Hirdetés
Hirdetés
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz corevalue #117045 üzenetére
Nekem ilyen van az i30-amban. 7,5 éves 109 lovas változat. Egyetlen hibája az volt mostanában hogy volt neki egy kis "traffós" hangja (teljesítmény, fogyasztás nem változott).
Asszony pajtás kihajtotta autópályán, azóta ez is elmúlt (160 kmh német autópályán 230 kilométeren). Ez teljesen véletlenül azután jött ki hogy meglett az iq (mert én bevásárlásra is azt használtam). Magyarrul szerencsétlen autónak volt olyan időszaka amikor csak 1-2 kilométereket (suliba, metróhoz) ment napi többször és még a heti egy 20-30 kilométeres folyamatos üzeme sem volt.
Szóval nagyon durván kapta az életet, és jól bírta.
-
Declare
őstag
Nem tudok meglepödni azon, amit irtal....de azert durva
Azzal egyetertek persze, hogy biztosan van jo allapotu ceges auto....de a nagy altalanossag az szerintem nem az sajnos. En a környezetemben nem latok olyan ceges autot, amelyiket elfogadnam. Pedig nem tanulatlan, buta emberek hasznaljak, viszont ezekkel a dolgokkal, amikröl szoktunk beszelgetni, hogy turbo, kettöstömegü, nem 1000 fordulaton megyünk vele, nem pörgetjük hidegen....nem foglalkoznak. Meg hat ugye van a masik kategoria, a "nem az enyem, ennek mind1", a sajatommal nem indulok csikorgo kerekekkel, nem padlozgatom, mert sokat fogyaszt. Ez az 1.0 turbo motor meg jol huz a focusba, nem en tankolom, hat csak ugy jarok vele, hogy lepegetem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #117054 üzenetére
Áhh, ezek kóklerek, kb estig tudnám sorolni... Leadtam olajcserére a gépet reggel, délután elhozom este indulnék lámpa felkapcs és látom hogy villog mind a két xenon.
Vajon mekkora sansz van rá, hogy (pont szerviz látogatás után ugye) egyszerre mind a két trafó megmakkanjon???Ilyen nálunk is van, kollégával mentünk vidékre pályán mondom tartsunk technikai szüntet, félre állok egy pihenőben várom hogy kicsit visszahűljön a turbo. Mire ő: mi van most még sem kell? Mondom de csak visszahűtöm a turbót. Nézett buta arccal, életlében nem hallott ilyenről. Gondolhatod hogy vigyáz akkor...
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
válasz roberto211 #117029 üzenetére
Rs Cliókat nézegetted? 1M alatt lehet kapni, és úgy megy hogy na Swift vagy Ignis sport bőven sehol sincs a közelébe 2,0 benzin, sima szívó, 170 ló 7,3-at lép 100-ra
[ Szerkesztve ]
-
válasz roberto211 #117063 üzenetére
Ha akarsz elég figyelmet, akkor allroadot veszel
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tresh
addikt
válasz Elektrosokk #117066 üzenetére
Azért a suzukisok ne köpködjenek meg nagyon de ha japán név/minőség kérdés van akkor nem a suzuki a mérvadó Mellesleg az rs clio igen csak komoly gép a swiftje után az minden téren előrelépés komfort/motor/fék/futómű/élmény.. sorolhatnám.Megbízhatósága pedig lazán ott van a swiftel egy kategóriába egy dologba lesz hátrány a fenntartásában mert nem 6 litert eszik majd és a kopódolgok is drágábbak cserében ha rálép a gázra olyan mosolyfaktor lesz hogy csak na Ami nehéz lesz hogy épkézláb példányt vegyen belőle
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #117065 üzenetére
Áhhh.
Azzal nem tudom tökéletesíteni a szlalomozási képességem.
Túl nagy.
Mod:
tresh: Biztos így van, de szerintem nem erre mondta Amúgy jók a franciák elismerem de maradni akarok japan vonalon. Amúgy ne vegyük számításba mostani swiftem. Ehhez képest persze hogy előrelépés de nem ehhez képest veszek majd autót.
Rico: Na ja . Fura lenne de biztos jó a clio is ha komolyabb Japánnál vetnénk össze akkor is.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz tresh #117067 üzenetére
Persze ha nem 15 éves (2000-2001-es évjáratú) Clio RS-t akar, akkor legalább 2,1M a vételár, plusz ugye az azonnali szervizek.
Nem tudom milyen motor van benne (láncos, vagy szíjas?), de ha szíjas, akkor vezérlés, stb., plusz egy ilyen autónál azért ledobnék minden folyadékot, szűrőt, stb., és akkor még semmi baja nem volt, amit cserélni kell, számoljunk 200k-val, szóval egy ilyenre, ami viszonylag fiatal is, 2,5M simán elmegy.
Tény, hogy megy, mint az ökör, 7 alatt 100-on van, de azért az ára is megvan.
Egyébként ezt a linkelt példányt simán megvenném, nagyon egyben van a képeken.mod: egyébként pl. nordschlife-n nem nagyon jön ki a különbség:
clio rs 8,44 sec
swift sport 8,38 sec
mondjuk ez az uj 136 pacival.
a regivel 125 pacival 8,48 sec[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
-
tresh
addikt
válasz Kornel #117069 üzenetére
Pedig az igazi élmény a "régi" 2000-es szériánál van Nem bántom a suzukit félre ne értsd de nekem arról nem a japán minőség jut eszembe, remek autók de ennyi nem több. Nekem ha japán akkor honda toyota ect de azokból is a régiek. Abban egyetérthetünk hogy mindegy melyik gyártó "sport" autójáról beszélünk a szerviz költség magasabb lesz de valamit valamiért. Amúgy el kell dönteni mire kell neki ha csapatni akkor mindegy mit vesz drága lesz ha kettő között akar kompromisszumot hát nem tudom necces dolog. Nem igazán tudnék rá mit mondatni idősebb gépek között kéne turkálni. Pl egy a3 1.8T quattro kis piszkával igen jókat lép vagy egy celica szintén picit piszkálva vagy st fóka ,clio is ugyan ez de ezekre költeni kell.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #117069 üzenetére
De kijön, szinte lehetetlen hogy ugyanolyan gumin, gyári állapotban ugyanazzal a sofőrrel ne lehetne sokkal jobb kört menni a clio rs-el ... ez amit linkeltél nem mérvadó
Bár szerintem mindegy mi milyen köridőt megy, gondolom ha nézünk egy mx-5 körodőt meg egy X6M köridőt akkor igen messze vannak egymástól, mégse kérdés melyikkel élvezetesebb ott körözgetni[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #117064 üzenetére
Persze, 2000-2002-ről van szó. Azért a 170 ló egész más. Nagyon jó kis kocsi a Swift bizonyára, de az RS egy más kategória. 200-220 nm nyomaték van benne,kellemesen autózható, a váltó áttétele se eszetlen rövid, asszem 110-nél van 3000, vagy 100 felett picivel, már nem tudom pontosan. Nekem nagyon tetszett, alul is tol rendesen. A fékek baromi erősek, jó kis vas. Főleg hogy a Swift 2005 utáni, és már az utcai változat is 1M+, a Sport meg 1,5. Ha nincs ennyije jó lehet az RS
mod: az Általad linkelt Rs majd 200 ló, arra 6,9-et írnak, nem 8,4-et:S
[ Szerkesztve ]
-
-
roberto211
őstag
válasz tresh #117071 üzenetére
" ha kettő között akar kompromisszumot hát nem tudom necces dolog."
Civic 1.6 sport /1.6 vtec. Ezeket is nézegetem. Nagyon bejönnek 3ajtosba. Természetesen 7g-ről beszélek.
Ódi nem kell, celica viszont nagyon kene de ami értelmes áron van az nagyon öreg mar. Azért fiatalitani is akarok nem csak jobbra váltani
Vesztor: Olyan 1,3-1,4ig nezegetek.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Vesztor87
senior tag
válasz Integrale #117075 üzenetére
Az igen Hangja is durva nagyon
roberto211: havernek rs van, próbálta a Civic VTi-t is, azt mondta hogy sokkal-sokkal gyengébb fék rendszer van alatta mint az rs alatt, illetve nagyon nyomaték szegény motorja van. 1,6-160 ló 156 nm asszem, az rs meg 2,0-170ló-200 nm. Hétköznapi használatban nagyon észrevehető szerintem. RS-el amúgy 6 körüli fogyival el lehet rohangálni, még én rutintalan sofőr is 6,2-es átlaggal jöttel le Pestről az 5-ösön Szegedre, igaz hogy padló csak 1-2x vt
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vesztor87 #117074 üzenetére
200Nm a nyomateka csak az RS Clio-nak
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 169 PS @ 6,250 rpm 200 Nm @ 5,400 rpm 1999–2001
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 169 PS @ 6,250 rpm 200 Nm @ 5,400 rpm 2001–2003
2.0 Clio Sport F4R 1,998 cc DOHC 16v 178 PS @ 6,500 rpm 200 Nm @ 5,250 rpm 2004–2005es 7.3sec kilora a 172lojjos mk2 RS Clio, es 7.1sec a 182lojjos
Model Displacement Power Top speed 0–100 km/h
172 1998 cc 169 PS (124 kW; 167 bhp) 139 mph (224 km/h) 7.3 sec
182 1998 cc 178 PS (131 kW; 176 bhp) 139 mph (224 km/h) 7.1 sec[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #117074 üzenetére
köridőt írtam a nordschlife-n, 0-100-ra 7 sec-et írtam.
a régi RS is bizonyára jó, de mondom, 15 éves...
ha már ilyet vennék, akkor a 2007-est venném, de az meg annyiba kerül, amit linkeltem.(#117072) [rvilike]: amit linkeltem, azok az első találatok között voltak a google-n, azokból is a legjobb időt linkeltem, de mindjárt ránézek még az RS-re, hogy van-e jobb
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #117079 üzenetére
RS CUP-ot találtam, 8:18
ez a gyári clio rs-el megegyezik?mod: korábban félreérthetőn írtam a köridőt, sry akit megzavart.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #117076 üzenetére
A 7gen Civic 1.6 még warm hatch-nek is gyenge és az az első Civic ami alatt már butább futómű van, mint előtte. Jó gépek, de szerintem arra alkalmatlan, amire te szeretnéd használni.
kornelka: Zolynet fórumtárs most járta meg. Azt ígérte, hogy hamarosan beszámol róla. (Honda topik).
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
dragonfx
veterán
skacok a 4es út akkor a ferihegyig ingyenes? pontosan meddig? a market centralig az elágázásig?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #117083 üzenetére
kíváncsi lennék rá, kérlek szólj már majd valahogy, mert szívesen olvasnám.
én idén még kiviszem a kakucsra, jövőre meg majd meglátjuk, attól függ, hogy hogy megy ott, ott azért lesz mihez hasonlítani. -
nesa
veterán
1.9jtd mk2 es 86 lovas puntoval van valakinek tapasztalata?
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #117085 üzenetére
Eddig a mondeo tddi-nel azt szamoltad mennyiből újítod fel ezt azt, meg nyugisan setakocsiztal nost meg kakucsring meg nordschleife-re akarsz menni veretni sss el. Ez aztan a változás.
Overdose: Vtec is gyengusz? Tehát nem olyan mar mint a "régi " 1.6 vti? Gondolok itt a "nyersségre".
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
nem kötekedni akarok, de ebbe a kocsiba minek a td?
1.2-vel is elmegy, cserébe alig eszik 5-6 liter.
1.4-el már szedi is a lábát, és azzal se eszi le az ember fejét.(#117087) Vesztor87 : ebben egyetértünk, de nekem már kizáró ok lenne a 10+ év sajnos.
(#117088) roberto211 : ha már van egy ilyen a kezeim között, gyakorlatilag gyári állapotban, akkor meg kell nézni, hogy mit tud, szerintem.
kakucs nem nagy szám, közel is van, spec jelenleg van egy leracsingolható szett nyárim, ami jövőre már biztos nem megy vissza.
utána meg ha megy is, meg tetszik is, akkor van még feljebb, hungaroringre is szoktak járni, nordschlife meg egy kirándulással egybekötve egyszer egy élménynek jó lehet.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz roberto211 #117088 üzenetére
Csak egyféle 1.6 van a 7gen-ben. 110le, SOHC VTEC. Nehezebb és 50 lóval gyengébb, mint a 6gen VTI. Még én is körbeautózom az Economy VTEC-kel. Mondjuk Balatonról visszafelé a Polo-val is toltam le az emelkedőn egy VTI-t. Vicces volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #117089 üzenetére
Na igen, van az úgy. Habár ugye állapotot veszünk nem km-t és évjáratot feltétlen. Van a rokonságban olyan 8-10 éves autó ami full garázsban tartott és 50-70e km-t futott, na bármelyiket meg merném venni. A piacról viszont nagy mák kell.... Jövőre ha az esküvő jól sikerül nekünk is téma lesz az autó vásárlás. Olyat kell venni ami évekig jó lesz még, én úgy lőttem be hogy 8-10 év, jó állapot, max 200k km, habár elsődleges az állapot. G Astra láncos 1,4-ese vagy Mk1 Focus 1,6-os benyása közül ki mit venne? Opel-ről a népítéletben sok a vegyek értékelés.... pedig azt hittem az jó ótó
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #117093 üzenetére
nem vagyok csigazabáló párti, de ezen két autó helyett megane-t vennék.
akár az 1 ph2-t, és még olcsóbban is kijössz, de 2 is beleférhet, amennyiért kopelből és fordból normálisat vennél.(#117095) [rvilike] : én simán elmennék az enyémmel, mit tudnék rajta lenullázni, ha nyelezném neki?
motor elvileg teljesen rendben van (már próbáltam is ), váltóban egy deka fém nem volt, szétszedve se.
futómű kaphat persze, de bagóért van hozzá bármi, szerintem mást nem nagyon tudnék lenullázni ezen.
srác mondta, van egy elvetemült, aki m16a-t rakott a régi stift-be, 150 pacira húzva, és versenyezni jár vele, mégis bírja...
szvsz szerintem ez is kibírna 2-3 nordschlife kört padlón.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Vesztor87 #117093 üzenetére
"ki mit venne?"
Egyiket se.
Gasztra benzinnel amúgy nagyon nem lehet mellélőni. Vagy itt árulja bitpork az óllródot az is jó lehet
De ja. Ahogy kornelka mondja inkább megane. Azért nem akartam mar írni mert annyiszor elhangzott mar hogy huhh ...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
meg koss ra kifejezetten oda biztositast, mert ha lezuzod a vasat, konnyen tobb ezer EUR lesz a palya fele fizetendo tortenet
pl a szalagkorlat metere vmi 100EUR, ha tobb szint magas, akkor nyilvan szinetnkent is szamoljak a cserejet
meg a palyalazaras fel orara amig osszeszednek is egy valag penz, meg a automento is, ami leviszi a TK-ra csukott autodat se free
aztan ha kell mentoauto meg beverted a buksidat vagy mentohelikopter mert annyira serultel, az megint csak megtolja a szamla vegosszeget eleg meredeken, es akkor meg ott a esetleges korhazi kezeles(ek) koltsegei...több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen