- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Fotók, videók mobillal
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz blt.62 #129400 üzenetére
Azt is belekalkuláltad, hogy ebbe elég mélyre kell beülni? Nem tudom ez mennyire gond a lábad miatt. Tudom ez egyéni fejlövés de én biztosan 4hengeres dízellel venném nem a v6-al. Abból is volt automata és az picit kevesebbet is fogyaszt.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
nagyúr
Sracok kene egy kis help. 1.2M-ig (only auto egyeb koltsegek nelkul) mit ajanlotok foleg varosba, illetve M0-on valo ingazasra egy kezdo jogsis csajszinak? Nem szeretne nagy autot, civic meretnel kisebb kene. 10 evnel nem lehet oregebb. Klima, kp zar, szervo, elektromos ablak kell. Jazz, bubi swift ami eszembe jutott, de mi van meg? Micra illetve mitsu colt jo lehet?
-
nagyúr
Koszi mindenkinek, atragjuk oket
-
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #129404 üzenetére
Szerintem a Swift sem kulonb a Coltnal, kemeny kopogos minden, az ajto olyan hanggal csukodik, mint a Wartburge.
Nem tudom, hogy felszereltsegenkent mennyire valtozik az ilyesmi a Swift eseteben, de amiket en vezettem azok mind ilyenek voltak, GS felszereltseguek. Mentesegere viszont semmi sem zorgott, ellenben a korabeli Yarissal, ami ugyan ugy kong es kopog, de melle meg nyoszorog is."Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #129411 üzenetére
Nekem swiftem volt (most is), meg korábban is.
Sokkal sokkal puhább, és jobb anyagokból van, mint ez a gagyesz Colt.
En egy CZT-t néztem, konkrétan hatul a műanyag elem olyan volt, mint egy tejfölös doboz.
A swift anyaghasznalata ennél sokkal sokkal jobb.
Kemeny, de vastag, és nem zörög. -
Múthéten írtam pár sort arról hogyan jártam. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy írjak-e többet, de arra gondoltam hátha valakinek lesz mit tanulnia a történetből - ha mást nem, legalább h odafigyeljenek a másik félre.
Jelentkezett egy komolynak tűnő érdeklődő Teddy-re. Egy Németországban dolgozó magyar srác volt. Lelkesen mondta, hogy kinézett két Touareget (egy v10 5.0 és Teddy volt a terítéken). Telefonon beszélgetve mondtam neki, hogy ne érezze győzködésnek, de a v10-t nem javasolt megvenni, és elmondtam neki amit Mágus2-től hallottam róla. Kérdezett Teddyről én meg elmondtam mindent őszintén. Elmondtam hogy alkunak nincs helye, azért a legolcsóbb 3.0 tdi mert vannak esztétikai hibái. Megkértem, hogy adjon egy e-mail címet ahová tudom küldeni a hibákról a konkrét fotókat. El is ment neki mindenről közeli, jól látható fotó. Mindent hiba (na jó asszem egy hátsó lökös hibát elfelejtettem) ahogy kell fotózva volt.
Kicsit később ízent is mondjam meg, €-t vagy Ft-t szeretnék. A kérdésemre, hogy nem korai-e még erről beszélni, amikor mondta is, hogy Teddy kell neki. (?!) Elmondtam, hogy megjelent egy olaj folyás a motoron elől, de a húsvét miatt szerelő már nem vállalta el. Nagyon előzékeny volt, mert felajánlotta hogy egy minimális alku fejében nem érdekli ez a dolog. Ez a minimális alku általam 50k huf-ban lett megajánlva amit el is fogadott (gondoltam egy tömítés ára és egy olajcsere költsége korrekt alku).
Közeledett a megtekintés napja, amikor is kaptam egy telefont tőle, hogy nem jött neki össze a pénz és hát nem akar megbántani de csak 2 milliója van így nem jönne el megnézni az autót. Gondoltam magamban, sebaj legalább szólt. Megköszöntem neki az értesítést, és megnyugodva lefeküdtem aludni.
Reggel a telefonos ébresztőm előtt már volt a némított telefonomon 6 nem fogadott hívás vadidegen számról. Visszahívtam, és kiderült hogy az előző nap visszalépett vevőjelölt volt. Közölte, mégis jön nézni az autót. Most nem írnám le bővebben mi fordult meg a fejemben - gyertek, mondtam.
Meg is érkeztek. Ami csak azért volt ciki, mert előző nap Kecsekméten voltam esőben így a kocsi ganajos volt, és ugye nem számítottam érdeklődőre. Így amikor megérkezett adtam a kulcsot neki h menjünk el lemosatni az én költségemre. Nem akarta vezetni, vigyem csak én , mondta majd beül és hallgatózik. Nem egyedül jött, hozott magával két srácot, akiket autókereskedő haverjaiként mutatott be. Itt már kezdtem sejteni hogy tátott szájjal rohangálás lesz a fszerdőben.
Mentünk, vezettem. Elmondtam , mutattam mindent amit fotón is elküldtem. Hallották a motort, megnézték az új tárcsákat és betéteket, megfigyelték a váltót. A lemosott autón a legapróbb karcolás is javítandó kategória besorolás lett. És kezdődött a kereskedő által:
-A kopottabb első kerekek helyett venni kell újat
-A karokat fújni kell
-Ha tönkremegy a váltó akkor az horror
-Az az olajszivárgás a motor végét jelentheti (itt megjegyezném, hogy az ünnepek utánra már megvolt a tömítéscserére az időpont -most is ott van Teddy- és mondtam h nem kell neki megcsináltatni mert én már gondoskodtam róla.)
-a Vevőjelölt barátjának mondja - ne várd el hogy igazat mondjon, semelyik eladó nem mond igazat (mindezt ott a pofámba, azután h mindent korrektül elmondtam és megmutattam)
-és hogy ezek mind milyen drágák Németországban -megjegyezném h pár nappal a találkozó előtt megmondta h itthoni rendszámos hobbiautó leszAmikor elértem a türelmem végére, megkérdeztem a következőket:
-Miért akarja az eladóval megfizettetni egy autó üzemeltetési költségeit? (mert ugye ha nem tőlem veszi akkor is kell rá gumi, akkor is beszarhat rajta akármi)
-Miért hazugoz le szembe, amikor még vezetni sem volt hajlandó a kocsit, de már fikázza?
-Miért gondolja, hogy vagyok olyan buta, hogy tegnap még magyar rendszámos kocsinak volt szánna, majd most amikor hipotetikus költségekről van szó, akkor meg német díjjakkal akar számolni?(mert ugye senki nem hiszi h újra fognak fényezni teljesen egy 11 éves kocsit mert csak)
-Annak ellenére , hogy előre letisztáztuk az alku kizárását, és az olajprobléma miatt én magam ajánlottam fel az én költségemen csináltatást, mégis mit képzelt, hogy ha közli a tényt h van kpja hanyatt esek?
-Nem tudott válaszolni a kereskedő h mennyi légrugós üzemeltetési tapasztalata van? - mert azoknak az első kerekén a gumi mindig sokkal kopottabb, lévén állandóan változik a kocsi magassága. Nekem meg éppen csak az utolsó 5-6 év
-Nem tudtak mit mondani és tenni arra az ajánlatomra h kerítsenek egy nekik tetsző szerelőt VCDSsel és nézzék át rendesen - mégis szar a kocsi és nem éri meg az árát?!Beajánlottak még egy 2,3 milliót. Megköszöntem hogy szántak rám időt, és elhagytam a mosó területét.
Azt kell, mondanom, hogy egyre jobban el vannak rugaszkodva a használt autó vásárlók a valóságtól. Egy SUVot akarnak a piac legolcsóbb áránál is 20%-kal olcsóbban(ami már egy swift árával is vetekszik), ami hibátlan és ne is kelljen rá költeni.
Nem tudom hol élnek ezek az emberek. Nem tudom miből és legfőképpen nem értem egyáltalán hogyan élhetnek meg, ha nincsenek tisztában egy ilyen autó üzemeltetési költségeivel. Majdnem dobott egy hátast amikor megmondtam mennyi a 4 tárcsafék és betét rá.Bocsánatot kérek a hosszú és talán néhol összefüggéstelen írásért. Sajnos nem kicsit ugrik még most is a várnyomásom ha csak rá gondolok.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #129420 üzenetére
Vettél volna egy swiftet, jazz-t, sx4-et, százszor eladtad már volna azóta
Amugy poliroztasd ki, jó sok szilikon bele, rakd felhibatlannak, oszt szeva.
Ez már a túl őszinte hirdetés kategória, bevonzod az ilyen kcsgoket.En is megmondtam, amikor nem tokeletes verdat arultam, de tényleg ne ess túlzásba.
Jó az az auto, hidd el, a vevő is el fogja hinni.[ Szerkesztve ]
-
válasz Kornel #129421 üzenetére
Nem vagyok hajlandó hazudni
Megmarad. Bajom nincs vele, élvezem. Megcsináltatom amit kell, és majd megy fel megint csak akkor már a piaci átlagért ami 3 milla feletti
Polírt Munezzel megbótolom (előre félek mennyi lesz ), szilikonozni nem fogom, mert hetekig súroltam mire kijött az a vödörnyi amit anno az eladó belekenytNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
8th
addikt
válasz bitpork #129420 üzenetére
Független értékbecslővel készíttess egy becslést azt színes fotókkal füzetben lefűzve a kezedbe kapod + csináltass egy fullos állapotfelmérést márka szervízben. Ezeket a papírokat dugd a "kedves" érdeklődő orra alá, hogy 'neteparaszt' ilyen az autó. Ennyi az ára és pont. Kell vagy nem kell? Aki ezek után még nekiáll ott vakarózni meg bekérdez hülyeségeket azt szó nélkül ott kell hagyni a toszba. Bohóc emberekkel teli kabaréország.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Buci21
addikt
Üdv jó állapotú 6-700 ezer forintos Saab 900 2.5 V6turbo mennyire nyűgös? Lehet, hogy mégis szerelemből vennék autót, de szopórollert nem akarok ><
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Buci21 #129430 üzenetére
Menj el nézd meg. Vidd elSzikiékhez pl. állapotfelmérésre, anélkül ne vegyél Saabot. De amikor azt mondom, hogy szeret rohadni, akkor tényleg. A 900-asok nagy hírében állnak ennek. A vezérléscserét számla nélkül ne hidd el és annak az állapotát is meg kell nézetni.
-
etejedu
őstag
Sziasztok! Nissan Almera 1.5 sedan 2000 évtől, érdekelne hogy van e volt e ilyenje valakinek, mert a Toyota (békalámpás) mellett most ez is szóba került otthon. Nagyobb is szebb is biztonságosabbnak is érzem/látom. Megnéznék párat, mire kell ennél odafigyelni?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #129420 üzenetére
Ez azért humor. Nemkicsit. Nekem a kibicekhez nem is lenne türelmem. A lakáseladásom most folyik, szerencsére ott eddig nyafi nem volt, csak azért, hogy "mennyire messze van mindentől". Vazzeg, zugló, 14. kerület zöld övezet, aki ide jön, az a csendért jön ide. Fiatal bulizós menjen másfélszer ennyiért egy belvárosi garzonba... Plusz volt aki aláígért 2 misivel. Tollas lenne a hátam?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szerinted egy taxos felmérésnél nincs ott a zsidó szorzó? Az első megnyilvánulás az lenne hogy biztos ismerősnek csinálta és felértékelte. Maradok a megszokott vonalon. Hirdetem amikor és ameddig és majd jön vki mint Dominál aki elsőre azt mondja hogy oké miért nem pakoltál még ki belőle?
(#129435) Tsebacsi: Hát itt is ilyen viczes összegek vannak. 2.9-ről levittem az árát 2.5-re hogy ne legyenek ilyen - olyan csere ajánlatok meg hát csak kellenek a műanyagok a belibe. Erre jönnek 2 millió körüli ajánlatokkal. Azért kíváncsi lennék, hogy a többi eladó touaregnél is is ilyen tapasztalatok vannak-é? Mert akkor a magyar vevő nem csak hülye, de szánalmas is.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz focvis #129436 üzenetére
Minden percét élvezem (f@szt ). Szívesen járnék bringával 10 percre, de a mesének vége, Andersen meghalt. Most is még kijebb költözöm, mert nekem ez jó
bitpork: Mindenki csodát akar venni, olcsón. Mondjuk egy nepperrel leállok én is pofátlanul alkudni, de egy magánemberrel nem.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
yodamastah
őstag
válasz Buci21 #129425 üzenetére
Volt ilyenem 2002-2003 magasságában. Az enyém SE volt, azaz a legjobban felszerelt, volt benne minden ami szem szájnak ingere. Sosem volt még olyan autóm amit annyira utáltam és szerettem volna egyszerre. Nagyon kényelmes és jól vezethető, visszafogott megjelenésű gép. Sajnos folyamatosan javítani kellett rajta valamit. Úgy pörögtek a 100ezrek hogy csak lestem. kb 2 évig volt meg, a végén már az országból se mertem kimenni vele. Amikor blokk repedésig jutott a történet és blokkot kellett cserélni akkor tele lett vele a cipőm és eladtam.
Az enyém automata volt, és zabált is rendesen. 12-13 liter volt az átlagom, télen volt hogy evett a belvárosban mászkálva 20 litert. Jó ez mondjuk a max volt, de Bp simán megette a 15-17et nálam.
Lehet csak én fogtam ki egy szart, de akkoriban sem volt jó híre ennek a modellnek. Nem véletlen hogy 600-800k-ért már 10évesen lehetett ilyet venni
Ez után 2 toyota corollám volt, ami nem véletlen
[ Szerkesztve ]
-
Buci21
addikt
válasz yodamastah #129441 üzenetére
Én csak kéziváltósat vennék, pályára gondolom ennyi lóerőhöz hosszabbra van hagyva a váltó, szóval pályán 10 körül elvileg el lehetne vele csettegni. Szóval azt mondod, figyelni kell rá bár ha olyan fiatalon ennyi nyűgje volt, akkor gyanúsan te ültél fel valami rollerre (gondolom én, hogy egy autónak 6 évesen nem kellene főalkatrésszel mrgmakkanni...)
A corolla nálam is biztonsági játékosként van ott, de a szívem az ilyen gyönyörűségek felé húz... Saab 900, Mazda Xedos 6 (v6)... Lőjetek le, ha vennék egy rollert magamnak a nyárra
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz yodamastah #129441 üzenetére
Az szép. Egy D2 S8 kézi váltóval eszik 17-18litert városban. Ha cipőzöd akkor is max. ~30liter de akkor már űzöd belőle az ördögöt rendesen.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
yodamastah
őstag
válasz Buci21 #129442 üzenetére
Pályán nem volt gond a fogyasztással. Horvátországi nyalarást 8.5 átlaggal lenyomtam. Városban evett sokat, főleg BP belső kerületek. Mondjuk nálam az 1.6os manuálos autók is 9-10et esznek BP-en, de a 20 litert amikor összehoztam a V6ossal az eléggé leverte a biztosítékot
[ Szerkesztve ]
-
Buci21
addikt
válasz yodamastah #129444 üzenetére
Csak a pályás fogyasztás érdekel, annyi város fog neki jutni, amíg erzsébetről kiérek a városból, meg amíg edinburgh külvárosába megérkezem a kettő között a végtelen pálya nem szeretnék mindenhova autóval járni... Kiutazni meg hétvégi hobbizni itt a dombok közé pedig olyan szééépnek tűnik
(te mit csinálsz az ezerhatosokkal, hogy 9-10 litert leborítasz a torkukon?)
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Buci21 #129445 üzenetére
Hát ha van lé javítgatni akkor vedd meg nyugodtan. Legyen 3-400k bármikor ha költeni kell. Én is úgy vettem meg hogy ha évi 2-300k belemegy akkor jók vagyunk, de sajna ennél több ment bele
Sokat mászkálok a belső kerületekben. 3-4km-es utak, sok lámpa, klíma megy állandóan. Ez van. De volt 7-8as átlagom is, amikor késő esténként a csajomhoz jártam odavissza a rakparton. De inkább a 9-10 a jellemző
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz yodamastah #129446 üzenetére
Csak ha éppen valahol Párizs külsőn rohad le alatta félúton Anglia felé, akkor nem annyira segíti ki a "van lé javítgatni" mert kb. jobban megéri otthagyni az út szélén mint egy komolyabb hibát kijavíttatni vagy főalkatrészt cserélni. (+ motelben megvárni míg elkészül)
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
veterán
válasz Buci21 #129445 üzenetére
Nem SAAB-ban, hanem Vectra B-ben volt nekem ilyen motor, manuális - 2.6 V6, ami a 2.5 V6 továbbreszelése, nagyon szép hangja van, magabiztosan lép.
Cégesen tankolva evett 10-12 litert tempósan hajtva, minimális várossal, főleg M7, M1. Nyaraláskor, kulturált közlekedéssel 9 liter. Pontosan emlékszem, hogy a legjobb fogyasztásom 7,8 volt, nagyon visszafogottan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Valorant
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest