- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
A rönósokkal megint csak a baj van: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #81358 üzenetére
198k km az sok, szóval ki tudja min van már túl... a kuplunga is kopott volt (fent fogott nagyon). De akkor is. Olyan lötyögős, mintha egy fazék zsírban rángatnál egy fakanalat. Nincs összehasonlítás alapom első kókusz az életemben.
Viszont meglepően jól megy, igaz 3000 környékén tartottam a fordulatszámot.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #81358 üzenetére
Akkor biztos csak azért mert a Hondáéhoz vagyok szokva. Legalábbis nálam az az etalon eddig.
mod:
Még a Subiét is lekörözi. Viszont vezettem B4 Paszujt, annak is nagyon pontos jól kapcsolható volt a váltója. Pedig az is 200k km feletti darab volt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
Valtasi erzetben szerintem a Honda es a Mazda az etalon. A Jazz-et 2hetente vezetem de mindig racsodalkozok.
Egyevkent erdekes hogy nem kell feltetlenul konnyunek lenni a valtonak hogy jo erzetet adjon. A Fobia, valtojat 1 ujjal lehtett mukodtetni megis szar volt.Se pontossag, se gyors valtas.
-
Qru
MODERÁTOR
mk1 Puntó ugyanez, 1 ujas de gyorsan ne akarj váltani vele, nem fog menni. Jazz-ünk nekünk is van de abból átülve még a Subim váltója is szarnak érződik, pedig a maga nemében nem rossz az sem. Bár az összes tesztben ezt említik negatívumként.
Mondjuk a 0-áson majdnem legyalult egy Kamaz múltkor, mondom beférek elé, 3-as padló. Kormány beránt és mikor leforgott a 3-as sikerült 4-es helyett 2-esbe váltani. De még csak félig zárt a tárcsa mikor éreztem/hallottam, hogy itt baj lesz gyorsan visszarúgtam a kuplungot és toltam be 4-be. Azért levert kicsit a víz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dany007
veterán
Persze, bőven elég lenne. 1.8-as 125 lovas vagy a 2.0-s 146 lovas. Amit néztem TDCI az 2.0-es 115 lovas volt, de dízelben biztos húz az is rendesen.
Sőt, mostmár hogy ilyen gyatra a kínálat a régifajta Mondeoból is elfogadnám akár az 1.8-as 115 lovast is... =/
szerk.:
egyébként amit múltkor kinéztem "legdrágább" Mondeo-t 2000-ig, no az is rábaszás lett volna. Illetve nem szó szerint rábaszás, csak nagyon sokba jött volna ki a vége. Asszem még írtam is a fórumba. 2000-es 2.0-s Mondeo - elvileg garantált 109 ezer km-rel - 590k.
Ismerős megnézette Egerben szakemberrel. Ott kezdődött volna a buli, hogy 4 új nyárigumi, mert ami rajta volt az használhatatlan... Jobb oldal törve volt, de szépen megcsinálva, festékvastagság mérő alapján elvileg nem volt durva törés. Ablak kavicsfelverődéses, de elvileg azt megcsinálták volna 4k-ból...
Az agyonvissza hirdetett, csupa nagybetűvel írt szervizkönyvében egyetlen egy darab bejegyzés volt, az is 15k km-es korában...
Szóval a vége átírással, gumikkal, hazahozatallal meg kötelezős szervizzel együtt már 800k fölött lett volna... És azt mondta az ismerős, hogy ő elhozza meg lecsekkolja személyesen is meg minden, de hogy szerinte nem ér meg ennyit egy 14 éves még régi szériás Mondeo.
Én meg azt mondtam, hogyha tényleg nulla garancia van az alacsony futásra akkor tényleg nem éri meg. Mert még ugye a szervizkönyv se jelent sokat, de anélkül meg aztán végképp semmi.
Ellenben tényleg szép volt a fényezése, kipróbálták, motor rendben, fékek rendben, futómű rendben... De ennyit akkor se ért meg...
És ez volt a 2000-ig gyártott sedan Mondeo széria legdrágábbika a piacon (kivéve az ST-ket).@DeFranco:
Tudom tudom. : )
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz Dany007 #81371 üzenetére
Annyira nem bika az a 115 lovas mondeo. 2000 alatt szinte semmi. Viszont utána nagyon könnyen elpörög a végéig de hát az már nem az a tartomány ahol szívesen használja az ember az autóját.
Egyébként nagyon megbízható motor. Nincs sok gond vele.Szerk: 115 lovasból van TDCI és TDDI is
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Igen igen! Ezért is csillant meg a szemem rajta... ! De aztán el is vitték egy héttel előttem, meg nem is ajánlották nekem a dízelt... =( Valahogy sejtettem...
Aztán most ennyi.@mokus1:
Mihez képest. : ) A 115 lovas benzineshez képest a 115 lovas dízel biztos, hogy jobban húz alacsonyabb fordulaton is. Nekem meg annyi bőven elég lett volna.
Egyébként ez nem tetszik a benzinesben nekem se. Mert megy meg húz rendesen az 1.8-as Mondeo is, de igazán csak 3500-4000 fölött indul meg. De akkor meg már olyan hangja van a motornak, amit én nem szeretek. No nem a hangját hanem olyan, mintha kínoznám vele szegényt. Tehát eléggé visítós hangja van ilyenkor már. Én sem használom ilyen fordulaton. Általában 2-3000 között már mindig váltok valahol...
A dízel meg már 2-3000 között is húz rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Nincs összehasonlítás alapom
Gyárilag nem olyan Próbáld ki DeFranco-ét
Az a baj, bowdenes a szerkezet, és szét tud benne kopni pár dolog, meg el tud baszódni ... pl.: [link]
De igazából a sajátomról tudok nyilatkozni (ez is bowdenes), mind a váltókar, mind a váltó oldalán ilyen ostoba műanyag elemek vannak benne, a váltó oldalon ráadásul nem is lehet hozzá kapni, ami szétkopik ....
Ha minden ki lenne cserélve vatta újra, nem lötyögne kicsit sem. Tartósság szempontjából sajnos elég kula, de amúgy a focus 1-nek gyárilag nagyon jó váltója van/volt (na nem az enyémnek, ez új korában is szar volt )[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz Dany007 #81374 üzenetére
A legtöbb dízelt nem szokás 3000ig pörgetni használat közben, előfordul de inkább 2000 fölött picivel váltani szokás váltani főleg hidegen. Szóval kurva nagy a turbó lyuk ennél az autónál. Érdekes mert 4000 fölé viszont nagyon könnyen beleforog ahová azért a dízel autók nem szeretnek.
-
mokus1
addikt
válasz szőröscica #81378 üzenetére
...ha kell... nem folyamatosan
-
capulet75
addikt
válasz Dany007 #81371 üzenetére
Az alacsony futásteljesítmény sem garancia mindenre. Ha valami agyatlan használta a kocsit akkor 100k km-rel is lehet rosszabb a műszaki állapot mint akár egy 250-es. Láttam most egy 550-et futott gondos gazdis S70-et, laza 400-at simán letagadhatott volna. Belül meg még többet.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
runner 125
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #81382 üzenetére
Kedvesuram! Nem kell félni, meg kell venni (mit bánom én, az a lényeg, hogy legyen ma is kint valami, majd csak visznek jövő héten is valamit tesztelni a srácok aztán megint kiírják a kereskedés címét). Ha én ilyet szeretnék venni, meg merném venni (naná, max. rámelegítem valami madárra később, nekem nem probléma, még az átírást is leverem rajta, de nem akarok venni, hülye lennék ilyen sz*rtalicskát), mert az ismerősömnek is volt és nem panaszkodott rá (igaz nem is áll velem szóba mióta rámelegítettem a feleségére azt a smartot, de ami tény az tény, nem panaszkodott rá).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #81383 üzenetére
Ha már tesztnek álcázott reklám: Merga E 270 CDI használtteszt
Eskü ha eladósorba kerül a gépem én is odaadom nekik.
#nincsbennetarcsi
-
-
-v-
addikt
válasz Kornel #81392 üzenetére
Hát nem magától, vagy gyári hibásak, vagy a szállítás során sérültek meg, vagy valami egyéb issue van amiről nem tudok, mindenesetre ez nem normális. Akárhogy is, én végeztem a dmf-es setuppal
(#81394) hdman: sure majd ... jövőre... ha lesz pénzem Addig meg reménykedek, hogy ez nem repül szét ... Ha igen akkor IJ
Gari lett volna, ebayről van mindkettő, visszaküldhettem volna de osztottam szoroztam az elsőnél és annyiba lett volna a posta hogy hagytam, a másodiknál meg már el sem gondolkoztam, mi a faszomnak küldjenek még egy ilyen fost, be nem tetetem az autóba ...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest