Új hozzászólás Aktív témák
-
Kuter
senior tag
válasz
RAMyMamy #1608 üzenetére
Üdv Mindekinek.
Én az első fixites kalandom után ,közöltem a logival 2 oladalas emaliban, hogy nem vagyok hajlandó elküldeni még egyszer a rossz terméket mert a fixitnél a szakértelem kimerűl a forrasztásnál , meg a WD40 spraynél mindenre jó szerintük.
Azóta volt már 2 fülles cserém és egy egér.
Bármikor jeleztem a hibát már csak a képeket kérték be , ezután elbíráls és jött is a csere termék.
Úgy néz ki hogy nálam már nem próbálkoznak a fixitel , és én sem értem hogy vajon milyen stratégiai megállapodást kötött a logi evvel a szar céggel.A cserém most volt pár hete , ez már a második csere "G430 füles" ami eltört Természetesen garancia újra indul.
-
RAMyMamy
tag
válasz
RAMyMamy #1600 üzenetére
Ápdét:
Logitech supporttól 5 nap után se kaptam semmi reakciót, viszont csütörtökön jött a futár az egérért, odaadtam megint, most hozták vissza. Második nekifutásra úgy néz ki, hogy sikerült megjavítani a FixIt-nek azt is, amit elcsesztek, de ez azért így még mindig a vicc kategória határait súrolja. -
RAMyMamy
tag
válasz
RAMyMamy #1583 üzenetére
Nos, eddigi tapasztalataim:
- Logitech support baromi lassú, egy hét levelezésbe telt, mire felfogták, hogy női névvel mégsem user error a gond, hanem valóban a termék hibás. Azt is úgy, hogy végül már küldtem egy videót is a problémáról, nem mintha nem tudnék érthetően fogalmazni... Rendben, át lettem irányítva a szervizhez.
- FixIt szerviz: Két napon belül gariigény benyújtása után küldték is a futárt, egér visz, megjavít, pár nap múlva visszaküld... Most melóból hazajövet után örömbódottá, egér végre működik újra... Ja, nem! Az egérgörgővel volt a gondom, azt megjavították, viszont az összes többi gombbal elcsesztek valamit, ugyanis egyik sem működik! Ez így mégis milyen munka? Konkrétan még jobban elrontották az egészet. Arra már nem volt idő, hogy le is tesztelje a drága szerelő?
Borzasztóan fel vagyok háborodva, mert lassan egy évtizede hű vagyok a márkához, erre alapból kapok közel 40 ezer forintért egy hibás vackot, aminek a görgőhibájáról úgy tesz a supportos kolléga, mintha még sose hallott volna, majd a szervizben még jobban tönkre is teszik, mint volt... Ez konkrétan röhej így.
Valakivel történt már hasonló?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SkyShowtime
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch
- Black Myth: Wukong
- Autós topik
- Kevesebb dolgozó kell az Amazonnak, AI veszi át a rutinfeladatokat
- Milyen autót vegyek?
- Stellar Blade
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- Intel Core i7-8700, i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy S22 Ultra , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- BESZÁMÍTÁS! Dell Latitude 5550 üzleti -Intel Ultra 7 165U16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest