- Apple Watch
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megindult világhódító útjára az új Samsung fülhallgató
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz
apollo12 #1677 üzenetére
Akkor még jól is állsz, mert itt december elején jelezte vissza a FixIT a javíthatatlanságot és kínált teljesen más terméket cserére
, tehát még november közepe magasságába került szerviz felé a cucc és valamivel több, mint 2 hónap múlva került pont a végére.
Arra is furcsán néztünk, hogy pl. a FixIT javíthatatlansági megállapítása után miért nekünk kell még mindig a support felé levelezgetni. Miért nem mehet ez automatikusan Logi belső oldalon?
Erre mondjuk ők sem igen tudnának érthető magyarázatot adni, de ez van, ezt kell szeretni -
AtHoS
nagyúr
Pont került a fejhallgató meghibásodás történet végére.
FixIT javíthatatlansági megállapítása után Weben Supportot megkeresve, az ismételten kérte több gépen, több módszerrel a fejhallgató hibamegállapítását a FixIT javíthatatlansági igazolásának tudatában! - az ügyintéző szerint FixIT nem hivatalos Logitech pont, így nem tudják hogyan végzik a hibafeltárást, javítást
Na itt tudatosult bennem, hogy a levelezgetős support egyenlő nullával
Meglett amit akartak: másik két különböző gépen - egyik laptop - ki lett próbálva a fejhallgató úgy, ahogy ezt a Support kérte + bizonyítékként, hogy nem én vagyok "helikopter" ugyanúgy ellenőriztem egy HyperX Cloud fejhallgatót is. Természetesen a Logi füles hibásan működött azokon a gépeken, ahol a HyperX problémamentes volt. Ez jelezve lett válaszként a Support felé
Ekkkor....és csak ekkor jött a hihetetlen válasz, hogy igen, a FixIT is ugyanezt állapította meg. Bakker..ez lett ugatva már az elejétől
Na itt még elszöszmötöltek valami másik osztállyal, majd arra a nem meglepő következtetésre jutottak, hogy küldenek egy csere fejhallgatót. Hoppá, leesett nekik, hogy meg kellene oldani a problémát
UPS futárral küldték Hollandiából, de a szállítási időpontnál is a harmadikra ígért napon sikerült megérkeznie a fejhallgatónak. A legszebb ebben, hogy a supportos már az első szállítási napon zárni akarta az ügyet, úgy kellett neki szólni, hogy jó lenne megvárni, míg ideér a cucc. Nagy nehezen belement úgy, hogy jelezni kellett számára, ha megjött....
Cucc megjött, egyelőre működik, support értesítve lett, ügy lezárva
Logitech...így szeretlek....
ui. Meghibásodás mentes évet kívánok minden idelátogatónak
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1658 üzenetére
Aha, ezzel kezdtem a topikban [link]
szerk.
Valamit félreértesz, ugyanis MA adták a papírt a javíthatatlanságról.
Annyit írtak korábban, ami legelsőő hsz-ban szerepel, hogy nincs ilyen típusuk cseréreAz nekem teljesen új, hogy logitech support nem egyenlő a hivatalos szervizzel, tehát ISMÉT tanultam valamit
tehát itt van kavar a biliben
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1652 üzenetére
Ezt tudjuk, mert írták is levélben, amit küldtek, hogy nincs ilyen típusuk.
Kiállítottak egy javíthatatlansági igazolást és mondták, hogy a logitech supportot kell keresni a továbbiakban a problémával...úgy lesz
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1650 üzenetére
Köszi a segítséget, azért első körben vissza lesz válaszolva FixIT-nek, hogy a felkínált termékek nem tudják helyettesíteni a meghibásodott fejhallgatót, így örülnénk, ha fejhallgatót tudnának felajánlani cseretermékként, de ha erre nincs lehetőségük, akkor csereutalvány kiállítását kérnénk, mert az üzlet, ahol a meghibásodott termék lett vásárolva még mindig forgalmazza ugyanezt a típust, így cserélnénk az üzletben [link]
Mondjuk online lett vásárolva, szóval ez lehet még be fog kavarni
-
AtHoS
nagyúr
válasz
ANDROID??? #1648 üzenetére
Jójó, de nem Logitech-től közvetlenül lett vásárolva, hanem üzletből. Pénzvissza az üzletből, mert nem tudja a hivatalos szerviz javítani, sem cserélni lehetőség lehet?
Teljesen más terméknél hivatalos szerviztől kaptam egy "visszavásárlási kupont" annó és a bolt arra vissza is fizette nekem a vételárat. Valami hasonló megoldás lenne jó, mert füles helyett füles lenne jó, ha már megadta magát
-
AtHoS
nagyúr
Sziasztok!
Egy Logitech G430 fejhallgató került javításra FixIT-hez, akik jelezték, hogy a termék javíthatatlansága, és annak készlethiánya miatt termékcserére lenne lehetőség és felajánlottak két terméket kiválasztásra:
- Logitech G502 PROTEUS SPECTRUM (PN:910-004617)
- Logitech Wireless Desktop MK710 (PN:920-002440)kérik a visszajelzést a termék elfogadásáról vagy visszautasításáról.
Ha nem kérjük a termékcserét, akkor hogyan fog tovább menni az ügymenet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple Watch
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Windows Insider Program
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox Series X|S
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A54 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 TomaHawk R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RX5500 XT 8GB Rampage SHIVA TT 530W
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest