- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #123124 üzenetére
Biztos, hogy nem veletlen. Igazabol hobizoli hozzaszolasara reflektaltam. Deaga alkatresz lett cserelve, es kell masba.
Kozben ki lettem javitva egyebkent, legalabb 3x volt szervizben, es alkalmankent ott hagytak 200 koruli osszeget, es mindig mas volt rossz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #123143 üzenetére
Szerintem pont olyan, mint a többi hasonszőrű városi szedán. Thalia, Albea stb, talán a Linea lóg ki ebből a szegmensből külső dizájn terén.
Egy mutatósabb, kicsit nagyobb méretű alufelnivel szebbé is lehet tenni, a gyári nagyon kicsinek tűnik, az (is) okozza az esetlenségét.Pl:
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #123165 üzenetére
Sem más arra biztatni, hogy ilyet vegyen. [link]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #123179 üzenetére
Azert egy aftermarket felni nem tuning.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Morris #123183 üzenetére
Ezt most mire irtad? Nem mondtam, hogy tegye ra, vagy vegye meg, meg a City eseteben sem. Elobb azt irtam, hogy egy utolagos felni nem tuning, ez a Honda azon kivul meg full gyari, a City eseteben pedig az esztetikara utaltam.
Ha olvasod amiket irtam neki, tudom, hogy mire kell neki az auto. A Cityvel egyebkent sem jar rosszul, ugy meg, hogy ismeri az eloeletet plane."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ezzel a formával megint üthetne a Punto, mint 10 éve a GP.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #123264 üzenetére
Abbol az idobol nem tudnek olyan Renaultot emliteni ami kellene, ez a Xsara pedig nem egy rossz auto.
Nem tudom, hogy merre jartok, de rengeteget latok ebbol, erdekes modon a FL elottibok tobbet is.
Hatso futomu trukkos, de nem kell tole beszarni."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #123268 üzenetére
Renaultok valahogy mindig isz taszitottak. Velsatis es Avantime kivetelevel.
Nem mondanam, hogy jobb auto a Megane, vagy inkabb ugy fogalmazok, hogy nem rosszabb a Xsara. Elso generacios HDi vel egy kombit elfogadnek barmikor, ismerosi korben fut 4 is beloluk, benzines es dizel egyarant, hibatlanul teszik a dolgukat, igaz az a ket szem Megane is amit ismerek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Egy szép E46.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Gergőke88 #123734 üzenetére
Mihez kepest? Egyszer kell jo minosegut venni ala, es nincs gond evekig. A jo minosegu elso hatso valoban 150 korul alakul. Mas, hasonlo futomuvu auto ala mennyi?
Lenko: es kapsz egy gyenge, 25 eves konstrukcioju autot. Nem kell hanyattesni egy tularazott G3 tol.
4 el ablak es az abs miota alap egy G3-ban?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz lenko #123740 üzenetére
84-es Lancia Prismank is felhuzta az osszes ablakot az antennat pedig be, gyarilag, nem kell 20e ft-os elektronika pluszba.
Hobizoli: en is igy gondolom. Mert az oke, hogy a GT-ben alap, de az mar magaban egy felszereltsegi szint.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Swift RWD
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz m3tr0 #123796 üzenetére
1.6, 1.8, 2.5 V6 és a dízelek. 2.0 TS, főleg a JTS problémásabb, kényesebb, utóbbi inkább a kerülendő kategóriába tartozik.
1.6-ot csak a fogyasztás miatt nem ajánlják, közel annyit fogyaszt mint a nagyobbak, de nyilván nem mennek úgy.
3.2 V6 GTA más lapra tartozik, minden szempontból drágább, megvenni, szervizelni és tankolni is.
Én vagy a kisebbik V6-tal venném (ez ugye csak a 156 esetében játszik), vagy valamelyik dízellel, 2.4-nek szép a hangja és erős, de már orrtolós, egy erősebb (pl 140le) 1.9 JTD jó kompromisszum."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz lenko #123822 üzenetére
De bizony, hogy lekopik magától is, nem kell hozzádörzsölni semmit. Nem kell védeni foggal körömmel, ismert hiba az összes korabeli VW konszern autónál.
kisza25: Tudom, hogy létezik Subaruként, nézd a képet követő hozzászólásom.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
30 éve is világítottak a gombok, és nem így voltak megoldva mint a VW-nél abban az időszakban.
KaiotEch: Rövidtávra ne vegyél Alfát, be sem melegszik ennyi idő alatt, a vezérlésmódosítót letérdelteti. De egyébként egyik motornak sem tesz jót, 5-10e km -ként olajcserével talán javul a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #123842 üzenetére
Jó, de az egy Honda.
Mágus2: Egy utcával feljebb van 5 Civic 5/6 gen.Ebből egy már ki van lakatolva, de nem volt alja, van egy hatchback azon csak kicsi pörsenés van, egy szedán aminek szó szerint semmi küszöb egyik oldalon sem és két szép kupé, ebből csak egyet kellett pár ezresből rendbe rakni sárvédő tájékán.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Ezek a Vectrák még nem porladtak el?
Primary92, én mindenképpen dízellel venném, aztán 1.2 16V vagy 1.8 GT. A második linkelt pár hónapja behozott autó, km kérdéses, felszereltség béka segge, a harmadikat én személy szerint, messze kerülném.
Sötétítés, karbonosítás, ótvar gumiszőnyegek, az a kézifékkat katasztrófa, LED, még a lökhárítók teteje is le van fóliázva. 196e km?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Primary92 #123948 üzenetére
Semmivel sem problémamentesebbek.
Egyik másik felsoroltnál a rozsda lesz a főellenség (Civic, Fastra, Golf) arról nem is beszélve, hogy felszereltségben sehol sincsenek a linkelt Bravohoz képest. 1.9 JTD nem egy problémás motor, a korai ingadozó gyártási minőséget a modellciklus végére teljesen kinőtte a Bravo.
Alkatrész van hozzá dögivel, komplett autót is kapsz 100-ért.A Civic meggondolandó ezek közül, hasonlóan modern formájú és frissebb mint a Bravo. Az Astra, pláne a Golf kifejezetten öregnek hat mellettük.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A Tempra az alapja, azzal az előnnyel, hogy nem rohad a tanknál. A széria elején tényleg voltak kifogásolható dolgok. A beltéri anyagok szerintem kifejezetten jók, főleg egy ilyen Cliohoz képest. ( )
Műszaki tartalomról és térkínálatról nem is beszélve.Vicces, hogy a Croma-t említed, na az az ami gáz. Volt egy 2.5 D műszakilag nem volt vele baj, de a beltér minősége katasztrófa, de még egy Tempra is az a Bravohoz képest. Ne viccelj már.
Vannak típushibák, mállik a külső kilincs (széria végén már az sem), és 200e km körül kikopik a hátsó lengőkar csapágya és terpeszt a hátulja, a csapágy cseréjét nem szabad halogatni, mert a lengőkarba is berág.
El kell kerülni az olcsó, lemattult, széthajtott, kacatokat, főleg ha 1.4 12V van a motorterében, az első facelift utániak igenis alternatívái az általad felsorolt modelleknek.
Golf 3 meg F Astra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Bull Boss #124018 üzenetére
100 HP-t az asszonynak!! Vagy az összkerekest, hogy sose érje el a százat.
Egyébként, igen, csak 60 lovas van Pandában az 1.2-ből, az erősebb csak dízel vagy az említett 1.4.
Primary92: A Mareanak jobb az alapfelszereltsége, könyöklő, hátsó szellőzőrostély kozépen (Bravoban csak a lábaknál). Hatalmas eltérés fogyasztásban nem lesz, súlyban ~50 kg van a kettő között, viszont a Mareanak kedvezőbb az alakja légellenállás szempontjából, feltéve ha szedán.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Bull Boss #124031 üzenetére
A taxiüzem kicsit más, mint elugrani boltba vagy melóba. Ismerősöm Citroen C8-at használ taxiként, napi pár indítás, ebből csak az első hideg. Sokat jár reptérre és a környékén, ott alkalmanként jobban meghajtja, és a sallanggal sincs gond.
Egy olyan régivágású dízelnek mint az Octaviáé nem szabad, hogy ártson egy ilyen használat, feltéve, ha nem 5 kilométerenként van leállítva, majd beindítva, mert akkor soha az életben nem melegszik be.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Morris #124068 üzenetére
Shellnel is tankoltam mar mocskot vagy ep vizezett szart, amitol a dizel 170 km alatt benyakalt 15 litert, visszafele egy nevenincs szarnal tankoltam es fele ennyit sem evett az auto.
Ha tehetem en is kerulom a nevtelen eldugott kutakat, mert tobbszor nyultam mar melle vele. De ezt meg lehet tenni nagynevu kutnal is."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest