Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viperator
őstag
válasz nyogo83 #123199 üzenetére
Én is láttam ilyen hirdetéseket ("olcsón"), de ezeket csak az orvosok, ügyvédek, jogi személyek vehetik meg... Ezt nem értem, más miért nem veheti meg? Ez nem diszkrimináció?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Kornel
veterán
Hasznaltauton a legolcsobb uj ar a realis a minimum arat tekintve, legalabbis tobb mas tipusnal igy van.
A 2.0 tdi 7,1M
[link]
Ha a regebbi modell egy bentragadt peldanyarol van szo benzinmotorral, meg lehet hogy tenyleg annyiert odaadtak.[ Szerkesztve ]
-
KelemenUhr
aktív tag
Sziasztok, áldott karácsonyt! Lassan-szépen összegyűlik a pénz az első autómra. Sokat nézelődtem és sokat is fogok még, de egy ideje ez a típus tűnik a legjobb választásnak:
Audi 80 B4Az 1.6-os benzines variációt (ez ritkább) és az 1.9-es TDI-t (ebből sokkal több van) néztem, teljesítményügyileg első autónak bőven megfelelne mindkettő. A TDI jobban vonz, de talán pénztárcakímélőbb egy benzines szervizelése.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire ajánlanátok ezt a típust első autónak? Mondjuk alkatrészköltség-javítási-fenntartási költségek szempontjából? Olvastam egy csomó véleményt, szinte csak jókat találtam egyébként, de konkrétumokat nem tudtam meg: pl. hogyan viszonyulnak ezek a költségek mondjuk egy F Astrához? Köszi![ Szerkesztve ]
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
nyogo83
senior tag
válasz Gergőke88 #123204 üzenetére
Nem olyan viszonyban vagyunk, hogy hazudjon. De meglehet probalni szemelyesen elmenni venni egyet.
Pontosabb infot nemtudok egyelore melyik pesti kereskedonel vette, illetve pontosabb adatot a verdarol, de ha lesz, beirom.
Igazabol csak az erdekelt volna, hogy tenyleg ekkora kedvezmenyt adnak-e most, mert ennyiert szerintem nem volt sok.Footy, kornelka: nekem is gyanus, hogy elozo modell lesz, de haver pontosan nem tudta megmondani. Mondta h majd unnepekkor lecsekkolja. Igazabol faterja meg o is abszolut auto analfabeta, mert az uj auto keresesnel volt a Dustertol a Volvon keresztul a Mondeoig minden
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz KelemenUhr #123206 üzenetére
Fenntartani drágább lesz mint egy f astrát, (mondjuk annál olcsóbban üzemeltethető autó kevés van). Nem írtad, hogy hol használnád és mennyi lenne az éves futás. En látatlanban a 2.0 115 lóerős benzinest ajánlom. Amúgy tartós megbízható autó. Rozsda az átlagosnál kevésbé érinti de azért érdemes átnézni alulról is, főleg ahol esetleg sérült volt.
[ Szerkesztve ]
-
2thletme2day
őstag
Tudom, hogy nem km óra állást hanem állapotot veszünk, de azért mégiscsak majd' 300ezer km van ebben a motorban. Mennyit bírhatnak ezek a motorok nagyobb ráfordítás nélkül? Ha minden igaz, volt már nagyobb szervizen az autó mostanság..
-
footy
addikt
válasz 2thletme2day #123209 üzenetére
Csak találgatni lehet arról, hogy mennyit fut még a motor. Mérni kell egy kompressziót meg át kell nézetni és úgy már lehet saccolni.
-
viharhozo
addikt
válasz nyogo83 #123199 üzenetére
VW-nel uj autora a listaarbol ~16% kedvezmenyt tudsz elerni konfiguralt autonal, keszletesnel ez felmehet vmivel akar 20 fole is. Az 1,4 TSI DSG listaara 8,3 milla, abbol 5,8 sose lesz.
Meg olyan okossag lehet, h tesztauto/nagyon keveset futott vezetoi kocsirol van szo, bar ilyen celra szinte mindig Comfortline+-t hoznak.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
zsoltee10
addikt
Sziasztok!
A feleségemnek vennék egy autót, hogy szokja a vezetést, közlekedést, gyerekeket hozni-vinni, amikor kell. Talán csak 2 évig lesz nálunk, ha belejön, veszek egy néhány éves egyterűt, vagy suvot. Ehhez mérten a keret 6-700k mindennel együtt, plusz az első szerviz. Egy bökkenő van, hogy automata kell legyen. Viszont robotizált szutyok nem lehet, vagy rendes automata, vagy esetleg cvt, de olyan úgy sincs ennyiért.
Arra jutottam, hogy ilyen állat márpedig nincs. C corsákat néztem, használtam is olyat, van a családban most is, de easytronic váltóval nagyon gagyi. Polo nincs ennyiért, se Fabia, Clio még csak-csak akad, de az is inkább 7-800k és 1 szett kerék van, stb. Peugeot 307 van már 600-ért rendes automatával, de attól azért fázok rendesen, meg a 206-októl is.
Végül erre a B corsára jutottam. Van hozzá téli-nyári kerék, 2 éve teljesen le lett szervizelve, amikor behozták, km elvileg valós, 105ekm-rel hozták be, mindenesetre a vezérműlánc nem csörög. Rozsda nincs, a két hátsó ajtó sarkán volt pörsenés, azt vételkor javíttatták.
Van valakinek egyéb ötlete? Első futómű bekötési pontján kívül fontos még valamit mindenképp megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Ezzel a formával megint üthetne a Punto, mint 10 éve a GP.
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
Itt a listaárakról beszélgetve, tudja valaki mazdáék mennyit engednek listaárból kp-ra? Ebben az automata i30 méret témában kezd nagyon szimpatikus lenni a mazda 3-as 120 lovas 2 literes 5 ajtós attraction automata. Listaáron ez ugye 6,7 milla, vonóhorog meg metállal ugye az kb 7. Nem hiszem hogy vw szintű engedményt adnának, de azért ebben már beleférhet kis engedmény (bár felszereltség elég jó, itt már xenon is van).
Sajna valószínűleg elbukik a fekvőrendőr teszten, de van a közelben egy mazda kereskedés, erősen gondolkozom a kipróbáláson (vagy 1 kilométerre van tőlük a fekvőrendőr ami életem megkeseríti, addig vezessen az eladó, Ő mutassa meg mennyivel lehet sérülés nélkül átmenni rajta). Az autó maga nagyon szép szerintem.
-
jani_gy_22
csendes tag
Hello!
Fel even belul fogom megvenni az elso automat! A keret nagyjabol 250-300e forint mindennel egyutt. Tudom, hogy keves, de ha ennyi penzetek lenne ti mit valasztanatok? Rovid, varosban szaladgalos, neha kicsivel hosszabb (kb 100km-es) tavokra lenne hasznalva. Ami kozel all a szivemhez: a szogletes formak, ami altalaban a regi autokra jellemzo, (mint a favorit, samara, golf 1) vagy kombi vagy ferdehatu es benzines. -
jani_gy_22
csendes tag
válasz jani_gy_22 #123217 üzenetére
kihagytam, de ertelemszeruen a kis fogyasztas, alacsony szervizkoltseg is elony!
-
Gergőke88
addikt
válasz jani_gy_22 #123217 üzenetére
Swift
-
slett27
addikt
válasz jani_gy_22 #123220 üzenetére
Ne a Sedan-t nézzed az tényleg ronda. Én is hasonló cipőben járok, csak páromnak kell nézzek ennyiért.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tomiii.
aktív tag
válasz jani_gy_22 #123220 üzenetére
Esetleg F Astra. Az azért "autóbb". Még, ha nem is veri a Swiftet.
-
slett27
addikt
-
hobizoli
nagyúr
-
Kornel
veterán
Swift kell neki, ennyiert mar jot is lehet talani, de azert ott is keresni kell rendesen.
Ph-n is voltak eladok ennyiert. -
máyköl
veterán
válasz jani_gy_22 #123217 üzenetére
Swift.
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
Szóval egy f astra már A6 kategória, komolyan beszarok Mert a kicsit plusz pénz egy kicsit talán neki jobban tetsző(még nem nyilatkozott, ezt nem tudom), autóbb autóért nem fér bele a "kompromisszum" fogalmába? Ha több, mint 100db 250-nél olcsóbb f Astrából nem találni nem szopórollert, akkor el sem tudom képzelni, hogy mit csinálok Ha azt mondtam volna, hogy 150-ért vegyem BMW-t megértem, de egy értéktelen f astra ne legyen 250-ért, nem hiszem el.
(#123231) Gergőke88: Jó, akkor nincs ilyen , a szembe szomszéd fodrásznéninek sincs majdnem rozsdamentes astrája, hiszen ő is szakértő és magának hegeszt és én mindig autós körökben mozgok, ezért, amit én mondok az speciális eset, mert nekem minden ismerősöm autószerelő és karosszériás
Engem meggyőztél, hogy neki Swift kell. Legyen Swift. Ezt most nem gúnyból mondom, hanem komolyan.
Részemről lezárva.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz hobizoli #123234 üzenetére
Most akkor van alternatívája a Swiftnek 250+ körül vagy nincs? Ha Punto alternatíva, (20k-280k : 7x db punto(93-99) és 170db f astra(91-02).) akkor statisztikailag nem látom irreálisnak a hipotézisemet, miszerint találhat magának tetsző autót 250 körül Nálunk pl sokan olasz autóval foglalkoznak, bontanak, szerelnek, gondolom kereslet alakítja a kínálatot, de így már választhat akkor 3 féle típusból. Gondolom ezért van a topik.
Akkor Swift olcsó, best vétel.
Astra, punto drágább, de lehet köt kompromisszumot ár terén.mod.: hobizoli, te is kiestél akkor a puntoval
Pl.: Fogalmam sincs a motorjairól, csak a friss vizsga miatt nyitottam meg, első hirdetés, amit megnéztem. Nekem megfelel egy 250 körüli autónak, elfogadható beltér, kívülről 1-2 csík hiányzik, kicsit rojtos a sárvédő, de átnézetve, nem tudom mekkora szopóroller jöhetne ki ebből?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #123237 üzenetére
Vehet ennyiert astrat es puntot is.
Ha osztrak, akkor mar porra van rohadva, ha magyar, akkor meg lehet futni.veluk egy kort megnezni, de az astra itthon is porra tud rohadni.
Nem feltetlen mind, mert van a csaladba egy 1995-os 20 eves peldany, amin rozsdafolt sincs, de nem is elado es nem is lesz.
Statisztikailag joval nagyobb az eselye, hogy ennyiert jo swiftet talal, minthogy jo astrat vagy puntot.
Azokbol a jo inkabb 400 korul vagy felett van.
Persze kinek mi a jo -
Kornel
veterán
válasz hobizoli #123241 üzenetére
Ja.
Amit megvett a forumtars itt.
Az, hogy az alja full rozsda, meg most irja a masik topicban, hogy nem veszi az 5. fokozatot, az van akinek kisebb hiba, de akinek nincs haverja, aki olcson megcsinalja, annak ramegy meg az auto ara megegyszer.
Tehat kinek mi a jo, mondom...
Nekem az ilyen szar, pont -
-
jani_gy_22
csendes tag
na, azért háborút nem akartam kirobbantani az ízlésemmel.
Escortokról mi a vélemény? Nagyon rohadnak? Persze ha más nem, jó nekem a swift is, csak kiváncsi vagyok, hátha tudtok alternatívát. -
Kornel
veterán
válasz tomiii. #123243 üzenetére
Most irtam mit vettek itt 400-ert.
Mert az jo.
Hat nem.
200-ert mo-on a legnagyobb pozitivum ha van rajta mrg egy ev muszaki, utana gtk, tehat tobbe lenne rendbetenni, mint amit a kocsi er, ezert megy a bontoba.
A valsag utan a nulla kozelebe visszaesett ujauto eladanak koszonhetoen szepen felmentek a minosegi hasznaltautok arai, ami minden szegmensben erezteti a hatasat.
A kerdes ilyen esetekben az, hogy van-e megbizhato olcson dolgozo szerelo, vagy sajat maga ert-e annyira hozza, hogy rendbe tud rakni egy rosszabb peldanyt is, ami az arsav aljan talalhato.
Ha nem, akkor biztonsagi valasztasra kell menni...jani_gy_22: escort. Mk7 1.6 zetec jo vlasztas is lehet, de gyakorlatilag mind rohad mar, es ebbol egy jobb peldany 300-350 legalabb. Tesomnak ilyen van, egyutt vettuk 5 eve, mar akkor is es azota is voltak vele aprobb gondok, plusz a rohado kaszni rendbetele, annak idejen 400k volt, szerintem evente atlag 100k ment ra(felni es gumik nelkul), de folyamatosan jo muszaki allapotban van, igaz hibatlan sose lesz, most se indul rendesen hidegen.
Szovak igy szamolj vele, egy elo pelda alapjan.
Nem beszelve a vetelkor ugye nem mindegy, hogy mennyi megy az alap dolgok cserejere, itt egy vezerlescsere munkadijjal siman beleszalad 50-60-ba is, plusz olaj, szurok, es egyeb folyadekok, minimum 100k.
Ezekkel is kalkulalsz?[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz szőröscica #123238 üzenetére
Gondolkodtam ezen is [link] de hát az ódinak mennyivel nagyobb a presztizse
Give them hell Ukraine!
-
szabonagyur
félisten
válasz tomiii. #123243 üzenetére
Az az érdekes, hogy itt nem látok senkit 200 ezres autót venni, de még is mindenki ért hozzá és az egész kínálatot ismeri .
Az ugye meg van, hogy emberek vásárolnak fórumon kívül és elég sokaknak nem innen van a tapasztalata...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #123247 üzenetére
Ja a fenti peldam az escorttal ugy kezdodott, hogy bejartuk borsodot es hevest 250k koruli autot keresve, mert ennyi volt a keret...
Suzuki ki volt zarva ott is.
Persze ennyiert ami volt, az mind gatya volt, jobb esetben csak a motor, rosszabb esetben a kaszni is hulla volt.
Igy emeltuk a keretet 400-ra, mivel lattuk, hogy remenytelen a vallalkozas.[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #123245 üzenetére
De itt nem mk2 puntoról vna szó 400-ért.
"200-ert mo-on a legnagyobb pozitivum ha van rajta mrg egy ev muszaki, utana gtk, tehat tobbe lenne rendbetenni, mint amit a kocsi er, ezert megy a bontoba."
Ezek után pláne nem tudok mit mondani, eddig meggyőzhető voltam arról, hogy én látom máshogy a dolgokat, majd szépen lassan meggyőztök, de ezt a mondatot olvasva, rájöttem, hogy csak az időmet csesztem el, isten ments, hogy Téged vagy bárkit is megsértsek, sőt, ha erre jársz meghívlak egy sörre és beszélgethetünk az autókon kívül bármiről, de ha ezt hamarabb leírod, akkor onnantól kezdve nem is olvasom a hozzászólásaidat, ha ilyen árkategóriás autókról van szó.
Persze, ha vennék egy akármilyen patika autót 50.000ft-ért, mert mondjuk meghalt a tulaja és szabadulnának tőle és veszek rá téli gumit, már az GTK. Az, hogy műszaki előtt ráköltesz 50.000ft-ot. az az autó árának a negyede, most hol mérvadó? 50.000ft eg yautó esetében 2 évente nem költség szerintem, mert ezzel jár, akinek ez sok, NE VEGYEN AUTÓT, menjen BKV-val. Egy autó kevés esetben jó befektetés, inkább (sajnos) "luxus", aminek ára van.
(#123247) szabonagyur: Na, pontosan egyről beszélünk. Ennek kifejezetten örülök és rövidebben is megfogalmaztad, mint én.
(#123248) kornelka: Igazad van, Escortot én sem találok, most amire azt mondanám, hogy 250 körül ez fasza vagy írtam az ellenkezőjét?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #123249 üzenetére
Irtam am mast is azota peldanak. Sok-sok kereskedest es hirdetest vegigjarva, hogy vslsmi autonak nevezheto 4 kerekut talaljunk.
Te ismered a magyar piactot?
Milyen bontoszokevenyeket adnak ennyiert?
Ha csak azt nezzuk, hogy ennyiert a kaszni biztos hulla, azt mennyi rendbe rakni?
Gondolom az is 50kMod: nem csak escortot neztunk, barmit, ami belefert volna a 250-es keretbe akkor.
F astra, b corsa, punto 1, barmi, mind1 volt a tipus, csak a suzuki volt kizarva.
A vege az lett, hogy 250 helyett 400 lett a keret...
Nem veletlenul.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Fotók, videók mobillal
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- További aktív témák...