Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
-
Pete55555
addikt
válasz Tothgera30 #71307 üzenetére
Bocsánat, elírtam, 500e lenne a C3 (amit egyébként kicsit keveslünk is, a többi ilyesmiért többet kérnek a neten...). Bár ez azon nem változtat, hogy tényleg nagyon keveset kapnánk a Fiestánkért :S
Köszönöm a tanácsokat, sajnos mi is erre hajlunk, hogy ez így nem érné meg.
Ha valakinek van még véleménye az ilyen 1.4 HDI C3-akkal, vagy ezzel a cserével kapcsolatban, ne tartsa magában...Szeretem leracsniztatni...
-
!Overdose!
őstag
válasz Tothgera30 #71377 üzenetére
Milyen tárcsa és betét?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz Tothgera30 #71408 üzenetére
elfogadnam,
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #71408 üzenetére
Brutál élmény lehet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #74128 üzenetére
Mármint melyik vezérlővel nem kommunikál?
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #74131 üzenetére
vegyel egy bontott ecu-t, suzumin-nel szokott lenni minden.
de en megneznem, hogy mi vagta tonkre, mert suzukinal nem jellemzo, itt valami nem kerek.
elotte azert ranezetnek markaszervizbe is, budaors-on dicsertek a vilag-ot. -
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #74134 üzenetére
a biztosítékokat mindenképp végignézném, bár egy jó autóvillamosságis emberke se ártana, mi van, ha valami zárlat van, és az vágta haza mondjuk az ecu-t?
meg a biztosíték se megy ki magától.
szerencsére gyakori típus, bontóból olcsón meglesz minden. -
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #74134 üzenetére
HI!
nincs Nked iszidiszi pumpara kotott immobilizered?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #74206 üzenetére
Hja, ugyanez fogalmazódott meg bennem is.
Egy részből 1m-ért garantáltan a legalját fogja megkapni, amire rövid időn belül fél millát rá kell locsolni, s akkor még az automata váltó szóba se került. A másik, h ha a Wagon R-t nem volt képes szervizeltetni, akkor vajon az S60 mennyire lesz karbantartva.
Nepperünk lehet kevésbé tájékozott e téren, vagy csak finoman fogalmazott, de a Volvo 200-250k km-t futott automatái rendszerint felújításért könyörögnek. Havi rendszerességgel találkozok a 4 Volvo forumon automataváltó problémás userekkel.
Múltkor már meg akartam említeni, h manapság elég közhelyes a becsületünepper. "Jó autó, ismerősömnek van nincs vele baj, automata elromolhat pénzbe fog kerülni, alkatrészeárakról a Totalcar áruházban tájékozódhat, stb.."
A legfontosabb szerintem h az ilyen kérdező szemét fel kellene nyitni. 1m-ért és ilyen hozzáállással ne akarjon S60-at.mod.
[rvilike]
Telepátia.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz Tothgera30 #74210 üzenetére
Ebben igazad van, de azért szerintem olyannak se kéne kikerülnie az oldalra, ami totálisan semmitmondó pláne félrevezető, vagy olyan ami egyértelmű faszság.
Múltkor is volt a legacy-s tanács, ajánlgatta a 2.0 szívót meg a 2.0 és 2.5 turbót.
2.0 meg 2.5 turbó nem is létezett belőle európában ... a 2.0 szívó meg marhára nem ajánlott, mert iszonyat gyenge (többetk között tc-s cikk is van róla mellesleg, ami megerősíti). Írtam is egy emailt, hogy az ott mellé ment, de nem jött válasz.. legalább levehetnék az oldalról, hogy ne legyen kint hülyeség.
Ha beleunt, vagy lusta utánanézni, akkor maradjon az autóeladásnál, illetve amúgy se hiszem, hogy minden kérdést kiraknak az oldalra, ha olyan van, amire nem tudnak érdemben válaszolni, akkor azt hagyják ki, és csak az értelmeset rakják ki.. azt ne felejtsük el, azért kerül ki az oldalra, mert ez nem csak a kérdezőnek válasz, hanem mindenkinek.
Máskor bezzeg jön a tanács, ha kell ha nem, lásd múltkori vectrás kérdés, hogy minek itthonra nyomaték.
De régebben az is simán meg lett mondva, hogy ha ennyi van a zsebben, ami a kérdésben szerepel, akkor nem érdemes ezt a típust nézni stb. stb. -
w333
félisten
válasz Tothgera30 #74426 üzenetére
Nekem rosszabb utakon a hátsó fékpofa biztosítékok is kilazultak kb. (havi 1X) aztán csingilingelt az egész, persze kalapács a csomagtartóban alap felszereltség volt
(#74427) !Overdose!
Az melyik is és hogy néz ki ?
(#74428) footy
Drága ... és az újabb Toyota afrikai összeszerelésről inkább (no comment)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Tothgera30 #75068 üzenetére
Kérdés hogy melyikben ... mert a 2005 + nem tapasztaltam
De pl. a Focus kb. 10 -ből 9 recsegett, ha a motortérbe nyomom a kuplungot akkor is, de érdekes hogy a felhúzós váltóval (régi focus) szintén nem tapasztaltam
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zolikaDB
veterán
válasz Tothgera30 #75073 üzenetére
Astrák dettó...
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #75738 üzenetére
HI!
na ez egy megledsett valsz volt az 1 aszinmkron kerde3sre???:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #76216 üzenetére
Igazából mivel sűrűn jár Ausztriába a hegyekbe, első körben valami Jimny-hez hasonló kompakt SUV-t néztünk volna, de sajnos a személyautós komfortról mindnél le kell mondani. Értem ez alatt, h a kényelmes utazójuk a 80. Ha, már 100-110-re beállsz, bever 12 litert, autópályáról meg nem is beszélve. S, alapvetően az összes valamire is használható SUV nagy része fapados, ami meg jól felszerelt már a kereten kívül esik.
Nem szokott száguldozni, de a 100-110-es utazót jó lenne, ha tűrhető fogyi mellett produkálná. Ezért az SUV-kat háttérbe helyeztük.
Nyíregyházán árultak nemrégiben egy patika 3 ajtós Pinin-t. 1.8-as, 125 lovas benzinmotorral, noh mivel annak alapból csak a hátsó kereke hajt (és a nagy Pajero-hoz hasonlóan tökéletes Super Select hajtással van felszerelve felező és diffizár mellett), leírások, tesztek alapján vegyesben 8-9-ből kihozható, ami még belefért volna, de mire odajutottunk, h elmegyünk megnézni az ország másik felébe, eladták.
3 ajtós Pinin meg nagyon ritka.ui.: Ezt a Jimny-t meg itt árulják mellettünk, 20km.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Nkboy
senior tag
válasz Tothgera30 #76219 üzenetére
A Jimny ebből hátrányt szenved mert az állandóan 4 kereket hajt
A Jimny alapban hátsókerék meghajtású. A többi passzol, 9-10 liter a fogyasztása. Utazója 100km/h.
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #76219 üzenetére
Jimny biztosan kapcsolható és alapból csak a hátulja hajt. Vitara-kból az első generáció szintúgy kapcsolható, csak hátul hajt (ilyen volt is), az újak (ami már 2m-től simán elérhető) állandó 4 kerékhajtásúak.
Pini lett volna a legnyerőbb, kár h arról lecsúsztunk.
Olyan hirdetést még élből hárítok aki 1 árva képet tesz fel az autóról, de még azt is a fészer sarkában fotózta.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #76216 üzenetére
jajaja, es 6-s valtoja van, meg 4 tarcsafekes
vmi 9.5sec kiloig
több drón kell ;P
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #76252 üzenetére
10m ft egy teherautóért qrva sok. Ez max a gazdálkodóknak éri meg, akik ilyen olyan támogatással, nettóba hozzájutnak fél áron.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #76707 üzenetére
Nem kérdés, legenda a javából.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
lapa
veterán
válasz Tothgera30 #76711 üzenetére
csak mesélem azért a g meg a defi 110 nem ugyanabban a ligában homokozik. ha rendes utcai, közúti használatra (is) kell, akkor pláne. nyilván nem a budi 463-as széria, hanem rendes 460-as, dízelmotorral ahogy neduddki is mondja. más kérdés, hogy ilyet nemigen kapni, idehaza csak ilyen lepukkant offroad meg ponyvás wolfok vannak. na a wolffal már talán inkább lehet a defit hasonlítgatni, bár még mindig minek, ha még ezt se tudja (najó első kerekeken vonszolva magát még tán).
mindegy, elég proli belül. de ugyanúgy a w461 szériás "worker" vagy újabban "professional" verziók is jóárasítottak a w460-hoz képest, nincs már az a személyautós minőségérzet. túl sok műbőr, túl sok kopogós műa, túl kevés simára koptatott majrévas...
régen mikor vad és lázadó voltam, néha vittem úgy haza gazdasszonynak a verdát, ahogy a szalonos képen. még téptem egy kis vadvirágot a sarazás végén a rendszámkerettel, és úgy adtam neki át szíves használatra. gyönyörű úgy, de ő valamiért nem értékelte sose az efféle művészetemet.
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #76906 üzenetére
Húzzák a kis kukijukra a turbós közvetlen befecskendezésű hangya pöcsén pattanás méretű csodamotorjaikat. Az autógyárak mindig új autóban gondolkodnak, ők új autókat adnak el és az, hogy milyen lesz egy adott motor a sokadik tulajdonosnál 15év és félmillió kilométer múlva az senkit sem érdekel. Igazából az ő szempontjukból ez csak "jó" mert ha a garancia idő lejártát követően tönkre megy ez is az is az alkatrész árusításból is dől befelé a vastag lé.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
"G-t sajnálnám földútra"
[kunc]
-
lapa
veterán
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
te valószínűleg a w463-as szériáról beszélsz. a rendes g-n (w460/461) nincs mit sajnálni, márha ha olyan országban laksz ahol van nagynyomású mosó. pont azért gumi körben + vas, nem színre fújt műanyag, üvegszálas lökős meg kárpitpadló. érted kárpitpadló egy vadászós autóban... na mindegy, w463 azért női autó, ahogy az eredeti példa is mutatja. timosenko is abból integetett. persze én egy keményvonalas bolond vagyok, a vélemény ennek megfelelően kezelendő.
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
Nem a sor3 turbóval van a baj mert meg lehet azt csinálni jól is (lásd pl. VW 1.2-1.4 PDTDI motorok) hanem azzal amikor az 1000ccm-s pöcsköszörűt egy üresen is tonna feletti kocsi orrába lógatják be. Beleül a család berakják a csomagokat meg a babakocsit máris 1,3 tonna. Hiába 100ló és 170Nm papíron az a varrógépmotor egy megpakolt kocsiban vért hugyozik minden emelkedőnél. És nem arról van szó, hogy az 1.6 szívó jobb lenne de, hogy az 1000x tartósabb az holtbiztos.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
HI!
EMBOR a G-rol beszlesz????
udv
neduddki
p.s. nonel is kohagyod???:- ))) bocsika...
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
m3tr0
senior tag
válasz Tothgera30 #78751 üzenetére
Amennyiben dízel kell,szerintem jó sorrend.
Ha benzines és elég a méret akkor Swift. -
#25954560
törölt tag
válasz Tothgera30 #78786 üzenetére
mar akinek
egyelore nem bizom a turbos torpemotorokban. amig lehet oldschool szivo benzinest szeretnek hajtani. idonkent majd ki-kiprobalok valami kicsit nagyobb turbost vagy neadjisten villanyautot, aztan hatha jon kesobb olyan is, ami meg tud gyozni. -
#25954560
törölt tag
válasz Tothgera30 #78788 üzenetére
igen. ezert irtam h 'amig lehet'. remelem sokaig lehet
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #81593 üzenetére
Az első automata, de az állapota korrekt.
Kocka Vitara-ról szépen lassan, de letettem. Egyik fő ok, h sajnos a műanyag oldaelemek alatt garantáltan az összes szét van rohadva és komfort szempontjából is erősen eljárt felettük az idő, hiszen nagyjából a '80-as években fejlesztett technikáról és formáról van szó.
Hjah, a G Class komoly terepjáró, erre abszolút nincs szükségem. Ráadásul valljuk be, bármennyire örök élet + 1 napra tervezték, a korrózió egy ennyi idős autónál szinte bármikor felütheti a fejét és komfort tekintetében is fapad. Ha, erdőre járnék fát kitermelni napi szinten 4 kollégával, biztos befutó lenne, de nem erre kell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Stafni
aktív tag
válasz Tothgera30 #81834 üzenetére
Bocsánat! Nem tudom ki rakta a cipőmbe!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #81834 üzenetére
Az csak úgy leveszi magáról az ember, nem kiszáll belőle.
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #93874 üzenetére
Tudtam én h nagy pénz van a vasazásban.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #93874 üzenetére
HI!
volt buszos esmerosnek van O szokott vontatni utanfutot mint minde rende falusi embor , elvan vele
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
válasz Tothgera30 #93874 üzenetére
Sima-liba
"Education is important but big biceps are importanter"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #95064 üzenetére
Mikor gyártottak utoljára "normál" (kocka) Vitara-t? Több, mint 15 éve.
Emlékeim szerint a spanyoloknál gyártott 3 ajtós, műanyag oldalelemekkel ellátott kockák is Grand Vitara néven jöttek már ki, de azóta az összes GV jelzéssel van ellátva.
Kötve hiszem, h most visszahoznak egy törpe egy Vitara-t, majd fél évre rá egy GV-t.jozefgucci1
Világos, a túl szélsőséges hőmérséklet sem tesz jót nekik, csupán azt akartam kihozni, h véleményem szerint a 0°C-hoz közeli hőmérséklet jobb hatással van az élettartamára, mint a sugárzó, akár 50-60 fokos hő.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz Tothgera30 #96670 üzenetére
Mit számít a mutatott km? Annyi lesz benne amennyit akarsz. Állapotot veszel nem km-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #96670 üzenetére
Nem elképzelhetetlen, de ilyen esetben könnyen lehet h szinte csak terepen használták (TSZ-é, erdőgazdaságé volt - biztos cégesként futott, hisz nettó ár + ÁFÁ-ért hirdetik), ami azért sokszoros igénybevételt jelent.
Amikor SUV-ot kerestem minden egyes alkalommal első lépés volt, h alánézzek, felemeltessem. Az esetek jó részében a csalódás ez után következett.mod.
Egyébként multiautónak nem rossz egy Navara, de olyan európai pick-up-ban még nem ültem, ami a hátul is kényelmes lett volna. Ezek inkább 2 + 3 személyesek. Noh és az sem utolsó szempont, h ezt a 2 tonnás testet bőven 10-11 liter feletti átlaggal vonszolja.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz Tothgera30 #96677 üzenetére
Ha nem 300km-re laknál, mondanám hogy találkozzunk édesapáddal, nézze meg Domit hogy 200k+ km van benne és döntse el hogy szar-e. ( Oké-oké, értem hogy dízel, automata és audi de ezen felül)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #97717 üzenetére
Az a ráció, hogy az első külföldi papíros, a második esetben pedig már forgalomba teszik
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #97717 üzenetére
Igen jó alap: elbontani.
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #97930 üzenetére
izgalmas gep kell neki nem?!
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #97935 üzenetére
Meg arra lehet ekét is kötni, nem? Teljesen ra vagy kattanva a pickupra.
De most őszintén, miért pont egy lomha, fapados, pattogos, sokat fogyasztó, hátul kinpaddal szerelt teherautó az ideális választás ilyen elvarasokkal?
Nincs 10 hektár kaposztaultetvenye, vagy erdeje.
Pont ezért releváns a fentebbi pár kérdés, mert ha nem szeretne 10-12 literes fogyasztást es 2000ccm feletti motort, akkor a SUV-ok 90%-a ki is esik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #98007 üzenetére
350z terepre?
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #98010 üzenetére
Nemrég még túrázást mondott
-
.mf
veterán
válasz Tothgera30 #98007 üzenetére
Ez az irány már jobban tetszik
A 2 ülés kicsit kevés (dettó MX5, S2000 és még sok más), a 3.5 l meg jó sok, kicsit a tömeg is. Az alulkormányzottság is, főleg hátsókerekesként. Az ára viszont barátibb, mint gondoltam (3-4 m 8-10 évesekért, nem kevés, de a teljesítményéhez és ritkaságához képest baráti. Vagy van valami "catch"?)98015: Blues Brothers vagy Mad Max újraforgatáshoz talán, de nem kanyarogni
Declare: végülis van, Lan-Evo és WRX
Viszont Mo-n csak a VIII és újabb Evok vannak, az olcsóbb régebbiek jobbkormányosak; a WRX-ek meg elég drágán forognak. Pedig III-tól kezdve bármelyik Evot elfogadnám
Terep alatt természetesen nem hegymászásra és kidőlt fákra kell gondolni (kidőlt fa ellen terepjáró se jó, tank vagy triálmotor, esetleg Tatra 8x8?). Kicsit mélyebb nyomvályúk, pocsolyák, nagyobb kövek pl. -- már ezekhez is kell valamennyi hasmagasság és rugóút, valamint ennek megfelelő előkészítés. Néhány nagyon alacsony hasmagasságúnál már attól félek, hogy akár fekvőrendőrön vagy járdára parkoláskor is fennakadhat, nemhogy levinni aszfaltról.
Mint mondtam, terepre akkor marad a gyaloglás vagy a bicikli, esetleg egy enduro.
Krúzolás, túrázás....ja, sportmotorral is csak azt szoktamSasa: Golf R32, most hallok róla először, de úgy látom, nem véletlenül: tc is ritkaságként ír róla, hahun sincs. Egy gyűjtői darabot sajnálnék pályán vagy szerpentinen odaverni. Meg őszintén, a VW-ek külseje sosem vonzott.
A BMW specifikációilag érdekes, de ugyancsak ritka, 1 db-ot látok belőle, azt se olcsón. Formára valahogy az elejéhez nekem nem passzol egy ennyire hirtelen levágott hatchback hátsó, coupé jobban illik hozzá, csakhogy egyetlen benzines 1-szériás coupé sincs a hahun a kereten belül. Meg ha lenne is, már megint min. 4-5 millánál és másfél tonnánál vagyunk.Köszi a tippeket, akkor ezek szerint nincs modern hachiroku
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #98093 üzenetére
Ha már lúd, legyen 328i
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
jozefgucci1
addikt
válasz Tothgera30 #98093 üzenetére
Szépnek szép ,de semmi leírás ez így elég gyanús ! Amúgy azt a tetőablakot jó ötletnek tartom , minden BMW -ba rakatnék hátha akkor észreveszik , hogy hol az indexkar .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen