- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tukolp
aktív tag
válasz
ANDROID??? #1711 üzenetére
Fixi ezt írta :
Tisztelt Ügyfelünk,
A jobb illetve a bal gomb cseréje bruttó 3600 Ft. Az oda-vissza szállítás 3400 Ft.
ennyi, lol,
semmi hogy hova küldjem vagy mi legyen XDIgazából, azt se tudom megéri-e, msot minek csináltassam meg ha fél év múlva megint beszarik.
-
Tukolp
aktív tag
válasz
ANDROID??? #1709 üzenetére
Írtam nekik (https://support.logitech.com) kíváncsi leszek mi lesz a válasz,
Media Marktos azt írta hogy vigyem be a boltba. Még jó hogy odaírtam hogy postán szeretném intézni mivel a városban ahol lakok nincs Media M....
-
Tukolp
aktív tag
válasz
ANDROID??? #1707 üzenetére
Ott volt, Logitech supportot hol érem el ?
Tudnál segíteni ?
Köszönöm -
kbk
csendes tag
válasz
ANDROID??? #1688 üzenetére
Hivatalosan semmilyen papírt nem kaptam az egér mellé, de mikor beregeltem a sorozatszámával a logitech.hu-n, ott azt írja nekem, hogy elvileg 3 év gari van rá
-
apollo12
veterán
válasz
ANDROID??? #1681 üzenetére
meg volt nyugi
nagyon felháborodtam garis igen
-
apollo12
veterán
válasz
ANDROID??? #1673 üzenetére
holnap az lesz
-
apollo12
veterán
válasz
ANDROID??? #1671 üzenetére
2 hete alig kapok választ az egész egy vicc
-
apollo12
veterán
válasz
ANDROID??? #1669 üzenetére
beregeltem megírtam a hibát mennyi idő múlva írnak vissza ?
-
apollo12
veterán
válasz
ANDROID??? #1667 üzenetére
Rendben köszi
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1658 üzenetére
Aha, ezzel kezdtem a topikban [link]
szerk.
Valamit félreértesz, ugyanis MA adták a papírt a javíthatatlanságról.
Annyit írtak korábban, ami legelsőő hsz-ban szerepel, hogy nincs ilyen típusuk cseréreAz nekem teljesen új, hogy logitech support nem egyenlő a hivatalos szervizzel, tehát ISMÉT tanultam valamit
tehát itt van kavar a biliben
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1652 üzenetére
Ezt tudjuk, mert írták is levélben, amit küldtek, hogy nincs ilyen típusuk.
Kiállítottak egy javíthatatlansági igazolást és mondták, hogy a logitech supportot kell keresni a továbbiakban a problémával...úgy lesz
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1654 üzenetére
10-20 eurot akartam írni
szval nekem egy sima g500 at cseréltek egy g700s re, mert nem volt már g500
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1650 üzenetére
Nekem a logi simán adta a majd 100 euróval drágább egeret is mert nem volt már ami nekem elromlott, és különbözetet se kértek
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1650 üzenetére
Köszi a segítséget, azért első körben vissza lesz válaszolva FixIT-nek, hogy a felkínált termékek nem tudják helyettesíteni a meghibásodott fejhallgatót, így örülnénk, ha fejhallgatót tudnának felajánlani cseretermékként, de ha erre nincs lehetőségük, akkor csereutalvány kiállítását kérnénk, mert az üzlet, ahol a meghibásodott termék lett vásárolva még mindig forgalmazza ugyanezt a típust, így cserélnénk az üzletben [link]
Mondjuk online lett vásárolva, szóval ez lehet még be fog kavarni
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1648 üzenetére
Jójó, de nem Logitech-től közvetlenül lett vásárolva, hanem üzletből. Pénzvissza az üzletből, mert nem tudja a hivatalos szerviz javítani, sem cserélni lehetőség lehet?
Teljesen más terméknél hivatalos szerviztől kaptam egy "visszavásárlási kupont" annó és a bolt arra vissza is fizette nekem a vételárat. Valami hasonló megoldás lenne jó, mert füles helyett füles lenne jó, ha már megadta magát
-
PeeterssoN
őstag
válasz
ANDROID??? #1642 üzenetére
Csak a saját oldalukat linkeli amiben elvileg az eredeti vásárlás a mérvadó!
De kitételként odairja hogy a helyi jogszabály a követendő!
Na de az hol van? -
Roshan
tag
válasz
ANDROID??? #1637 üzenetére
Probaltam mar 2-3 gebpe illetve minden usb portot is vegig jatszottam, sajna valami megadta magat, tegnap hardverapron 2000 ft-ert raktak fel egy ilyen egeret mindennel egyutt csak a vevo hianyzott... kicsit keson vettem eszre es elhalasztak elolem
-
Roshan
tag
válasz
ANDROID??? #1635 üzenetére
A keszulek mar nem garancias, kezpenzes szervizt szeretnek ha megoldhato,megnezem az altalad kapott honlapot.
Nemtudom hogy hogy tudnam kideriteni hogy melyik doglott meg, az eger vagy a vevo, amennyiben a vevo akkor telleg csak vennem kene par forintert es leszarni a szervizt. -
GRaul
őstag
válasz
ANDROID??? #1632 üzenetére
Köszi, persze türelmes vagyok. Jelenleg egy G610est nyuzok a 810es helyett
Nagyon bejövős
-
PeeterssoN
őstag
válasz
ANDROID??? #1629 üzenetére
-
GRaul
őstag
válasz
ANDROID??? #1625 üzenetére
Akkor is Fixit ha nem Magyarorszagi vasarlas (Nemet Amazon, de itthonrol rendelt)?
Koszi a gyors választ.
Üdv Misi
-
Kuter
senior tag
válasz
ANDROID??? #1613 üzenetére
A csere termékre nem kell számla, csak a sorozatszám , meg hogy kb mikor kaptad meg.
Most is megcsinálhatod ha tudod kb mikor kaptad a csere terméket bár szerintem ők jobban tudják ,tuti van adatbázis mikor adták ki a cserét sorozat szám alapján , meg hogy kinek.
Amikor jeleztem a második fülest hogy eltőrt megint ,minden további nélkül cserélték azt is most pár hete.
A szokásos fényképek kelletek csak a sérülésről. A legelsőt 2014.02 hóban vásároltam. -
Kuter
senior tag
válasz
ANDROID??? #1611 üzenetére
Igen.
Az új füles fel lett regisztrálva fiokomra. És egyből ki is írta a garancia lejártátt ami 3 év múlva lesz.
Az előzőnél is.
Ja és sokkal egyszerűbb és gyorsabb a garancia intézés ha a termék fel van regisztrálva a fikódra.
Én a sorozat számot ,ha van garancia jegy +számla azokat le scannelem és hozzá csatolom az aktuális termékhez a fiókomban.
Amit meg garba cserélnek annak meg csak a sorozat számát szoktam beírni a logi úgyis tudja csere példány, meg hogy mikor küldték neked. -
RAMyMamy
tag
válasz
ANDROID??? #1599 üzenetére
Írtam a Logitech supportnak, hátha...
-
RAMyMamy
tag
válasz
ANDROID??? #1597 üzenetére
Már írtam a szerviznek, hogy javítsák ki, amit elcsesztek, akkor ezt mondjam vissza inkább?
-
Hocsika
tag
válasz
ANDROID??? #1586 üzenetére
Már a hétvégén. De akkor várok 1-2 napot.
-
jozsi252
veterán
válasz
ANDROID??? #1578 üzenetére
Az az igazság hogy billentyűzet terén nincsenek nagy igényeim. Teljesen fölösleges lenne egy mechnikai pl. Viszont egér terén egy Logitech G502-t használok, szerintem a Logi egyik legjobb egere ez! Bár nyilván van aki vitatkozik ezzel, de nekem ez rettentő módon bevált. Akár a kiosztást nézem, a fogását, minőséget, meg úgy mindent.
Egérpadnak egy sima Steelseries szövet padot használok, mondjuk ezt mostanában le akarom cseréni, de lehet hogy ugyanúgy szövetet fogok venni. -
jozsi252
veterán
válasz
ANDROID??? #1576 üzenetére
Cserélhető persze. Na majd beírom hogy mire jutottunk. Szerintem jöv hét kedd szerda fel már fogok választ kapni hogy jóvá hagyják-e a cserét. Igaz nem tétel, 3200 ft-ért tudok venni egyet, de ha már van lehetőség akkor inkább cseréltetném.
Elfogyasztottam pár billt idáig, de ez a K120 vált be a legjobban. Aránylag halknak is mondható, könnyű lenyomni is a gombokat, ergonómiára is megfelelő, nem is túl széles, szóval ha venni kellene akkor ilyet vennék újra.
-
jozsi252
veterán
válasz
ANDROID??? #1574 üzenetére
Félreérthetően írtam le uccsó mondatot. Arra értettem hogy ilyen kis hiba miatt jóvá hagyják-e a cserét. Az ügyfélszolgálatos mondta hogy azzal semmi gond hogy 3 nap múlva jár le.
-
Bélaaaa
őstag
válasz
ANDROID??? #1570 üzenetére
Pontosan, jól megfogalmaztad.
-
Richie141
tag
válasz
ANDROID??? #1557 üzenetére
Rendben, úgy lesz nagyon köszi a gyors választ
-
whatnot
őstag
válasz
ANDROID??? #1541 üzenetére
Ahogy nézem, jobban járok egy általános bluetooth vevővel.
-
whatnot
őstag
válasz
ANDROID??? #1539 üzenetére
Kerestem, de hirtelen nem találtam. Köszönöm a linket!
Amúgy 5800 a szállítás, szóval ez nem játszik. -
Richie141
tag
válasz
ANDROID??? #1525 üzenetére
Oks köszi!
Ha lenne nyomtatóm nyilván nem írtam volna ide..... -
Tesomatee
tag
válasz
ANDROID??? #1520 üzenetére
Az a baj hogy félek hogy az egeret beázás vágta haza és félek hogy a fixit elküld a francba.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
ANDROID??? #1515 üzenetére
Felhívtam megint, hogy regisztrálnám akkor a terméket, de kérdés, hogy milyen S/N számot írjak, hiszen a számlán és az egéren más volt.
A hölgy segített, pontosabban beregisztrálta elvileg a terméket, mondta, hogy 3 év garancia, de őrizzem meg a számlát. Mivel rögzítik a beszélgetést, aminek az adatait én is feljegyeztem, rendezettnek tekintem.
Az mondjuk kérdés, hogy regisztrálta, mert elkérte az e-mail címemet, de nekem azzal nincs is fiókom a Logitechnél. Na de mindegy, ott a rögzített hívás, nem is izgat különösebben.
Mondjuk nem tudom kik veszik a hívást, mert viszonylag jól beszélt magyarul, de a kiküldött e-mailben mintha google fordítós lett volna a szöveg.
-
Mukih
tag
válasz
ANDROID??? #1512 üzenetére
Nem találtam meg a fejhallgatón, pedig a logitech oldalán ott van az van írva, hogy a pánt alatt van a matrica, és tényleg ott is van, de azon csak a cikkszám volt meg a típusszám... lefényképeztem nekik azt kis matricát is, remélem el fogják fogadni így is.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1495 üzenetére
Azért 100%-ban akkor leszek nyugodt, ha jön a levél, hogy úton van hozzám a csomag. (Amiben lesz egy használt DFGT.
)
-
PeeterssoN
őstag
válasz
ANDROID??? #1490 üzenetére
Közben végigfuttatttam magamban az egész folyamatot mit is kellene csinálnom. Köszönöm a segítséget!
-
PeeterssoN
őstag
válasz
ANDROID??? #1486 üzenetére
Őszintén szólva nem gondoltam, hogy még másnál is problémás lehet, így nem is néztem át a topikot e téren.
Btw akkor a MediaMarktot kerüljem meg és egyből a Loginak szólhatok? -
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1467 üzenetére
Talált, süllyedt.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1465 üzenetére
Mi? Te vagy ő?
Ne máááár...
(Egyébként úgy legyen.
)
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1449 üzenetére
Rendben, és még egyszer köszönöm. A segítségedet és a türelmedet is.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1447 üzenetére
Nem Neked szól ez az egész, ne értsd félre, Te csak segíteni akarsz, tudom. Azt kifogásolom ebben az eljárásban, hogy vigyázzak, mert ha megint írok, hátrébb kerülök a sorban. Valami ilyesmi jött le abból, amit írtál. Szóval ha rákérdezek, akkor bosszúból hátrébb tesznek? Na már... Erre írtam azt, hogy ne nekem kelljen koldulnom már, és ne legyen már az, hogy azért, mert érdeklődök, egy ügyintéző hátrébb sorol...
A rossz terméket pedig nagyon szívesen elküldöm nekik, nincs ezzel semmi gond.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1445 üzenetére
Ja, bocs. Köszi a segítséget.
(De nem hinném, hogy úgy kellene ehhez a dologhoz hozzáállniuk , mintha valamiféle szívességet tenne nekem a Logitech. Van egy általuk gyártott, 100 ezer forintos termék, ami most a dobozban pihen, mivel selejtes. Ne legyen már szívesség, hogy megjavítják vagy kicserélik...)
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1443 üzenetére
Ezt most nem írtad komolyan... Erről regélek már hetek óta, hogy a Logitech Support-tal állok kapcsolatban, de tökölésen kívül eddig nem sokra jutottam velük. Legutoljára elkérték a termék részletes adatait, számlát, ez volt kb. két hete. Azóta írtam nekik két érdeklődő levelet halál udvarias hangon, és azokra már nem válaszoltak. Két hete nem történik semmi. Szerinted ha most ismét írok nekik, hogy adjanak egy telefonszámot, akkor hirtelen csoda fog történni? Ne már...
(Az is egy vicc, hogy a magyar hivatalos oldalon nincs telefonos elérhetőség kitéve. Ja de van, holland központtal, hát köszike... Milyen support már ez...)
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1439 üzenetére
Hogyne már. 1 hónapja szórakoznak velem, megy a csomag ide-oda, hozzá sem nyúlnak, írogatnak, és nem történik semmi. Ez is csak ebben a telibevert, szarszagú országban történhet meg, hát hol máshol... Nagyon elegem van már ebből a hányinger felfogásból ami itt mindenben megnyilvánul.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1435 üzenetére
"Nagyon sajnáljuk az okozott kellemetlenségért.
Kérjük, lépjen kapcsolatban a szervízzel reklamálni a kormányt és követelni ennek cserejét. Köszönjük a megértést."
Logitech Customer Care.Keressük meg együtt a "türelem" szót.
-
goro1000
aktív tag
válasz
ANDROID??? #1430 üzenetére
Na az jó lenne ha péntekre itt lenne.Azt kell mondjam nagyon korrektek azt mondták a telefonba ha 10x elromlik akkor 10x adnak új készüléket amíg tart a garancia a termékre.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1424 üzenetére
Írtam nekik.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1417 üzenetére
Azt még nem néztem, de jó, hogy felhívtad rá a figyelmem, mindjárt megvizsgálom!
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1409 üzenetére
Segáz, Logitech supportnak is írtam egy terjedelmesebb levelet, kibontva az ügy minden részletét, képernyőképekkel, mindennel. Hátha odahatnak egy kicsit. A MM ügyfélszolgálatának is írtam, csak a biztonság kedvéért, és már írom a fogyasztóvédelmis megkeresést, bár az hosszabb ideig tart, mert "formahelyesre" kell készíteni. Nem hagyom én ezt annyiban.
-
#96349952
törölt tag
válasz
ANDROID??? #1405 üzenetére
De. Viszont azóta megtalálták. Ez is érdekes, most azt írják, hogy meglett a garanciajegy, meg a blokk is, de - idézem: "Ezen dokumentumokat nem tudjuk vásárlást igazoló dokumentumnak elfogadni."
Ezek kik????
Na, írtam egy terjedelmesebb választ, kicsit sem visszafogva magam, mert az holtbiztos, hogy ezt most már nem hagyom annyiban. Érdekes nem? Egy kis dobozban először nem találják a papírokat, aztán mégis meglettek, de azok meg nem jók.
Enyhén röhej, amikkel ezek próbálkoznak, most tényleg. Ezt most már nem fogom elengedni, ha kell, felnyomom ezeket mindenhol ha a továbbiakban nem járnak el tisztességesen. Teljesen világos, hogy simán leszarják az ügyfelet és ki akarnak bújni a kötelezettségeik alól. Döbbenet, hogy ilyesmi egyáltalán előfordulhat...
-
XP NINJA
őstag
válasz
ANDROID??? #1398 üzenetére
Érvényét veszti a garancia, ha elköltözök abból az országból, amelyben vásároltam a terméket?
Nem, a termékre vonatkozó garancia csak a vásárlási országban érvényes, ugyanakkor a vásárlók bármely olyan EU országban benyújthatnak garanciális igény, ahol a gyártó / eladó rendelkezik képviselettel.Csak nekem ellentmondásos a mondat 2 fele?
-
Ágógreen
senior tag
válasz
ANDROID??? #1390 üzenetére
köszi! szerintetek van valami ötletetek mennyibü jönne ki egy ilyen kanyar a fixitnél ?
köszi
-
Ágógreen
senior tag
válasz
ANDROID??? #1388 üzenetére
mi az a fixit ?
bringámnak semmi baja. -
H.Ezredes
őstag
válasz
ANDROID??? #1377 üzenetére
Nekem ma jött meg FIXIT -ből a Logi Z623-am és egy vadi újat kaptam nem javítás semmi g..és. Csont újat kaptam. Tegnap reggel kaptam az értesítést,hogy elvitte a GLS ma reggel már ki is szállították. 8 munkanap alatt megvolt az egész. Jó lehetett volna egy kicsit kevesebb is de nem lehet okom panaszra igazán
-
Bélaaaa
őstag
válasz
ANDROID??? #1377 üzenetére
Az én vótam!
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1370 üzenetére
Van magyar számuk?
-
bajzal
őstag
válasz
ANDROID??? #1356 üzenetére
Ezt a számot, ugye?
Támogatás – Központi
+36 177 74 853Hétfő – Péntek: 9:00 - 18:00 (CET)
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1346 üzenetére
Semmi
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1340 üzenetére
Hehe :p rma számot azt majd adnak és amikor jön a futár rakell írni egy papírra? Mert megigenyeltem a futárt
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1338 üzenetére
Jó
köszi
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1336 üzenetére
Kapcsolattartó személyhez mehet az én nevem?
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1332 üzenetére
És új egér küldését nemlehet? :p
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1330 üzenetére
És csak a fixit-et lehet választani? És azok jól megjavítják az egeret?
-
gery2k14
tag
válasz
ANDROID??? #1328 üzenetére
Köszi ^^ Mit fognak ajánlani? FIXIT-et? Ahogy látom nemkedvelitek.
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1323 üzenetére
jha, csakha ezt a fogyasztóvédelem felé továbbítod akkor megbasszák őket, ugyanis cserénél a jogszabályok szerint újra kell indulnia a garanciának!
-
zordo88
újonc
válasz
ANDROID??? #1318 üzenetére
Sikerült megbeszélnem velük.
Küldenek egy új rágcsálót a hibásat pedig megtarthatom. Annyi a "bökkenő", hogy egy g302-t kapok mivel g100sből nincs több raktáron. Lehet így jobban jártam mint a fixittel. Szerdára itt is lesz
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1314 üzenetére
de a szállításról van papír hogy cserélték... engem már nem érint, mert nem veszek több logitech cuccot, a silány minőségük miatt....
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1312 üzenetére
itt nincs ilyen hogy üzletpolitika, a Magyar jogszabályok vonatkoznak rá ennyi.... nem egyikhez se küldtek!
-
poli27
veterán
válasz
ANDROID??? #1310 üzenetére
csak jelzem a jogszabályok alapján, ha egy terméket teljesen kicserélnek, akkor arra újra kell indulnia a garanciának, hiszen új termékről van szó!
-
ANDROID???
addikt
válasz
ANDROID??? #1306 üzenetére
A csere meglett, a fixit meg mehet a ...-be.
Sajnos nem küldtek új garanciajegyet, vagyis az eredeti garancia hátralévő ideje maradt. -
Kuter
senior tag
válasz
ANDROID??? #1306 üzenetére
2-3 hét
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- AKCIÓ! ASUS ROG Zephyrus GA403UV Gamer notebook - R9 8945HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- BANKMENTES részletfizetés ASUS TUF Gaming F16 FX607JV-QT212 Notebook
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest