- DIGI Mobil
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUNNIA1920
őstag
válasz Fancy-boy #56 üzenetére
Mivel nem tudod bizonyítani, hogy hol és mikor lett vásárolva így a csere kizárva. Pár nap múlva elvileg felhívnak telefonon, hogy elfogadsz-e egy 50% - os utalványt, amit bármire felhasználhatsz (vehetsz tőlük bármit féláron).
Sajnos én is így jártam."Amit a szem lát és a fül hall, azt az agy elhiszi."
-
FefeeX
veterán
válasz Fancy-boy #56 üzenetére
Minden esetben, minden termékfajtánál más a support. Az egereké a legjobb, legalábbis azok alapján amiket olvastam és hallottam. Mondasz egy cégnevet ami megszűnt, meg az egér aljáról betolod az információt, és valószínűleg nem fognak veled szórakozni, küldenek egy másikat... (mx performance szerintem ami most elérhető)
Kell mindenképp az a 2-3 szám, model number, serial number meg ilyesmik. A fülesek más részleg, a távirányítók más részleg, tehát azokból nem lehet kiindulni.
-
Alienhun
csendes tag
válasz Fancy-boy #209 üzenetére
Igen igen tudom, csak hétfőn nem értem volna rá egész nap, és már nem tudtam megvárni a külföldi választ, így inkább telefonáltam
Itt van, itt már eredeti ára van, de akciósan vettem.
[link]Gondolkoztam én is, hogy a bolthoz fordulok, de én budapesti vagyok szóval ígyis úgyis vidéki ügyintézés lett belőle, és olyan jókat olvastam nagyon a Logitech hozzá állásáról, úgyhogy inkább hozzájuk fordultam rögtön.
-
-
KicsiUbul
őstag
válasz Fancy-boy #235 üzenetére
Persze hogy nem (bár olyan hogy javítottak volna egy egeret, vagy bármi perifériát, még nem láttam, pedig gariztattam már ezt-azt az olcsótól a prémium cuccokig. 2 hétig ülnek pl rajta, és cserélik/visszafizetik az árat, vagy azt mondják, hogy sry, nem gais hiba IJ)
Mellesleg mint mondtam, én a supporot véltem megfizetni (ha a termék maga már irreálisan drága).
Persze szívük joga, sehol nem vállalták ezt írásban. Én csak azt mondom hogy innentől én nem fogom preferálni őket, ha ugyanazt a minőséget megkapom fele áron is. És szerintem van még jópár másik hasonlóan vélekedő ember, főleg a régi Logi fanatikusok. Ha ez megéri a cégnek akkor tegyék, elvégre nem a Máltai Szeretetszolgálat. De csak most az asztalomon szétnézve több mint 200E HUF értékű Logitech cucc van, és van még gép a lakásbanÉrtem én...
-
KicsiUbul
őstag
válasz Fancy-boy #237 üzenetére
Nem tudom. Magamnak sose vettem mást az elmúlt 10 évben
Volt dolgom 1-2 Razerrel, de alapjiban nekem nem gamer egér kell, meg pár genius. Sajnos ki kell majd tapasztalnom, hogy nekem mi jön be. Ugyanez a billentyűzettel is. A webcam / headset / hangszórók / noti kiegészítők meg csak megszokásból Logicechek, van rá bőven alternatívaSzerk: De pl szerintem a Genius mostanában hozza a Logi színvonal 3/4 ét fél-harmad áron.
[ Szerkesztve ]
Értem én...
-
spanyoll
addikt
válasz Fancy-boy #264 üzenetére
Bárcsak. Nekem azt írták, hogy küldjem szervizbe, hát küldtem. Remélem, hogy hétfőn már hív a futár, hogy itt az új egér, mivel viszont olyat nem gyártanak amilyen az, ezért küldenek valami jobbat
Na jó, kiveszem a biliből a kezem. Csak kapjak egy egeret minél hamarabb és működjön.mod: Ha cserélik, akkor az új cinire újfent érvényes a három év gari és kezdődik "elölről"?
[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
-
KicsiUbul
őstag
-
DjOrfeus 2
csendes tag
válasz Fancy-boy #311 üzenetére
hát elmondom vissza küldtem a fixitnek egy e book olvasót mert be eset a bekapcsoló gombja meg is javították kicserélték az alaplapot működött is tökéletesen csak elfelejtettek csavart rakni bele és eltörték a burkolat össze pata no kis pöckeit a hab a tortán a kijelzön meg keletkezett egy 1 cm es bazi mély karc is -felhívtam őket azt mondták küldjem vissza 4 ik hete szarakodok a fixitel és most örömömre tönkre ment a g930 az fülesem persze hogy hozzájuk küldi a kereskedő felhívtam őket és közöltem ha hozzá nyúl a fixit a fülesemhez beperelem őket felhívtam a logi Magyarországot is elpanaszoltam a problémámat azt mondták nyugodjak meg ha valami probléma adódik hívjam fel őket és megoldást találunk a probléma orvoslására mondtam nekik hogy sajnos nagyon kiszúrtak magukkal hogy a fixitel szóba által egyáltalán erre azt mondta a telefon másik felén a fiatalember hogy sajnos rájöttek ök is rengeteg a panaszuk a fixitre !
na de a remény hal meg utoljára : )))
ennyi azt Hiszem lassan ott tartok beperelem a Fixit kft t ezek kontárok -
PuffySite
tag
válasz Fancy-boy #351 üzenetére
Hát lényegében egész nap, pár óra megszakítással.
A szerviz idejére vissza kellett térnem a régi Logitech G7-emre, de már vagy 10x falhoz akartam vágni.
Többször kattint kettőt egy helyett mint normálisan, meg dobálja a jelet Érett már a váltás.. jó lenne ha nem hetekig kellene szenvednem ezzel. -
Passatcc
csendes tag
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #381 üzenetére
Azért vannak, hogy gyorsan, zökkenőmentesen biztosítsák a logitech (és más) cégek garanciális problémáit. Ha nem végzik jól és ezért zaklatni kell őket, akkor az ő bajuk. De mai világban szerintem elvárható egy telefon fenntartása.
Ezt nem magam miatt jegyzem meg, mert nem szeretek telefonálni, könnyű elbeszélni egymás mellet, illetve email-re könnyebb hivatkozni. De lehetnek, akik igényelnék, hogy napközben is tudjanak ügyet intézni úgy, hogy nincsenek netközelben.
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #390 üzenetére
Nem csodálom, hogy veszteségesek. Régen azért voltak komoly vásárlói köreik, mert mindig kitaláltak valami újat. Nem ismerem minden terméküket, de billentyűzetek, gamepadok és hangfalak terén nem igen találtak ki az elmúlt években semmi újat. Ha meg akarnak maradni a világ legnagyobb ilyen jellegű cégeként, akkor egyértelműen kell erősíteni a pc vonalat és azon belül is a középső mezőnyt. Az olcsó eszközök közt igazából mindegy mit vesz az ember, ott nem is várja el az újítást stb. A gamer vonal a pc hanyatlással és a magas árak miatt szintén csappan. Éppen ezért szerintem legjobban a 8-20.000 összeg közötti termékekkel lehet jelentős bevételt elérni.
Ilyen termék pl. az F710. Sokan használják pc-hez, de egyre több hibásodik meg és nem igen újítanak rajta.
Kiadhatnának már egy újabbat, amin akár a dinputot elhagyják, esetleg beépített akkus modelt hoznának ki.
Erősíthetnék az unifying vonalat is, hogy ne kelljen mindenhez külön vevőegység.
Előtérbe helyezhetnék például a wifis vonalat is.Egy billentyűzet-egér ami wifis szerintem nem lenne elvetemült ötlet. Sokaknak van úgy a tv összekötve a pc-vel, hogy más szobába van a két eszköz. Így pl. a nappaliba helyezett tv elől lehetne irányítani a dolgot.
De ez csak egy példa, rengeteg dolog van, ami újra húzónév lehetne.
Ezek az apple kiegészítők, meg hasonlók piaca nagyon zsúfolt, ráadásul messze nem hangzatos ezeken a területeken a logitech név.
Azért kíváncsi lennék mik a szoros stratégiai terveik...
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #436 üzenetére
Több okból nem szeretek telefonálni.
1. Legtöbb helyen évezredig kell tartani, mire ügyintézőt kap az ember (Logitech-nél nem tudom, hogy megy)
2. Szeretem, ha nyoma van a beszélgetésnek, vissza tudok olvasni, ha valamire kíváncsi vagyok, illetve könnyebb hivatkozni rá.
3. Régi megszokás még vodafonos időkből, hogy csak azért kellet lemennem az utcára és keresni egy nyugodt helyet, hogy telefonáljak, mivel lakásban a térerő egyelő volt a 0-val. Azóta T megoldotta a problémámat, de hát a megszokás nagy úr -
cila1
aktív tag
-
werszomjas
őstag
válasz Fancy-boy #495 üzenetére
Igen ez az, kb fél éves, és nincs széthajtva egyáltalán, én is elég szomorú vagyok, a fele ennyibe kerülő DFGTnek nem volt ekkora és ilyen hangos holtjátéka, de ami a rosszabb, hogy a fixit szerint ez teljesen normális
A logitech meg nem csinál semmit, mondván ők a fixit-re tudnak csak hagyatkozni, ha ők azt mondják jó, akkor jó........
Mindenesetre nyáron elküldöm a Logitech szerviznek, hátha ők meghallják a hibát.
üdv
-
Chosen
addikt
válasz Fancy-boy #516 üzenetére
Telefonnál Botond P. Emailnél Botond P.
Írtam nekik folyamatosan hogy mi van, csak halogatás volt. Tegnap előtt végre azt mondták küldik, de letelt 48 óra, megint írtam nekik, hogy nem jött UPS-es infó arról, hogy ők átvették volna a csomagot és indulnak vele. Erre írtak ma hogy ja hát igen, most meg a UPS-el van a gond, megint bizonytalan ideig nem küldik.
Kérdeztem, hogy mégis mi a probléma, erre azt mondták, hogy 700 termékkel van kb probléma, részleteiben pedig számomra nem releváns úgy sem, nem mondják el, de dolgoznak rajta a UPS-el együtt.
Tehát hiába hívnám őket, ugyanaz az ember veszi fel akinek írtam, újat nem tudna mondani.
Van erre valamilyen vonatkozó jogszabály egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz Fancy-boy #520 üzenetére
Az a része, hogy hónapokig várakoztatnak nem normális. Én arról beszélek, hogy elmúlt 3 napban nem érkeznek meg rendesen UPS-től a levelek és esetleg kiértesítés nélkül érkezik meg a csomag. Ezt nem rónám fel nekik hibának. Logitech, mint példám is mutatja átadta a csomagokat UPS-nek, aki viszont úgy látszik kicsit besokallt.
-
-
ConnorG
csendes tag
válasz Fancy-boy #685 üzenetére
Ertem, tehat hibaztak, mert ugy gondoltak, Magyarorszag is Europa resze, megbiztak az ugyfelekben.
Amennyiben a FIXIT "hol ugy" dolgozik az ugyfelszolgalat segit. (Nekem ketszer kellett telefonalnom FIXIT utan, mindketszer kedvesek voltak es elnezeskeresek kozepette csereltek)
Minoseg teren engem meggyozott a svajci fejlesztokozpontjuk, allitolag evtizedek ota ugyanazokat a partnereket es gyarakat bizzak meg Kinaban. Bar ezt csak nehany hangrendszer, dokkolo es PC periferia tapasztalatabol tudom csak allitani.[ Szerkesztve ]
-
ConnorG
csendes tag
válasz Fancy-boy #687 üzenetére
Pont azt tettem par napja, van aki azt irja, hogy 5 eve hasznal egy MX5500-ast, es van aki azt, hogy evente ki kell cserelni neki, mert kopnak a bilentyuk. Olyan is van, akinek 3x kuldtek ingyen Unifying vevőegységet.
Arrol nem is beszelek, hogy eddig minden csere utan ujraindult a teljes garancia, legalabbis nalam ez tortent.
Viszont mos probakell beutottem par logitech termeket az amazon.co.uk keresojebe es megneztem a review-kat, 4,3-4,5 szokott lenni az eredmeny 5-os skalan.
Arrol nem is beszelve, hogy marketing ismereteim szerint az elegedett ugyfelek maximum 5%-a szokott pozitiv visszajelzest kuldeni, mig az elegedetleneknel ez a szam minimum 10-zel szorzando. -
veterán
válasz Fancy-boy #738 üzenetére
Nem, látom nem érted. Tavaly márciusban amit vásároltam G930-at az hibás lett pár hónapra rá. Majd ezek után én kaptam gariba egy másikat, tavaly 7. hóba. Na amit kaptam, erről nem kaptam semmit sem. Sem a profilomba nincs róla bejegyzés hogy garanciális csere lett, illetve amikor a futár hozta akkor sem volt erről semmilyen papír hogy gariba lett cserélve.
Szóval ennek a cseréjét mindenképp a Loginak kell intézni, mert erről a jelenlegi kütyüről nekem semmilyen papírom nincsen.
Természetesen tudom hogy a profilomban ott vannak a számlák mert már sokszor rendeltem közvetlenül tőlük. De a gariban cserélt cuccról semmi nincs. De a supportos hölgy természetesen egyből látta a saját rendszerükbe hogy csere volt.. Illetve hogy régebben hibajegyet vettem fel hogy az első rossz.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max