- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
Sajnáljuk, de itt ezek az Alapelvek azok, amiket betartatunk, ebbe az is beletartozik, hogy nem szabad szembemenni a moderátori konszenzusos döntésekkel, aki direkt azért ír, feszíti a húrt, próbálkozik, hogy meddig mehet el, mi az amit eltűrünk, előbb-utóbb így jár.
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Mindig próbálkozunk békés megoldással, azt is elfogadjuk, ha valakinek egyszer elgurul a gyógyszere, de mikor sokadik kérés és figyelmeztetés után sem akarja valaki betartani amire megkérjük, akkor nemigen van más megoldás. Az, hogy egy-két régi fórumozónak (ált. 8-10 éves regek) olyat is megengedünk, (neduddkira gondolok) ami enyhe fokú szabályszegés, de önmagában egy- két tag esetén még elbírja a Fórum, nem kellene arra ösztönözzön más tagokat, pláne, ha ők is régen itt vannak, hogy direkt csinálják általánosan és újonnan felvett szokásként. Más példa: ha bacsis írja egy procira, hogy kend be lekvárral! (a saját blogján) az az itt lévő régi tagoknak vicces és érthető, de ugyanezt tanácsként kapva egy újonc a procihűtős topikban már nem biztos, hogy viccesnek érezné.
giigz: mert teljesen egy olyan irányba ment a beszélgetés, aminek itt nem volt helye. A továbbiakban is itt és most arra kérek Mindenkit, hogy ezt a témát itt ne feszegessük. Gyakorlatilag a topiktól teljesen eltér, indulatokat szül feleslegesen. Olybá tűnt már, hogy a fáradt gőzt akarják csak a hozzászólók levezetni. Egy vitának addig van értelme, míg érvek ütköznek azzal a szándékkal mindkét oldalról, hogy azokat meghallgatva a vélemény módosuljon, megváltozzon. Ezt itt nem éreztem. Ha konkrétan egy moderátort érez valaki részrehajlónak irányába, a legjobb ha privátban normális hangnemben ezt tisztázza vele. Ha a moderátori közösséget en bloc, azzal nem igazán tudunk mit kezdeni, csak a Tisztelt Fórumozó magatartásának megváltozásával érhető el javulás.
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
Az élet minden területén megvan ez, (hogy autós területen maradjak) hatvannal menve a városban, két rendőr kétféleképpen ítélhet, hogy megállít-e, megbüntet-e figyelmeztet-e. Az objektív felelősség más tészta, de az itt is játszik, nagyobb súlyú egyértelmű szabálysértés esetén itt is kb. ugyanaz a döntés.
Sőt, mivel emberek vagyunk itt is előjön a pillanatnyi lelkiállapot kérdése, ezért igyekszünk olyankor nem moderálni, ha pedig személyes ellentét lehetősége merül föl, más intézkedik inkább.Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
xtevo
őstag
@Rick4
Szempont, hogy dízel legyen. De a JTD motorok nem ajánlottak úgy általában? Annyira nem szempont, hogy most letoljak mindenkit az útról, csak pl egy nagyobb emelkedőnél ne kelljen visszaváltani...Ez a másik kérdés, hogy mennyire érezném én kicsinek?! Nem vagyok túl kis ember, de hátulra tudnak ülni, vagy az már baromi kényelmetlen? Amikor láttam belsőről legutóbb képet, az elég rémisztő volt...
@máyköl
@hobizoli
Így már tisztul a kép.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
pl menjen el egy faluba, keresse meg a templomot, menjen az első fehér kerítéses házig, és onnan minden negyedik házba csöngessen be
Megnyugtatlak, amit leírtál, egy teljesen valid véletlen mintavételi módszer, vannak előnyei és hátrányai, de összességében szakmailag teljesen megalapozott.
Ha ezek csinálják, egészen biztosan kisebb célcsoportra bontják le, és a végén a célcsoportokat összegzik
Naná, hogy így csinálják, ettől lesz reprezentatív? Tudod egyáltalán, hogy mitől reprezentatív egy mintavétel és mit nevezünk reprezentatívnak és milyen korlátozásokkal?
Értelmezni kellene tudni az adatokat és nem hőbörögni.
-
DeFranco
nagyúr
ööö
2012.11.13.
"a háztartásokban található gépkocsik 85 százaléka benzines, 14 százaléka dízel üzemű."
"A felmérés a magyar felnőtt lakosságot reprezentáló, összesen 2400 ember személyes megkérdezésével készült. A kutatásban résztvevő, autóval rendelkező háztartások száma minden alkalommal 1000 volt."
2014. 10. 07.
"A magyarországi kocsik 85 százaléka benzines, 15 százaléka pedig dízel meghajtású"
"A 2014-es adatgyűjtés 924 olyan háztartásra terjedt ki, amelyben használtak autót."
vadászni szoktál?
arról a bűvös 1%-ról meg annyit, hogy 2013-ba tudtommal kétszer emelkedett 50-50%-kal az autógáz jövedéki adója.
tada.wav
(#95430) Rick4
2012.11.13.
"derül ki abból a felmérésből, amelyet a Bosch megrendelésére a Medián készített"
2014. 10. 07.
"A Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet a Robert Bosch Kft. megbízásából idén is elkészítette"
má' majdnem jó ragozzuk még?
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz Rick4 #102032 üzenetére
A kedvedért ránéztem a G4 hirdetésekre, az, amelyik a képek alapján számomra elfogadhatónak tűnik 700k felett van... És itt szigorúan a képek és leírás alapján itéltem, ki tudja a valóságban is ilyen-e, volt-e törve, stb. A valóban jó állapotúak több százezer forinttal többe kerülnek, nem véletlenül.
Ne vedd rossz néven, csak nem tudom magamban tartani a véleményemet soha, amikor ez a téma előkerül. Sok ember van körülöttem, akik mindig dicsekednek, hogy milyen kocsit vettek milyen olcsón, amikor meg meglátom a kocsit élőben csak fogom a fejem. Az a baj, hogy az ilyenek a pénzükért a legújabb, "legszebb" kocsit akarják, és azt veszik amelyik a legolcsóbb az adott típusból (ami sokszor a leglelakottabb is, csak van hogy ez nekik fel se tűnik...). Én meg mindig azt mondom, hogy azt kell választani a pénzünkért, amelyik a legjobb állapotú. Ha az adott típusból csak az alja fér bele, akkor vagy meg kell próbálni emelni a kereten, vagy olyat kell keresni, amiből van normális azért a pénzért. De ez csak az én nézetem, mindenki azt gondol és vesz, amit akar.
-
#16514048
törölt tag
válasz Rick4 #102036 üzenetére
"Melyik a jobb? Vesz 500-ért egy Golf 4-est, ami amúgy egyben van, teszi a dolgát, vagy vesz egy szép 3-ast, ami kirohad alóla?"
Egyik sem, keres egy olyan típust, amiből ennyiért van jó állapotú, ismert előéletű darab. A Veyron-os példával nem tudom mit akartál mondani, de egy 500k-s Golfnak nem egy kis kavicsfelverődés a legnagyobb baja. És ez is Golf 4 marad azután is, hogy kihajtották a belét, összetörték, visszatekerték az óráját, és az alkatrészeken, szervízen spóroltak. Aztán eladáskor kitisztítják kívül-belül, leveszik a kormányvédőt, váltószoknyát kicserélik, meghirdetik megkíméltként és a laikusnak el is adják szépen. Ahogy írtad, előfordul, hogy olyan áron, amiért a valóban jók is mennek.
700-ért sem fog makulátlan tizenéves Golfot kocsit kapni, ez egyértelmű, de ott azért csak több esély van kifogni egy normálisat. Abban igazad van, hogy el kell menni egy hozzáértővel és átnézni vásárlás előtt.
-
tresh
addikt
válasz Rick4 #102030 üzenetére
Akkor meg kell venni és ha majd rávertél még annyit mint a vételár akkor már is nem lesz jó vétel
Golfok alapból túl vannak árazva (ahogy a VW-k többsége) a jó G4-et meg nem fogják 600 ért oda adni..
(#102044) KMT: az 1.6 hoz képest semmivel se megy rosszabbul
(#102053) Tsebacsi: arra akkor irigykednék ha erő is lenne alatta , mondjuk egy S2000 hondánál ahol pl van nyomaték is
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz Rick4 #102116 üzenetére
Lehúzott ablakokkal képtelenség volt közlekedni, annyira zubogott a levegő, majd beszakadt a dobhártyám. Eső után felnyitottam a csomagteret és a nyakamba borult a víz. 1.8D volt, elég nagy volt benne a turbó lyuk, egyszer csak meglódult, kellett idő míg megszoktam, utána már nem volt zavaró. Kis fordulaton szinte semmi ereje nem volt, mélygarázsból csúsztatott kuplunggal jöttem fel.
Ettől eltekintve nagyon jók az S-MAX-ok, kategóriájában szerintem nincs ellenfele. A futóműve kiemelkedően jó, kényelmes, tágas. Én csak ajánlani tudom, az újabbik generációban biztos javították a fenti bakikat.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Rick4 #107341 üzenetére
Ez is egy megoldás lehet?
Mert csak 3 hónapot lenne kint a kocsi évente, azért vegyek angolt, hogy aztán a további 9 hónapban angol kocsit vezessek itthon?Ck.: Hát akkor az ügy megoldva! Át kell íratni anyu nevére, a 12 hónapból meg csak 3 hónapot leszek kint a kocsival, azért nem vennék jobbkormányosat.
Írtam privátot!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ck.
addikt
válasz Rick4 #107341 üzenetére
Igen, ez a része még ki is játszható, viszont az alól nincs menekvés, hogy 12 hónapos periódusban max. 6 hónapot lehet az autó itt. Illetve egy megoldás van, ha 2 db rendszámot cserélgetsz, van a sajátod és egy P-s.
ludsimon:
de évente akkor 3 hónapot dolgoznál Angliában, jól értem? Mellette itthon ugyanúgy lenne állandó munkád?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Rick4 #107347 üzenetére
Nem kell egybefüggő 180 nap hozzá. Összesen maximum annyi lehet 1 évben. 6 hónapon belül haza kell menni, aztán leghamarabb 6 hónap múlva lehet ismét azzal a rendszámmal átlépni a határt.
És ha kijövök januárban, aztán augusztusban még itt autózgatok, a rendőr leint, pillanatok alatt lekéri, hogy januárban jöttem be a komppal, máris cumi van.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Rick4 #107401 üzenetére
Szoval vettel egy ketes eloeletu lehajtott autot, amire aztan kellett locsolni a vetelar tobbszoroset.
Ez nen kizaro ok, hogy mas Multiplaban is gondolkozzon.Bato0501: Ezekszerint hozza a Sharanok tipikus bizonytalansagat, eleg ingadozo volt a gyartasi minoseg, a megbizhatosag szinten kerdojeles, a faceliftesek mar jobbak, de az sem eletbiztositas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
ludsimon
veterán
válasz Rick4 #107401 üzenetére
A PD TDI is ennyire 'occó'?
Én leragadtam azoknál a legendáknál, hogy fél millió ft ha adagolót kell cserélni.
Akkor most dőlt el a PD TDI mellett teszem le a voksom valószínűleg!
Nyomatékosabb (sokkal), olcsó alkarészek, és természetesen Skoda Octavia.[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
Integrale
veterán
válasz Rick4 #107415 üzenetére
Az összes Tipo rokon modell alatt ez a futómű van (kivéve GTV, és részben 147,GT,156, Lybra), a Marengo pl kisteher tehát a terhelést bírnia kéne.
Nálunk megoldotta a Dedrán, a 145-ön még nem esedékes, de amíg faternak autószerelő volt az elsődleges foglalkozása, addig javított párat, mindegyik rendbe jött.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Rick4 #107408 üzenetére
ez a osszes digonal elojon 8-10 ev utan, de eleg sima ugy megoldani
ket lengokarcsapagyat kell kicserelni ehhez hatul es akkor jo lesz, ujra egyenesen all majd a kerek
erdekes, hogy mas gyartonal pl szilent van ott, es futomu tunnerolaskeppen tesznek bele helyette ugyanigy csapagyat, mert az nem deformalodik semmit, meg nem nyulik miatta a futomugeometrianekem is igy allt a Marea, amikor vettem, belul ugy le voltak emiatt kopva a gumik, hogy a gumis kesztyujebe beleakadt a gumi felszalas vazaba, amikor levette rola a kereket
a cucc hozza 9k per oldal, es erdemes egyszerre megcsinalni mindket oldalt, ha mar szetvan szedve, akkoris, ha masik meg jonak latszik, meg minnel elobb, mert par ezer km alatt siman felre kopik miatta a gumi, es akkor lehet azt is cserelni melle
a masik sokkal ritkabb oka lehet ennek, ha kozepen megrogyik a hid, amit irtal is, de azzal akkor ket hazat felepitettek, annyi kb-nyi cuccot hordtak benne tulterhelve azt
nekem az mk1 Punto-n 6-7 eve kellett kicserelni a hatso lengokarcsapagyakat es koszoni szepen azota is jol van, semmi baja
1-2 evente akkor kell kicserelni azt, ha abnormalisan megutik azt a csapagyat a beszereleskor
de az szerelesi hiba kategoriajamk2 1.2-s Punto-nal meg a Valeo szett az hibas, a markaszervizekbe le is ment anno, hogy egy masik szamut kell beszerelni ezekbe, nem azt, mert az van akinek 5000 km utan mar csuszott, vagy rangatva indult el az auto 1-sben vele
a kijavitott verziossal nincs is problema, az jode ha amugy annyi okossagot ismersz, akkor nem ertem miert nem kevlaroztattad fel a regi tarcsat 1/4-d annyiert, oszthe'
nekem is a PuntoGT-ben egy gyari tarcsa van cserelt koporeteggel, 8k-ba kerult a mutatvany es sokkal jobban birja, mint a gyari
mas ugyanilyet hasznal 280loval meg 400Nm-l a fotengelyen is, es megybiztos van kisebb atmeroben is, csak utana kene nezni
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mini-ITX
- iPhone topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Autós kamerák
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen