolásonként belekukkantasz a tartályba, öntesz bele. Kb ennyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Villanyszerelés
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter, fényes fotópapír
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- Ninebot e2 plus garanciával
- Eladó autós gyerekülések, Römer és Peg-Pérego márkák
- YEELIGHT Cube Smart Lamp spot + base moduláris RGB okoslámpa
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest