Keresés

Aktív témák

  • Maksifül

    senior tag

    válasz luciferk #6028 üzenetére

    Akkor elmondom még egyszer. Mivel a szerződéskötés MÓDJA a mérvadó, az pedig az interneten köttetik, vagyis távollévők között kötött szerződésről beszélünk, tökmindegy, hogy futár, postás hozza a terméket, vagy személyesen veszed át az üzletükben, ha van ilyen egyáltalán, minden esetben él a 8 munkanapos elállási lehetőség, indoklás nélkül.

    Ellenben téves az az információd, hogy az üzletben vásárolt termékek esetében 3 munkanapon belül elállhatnál a szerződéstől, mert ilyen jogszabály, és fogyasztói jog egész egyszerűen NINCS! Nem állhatsz el a szerződéstől 3 munkanapon belül, még akkor sem, ha a vásárolt termék hibás... pláne nem indoklás nélkül. Kijavításhoz, vagy kicseréléshez van jogod első körben.

    Én már vásároltam így, s álltam el a szerződéstől. Neten rendeltem, személyesen mentem el érte, használtam, majd úgy gondoltam, hogy elállok a szerződéstől. Írtam egy tértivevényes-ajánlott levelet a webshop tulajdonosának, hogy vinném vissza a cuccot, s kérem vissza az árát. Persze elsőre nem akart foglalkozni az ügyemmel, de gondolom, utánajárt az ügyvédjénél, hogy jogszerű-e, amit csinálok, s mivel ott sem kapott más jogi tanácsot, mint amikre én hivatkoztam, kénytelen-kelletlen el kellett fogadnia, hogy jogomban áll elállni a szerződéstől. Mivel akkor nem volt annyi pénze, mint amennyit elköltöttem, s vissza kellett adnia, megkért, hogy várjak egy kicsit. Addig természetesen használtam a termékeket, amikor pedig szólt, hogy mehetek a pénzért, már indultam is. Vittem a cuccokat vissza, ahonnan hoztam, legombolta a kezembe a TELJES eredeti vételárat, és búcsút vettünk egymástól.

  • Gyuro!

    aktív tag

    válasz luciferk #5796 üzenetére

    Eléggé lehúzták, ha ezek igazak, akkor elég szánalmas a teljesítménye még ennyiért is...
    Más javaslat?

Aktív témák