Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz mekkGyver #70781 üzenetére

    Ohh. És elfelejtettem.
    Karbis gépeknél a szakirodalom szerint a rezonátor ugyebár szinte kiszívja az égésterméket, majd ugye a dugó fölé "felszívott" friss keverék egy részét is, csak azt utána vissza is nyomja a hengerbe. Ez a rezó lényege.
    A Jetforce-nál - mivel ez is "ditech" - csak levegőt. Tehát itt nem kerülhet elégetlen üzemanyag a kipufogóba, mert üzemanyagot csak akkor fecskendez be és éget el, mikor már minden járat zárva van.
    Viszont ezek sokkal érzékenyebbek is a megfelelő benzin-levegő keverékre. Míg egy karbisnál megeshet, hogy legfeljebb nem húz, vagy leropog, esetleg fullad, addig egy ditechnél/jetforce tsdi-nél már egy pici eltérés is okozhat olyat, hogy be sem indul.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák