- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FefeeX
veterán
Alapvetően annyi az olvasottakhoz kapcsolódó hozzáfűzni valóm, hogy aki nem akar angolul élőszóban beszélni, az írásban is intézheti az ügyeket. Email supportnak hívják, alapvetően angol nyelvű. Kell hozzá egy account a logitech honlapjához, és ki kell tölteni a kérdőívet, plusz leírni a problémát.
Azután kerestem, hogy 10 perc beszélgetés után közölte velem emberünk, hogy otthonról hívjam, mert be kell jelentkeznem otthonról, használnom kell valami szoftvert, meg el kell érnem bizonyos dolgokat... Amit a vállalati tűzfalon keresztül nem lehet.
Érdekesmód, mikor megírtam mindent, hogy több gépen, több oprendszeren, stb próbáltam, már nem cseszegettek ilyennel. Szóval, kitöltöd, elküldöd, és küldenek vissza valamit.
Sajnos a Harmony 555-öm kijelzője rejtélyes módon berepedt, viszont már túl voltunk a 2 év garin. Azt mondták, nincs szerviz, de megpróbálhatom javíttatni valakivel (már nem garis), illetve hogy ne legyen olyan gáz a dolog, egy új termék (csak harmony, csak 1 db) vásárlására felajánlanak egy 50%-os kupont. (gari időn kívül, teljesen korrektül)
Amúgy a kecske is jóllakott és a káposzta is megmaradt, azóta vettem egy Harmony One-t, amit alapáron tuti nem vettem volna meg, viszont így is tuti többet fizettem érte, mint amennyibe összességében a Logitechnek kerültMásik, újabb sztori. Vásároltam még korábban egy Dinovo Media Desktop Lasert. Sajnos tudvalevő az, hogy a BT kapcsolata ezeknek nem tökéletes. Kb 2 éves a cuccom, de idegesített, hogy egy 40ezres premium szett ilyen hülyeségeket csinál (egér elugrál, billentyű "beragad", és hasonló marhaságok)
Kértek számlamásolatot, meg part numbereket, aztán mondták, hogy mivel ilyet már nem gyártanak, választhatok mást, hasonló értékben. MX5500 van úton felém, azonnal nem tudták küldeni a magyar kiosztásút, mert nem volt raktáron. Azt írták, hogy természetesen ha sürgős, a számla alapján visszautalják a vételárat. De nekem bejön az MX 5500 - bár sajnálom a dinovo-t, nagyon szeretem (van egyébként még egy belőle, a munkahelyemre vittem, mert nem bírtam a gyári hp szutykokat, ott nincs vele érdekesmód probléma, lehet azért, mert konkrétan rálát a BT vezérlő mindenre, és minden méteren belül van hozzá...) -
FefeeX
veterán
válasz Fancy-boy #56 üzenetére
Minden esetben, minden termékfajtánál más a support. Az egereké a legjobb, legalábbis azok alapján amiket olvastam és hallottam. Mondasz egy cégnevet ami megszűnt, meg az egér aljáról betolod az információt, és valószínűleg nem fognak veled szórakozni, küldenek egy másikat... (mx performance szerintem ami most elérhető)
Kell mindenképp az a 2-3 szám, model number, serial number meg ilyesmik. A fülesek más részleg, a távirányítók más részleg, tehát azokból nem lehet kiindulni.
-
FefeeX
veterán
válasz HUNNIA1920 #57 üzenetére
Mivel nekem a távirányítóm garija már lejárt mikor bejelentettem, hogy az lcd valahogy betört, nekem hiába volt papírom, nyilván cserélni nem tudták. Viszont az 50% kedvezménynek nálam elég kötött feltételei voltak:
csak a honlapjukról választhatsz
csak távirányítót
csak egyet
amennyiben más is van a kosaradban (tehát egyszerre rendelnéd, vagy épp akkor olyan akció volt, hogy ingyen fülest adtak szinte minden termékhez), azt vagy kiszeded, és egyedül rendeled meg, vagy elveszik a vouchered, mert a rendszer érvényteleníti a kódod. Szóval ha még nem használtad fel, azért olvasd el mit írtak mellette, az elővigyázatosság kedvéért... -
FefeeX
veterán
válasz Avicularia #72 üzenetére
Így van, itthon is így kell legyen, cseretermék, új garancia. Ha mást mondanak, akkor nem ismerik a törvényt. Ettől még a garid meg kell legyen, csak az eladók olyanok itthon, amilyenek (TK)
Nekem az eddigi logitech egereimből (MX310, MX700, MX1000 2db, most MX Revolution) egyedül az MX700-al voltak ilyen duplaklikkes kondjaim, az összes többi máig tökéletesen teszi a dolgát, családon belül, vagy a munkahelyen Szóval szerintem a használat módja bőven befolyásolja az élettartamát (pl ideges FPS-elés, stb )Recon666: pedig ott a magyar telefonszám is
Rebel007: távirányítóról 100%-osan tudok nyilatkozni. Mivel nekem is azzal volt problémám. Szóval Harmony-ra csak két év gari van. Nem a vásárlástól, hanem az első használattól kezdődik (ugye ezt regisztrálják is, mert net kell a szinkronizáláshoz), ha ez letelt, akkor - mivel szerviz nincs - csere már nem játszik, viszont kapsz egy - csak távirányítóra levásárolható 50%-os kedvezménykupont... Apropó, szerintem ha nem akarsz angolul beszélgetni, ne hívd a magyar számot, mert hiába azt hívod, és magyar a menü, a Harmony-t választod és angolul beszélnek veled, mert átkapcsol Svájcba. És ott kell légy a Harmony-ddal a gép előtt, és csinálni amit mond. Ha meg megírod (regisztráció után, inkább angolul mint magyarul) a feedbacket, arra 2-3 napon belül válaszolnak, és nem olyan bonyolult mint ha szóban próbálod.
[ Szerkesztve ]