- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Dany007 #81951 üzenetére
Úgy, hogy nem ott venném meg. Amit én tudok ott csak kifejezetten Honda-hoz van gyári alkatrész, de szinte biztos vagyok benne, hogy kis utánajárással a legtöbb márkához, típushoz be lehet szerezni az Unix-os/Bárdi-s ár töredékéért alkatrészeket. Ilyen szempontból jó Hondázni, mert nagy a fórumélet és általában más már kitaposta az utat helyetted.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz Typhoon47 #81952 üzenetére
A Kovács autós alkatrészekkel óvatosan! Helyben vannak én is szoktam venni de nagyon körültekintőnek kell lenni. Én anno Lujzira vettem első tárcsákat - messze nem a legolcsóbbakat- és a második csere után inkább elvittem egy profi esztergályoshoz hogy felmenjen az agyra. Annak ellenére hogy a forgalmit látták de még az autót is.
A sógorom meg zárás előtt pár perccel esett be és a Castrolos 5l-s kiszerelés töltögették jelöletlen hordóból.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
S60 2,5 benzin/CNG-ről mit kell tudni?
automata
manuális
kicsit régebbiigazából a sima benzines infók is jók, típushiba, alkatrész, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
Kicsit megkeseredett a szánk íze, mert nem hoztk még haza az autót.
A tulaj holnap 11-re foglalt időpontot a helyi ocsmányirodában, előtte megcsinálja az eredetiségvizsgálatot, törzskönyvet, egyéb papírokat. Biztosítással is foglalkozik, így a K&H-nál meg is kötöttük ott helyben. (1 évre 16k, nem vészes)
De hogy ne maradjunk csámcsognivaló nélkül (neduddki: felkészül, visít, röhög)
- cégé az autó
- 4 hónapja áll az autó, ki van vonva ideiglenesen a forgalomból (így nem kell utána fizetni a cégautó adót, ha jól értelmeztem)
- tulajdoni jogviszony alakulása az elejétől: magánszemély (hölgy) --> valamelyik Hyundai márkakereskedés (beszámították egy új autóba) --> jelenlegi tulaj cége --> mi (valamiért ez a cégről-cégre dolog a lopott vagy nem tiszta forrásból származó autók visszakövethetetlenségét juttatta eszünkbe), magyarán akitől vesszük, kb. 4,5 hónapja tulajdonosa hivatalosan az autónak.Ami pozitív, nem ezt, hanem a jelenlegi 2008-as kombi Audijukat használták a fiai, ez fel lett újítva és le lett támasztva kb.
Úgyhogy végül nagy agyalás után arra jutottunk apámmal, hogy ha műszakilag rendben az autó (márpedig most nagyon úgy tűnik), készül róla egy hivatalos eredetiségvizsga és törzskönyve is lesz, akkor telibesz*rjuk. Onnantól tiszta az autó. Holnap lehet elmegy a volt tulajjal a hercehurcára és délelőtt átmegyek vele és elhozzuk. Ha nem jön össze az időpont az eredetiségvizsgára, akkor hétfő lesz belőle.
A volt tulaj azt mondta felőle elhozhatjuk és mi is végigcsinálhatjuk, de úgy döntöttünk, hogy megelőlegezünk neki egy nagy adag bizalmat. Aztán majd kiderül jól tettük-e.
Azért én kacérkodok a gondolattal, hogy miután lezajlott minden, külön csináltatok egy független helyen egy eredetiségvizsgát.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz szőröscica #81959 üzenetére
Csak olyan rossz, hogy a pénz már a zsebében (930k-n álltunk végül meg, az átíratási, eredetiségvizsga, stb. költségek minket terhelnek), nekünk meg van egy másolat az adásvételiből, a pénz bevételi bizonylata (mert cégtől vettük így ugye). De mivel cégé az autó, a törzskönyvben nem fognak szerepelni, csak az első tulaj, a hölgyemény.
Holnap meg saját szerelőhöz viszi bevizsgálni, franc tudja mennyire lehet befolyásolni az eredményt...A feleségét és a fiait mindenesetre már megtaláltam a pofakönyvön, ő nincs fent...
Olyan érdekes volt végig, jó emberismerőnek mondanak, de a kb. 1,5 órás beszélgetés (közben papírozás) alatt nem találtam olyan pontját, amire különösképp bizalmat lehetne alapozni. Határozott, komoly ember, 40-50 között, a kellő infóval ellát, nem többel.
Áh, franc se érti miért bolondul meg az ember, ha autót vesz. Ma reggel 6-kor indultam pöstre, de már 4-kor felpattant a szemem és csak forgolódtam. Most meg iszok egy nagy pohár bort.www.vakbelmutet.hu
-
neduddki
nagyúr
válasz Cheesy #81957 üzenetére
HI!
ebben semmi kulonleges sincs ezen nem lehet rohogni:- )))
udv
neduddki
mod; over meeee azzal is atB!tak???
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz Cheesy #81957 üzenetére
Eredetvizsgát sosem célszerű az eladóra bízni, de persze te tudod. Kérdezd csak bitporkot! Ha jól emlékszem neki írták át úgy az autót, hogy elidegenítési tilalom volt rajta.
neduddki: Ez még valami régi sztori, ha egyáltalán jól emlékszem, hogy ő volt.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dany007
veterán
válasz Typhoon47 #81952 üzenetére
Na most megnéztem ezt a Kovácsot...
És tényleg. 69-től 150k-ig van lendkerék, az ami a Unixnál 130-300k. Azért nem semmi.Egyébként tényleg nem az zavar a lendkerekes dologban, hogy költeni kell rá. Csak az ha kiszámíthatatlan módon bármikor beeshet egy ilyen 200-as összeg az amúgyis kalkulált kockázatok mellé.
Mert nyilván van tartalék vészhelyzetre... de egy ilyen lendkerék az itt olvasottak alapján is előre kalkulálható lenne!
Lenne, ha az ember ismerné az autó előéletét. Ahogy korábban a kollega írta, az ő autójában 180k km-nél van most és még nem lett cserélve. Ilyen esetben betippelhetem, hogyha normálisan vezette és én is úgy teszek, akkor még cirka 120-150k km-ig nem kell cserélni! Ergo van még rá durván 5-7 évem a cseréig!
Tehát, tudok kalkulálni, hogy mondjuk 4-5 múlva várható ez a fajta költség. Ergo tudok rá gyűjteni, felkészülni, számítani rá stb... Úgy, hogy mindemellett van vésztartalék a tényleg váratlan esetekre is.
Na így mondom azt, hogy nem gond ha cserélni kell.@!Overdose!:
Plusz egy. Kolléganőm O*el szalonból vett használtautót. Egy Stilo-t. Alig volt 2 éves. Sok millió volt. Erősködtek, hogy majd ők megcsinálják az eredetvizsgálatot óccsóért... Okés...
Rá fél évre kiderült, hogy rommá volt törve az amúgy sérülésmentesként eladott autó! Még a tetején se volt gyári festés... Hát v.színű ezért erősködtek annyira az O*elnél...
Lett is belőle per, meg is nyerte...[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Cheesy #81957 üzenetére
tehát 4,5 hónapja megvették, nagyjából nem is mentek vele egy kilométert sem, forgalomba sem helyezték, de már egyből fel is újították a hengerfejet (meg amit kell), majd egyszer csak lementek a garázsba, és rájöttek, hogy háb*szki, ez meg itt van, hely meg nincs több a garázsban, adjuk el anyjuk.
ti meg sem nézettétek szerelővel, de az árát kifizettétek előre (!), tehát mindegy mit is mond akármelyik szerelő, majd megkötöttétek a biztosítást is, és ezek után elegánsan rábíztatok minden olyan jogi lépést (átírás, eredetvizsga), ami azt garantálná, hogy ne b*sszanak át benneteket a palánkon legalább jogilag, ha a műszaki állapot már mindegy is.
végül is... így is le lehet szállni a bicikliről
minden tisztelettel mondom a véleményem: nem biztos, hogy nagyon átb*sztak, de mindent megtettél érte...
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Grincs
veterán
Ezekre vagyok nagyon ráfeszülve.
Ford Mondeo 1.8
Ford Mondeo 2.5 V6 automataNagyon automatát akarok...De nemtudom...Ez a kék 1.8 -as bejön nagyon.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #81967 üzenetére
minek automata ha sofőröd van?
-
Dany007
veterán
válasz Mr.Grincs #81966 üzenetére
Az 1.8-assal már szemeztem én is! Nekem is rohadtul bejön.
De a csóka olyan szinten igénytelenül fényképezte le az autót, hogy ennél még a 2,5 éves fiam is jobb képeket csinálna (kompozícióra gondolok). Ez meg nálam az igénytelenség első jele...
Ettől még az autó lehet jó, persze. De látnék egy tényleges utasteret, ülést stb... -
mokus1
addikt
válasz Dany007 #81964 üzenetére
De nem tudsz kalkulálni még akkor sem, fingod se lehet hogy használták előtted az autót, nagy vonalakban igen de nem tudhatod sajnos.
Egyébként én rendesen szervizelem az autót, viszont számlát nem sok helyen kaptam. Viszont mikor majd eladom az autót bízom benne hogy hallják a népek hogy szépen jár a motor és vigyázva volt rá.
Egyébként én pl My Cars nevű alkalmazásba folyamatosan rögzítem a kiadásokat az autóról meglepő dolgok jönnek.
Egyébként szerintem ha teheted vegyél magadnak egy olyan autót ami nagyon tetszik minden megvan benne ami tetszik olyan amilyennek elképzeled és tartsd meg 10 évig.
Nekem is ez a tervem szeretem a v40-et csak szeretnék valami erősebbet, komolyabbat. Nem sokára megy is fel Hahura -
-v-
addikt
válasz DeFranco #81965 üzenetére
Ez a "hogy ne vegyünk autót" anti-pattern
Mindig drága a tanulópénz...
Hát hallod ... annyi cikk van ezekről autós oldalakon, itt is 10x volt már róla szó, meg is kérdezhetted volna akár itt vagy bárhol máshol Kb. 10 perc utánanézni. Én azért 1 millát ha kiadok a kezemből csak csak utánanézek hogy szokás, hogy ne szopjam be
[ Szerkesztve ]
-
tomi-ka
csendes tag
válasz Mr.Grincs #81966 üzenetére
A második nem rossz. MK3 Mondeoból facelifteset vegyél, ha jót akarsz magadnak.
Én 1.5 hónapja vettem facelift előtti 2.0TDDI kombit, 2002-es, nagyon jó állapotba, követhető előélettel, 400.000km-el, faterom 2 hete vett facelift utáni 2004-es 2.0 TDCI kombit, ég és föld a két autó. Szintén nagyon jó, ismert, stabil előélettel, 340.000km-el, de nem lehet össze hasonlítani a két autót.
FL után nem cicereg semmi az utastérbe, a váltó, a kormány, a fék, a belső anyagok is sokkal jobbak.Igaz, az enyém ambiente, abból is full alap, az övé pedig Ghia, bőrön kívül full. Sony hifi, fabetét, bézs belső, xenon, 6 sebességes váltó, tempomat, egyebek. Nagyon más. És az enyém 650.000 volt, az övé 850.000, igaz, mindkettőt kerestük egy pár hétig, jópár autót megnéztünk, az egyikért győrbe kellett elmenjünk, meg kb a fél országot válogatás közbe megnéztük, de azt mondom, Mondeo-nak érdemes utána menni. Mióta az enyém megvan, 5000km belekerült, de nem bántam meg. Ha mégegyszer nekifutnék, inkább +200-300.000ft, és fl utáni, jobban extrázott példány.
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #81975 üzenetére
tudja hol lakik.
kell ennél több?(#81976) tomi-ka: fl után van tddi motorral? ha jól tudom, az sokkal megbízhatóbb...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Cheesy #81973 üzenetére
Megmondom: Jó napot kívánok, Erőss Bátor vagyok, tegnap voltunk Önöknél az autót megnézni. Az a helyzet, hogy komolyan érdekelne bennünket az autó, de mindenképpen szeretnénk, hogy a kedves szerelőnk is vessen rá egy pillantást. Ha megoldható, akkor a héten vagy a jövő héten valamikor Ön vagy egy kedves családtagja el tudna vele fáradni a... diktálom a címet... Szolnok, Szájzár utca 3-ba? Az időpont tekintetében majd egyeztessünk.
Természetesen amennyiben az átvizsgáláskor nincsen semmilyen komolyabb feltárt hiba, akkor a visszafelé úton tudnánk intézni az eredetvizsgát, foglalok addigra időpontot, és ez után meg is tudjuk írni a szerződést. Természetesen foglalót is adunk, 15%-ot a többit átíráskor. Az átírást szeretném, ha együtt tudnánk intézni, az önnek megfelelő okmányirodába és időpontra foglalok helyet, együtt elmegyünk és ki-és bejelentjük az autót egy soron. Megfelel ez így önnek, ugye?a) Nagyszerű, akkor várom a visszajelzését.
b) Nem? Nagyon sajnálom. Ha esetleg meg tetszene gondolni magát, akkor a továbbiakban is érdekelne az autó a számom megvan, bátran keressen meg.Köszönöm, viszont hallásra.
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz !Overdose! #81975 üzenetére
Egyszerű válasz, de én sem biztos, hogy venném a fáradságot ennyi mindenért, ha lehet, hogy a végén pénzem nélkül maradok, mert mondjuk talál mást a vevő, de az adásvételi már megszületett. Még a foglaló sem biztosíték, mert akkor addig nem köttetik meg az adásvételi, hiszen onnantól hivatalosan az már többé nem az én autóm. Olyan ez, mint a Hardverapró. Mondják, hogy ne utalj előre, de 90%-ban mégis elvárják. Egy ponton muszáj megelőlegezni a bizalmat.
Most pl. elhozhattuk volna már az autót, mert adásvételi kész, kötelező bitosítás már van rajta. Úgy tuom innentől él valami 1 hét vagy több, amíg az ember elintézheti az ocsmányirodai dolgokat és a rendőr sem b*sz meg.www.vakbelmutet.hu
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Dany007 #81969 üzenetére
Ma felhívtam a kék mondeo tulaját egy fiatal forma, és elég igényes volt az autóra az elmondása alapján. Az ezüst mondeó tulajával holnap koccolok.
Amúgy megéri ennyiért egy ennyi idős autót venni? Árban szimpatikusak nagyon de az évjárat...Tudom nem azt veszünk de akkoris...EZT
Vagy Ezt / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
nyogo83
senior tag
válasz Dany007 #81964 üzenetére
Én azt mondom, ha mindenképp modern dízekt nézel, akkor úgy állj hozzá, hogy ha beüt a legrosszabb,minden necces cucc egyszerre, akkor hajlandó vagy-e kifizetni 3-400ezret(turbó+kettôstömegû+adagoló/porlasztó rendberakás).
Ha nem, akkor szerintem ne ilyen irányba keresgélj, mert adott esetben megfogod utálni az autódat.
Mikor kerestem a mostani dízelt, eleve úgy kalkuláltam, hogy bármilyen állapotba is van az autó, ekkora plussz költséget bármikor rászánok.Az már csak hab a tortán, ha jóideig nem kell egyik ilyen részéhez hozzányúlni.
De ne legyen az az érzésed ha megvan a verda, hogy Damoklész kardja a fejed felett leng folyamatosan.[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz DeFranco #81978 üzenetére
Az átírást szeretném, ha együtt tudnánk intézni, az önnek megfelelő okmányirodába és időpontra foglalok helyet, együtt elmegyünk és ki-és bejelentjük az autót egy soron. Megfelel ez így önnek, ugye?
Persze majd még elmegyek veled átírogatni
Már csak olyan adásvételiket lehet tulajdonátruházásra használni, amiben rögzítve van az átírás 15 napon belüli kötelezettsége."Education is important but big biceps are importanter"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #81985 üzenetére
1: velem eljöttek bizony
2: és milyen jól tették, mert hiába volt a kezükben a törzskönyv, az autón elidegenítési tillárom volt, mint ahogy az ocsmányirodában kiderült (ők sem tudták), mert az azóta megszűnt bank elfelejtette levetetni róla, és ha a kezükben lett volna a vételár, akkor nem került volna meg 30 perc alatt a törlési határozat az otthoni szekrény aljáról hazarohanva, de lehet 30 nap alatt semsimán nem tudtam volna átíratni. simán leszarták volna. én így szállok le a bicikliről
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz !Overdose! #81984 üzenetére
A kötekedés az megy magasnyomású szivattyú+befecskendezô/injektor. Így megfelel?
-
!Overdose!
őstag
-
hobizoli
nagyúr
-
Kornel
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #81977 üzenetére
Benzineseknek kevébé olvastam utána, de nagy csodára nem kell gondolni. Gyári megoldás, viszont ez nem LPG, hanem CNG, ami ugye földgáz. CNG kút Mo.-n jó esetben van 3, viszont költségek tekintetében még olcsóbban kihozható, mint LPG-vel.
A tartályokat a padlólemez alá rejtették, így a csomagtartó a normál verziókkal azonos. A motor a jól bevált, leggyengébb 140 lovas szívóbenzin. Örök élet + 1 nap. Benzines váltókról viszont lövésem nincs. A manuálissal biztosan ott sincs a baj, az automatának utána kell olvasni. Diesel-nél pl az 5 sebességes automata nem egy jól sikerült konstrukció, de az utolsó példányokba már 6 sebességes került, amelyek jóval tartósabbak.mod. Jah és ezek nem a 2.5-ös, hanem a 2.4-es motorral vannak szerelve. A 2.5-ös már turbos, 209le-vel, illetve az "R" 300-zal.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz DeFranco #81986 üzenetére
Az autó átirathatóságáról az eladónak köteles tudnia ill. igazolnia még szerződés előtt, hogy az elidegenítési tilalom már megszűnt. Ilyen, amit leírtál nem történhet meg, ha bankoshiteles a kocsi mindig ezeket előre kell tisztázni. Persze lehet nagyon meggyőző az autó, az eladó..stb.. node...
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #81993 üzenetére
Koszi.
Motorra meg valtora voltam kivancsi.
Tudom, hogy keves a cng kut, de 400 km pont eleg igy is, bp-en meg van kut.
Olcsobb mint a dizel. -
mokus1
addikt
Polirozni hol érdemes az autót? Elemeket külön nem éri meg ugye mert nagyon elfog ütni a többitől?
Toob@washba van akció 9000ért polir de félek hogy ennyi pénzért semmit se kapok és szépre akarom csinálni az eladáshoz -
válasz Typhoon47 #81994 üzenetére
DeFfranconak igaza van. Nekem anno ahogy ezt már sokszor leírtam, az eladóm felajánlotta h segít átíratni, majd évekkel később amikor el akartam adni a kocsit szembesültem vele h a hatóság engem jelent fel mert bírósági elidegeníthetetlenség volt a kocsin már akkor amikor megvettem, csak az eladónak volt ismerőse és valahogy átíratta.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #81994 üzenetére
Igazolta. Nála volt a törzskönyv. Csak éppen valamilyen adminisztrációs hiba miatt (vagy nem jelentette le a bank a törlést az okmányiroda felé, vagy az okmányiroda kavarta el) erről mindenki tudott, csak az okmányiroda nem. Az eladó is ott szembesült vele átíráskor.
Az csak a szerencsén múlt, hogy a 7 évvel ezelőtti törlési engedmény másodpéldánya megvolt az autónak, és valahogy felkerült Pestre amikor felköltöztek 3 hónappal azelőtt.
Igazolt volt, átírható volt, közben mégsem, és az okmányiroda nem is írta volna át, annak ellenére, hogy a törzskönyv ott volt a kezünkben (ez náluk sem lehetett volna, ha rajta van a bank keze). Előre tisztázva volt minden.
Szóval nem az eladó volt meggyőző. Ennyire ismerhetsz már. És igen, megtörténhet, elég egy homokszem a rendszerben, és ott vagy hoppon. Az okmányiroda volt az egyetlen, aki tudott a rücsökről, de az meg neked infót nem ad amíg nem vagy tulajdonos. A bank meg már nem is létezett akkorra. Kereshettem volna a papírt amíg jólesik. Egy fegyver volt a kezemben, az, hogy a pénz még az én zsebemben volt.
[ Szerkesztve ]
-
tomi-ka
csendes tag
válasz Kornel #81977 üzenetére
Nincsen FL után TDDI, de ha követhető, normális előélettel veszi meg az ember, akkor nem lesz gond. Meg ha normális, nem pancsolt üzemanyaggal volt használva, akkor az égvilágon semmi baja nem lesz a motornak.
A miénkben a turbó, nagynyomású szivattyú, befecskendezők voltak cserélve 2-3 évvel ezelőtt, úgyhogy még 250-300at biztosan elmegy az autó még, úgyhogy ettől kár félni.
-
neduddki
nagyúr
HI!
na ha mar az anomalikarol van szo akkor a totoya vetlekor a zeredetisegvizsgalo a 4afe feliraot a motorn nem tudta kibogoniz:
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest