Hirdetés
-
Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #128649 üzenetére
Nem jellemző igazán egyikre sem, de a pakliban benne van.
1.9-nél hdman leírta ma, hogy mire kell figyelni, illetve amit említettem reggel volt főnökömét, annak a leömlő egyik csavarjával volt gondja, ezt olvastam már itthon is. Hobizoli biztos tudja pontosítani, hogy miről van szó.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #128652 üzenetére
Tényleg, ami eszembe jutott.
A szivosor örvénylapátjai romlanak el, ha jól tusom. Nem jellemző, hogy beszivja a motor, vagy törni nem törik? (Fordnal volt hasonló, csak ott benzinesnél)
Illetve ha a turbó megkotlik, mondjuk mechanikai szennyeződés miatt, és a lapátok is sérülnek, azt tuti a motor szívja be... Ezt hogy lehet lecsekkolni, hogy nincs-e így?
Ha jól hallottam a turbó eleg nehezen hozzáférhető helyen van.Land: köszi, érdekel minden!
Hátha nem tetszenek el tőle[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #128648 üzenetére
igen, ezen molyolok én is, hogy de akkor is csak egy dízel, viszont könnyebb az eleje, mint egy V6-nak. GT nem annyira tecc formára, mint a korai 156. enyém szerencsére pont az ideális átmenet, belső faceliftes.
ha már hétvégén lefotóztam, itt van pár kép róla.[link] ja hát ugye körbe van bácsizva, viszont csak a jobb első sárvédő volt javítva/cserélve, a többi az full gyári.hobizoli: én voltam az elkövető, névre írva 760k-ért. azóta ráugrott 200k, ebben benne volt a xenon hibajavítása, összes izzó cseréje a fényszórókban (2x D2S, 2x H7 megalight ultra és 2x helyzetjelző), motorolaj, váltóolaj, fagyálló, összes szűrő, vezérlésszett, vízpumpa és izzítógyertyák cseréje, motor állapotfelmérése, sw diagnosztika, hibakódtörlés és munkadíj. minden alkatrész gyári cuccal lett csinálva és motul olajjal.
ja most a legnagyobb hibája, hogy valószínűleg -a sok használat miatt ugye- belefagyott a szélvédőmosó és most nem mossa a lámpát. szerintem lassan megyek is a kútra benzinért, gyufa az van itthon... szarolasz
[ Szerkesztve ]
-
válasz hobizoli #128650 üzenetére
Ízlésen nem állok le vitázni. A 100k pár éve volt barátomnak a gyári adagolója nácihonból, pont mielőtt kiderült h gyön a gyerek uh adott a szrnak egy pofont h megcsináltatta. És utoljára: a gyári adagolójával át tud fordulni az órája. Tehát az 1.2 millió km-t itt is meg tudja futni. Tibi golfja is előbb rohadt szét mint h a motorjához hozzá kellett volna nyúlni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Integrale #128648 üzenetére
Szerintem nemsok pénzből megcsippelik az Alfát is, ex-autóm (Opel Z19DTH) túl van már a 200 ezer kilométeren, 0 kilométeresen kapta ezt a fricc 200 lovas okosítást. Nálam volt az első ~ 110 ezer kilométeren, azóta egy jó barátomé, még mindig nagyon hasít.
Szerk: sík terepen, 225/45r18-on, GPS 228 kmh; közepes lejtőn, télin, óra szerint 250.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #128661 üzenetére
Szerkesztettem az előzőt: GPS 228 km/h.
A nyáron kölcsönben volt nálam egy hónapig, Brainiac fórumtárs csippelt G4 GTI-jét autópályán lenyomja, városban pariban vannak. (Remélem a fórumtárs is így gondolja )
2006-os, manuális, tehát DPF nélküli. Füstölget, de még bőven nem a ciki kategória.
5000-ig vígan kiforog, 4500-ig erőből megy. A 228-at nagy 225/45r18 keréken tudja(tudta).
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz bitpork #128646 üzenetére
tudod, az a baj ezzel is, mint a 1.4TSI-kkel is
mindenki abbol indul ki, hogy ha a VAG TSI-vel szopi van, akkor biztos massal megtobb lehet, mert a VAG az istenfasza, es akkor mas gyartonal meg biztos tobb szopi is van ennel a kisturbos motorral
meg ha VAG CR pumpaja ledaralja magat 200k km korul, akkor masban tutibiztos meg a gariidot sem birja ki, mert a VAG az VAG, a tobbi meg tuti nem egy VAG szint, mert nem annyira draga, tehat csak szarabb lehetkb mint a hongdasok is a crxforumon
azok is abban a tevhitben elnek, hogyha nekik a VTI-ben 200-210lora mar kb nincs is gyari alkatresz a motor belsejeben, es ra kell tapsolni ehhez ~1M-t, akkor masnal is biztos igy van ez, csak azokra min 2x annyit kell ehhez betapsolni, vagy megtobbethat qrvara nem....
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #128664 üzenetére
Mi volt a vacsi? Morci-gombi?
Sehol nem írtam h a JTD szar. Mi több meg is dicsértem.
Viszont a kérdező egy olyan kérdést tett fel amire én jó szívvel nem tudok fiatalabb cr-t ajánlani. Egy Golf IIInál minden van gombokért. Az adagoló a legdrágább. Ha viszont egy pár évvel fiatalabb alfával hasonlítom mennyi pl a hátsó lámpa? Milyen gyakori a bontott? Milyen gyakori és milyen árú a szaki hozzá?
Gondolom azt te is elfogadod , hogy az itthoni náci kedveltség jobban kedvez egy kisebb pénztárcájú ember szükségleteinek. És ne magadból meg a saját kontaktjaidból indulj ki kérlek, mert gondolom te sem ezzel születtél hanem idő és energia volt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SZATA
senior tag
válasz MunezXBK #128617 üzenetére
Köszi a linket, de a normál átírási költségekkel tisztában vagyok.
Nem tudom mennyire akar lehúzni, de elmondása szerint neki meg kell kérni a magyar okmányokat a saját (cége?) nevére, ami plusz idő és pénz. (70.000 Ft)
Eredet vizsgálatot mindig kell csinálni, külföldről behozottnál is? Ha előbb a maga nevén hozza be, azután átveszem akkor kétszer? -
kalmanchris
tag
válasz mdani01 #128668 üzenetére
Én szeretem olvasni az ilyen eszmecseréket, sok infót tud meg az ember, tehát írják csak nyugodtan, nem kell idegeskedni ☺
Engem kornelka variálása sem idegesít abszolút. Így tudhatunk meg minél többet az itteni tapasztalatokkal adott autókról. Tuti civic-et fog venni! 😈 -
MunezXBK
nagyúr
Nemrég szó volt a P rendszámról.
Tegnap elvették az egyiket, többek között olyanokba kötöttek bele, hogy Bp-Szfvár nem értelmezhető.
Szóval csak ennyire szrják le a P-t.
-
gaben1117
senior tag
Sziasztok!
Pesten a feher uton,üllöin es nagykörösin kivül mit tudnatok meg ajanlani,ahol sok kereskedes van egy helyen es erdemes elnezni oda kocsit venni?
Mazda 3 (2004-2005-2006) lenne a celpont amugy.
-
footy
addikt
válasz runner 125 #128618 üzenetére
Uh, kinyomtatom a kepeket es elvonulok 5 percre valahova
Qru nevezd mar az a forumot, bitte : Kornelka milyen autot vegyen?
(#128675) [rvilike]
Gyanus, hogy igazad lesz.[ Szerkesztve ]
-
mdani01
aktív tag
válasz kalmanchris #128670 üzenetére
Engem sem zavar ebbol tanulok mit szabad es mit nem vennem
Kornelkae engem sem zavar es tuti biztos kuvik lesz
iPhone 6S SpaceGray
-
-v-
addikt
Na, kornélka ez kell neked, újautó tessék: [link] occsóért
-
lenko
aktív tag
"Ahol az ember az ujjbegyén érzi a spórolást, az a klímapanel. A három rezsógombot olyan tekergetni, mint egy húszforintos gyerekjátékot, a légkondit a középső reccsenős megnyomásával lehet bekapcsolni, a belső keringetéshez hitványabb csuszkát kell tologatni, mint harmincéves Daihatsukban."
Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #128693 üzenetére
Miert, mik a tapasztalataid?
Qru: A digitalis es az automata nem ugyan az. Szamomra esztetikusabb a digitalis megjelenese. Automata funkcio pedig van manualisban es digitalisban egyarant, Alfaban es a Lanciaban is van, Alfaban sosem hasznalom, a Lanciaban viszont atkozottul jo, nagyon eltalalja, hogy hova, milyen sebesseggel, es milyen hofokot nyomjon.
Nem muszaj hasznalni az automata modot, lehet allitani manualisan is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128694 üzenetére
A Stilos emlékeim kissé kezdenek megkopni, csak a hektikus működést tudom felróni.
A Bravo viszont 5. éve megvan, a második terelő- vagy keverőmotor megy benne tönkre. Az elsőnél még vicces volt a műszerfal ki-be, másodjára már nem az. Emellé ez sem működik valami jól, sokat kapcsolgatja a hideget és a meleget, a kapcsolgatás során pedig hallani, ahogy ide-oda billennek a flepnik. (ez a hang mondjuk nem olyan zavaró)
A legszarabb az egészben, hogy 2001 óta rakja bele a Fiat ezt a szar klímaautomatát a kocsijaiba, és az alkatrészcsere után ugyanúgy előfordulhat a hiba.Az egyik céges kocsi egy Bora, abban Climatronic van. Hangja nincs, és sokkal finomabban dolgozik. Beállítod a hőfokot, és fel se tűnik, hogy dolgozik a rendszer. Annak viszont beragadnak a kezelőgombjai, csak a tekerők működnek.
rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #128696 üzenetére
Használd manuális módban. Ugyan a terelő lapok attól még elektronikusan működnek, de a hektikus működés kiesik. (Ezt gondolom a kiszámíthatatlan hőfok irány és sebesség hármasra érted.) Te állítod a hideget és a meleget.
Érdekes, hogy a 80-as években Prisma, Thema, majd 90 elején Dedra és 155-ben levő automaták a mai napig működnek, nem is hallani arról, hogy beszarik egy-egy terelő motorja. Bravóról tudni, hogy azé szeret szórakozni, bár tudtommal garanciális a csere. Gondolom spóroltak pár centet a vékonyabb lapáton/tengelyen stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
He? Digitalis klimat ugyan ugy tudod allitani, mint a manualist, csak annyi plussz kenyelmi funkciod van, hogy allithatsz be olyat, hogy annyi levegöt es oda fujjon, ahogy eppen azt erzekeli.
nincs olyan, amit a manulaissal be tudsz allitani, digitalissal nem
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Integrale #128697 üzenetére
Úgy használom, a venti sebesség és a lapátok állítása nem gond, de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján.
Egy 8 éves kocsin meg nem nagyon tudom érvényesíteni a garanciát.rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #128699 üzenetére
"de a hőfok állítással nem tudok mit kezdeni, mert azt (a kilépő levegő hőmérsékletét) csak az automata tudja szabályozni a beállított érték alapján."
Ez komoly?
Azt hittem úgy működik mint korábban, beállítottad a hőfokot és azt fújta éjjel nappal, viszont ha automatára állítod, akkor a hőfokot is ő szabályozza, méri lábnál meg fejnél, és állítgatja, hogy mikor hova, mennyit stb.
Ha bekapcsolt automatán te állítasz a hőfokon, akkor kikapcsolja az automatát, és onnantól átengedi az irányítást neked. Dedrán, 164-en biztos így működik.
De asszem Stilonál is úgy volt, hogy tekergethetted a hőfokot ahogy akartad, nem kapcsolta az automatát, azt saját kezűleg kellett a bal tekerőt megnyomva.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Stellar Blade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Gurulunk, WAZE?!
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek