- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Poco X4 GT - az idei kihívó
- Netfone
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
senior tag
Új hirdetés
És a másik jelölt
Hátsó fék + műszaki 400 Euro, állítólag a klímakompresszor kapott egy követ, +gázfeltöltés 150 Euro. Így KB 2500 lenne a vége, gumi nem tudom, milyen. Vezérlést is kell majd rajta cserélni, azt majd nyilván MO-on
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
rbalint88
addikt
válasz Satan_Claus #116701 üzenetére
Erre is raszaladna par ezres. Ajroban...
A hunyadi viszont nem olyan rossz, de lehet csak a pixeles kepek miatt[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kovacsroli #116699 üzenetére
2.0, 2.4, T5
2.0 sok fut gaz kombinacioval, ugy a fogyi is egesz jo lehet.
Amugy nem lebeszelö jellegü akart lenni a hsz-em, mert nem lehet mondani, hogy rossz auto lenne. Belseje nekem ezzel a lebegö közepkonzollal a mai napig gagyi hatasu a volvonal. Dinamikaban igen gyenge, viszont eleg problemamentes, kenyelmes, jo a vezetö pozicio, biztonsagos.
Amugy en is inkabb a vele egyidös s60 akat neznem. Szerintem designban, minösegben siman megallja a helyet ma is. Az utod s60 nal nekem sokkal jobban tetszik. Mondjuk azert abba egy dizel moci passzol, mondjuk a d5
-
tresh
addikt
válasz rbalint88 #116702 üzenetére
A hunyadi viszont nem olyan rossz, de lehet csak a pixeles kepek miatt
pont ez jutott nekem is eszembe plusz a hundáj egész emészthető formát adott neki. (szebb mint a kereklámpás celica ) de hogy ilyen autóra ennyiért tuti rá veri a vételárat az borítékolható kint se sparba járós autónak veszik őket
-
tresh
addikt
válasz kovacsroli #116705 üzenetére
régebbiekbe találsz szerintem többet ebbe az új bodéba lehet nincs annyi magyar piacon
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz kovacsroli #116705 üzenetére
ez könnyen elkepzelhetö. Azert a Magyar hasznaltauto piac az nem oriasi, plane nem erösebb benzines volvokbol
-
Hogy létezik h mobile.de-n kiírja paraszt h Euro2 de zöld stickeres?! Azt nem csak az euro3-4...kaphassa mög?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
Úgy látszik mégsem olyan rossz az a "fűnyíró" meg a "papír". [link]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Declare
őstag
válasz LuckyL #116711 üzenetére
Azt esetleg még el tudom képzelni, hogy a motor eu-s besorolasa (euroI-euroVI ) nem egyezik meg ezzel nemet rendszerben müködö umweltplakettel 100% osan Elvileg ugye van EURO V meg VI motor is, de plakettböl csak EURO 4 a max.
Szoval lehet, hogy a kettö rendszer csak szoros kapcsolatban all, de az umweltplakettnek a besorolasi haterertekei nem fedik 100%-osan az EU motor emisszios besorolasait passz. Az biztos, hogy zöld umweltplakettet, amivel bemehetsz minden nemet varos, minden zonajaba, azok kaphatnak, akik a tablazatban vannak.
-
tresh
addikt
válasz bitpork #116708 üzenetére
Emlékeim szerint a németek mérés alapján adnak engedélyt plakettet a gépnek fullra lesz*rják hogy euro 1 vagy 15 a lényeg hogy tudja e a motor a követelményeket vagy sem. Emlékszem amikor kint voltunk haverral akkor pont a város előtt dobta el a faszi az x5-öt a p+r-be (akivel találkoztunk meló ügybe) és vonatozott be kérdeztem tőle hogy miért és mondta hogy a normákat nem tudja amivel bemehetne a városba..
-
-
Declare
őstag
válasz bitpork #116716 üzenetére
Szvsz a dolog megfejtve
(#116715) tresh ugyan azt irta, amire en is gondoltam. A Nemet umweltplakettes matricak rendszere a nemeteknel ugy van, ahogy linkeltem, azon a weblapon. Mindegyikhez tartozik kibocsatasi haterertek. A TÜV lemeri mennyi jön ki a kipufogobol es az alapjan ranyomja a matricat.
A masik rendszer az EU közös szabalyzasa, ami alapjan besoroljak a motorokat euro I-VI ba. Kb hasonloak az ertekek, de nem egyezik a kettö.
Azaz egy a gyarto altal EU s szabaly alapjan besorolt euro IV es motor siman lehet mondjuk a nemet umweltplakettes matricas rendszer szerint csak euro3 kategorias sarga matricas....es forditva ha jol latom most a dolgokat
-
Satan_Claus
senior tag
A németek az Euro 1-6 rendszer szerint osztják a matricákat.
Benzin, amiben van szabályozott katalizátor: Zöld
Dízel: Euro 3-ig sárga, Euro 4-től zöld. Ha te rakatsz bele utólag Részecskeszűrőt, és csináltatsz egy új AU-t, besorolják az autót magasabb osztályba, a lényeg a részecskeszűrőn van. Euro 4-ben ugye már kötelező a DFP.
Benzinesnél is létezik a magasabb osztályba soroltatás, de Euro 2-től értelmetlen, mert ugyanannyi az adó kb., mint Euro 4-re. Egyedül az Euro 1 drágább (kb a duplája), 100 cm3-enként kb 7 Euro helyett kb 15 évente.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Declare
őstag
válasz Satan_Claus #116718 üzenetére
Klassz, hogy igy együtt elsz a beszelgetessel
de akkor megegyszer
azaz:
- piros, sarga, zöld lehet a matrica
-nem függ a reszecskeszürötöl
- 1-4 ig van a rendszer. Matrica 2,3 vagy 4 lehet[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Szeretem az új kis turbódízelek nyomatékát, csak nehéz döntenem ezek közül melyiket.
1.3 HDI-n tanultam anno és imádtam mikor a nehéz lábammal odaléptem neki. Ment.
De szem előtt kell tartani, hogy diákként, főiskola és munka mellett a fenntarthatóságot is figyelembe kell vennem.
Nyáron 1 évben egyszer lenne egy hosszú út vele, úgyhogy a megbízhatóság a legfontosabb, hogy ne hagyjon cserben!A franciától a hátsó torziósrúd miatt tartok, azt mondják 2-3 évente cserés.
Szerettem azt az autót. Annyira modern volt, szerintem akkoriban meg is előzte a korát annyira új érzésem volt mikor vezettem a '96-os Mondeo 1.8 TD után (hagyományos adagolós). Teljesen olyan érzésem volt, mintha új autó lenne minden szempontból, annyira simán ment, pedig csak 5 évvel volt fiatalabb az a 206-os.
A kasztni rohadása is azért fontos, 5-6 évig szolgálna nálam, és örülnék neki ha ugyanazon az áron tudnék rajta túladni, mint amennyiért vettem.Városban lenne használva napi 2x11km télen, rossz időben az említett évi 1x-i hosszú utat leszámítva.
Tudom, hogy a totalcaron, meg itt is mindenki lebeszél ilyen rövidtávra a dízelről, mert a modern részecskeszűrős dízelek nem szeretik az ilyen rövid utakat, nem úgy mint a régi dízelek, ezért kérem ki a segítségetek!
Ha nagyon nem tolerálja a városi ingázást pl egy modern részecskeszűrős akkor mennyibe kerül egy ilyen alkatrész?Szóval a fejemben előforduló lehetőségek a következők:
1.4 HDI (206) vagy 1.3 JTD (Punto) esetleg 1.3 MPI (Fabia) vagy 1.5 D (Saxo)?Csak a hátsó torziósrúd miatt szerintetek érdemes lemondani a Peugeot-ról?
Az olasz Fiat Punto 1.3 JTD-nél ugyanaz a borzalom a hátsó futómű?
Köszönöm a segítségetek előre is!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz hobizoli #116726 üzenetére
Mi van akkor, ha a részecskeszűrőt, meg úgy komplett leömlőtől kezdve az egész kipufogórendszert egy sport rendszerre cserélem és kihagynám a részecskeszűrőt?
Akkor meg lenne oldva ez a probléma és örök életű lenne városi ingázásra az 1.4 HDI?Persze tudom, hogyha megváltozik az öblítés akkor az adagolót hozzá kell igazítani, de akkor kapna sportlégszűrőt is, meg egy kis teljesítmény optimalizálást, nem tuning chippet, hanem, hogy alsó tartományban jobban húzzon optimalizálást.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
hobizoli
nagyúr
válasz ludsimon #116727 üzenetére
turbos autoknal a legnagyobb fojtas az maga a turbo, utana a free flow kipurendszer a legjobb megoldas
a HDI meg nem adagolos oldschool technika mar, hanem commonrail
ez a kozosnyomocsves turbodizel rendszer a Fiat-tol szarmazik (JTD) amugy, es az osszes gyarto ezt hasznalja mara (bovli) sportlegszurot felejtsd el, rendesre meg nem fogsz kiadni 15-20k-t ugyse, hasznalj gyarit csak azt ne evtizedenkent csereld ki, meg ne csak a gyari eloiras szerint, mert az elegge optimista saccolasra jo csak
evente vagy 10k km: szurok +olajcserenemtom a 68lojjos HDI-ben van-e intercooler, de en azzal kezdenek
több drón kell ;P
-
ludsimon
veterán
válasz hobizoli #116730 üzenetére
Egyelőre csak elméletben vittem tovább, még azt se tudom féljek-e a napi 2x11km ingázástól egy 1.4 HDI-vel és teljesen felejtős vagy fölöslegesen aggódok emiatt?
Azt olvastam egy cikkben, ha tankolások között megy az ember egyhuzamban autóúton, autópályán 50 km-t akkor azzal tökéletesen regenerálódik a részecskeszűrő. Ez igaz?Alapvetően azt gondolom mikor egy 1.4-est legyártottak azért figyelembe vették, hogy ezt legtöbbet bizony városba fogja a user használni és nem pályán.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
footy
addikt
válasz ludsimon #116727 üzenetére
Miért nem veszel benzinest városi használatra ahelyett, hogy a diesel nyűgökkel bajlódnál?
(#116731) ludsimon
Alapvetően azt gondolom mikor egy 1.4-est legyártottak azért figyelembe vették, hogy ezt legtöbbet bizony városba fogja a user használni és nem pályán.(#116733) ludsimon
Ne 1db autóból általánosíts. A vw/skoda szívóbenzinesei amúgyis lomha rossz karakterű motorok. Próbálj ki valami japán vagy olasz autót. Én a helyedben Punto2-t néznék 1.2 8/16V-vel. Megy nem eszik sokat és nem kell fosni a dieseles bajoktól.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz footy #116732 üzenetére
Az az 1.4 MPI fabia ami megbízható és keveset fogyaszt iszonyat lomha egy 1.4 HDI-hez képest.
Szeretem a nyomatékot és alacsony fordulaton közlekedni városban.
Nem kell szétpörgetni mint egy kis benzinest.Szerkre válasz:
Akkor mi volt a koncepció egy 1.4 HDI legyártásánál?[ Szerkesztve ]
undefined
-
DeFranco
nagyúr
srácok ez kemény kör lesz...
-
ludsimon
veterán
-
footy
addikt
válasz ludsimon #116733 üzenetére
Akkor mi volt a koncepció egy 1.4 HDI legyártásánál?
Az hogy kell egy alacsony adóbesorolású olcsó motor európába. Azt pont leszarták hogy hogyan fog muzsikálni a 27. tulajnál városi használatban.(#116735)
1.5 D 5L-el eljár a városban és az is kb ugyanolyan 'erős' mint az 1.6 benzines.
1. Hagyod hogy megtevesszen az alacsony fordulaton ébredő nyomaték:
Saxo 1.5D 0-100 : 18,3 s
Fiat Punto 1.2 8v 0-100 : 14,3 s
Fiat Punto 1.2 16v 0-100 : 11,4 s2. Ha eldöntötted hogy Saxot akarsz akkor minek kérdezni?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #116741 üzenetére
lakásfelújítós sztori megvan a bugis tusolóval?
-
ludsimon
veterán
válasz footy #116740 üzenetére
Semmit nem döntöttem el.
Egyszerűen vergődök és nem tudom milyen olcsó fenntartható és megbízható városi autó kell nekem.A logika azt diktálná, hogy benzinest. Az sokkal kiszámíthatóbb és láthatóbb, mérhetőbb vétel előtt, hogy milyen állapotban van.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
-v-
addikt
válasz roberto211 #116745 üzenetére
Tyű az kemény, azt még az 1.9 sdi is körbehugyozza
Egy normálisabb autó 200-on van annyi idő alatt -
footy
addikt
válasz roberto211 #116745 üzenetére
Nekem nem kéne régi diesel, már mindegyik kiszolgálta az árát az előző tulajnál, ami meg nem az azért nem mert alapból szar. 1 adagolós dieselbe is simán bele lehet tolni 300-at és itt 5-600ezres autókról beszélünk...
A HDI magasnyomású pumpával meg még nagyobb móka lehet. -
ludsimon
veterán
Nem tudom honnan hoztátok azt a 18s-et.
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Asustor NAS
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Tőzsde és gazdaság
- Poco X4 GT - az idei kihívó
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen