Hirdetés
- Mobil flották
- iPhone topik
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Apple Watch
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #172283 üzenetére
Ilyen normális használat mellett ahogy látod 8.2 az átlag. [YT link] Én úgy olvastam, hogy pályán komolyabb használat mellett elkéri 10-12-t.
De ez sem pályázásra van kitalálva. Arra még mindig a dízel a legjobb. Majd ha egyszer végre sikerül egyet venni akkor beszámolok róla, hogy miképpen fogyaszt a PHEV
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
addikt
válasz SzlobiG #172286 üzenetére
120km/h-ig tud menni kizárólag elektromos üzemmódban. Ez nem azt jelenti, hogy 140-nel nem megy, hanem azt, hogy 140-nél már a benzinmotor is rásegít egy kicsit.
(#172287) Doki16
Itt az is kérdés, hogy hány km benzinmotoros megtétel alatt mennyi elektromos energiát tud visszatölteni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gaben92
őstag
válasz SzlobiG #172610 üzenetére
Ha még csak az autó lenne drága.
A kinézett CT200H legjobb esetben 1243€-ba fáj évente akkor ha csak a garázsban áll egész évben. (157€/év emissziós adó, 1086€ a kötelező biztosítás (mondjuk jobban megéri 1467€-ért a fullos Casco). A biztosítás összege azzal arányos, hogy mennyi biztonsági felszerelés van a kocsiban (szóval lényegében minél újabb annál olcsóbb), az emissziós adó meg egyértelmű mitől nő. Dízelekre külön büntetőadó van (E60 525D emissziós adó + legalapabb biztosítás 1800€ évente, kicsit komolyabb biztosítással 2500€.) Gázüzem meg illegális.
Szervizdíjakról jobb nem is beszélni. Vezérléscsere 2000€-tól indul, bonyolultabban cserélhető típusoknál 3000€-ba is beleszagolhat a dolog.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
kisza25
félisten
válasz SzlobiG #172656 üzenetére
945kg, 1,5 109 ló, 8,9 a 0-100, ez annyi, mint a sss-nek, mert az nehezebb,
sport futómű, szinte elnyűhetetlen 15" Enkei felnik, recaro ülések, rövid váltó, kb ennyi
Nem a hungaroringre való az biztos, de egy kakucson azért nem lehet vele rossz csapatni, bár a buta hátsó futómű miatt az sss sokkal jobb lenne erre
amúgy létezik rá gyári kompresszor, amivel 150 ló lesz, de nincs tervben
Amúgy nem attól lesz valami élvezetes, hogy 300 ló, a hot hatch kicsi, könnyű relatív erős[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
kisza25
félisten
válasz SzlobiG #172660 üzenetére
ez egy 3. autó lenne, szóval igen a pénz...
A forma egyébként nekem sem adta annyira,magamtól eszembe sem jutott volna, hanem itt ajánlották, aztán itt helyben pont van egy eladó darab. Meg azt hittem nagyobb, de úgy képzeld el, hogy nem sokkal nagyobb, mint egy gombóc/vasaló swift.
amúgy ami formára is adná egy celica, vagy egy fiesta st, de celica-ról lebeszéltek, mert túl nehéz, meg próbálok 1M alatt maradni, mert ez egy 3. autó lenne. Most nagyjából feltúrtam a lehetőségeket, mindet megnézem és kipróbálom, aztán meglátom, nem holnapra kell, de ez is már egy régi vágy.
Egy gyerekkori jóbarátom meg most előkerült, aki rendszeresen pályanapokra jár és lehet kicsit ő is a hibás (párom hogy fogja szidni)Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #173171 üzenetére
Olvasgattam róla és Vályi Pista YT-s adását lestem anno róla. Bár nem vallom magam három henger pártinak, de két-három személynek kellemes lehet a mindennapos közlekedéshez. Biztosan nem fog nagyobb ccm-eset venni, egyrészt már csak készleten maradt darabok közül 1.0TSI-k vannak, másrészt a kategóriájában elég jól felszerelt autót egész korrekt áron kapnak a kifutó szériából.
#173173 Csabroncka Átlag négytagú család anno 2015 Ladával leélt 10+ évet, szóval el lehet férni, kisautókban is. Manapság túl van misztifikálva kissé.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #173178 üzenetére
Ezt matekoztuk mi is. Pont kedvező lenne a felhasználás, mivel hétköznap 20-30km-es melóba járás, hétvégén pedig hosszabb autópályás távok.
#173179 LuckyL: Végül is, elírtam 2105-ösre gondoltam. Számomra kellemes emlékek szövődtek hozzá. Azért a 60 éves történet ki lett sarkosítva, akkoriban pont hogy hódítottak a gépjárművek, a nagyvízen túl pedig két tonnás vasakkal, klímával közlekedtek.
#173182 bajnokpityu: Ezt aláírom, időnként érdekes konklúziót tudnak levonni. Anno mikor Bencus kiválasztotta A ROBOGÓT (Piaggio Typhoon) minden motorhoz (is) értő szerkesztőségi tag ajánlatára. Később pedig pont egy buta hogyismondjammit vontak le, hogy hát kevés lett a smk. Mikor a kommentelők nagy része fényt derített arra hogy valószínű nem a motor pár alkatrésze kopott (görgők, variátor, szíj, stb.) és emiatt nem képes teljesíteni az uphill-t. Ez beigazolódni látszott, de már válasz erre sem érkezett.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #173506 üzenetére
Köszi Echte dunaújvárosi kép a víztoronnyal a háttérben Van egy komplett album róla egyébként.
Én Székesfehérváron vettem a B7-es Passatot. Minden bizonnyal valós km volt benne. Már csak abból is gondolom mert már 3 éves korában 145k km volt benne
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #174836 üzenetére
Szabadulni akarnak tőle a hollandok mert jobban megéri nekik az új kocsi. El se merem képzelni, hogy mennyiért vette meg ott.
Megnéztem még régebben a Passatom listaárát amennyiért vették. Akkor volt 13 millió. Én 3 éves korában vettem 3,8-ért. Más autónál is megfigyelhetőek ezek a nagy zuhanások.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #174842 üzenetére
Szinte mind onnan jön. A németeknél alig van. Nem nagyon van gondolom náluk piaca a hibridnek, mert pályán leginkább csak hátránya van.
De jobb is, hogy a hollandoktól jönnek, mert többségében eléggé vigyáznak rá és már 2-3 éves korukban levetik a jól karbantartott kocsikat.
A gond inkább azzal van amiket franciából és olaszból hoznak be. A sok extaxi meg városi futárkocsi. ezek le vannak rúgva és úgy adják tovább 3-4 évesen.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #175150 üzenetére
Havi egyszer tankolom tele 13-15k Ft körül (attól függ mennyi az ára )
Nem a spórolás része érdekelne a villany autónál. Nem kell várni, hogy bemelegedjen, kevesebb a karbantartás, előfűtés télen nagyon jó dolog. Meg sokszor sajnálom 1-2 km-re beindítani a kocsit. Pedig havi legalább 50 ilyen alkalom van. És bármennyire erre van kitalálva a HSD, szerintem ezt a sok rövid táv ki fogja nyírni. Amúgy a célom egy Kia Optima Phev. Az bőven elég lenne mindenre is. Rövidre ott a kb 40km hatotáv, hosszútávra meg van benne egy jó benzines. Remélem 3-4 év múlva már elérhető áron lesz.(#175153) Core2duo6600: Kicsi mindegyik és rohadt drága. Kell a nagy kombi. Van amikor tele az egész még ledöntve is
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
válasz SzlobiG #186562 üzenetére
Focusról:
Túl olcsónak tűnik nekem is. Még a bolondnak is megéri .
Apróság, de a gumi méret nem stimmel. Lehet elírás, de ezeket a Focusokat nem szerelték ilyen gumikkal. Ez az előző generáció mérete. Lehet, hogy nem értett hozzá aki felrakta ezt a gumit, az is lehet, hogy valami kókányolt autó, és "jó lesz ez a gumi rá" volt a jelszó.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186591 üzenetére
Ulesfutesbol tamogatom a gyarit, a tolatoradarbol sokszor jobb az utangyartott (pl az elantran is olyan lassu, hogy mire elkezd pittyegni, mar siman elutod a tereptargyat...), bt kihangositobol a gyariak ezekben az evjaratokban meg csak telefonalasra voltak jok, de egy utolagos dension vagy yatour kihangositja a waze-t es a zenet is jo minosegben.
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186598 üzenetére
A densiont/yatourt azert ajanlottam, mert tagabb csaladban 5 autoban mukodik, mindegyikben problemamentesen. Bontani nem igazan kell hozza, a legnagyobb szerelest az igenyli, hogy a mikrofon kabelet kell korbehuzni a kesztyutartotol fel az oszlopon at a tetokarpit elejen.
A tolatoradart is azert irtam, mert lehet vadasszatok a gyari radaros autot es a gyari radar egy hasznalhatatlan szar. Ertsd, 2004 A4-ben popec, gyors, lehet ra szamitani. 2012 elantraban meg olyan lassu, hogy ahogy itthon kiallok a fa alol es kozelitem a garazsokat, mar epp szurom az egyest, mire elkezd csipogni, de ha varok mozdulatlan autoval 5mp-et, akkor mar csipog veszettul. Meg ugye mivel 30cm-tol mar az osszes csak sipol folyamatosan, pont nem segit sokat Bp belvarosi szuk helyeken, ahova annyira kb magadtol is berakod az autot. De ha navis/nagykijelzos az auto, akkor kameran is erdemes gondolkodni, arra is vannak gyarias, kulturalt megoldasok nem dragan. -
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186682 üzenetére
Ami nemet es osztrak az kb ilyen lesz. Nem valami jo az alvazvedelem a Fordokon, 10 eves korukra szita tud lenni az aljuk ha nem garazsos volt es nem mosogattak eleget az aljarol a sot, akkor barnul rendesen.
Ez egyebkent nem gaz meg abbol a szempontbol, hogy nem rohadt at sehol, de hogy kesobb se rohadjon el, az nagyon sok munka, amit vagy megcsinalsz magadnak vagy nagyon sok penzert megcsinalja valaki valahogy.
Nagyon alapos csiszolas, rozsdapasszivalas, festes, alvazvedo.
Ha nincs aknad vagy csaposod es megbizhato ember az alvazvedelemre, akkor szerintem inkabb keress masikat. -
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #186693 üzenetére
Powershiftet nem eroltetnem. Ha ennyire szempont a fogyasztas, akkor nezhetnetek valami hibridet, annal legalabb nem kotlanak le a dizeles aknak. Amugy a kisdizel focusnal jobb evjarat/ft aranyu auto nem
nagyon van a piacon, szoval barmi oregebb lesz azonos arkategoriaban ennel. -
nagyúr
válasz SzlobiG #186693 üzenetére
Két féle ember van. Én is olyan vagyok mint Te, utálom a rozsdát, zavar és mindig törekedtem arra hogy ne legyen az autómon. Aztán ott vannak a haverom féle emberek, mazda6-al, az az autó konkrétan mindenhol rozsdás, összes ajtó alja, lámpák mellett, csomitartó, ablakok felett, az egész alváz stb. Ő ennyit mond erre, hogy: "gurul nem"?
-
Mersant_le
csendes tag
válasz SzlobiG #186699 üzenetére
en megorokoltem a cegnel 1focust poweshiftel, 155000km van benne, es az elozo gazdaja nagyban tojt ra. par hete vittem el az 1. valtoolaj cserejere, nincs semmi baja. persze nem akarok rabeszelni senkit, de az en tapasztalatom eddig jo vele....meg a karbantartas hianyanak ellenere is.
-
SzlobiG
félisten
válasz SzlobiG #186682 üzenetére
Utána kérdeztem fóka csopiba, szinte mindenki azt mondja, hogy ez sajnos ilyen a legtöbb, ugyanis nincsen alvázvédőzve az aljuk, csak sima festék. Volt ahol új vásárlása esetén mondták a szalonba hogy érdemes azonnal elvinni megcsináltatni a garancia megmarad.
Lehet holnap elugrunk megnézni a Powershiftest, csak a kíváncsiság kedvéért.
-
alázógyík
őstag
válasz SzlobiG #186739 üzenetére
Nem rohad, nem problémás.
Ezért is imádják a taxisok.Feleségem is ilyet hajt, csak benyás. Imádja.
Sokkal komfortosabb mint a Bravom.
Neki van BT-s gyári kihangosító, nagyon sok légzsák, tempomat, limiter, digit klíma, ...
Az 1.5 dCi meg annyira bejáratott motor, hogy hihetetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen