- Íme az új Android Auto!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz stickermajom #117175 üzenetére
Megnézted Érden a barnát, ha igen, milyen volt élőben?
Én múltkor nézegettem (2x voltam megnézni) egy 320d kombit (2011, 170 k km, 3,6 m); a Golfhoz képest kicsi és a minőségérzet gyengébb. Utóbbiban a VAG elég magasra teszi mércét, utána nem kívánkozik az ember gyengébb színvonalú autóba ülni.
Lehet pöcs vagyok, de Golf után ismét Golfot veszek - még egy bő hónap mire megjön.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Declare #117176 üzenetére
Igen, igen azt elfelejtettem írni, hogy J Astrákat is nézegetem. Jó öreg agyonreszelt 1,7 CDTI tetszik annak ellenére, hogy kicsit traktoros a járáskultúrája. Meg azt a motort már ismerjük nagyjából így a családban.
(#117177) footy Köszi, felvettem a listára!
(#117201) focvis PÜ
-
footy
addikt
válasz stickermajom #117202 üzenetére
A J astráknak az a baja, hogy nehéz mint a sár és kb 1L + fogyasztása van a Golfhoz és Ceedhez képest.
Ha sokat mész ez sem lényegtelen. Egyébként én is nézegettem az astrát a futóműve talán ennek tetszett a legjobban, de a motor (1.7) karaktere elég szar és amennyire én olvastam nem is problémamentes.
(Bár a Golf 1.6CR első évjáratai sem azok.) -
Elektrosokk
addikt
Nagyon kemény ez a 147 JTD
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Kornel
veterán
na mi folyik itt?
hol kell száguldozni?
hétvégén kipróbálok egy két hegyi szakaszt, köztük egy zsír új útszakaszt is
ha lesz trafi, ha nem -
LógaGéza
veterán
Év közbeni biztosítóváltás hogy működik? 08. 30. a fordulónapom, eddig KH-nál vagyok, de Netriskes számítás szerint a KÖBÉnél feleannyi lenne az éves díjam. Ha Netrisken keresztül megkötöm, akkor ott mindent elintéznek?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #117204 üzenetére
erdekes, hogy nem okadja a kormot melle, nem?
több drón kell ;P
-
-
raczger
őstag
Pont ma 1 éve vettem meg az első autóm (Mazda6), eddig szépen teszi a dolgát, egyetlen hibája jött még csak elő, mondjuk az rögtön másnap, motortartó bakot kellett még tavaly cserélni. (Fogyasztása)
Szóval bárki gondolkozna ilyen Mazdában, arra +110k km-t tippeltem, hogy évente annyi fog belemenni, ez egész jól bejött, mert 9900km-t nyomtam le vele (tudom, hogy ez nem számít soknak, de én nem melóra/melóba járásra használom a kocsit).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
hobizoli
nagyúr
volt itt par napja szo egy elado sarga GTi Swift-tol vmi HFD-s rendszam volt
na ma bandaztunk, aztan odajott az az auto is
kerdezgettem a juzert, hogy elado-e vagy most mi van de mar nem az
aztan hogy es mit tud a vas?hat most lett uj motor csinalva bele, mert a masikba vmit rosszul raktak ossze es szethullot
de ez most Honda Civic dugattyus tokig lesikolt hengerfejes, nagytengelyes, iszonyu eros, van 130lo siman 6500-nal
magamban: aha, de
ez azt jelenti, hogy 6500-nal 150Nm-t kell tudnia a motornak ugy, hogy ott mar esik a nyomatek... de akkor mennyi lehet a csucs, amirol esik? gyarilag vmi 113Nm van asszem, literenkent 120Nm fole menni kb keptelenseg szivobande majd felprogizzak a nagytengelykre es akkor lesz 150
(o persze)es ha az sem lesz eleg, akkor letezik az Ignis-re van vmi kompresszor kit, es azt felberhelik ra es akkor mar karcolni fogja a 200lovat
(na itt mar majdnem felrohogtem, mert ezekben a gyari hajtokar kb kirugja a blokk oldalat 0.4bar-n)es mi fogja vezerelni?
hat megcsippelik, aztan jo az ugy
es a szivocsoben a 100kPa-nal nagyobb nyomast majd mi fogja nezni megfujva?
őőőő
es a kuplunggal mi lesz?
azt birja ez, 16k bele egy komplett szett
az lehet, hogy 16k, csak azt nem kecca lora meg 200+Nm-re almodtak ki, hanem a felere...feltengelyek, valto, meg vmi rendesebb fekek melle?
mi van veluk?
ja semmi, nincs tobb keredesem...aztan csak nézett, hogy hátdemostmé?
most igy kivi lesz mit megy az auto vasarnap, mert gyariban tudott 16.4-t, es 15 aljat szeretne menni hetvegen a Hring-n 1/4-n
(na most ehhez nem art tudni, hogy a Hring celegyenese emelkedos picit)a JDM belpiacos Swift Cultus GTi volt 11:1 CR-l meg tengelyekkel 115LE gyari vatta uj koraban 100-s benzinnel
szoval a juzer szerint ugy ropkodtek bele pikk-pakk a 10-20loerok, mintha vmi turbos auto lenne
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #117216 üzenetére
ja meg kerdeztem tole a injektort meg az AC-t, hogy mit birnak
ooo, ez gyari Swift GTi injektor
(azzal lenne majd 101 helyett 150lo? hat arra befizetek, ha a 120-nal azok vatta uj korukban tobbet tudnak egyatalan)
OK, de mekkora cc/min kapacitasuak ezek?
a...mi?
hagyjuk... az AC mennyit bir tolni?
o ez 3bar-s GTi AC
jo, de 3bar-t mekkora szallitas mellett birja kitartani? a 3bar-t szabalyzo csinalja, nem az AC
őőőőNFSU-n nevelkedett foteltunnerek...
(szerintem ez az auto, ha van 108-110lo, a segget a foldhoz verheti mar azzal is)
erre a vegen aszondja a supergumi-nal a multkor vmi VTI-t megkajalt vele 3 autoval
en meg erre vissza neki, hogy hat srac, akkor abban le volt mattolva a motor, vagy vmi hikomat volt a pilotautana nem forszirozta a tovabbi beszelgetest
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
7’42″00 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
7’42″00 Lamborghini Murciélago LP670-4 SV Horst von Saurma
7’42″99 Chevrolet Corvette C6 Z06 Jan Magnussen
7’43″00 Porsche 911 GT3 RS
7’44″00 Audi R8 V10
7’44″00 Pagani Zonda S Horst von Saurma
7’46″00 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
7’46″00 Lamborgini Gallardo Superleggera Horst von Saurma
7’46″36 Jaguar XJ220 John Nielsen
7’47″00 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
7’47″00 Ferrari 599 GTB Fiorano Horst vontöbb drón kell ;P
-
-
alázógyík
addikt
válasz kalmanchris #117222 üzenetére
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #117225 üzenetére
Lehet
En a futomure leszek kivancsi hogy megmarad-e olyan kenyelmesnek mint a plusz sullyal vagy pattogos fos lesz mint sok mai autonak.-Szerk-
Igy visszagondolva, inkabb 2006-2012 kozott volt divat a pattogos futomu. A 2014-es leon nem razott mar es a ´13-as Auris sem.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz Sutee89 #117226 üzenetére
Nyugodtan kereshetsz
(#117228) Gergőke88: az olcsóbbak többnyire rohadnak, de 1.5M körül már nem rossz a helyzet. A FL-nek pedig már van valami alvázvédelme, illetve azok fiatalabbak is, úgy azok még nem nagyon kezdtek el rozsdásodni.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalmanchris #117222 üzenetére
ja mer' aztán a plázaparkolós sárvédőtámasztós habiszti vindízelkedés az sokkal relevánsabb, mint a plüssdobókocka vs. nyúlszőr kalap vita
teszem hozzá én is röhögve olvastam, mert nagyon visszaköszönt egy archetípus ami miatt én is szoktam marni magam bőszen
-
-
Declare
őstag
válasz footy #117203 üzenetére
az 1.7 cdi regi es öreg es traktoros, de en rosszat nem olvastam rola es en sem tudok mondani. Pont ellenkezöleg.
Hogy 1 literrel többet eszik e, mint az 1.6 tdi azt nem tudom, szerintem azert ez tulzas, de az 1.6 tdi nel viszont a turbo gyenge pont es hajlamos kifeküdni en ugy tudom. Szoval akkor mar inkabb fogyasszon egy picit többet 200kg kb amugy ha jol tudom a J astra tulsulya, ami teny, hogy nem keves (viszont 110 vagy 130 loerös a motor, a golfe meg 105, szoval menetdinamikaban, nem igen lehet különbseg szvsz)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Declare #117237 üzenetére
Nem nagyon tulzas:
Astra J 6,26
Ceed 5,86
Golf 5,33
Focus 5,58Nem minden hibara emlekszem, de a DPF kenyesebb mint a fentieknel, az alapjarati motor es az EGR ugrik meg be amiket emlitettek forumokon.
En probaltam 2db J Astrat egy 110 es egy 125 lovasat, a dinamika hasonlo a golfhoz(a Ceed jobb, Bravo megjobb es a 116 lovas Focus a legjobb ilyen szempontbol), a motor karaktere inkabb a problemas, amig el nem eri a 2200-at addig halott minden fokozatban. Elindulasnal pedig hajlamos lefulladni.
A tubo hibat melyikre irod? A vw-nel en meg nem nagyon olvastam rola, inkabb a becskendezok, EGR huto es kettostomegu(a befecskendezok miatt) hibaja jellemzo a korai evjaratoknal.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tresh #117230 üzenetére
A picikét "sleeper"-es megoldás nekem jobban bejön Am. ennyi zséért a leges legalapabb, kopasz A4-et kapnám (az A3 erősen feminim {szivárványos} a szememben, még a hahun se keresek rá soha).Én már leírtam itt és továbbra is vállalom - (valós ok nélkül) paráznék az Allroadtól és nincs szükségem rá - szinte kizárólag jó minőségű aszfalton járok.
-
Declare
őstag
válasz footy #117239 üzenetére
Nekem ugye H astra van a 110 lovas 1.7 cdti vel. Atlag fogyim 6,1 l/100 nekem is , illetve az is total igaz, hogy 2000 alatt eleg halott , meg lefullasztani sem kell nagy tehetseg. Ugyanakkor ezek azert viszonylag gyorsan megszokhatok szvsz.
Mintha pont itt olvastam volna, hogy az 1.6 tdinel a turbo 1xx k km körül szeret elfaradnieleg gyakran, de nem vagyok benne biztos. A masik, meg haverom octaviaja (1.6 tdi) is 90k km körül volt a turboval valami es a szerviz lehuzott 80k hufot. Nem egy nagy auto magus, ugyhogy ennyit tudott csak mondani, meg ceges kocsi, ceges szerviz, szoval azt is el tudom kepzelni, hogy szimplan lehuzas.
Viszont most mar erdekel, mert eleg elterjedt egy motorEllenben az 1.7 cdti motorrol en inkabb mindig azt olvastam, hogy nagyon strapabiro, ami ahsznaltautonal nem hatrany
-
tresh
veterán
válasz focvis #117240 üzenetére
Jó hát te csak az új verda mellett tetted le a voksod úgy jogos hogy nem lesz partiba az ódi
szinte kizárólag jó minőségű aszfalton járok.
Ez gyanúsan csak garázsból ki be állást takar
All-roadnál a lufis futómű ami para a többi fenntartási költség ugyanott van mint konszern gépeknél.
-
veterán
válasz tresh #117242 üzenetére
Jó hát te csak az új verda mellett tetted le a voksod
Amit eladtam, az most 6 éves, ugye fiatalítana az ember. Nézegettem 3-4 éves használtakat G6-ból, itthon 4,5-5,5 m Ft, Németo-ban is csak a "US Import" az, ami kijön 4 m körül.
Elkezdtem nézni használtat G7-ből is, az már több zsé (logikusan), nem voltam boldog.
Felhúztam magam, elkezdtem nézni G5-öt... arra végül azt mondtam, hogy nem lépek visszafelé az időben. Végül rámentem a konfigurátorra és rájöttem, hogy a 1,5-2 éves használt G7 árából akár zsír új is kijöhet - végül (aránylag) józanul extrázva, megállt a 1,5-2 éves árához viszonyítva +10%-ból (okosan kihasználva minden elérhető kedvezményt, nem gusztustalan módon). Jár hozzá 4 év garancia meg némi fejfájás az újkori értékvesztés miatt. Amúgy a feleségem mondta végül, hogy ne szarozzak (ne legyek skót), most vegyek ilyet, az E Merga (azt is néztem párat) ráér 60 évesen is.Ez gyanúsan csak garázsból ki be állást takar
Hétköznap tényleg nem mozdulok ki a kerületből, napi 6-7 km ; hétvégén meg főleg M7 vagy 8-as út.
All-roadnál a lufis futómű ami para
Yepp, meg a V6 vezérléscseréje. Amúgy tényleg patika bitpork gépe, csak mások vagyunk, Ő Q7-ről álmodik, én 911-ről.
-
mediumgecso
őstag
Sziasztok!
Segítség kellene: egyik ismerősöm már nagyon közel van bűntető pontok tekintetében (még egy hiba és elveszik a jogsiját), és most lehet lefotózták hogy telefonál
Kérdés: azt mondták neki, hogy valahol (talán police.hu-n vagy hol a bánatban) meg lehet nézni, hogy hány pontnál tart az illető??Köszönettel:
PistiPixel 9 Pro 256GB Hazel // Garmin Forerunner 965 // Garmin Edge 1050 //Canyon Grail CF SL
-
tresh
veterán
válasz mediumgecso #117244 üzenetére
A büntetőpontok törlése vagy csökkentése
A megszerzett büntetőpontok csak gyűlnek vég nélkül, vagy egy idő után elévülnek? Hát szerencsére nem számítanak egy életen át, csak a megszerzésüktől számított 3 évig, utána törölni kell őket. (Korábban 2 év volt a pontok elévüléséhez szükséges idő.)
A járművezető nyilvántartott pontjainak számát utánképzésen való önkéntes részvétellel csökkentheti. Aki 12 pont összeszedése előtt vállalkozik utánképzésre, annak 9, aki ennél több ponttal áll neki az utánképzésnek, annak 6 pontot törölnek el. Tehát ha előbb jóvá tesszük bűneinket, több ponttól szabadulhatunk meg! Utánképzésre a Nemzeti Közlekedési Hatóság (közlekedésfelügyelet) területi igazgatóságain lehet jelentkezni. Ezek címét, elérhetőségét a www.nkh.hu honlapon megtalálhatod.
A pontok száma azonban utánképzéssel sem csökkenthető korlátlanul, csak évi egy utánképzés után jár a pontcsökkentés. Az sem mellékes, hogy az utánképzés nem csekély mennyiségű pénzt emészt fel, a mindenkori járművezetői pótvizsgadíj értékét szorozzák fel különféle technikákkal, ami alapján végül minimálisan ötvenezer forintos képzési díjakkal kell számolni. Öröm az ürömben, hogy itt is lehet pótvizsgázni, a befizetett pénz nem úszik el elsőre.
Érdekel, hol tudhatod meg aktuális pontjaid számát? Legutóbb a rendőröktől kapott elismervényen ez olvashatatlan volt? A pontokat a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) tartja nyilván. Elérhetősége: 1094 Budapest, Balázs Béla utca 35., 1450 Budapest, Pf.: 81., Tel.: 06(1) 455-6700. Ez a hivatal automatikusan tájékoztatja a járművezetőket, ha pontjaik száma a 12-t elérte, illetve akkor is, ha a cselekményt a bíróság bírálta el. Hivatalos tájékoztatást küldenek akkor is, ha utánképzést követően csökkentették a pontok számát. -
válasz focvis #117243 üzenetére
Az összes láncosnak a cseréje drága ebben a méretosztályban (motor méret). Ugyanakkor azt is hozzá kell tenni, hogy nincs miért parázni egy már megszolgált korú autónál. Értsd: ha elég régóta van a piacon, akkor a bugok kiderülnek és előre tervezhetőek. A légruggancs pl nem ok nélkül jelent meg az usákoktól élettartam garival. És ha most nem Conti hanem Arnott van ráírva ugyan azért a pézér, kit érdekel?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #117246 üzenetére
aze van abbol ilyen is
20,600 m (67,600 ft) 7:24.22 Nissan GT-R (2011) Toshio Suzuki 1 October 2010 Nissan conducted test.[32] Semi-wet conditions. Video confirmed.
20,600 m (67,600 ft) 7:08.69 Nissan GT-R Nismo (2015) Michael Krumm September 30, 2013 'Track Pack' with 255/40RF-20 run-flat Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST tires.[
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest