- iPhone topik
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- BlitzWolf termékek topicja
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
- Ilyen a Huawei Watch 5 és új érzékelője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz
csubuka #340098 üzenetére
Bele akarod keverni, vagy teljesen lecserélni? Az Aisin biztos jó amúgy.
Mi a különbség a fagyállók között és mi alapján válasszuk ki, hogy melyik való az autónkba
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
csubuka #336482 üzenetére
Ajtók mindig olcsóbban vannak a többi elemhez képest, vedd meg ha van eladó ilyen színben jó áron
Mostanira nem költenék semmit, jó amíg nem lyukas (kopogtasd meg csavarhúzó hegyével). A cseredarabokon lehet megérné megelőző kezelés (kimosni belül azt a vályút, zsírtalanítás+ecsettel kenni rá néhány réteget, üregvédő viasz, ilyesmik).
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
csubuka #336474 üzenetére
Hát igazából ledrótozod.. kihajtod a peremet.. ott is kidrótozod.. és ha még maradt lemez, utána valami csoda rozsdapusztítóval lekezeled.. belül is.. alapozó, utána perem visszahajt.. kasznitömítő, filler, szín, lakk. ez a sorrend..
Én megfújtam retuspisztollyal színre, utána tök jó volt kb ilyen mililiteres mennyiségben a 2k lakkot bekeverniMeg is lehet fótozni az ajtó sarkát ha már nincs lemez, de amig bontva kapsz hozzá ajtót, addig nem rentábilis.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
csubuka #333532 üzenetére
Hát ja, lengőkarcsere után ugyanúgy egyenesen állt a kormány, akkor nem állíttattam. Utólag nézve talán jobb is, mert most tényleg mehetek, megspóroltam 11 rugót.
Stabpálca: típusfüggő, a Fiat Grande Punto és a tesó Alfa Romeo MiTo szeretik hamar megenni, de van olyan is, ami meg a rugókat tördeli sűrűn.
-
tboldi
nagyúr
válasz
csubuka #333528 üzenetére
A Jazz-ben múlt héten első kerékcsapágyat cseréltem, ki kellett venni a komplett csonkállványt, így nem csak a féltengely jött ki, de az alsó gömbfej és a kormányösszekötő is. Összerakva kicsit elmászott, enyhén balra áll a kormány, úgyhogy itt kell egy beállítás.
De előtte ezt kellett megoldanom, két új bilincs, mert a múlt heti küzdések közepette szétakadt a régi.
-
MasterMark
titán
válasz
csubuka #333526 üzenetére
Ez az igen. Ezt úgy szokták, hogy alul szétveszik a talpas gömbfejet, akkor kifér a féltengely. Normál esetben az csak egyféleképpen tud visszamenni, szóval elméletben megmarad a futómű beállítás.
Ha felül szedik szét a lengéscsillapítónál, akkor meg az excenteres csavart szokták megjelölni, és ugyanoda visszaállítani, elméletben akkor se változik.
-
tboldi
nagyúr
válasz
csubuka #333405 üzenetére
Mikor mit dob a gép. Egyrészt nem mindig elérhető mindenféle márka, másrészt a nagy nevek is sokszor csak átcsomagolnak, szóval majdhogynem mindegy, mit veszel.
A Jazz-hez sima Meyle lengőkarokat vettem tavaly májusban, HD nem is létezik a típushoz, de egyelőre még bírják. Sőt asszem, a stabpálcák is sima Meylék az autóban, azok 2020-2021 környékén kerültek bele.
-
csubuka
addikt
válasz
csubuka #333401 üzenetére
Ha jól látom a topik lesujtó véleménnyel van minden futóműalkatrészről, ami a piacon ma elérhető. Szóval az ajánlós kérdésem nem könnyű
Talán a Meyle HD még ajánlható? De ahogy nézem nem mindenből van HD kiadás... stabpálcából akad szerencsére.
De Citroen C3 II-höz pl nem láttam erősített HD verziót ezekből:
- külső kormányösszekötő gömbfej JOBB-BAL
- belső kormányösszekötő rúd JOBB-BALAbból van Meyle "sima" és "Meyle Original"... már ez nem tetszik, hogy egy gyártól 3 féle termékszint van
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
csubuka #333396 üzenetére
Szóval ez most szimplán "A logikus döntés", ha már borítod a kerékszéttartást, akkor egy körben mindent csere ami szar, és ami rövid időn belül az lesz...
Apropó, lehet amig még jó idő van pár napig újra neki kéne mennem a jobbos féltengelycsukló cserének mostmár hogy van lehúzóm. .
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
csubuka #333387 üzenetére
Állapotfüggő.. Én ősszel mókáztam ezzel.. elkezdett "végre" kiszopósodni az egyik kormányösszekötő gömbfej (amióta megvolt a kocsi le volt rohadva félig róluk a porvédő), már vagy 2 éve meg volt véve mindkettő + a két gumiharang mögötte.. azt mondjuk párban cseréltem ha már nekiláttam, hogy legyen elég egyszer kerékszéttartást állítani, a poén az volt hogy zárva volt a kisöreg, aki nem kéri el a teljes állítás árát ha csak széttartást állít, úgyhogy hazajöttem, és kizsinóroztam.
Igen, tré ha egyik oldal csere után beállíttatod, majd fél év múlva elfárad a másik oldala is, aztán állíttathatod újra. -
ParmaBoy
tag
válasz
csubuka #327356 üzenetére
Nem "elegáns", de nagy drámát nem okoz. Ökölszabály, hogy a futóműben párban cserélgetünk alkatrészeket, én nem ajánlanám, de tudok olyan taxikat üzemeltető (trógerről) úriemberről, aki egyesével cserélget (vizsgára azt is) csak alkatrészeket, és még mindenki életben van.
De ismétlem: nem ajánlom, párban kéne... -
Reggie0
félisten
válasz
csubuka #311019 üzenetére
Hat ezaz. Szerintem ez a parkolas kozben megnyulik dolog nem hangzik logikusan.
Meg eleve ugy kell sebessegben hagyni az autot, hogy kuplung le, kezifek be, fekpedal felenged es utana kuplung felenged. Igy csak akkor fog feszulni, ha megmozdul az auto, akkor meg inkabb feszuljon, mint esetleg elguruljon.
-
szőröscica
addikt
válasz
csubuka #311019 üzenetére
Szerintem ami elkerülendő inkább, az az ellentétes irányú terhelés. Pl. lejtőn lefelé állva ne hagyd rükiben, felfele meg ne hagyd egyesben. Ha megállsz, benyomott fék mellett behúzod a kézit, és utána az esetleges elgurulás irányával egyező fokozatot váltasz, azzal rosszat nem tehetsz szvsz.
-
tboldi
nagyúr
-
Reggie0
félisten
válasz
csubuka #311015 üzenetére
Ezen en is sokat gondolkodtam. Elvileg annal nem tud nagyob erohatas ebredni, mint amennyit a szelepkiemelobutykok fejtenek ki eredoben az adott pozicioban megallva(persze az attetelekkel szamolva), kulonben tovabbfordulna. Csak annyi a kulonbseg, hogy ez az erohatas nem impulzusszeruen eri rovid ideig, hanem folyamatosan, viszont az allando hajtasi vesztesegek sem erik, mint pl. a tengely, a csapagyak, a fogaskerekek, a lanc surlodasa, az olaj aramlasi vesztesegei.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Elektromos autók - motorok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- ASUS ZenBook 14 OLED UM3402 - 14"2.8K OLED - Ryzen 7 7730U - 16GB - 512GB - Win11 - 1,5 év garancia
- HP EliteBook 835 G7 AMD Ryzen 5 4650U
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest