- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
válasz
deicide #62943 üzenetére
Merrefele jársz? Nyáron az M7-esen Balatonfele menet többször futottam össze haladó M3-M4-M5-tel (utóbbi kicsit rá is játszott a dologra, látta, hogy érdeklődöm a hang miatt), Porschek is előfordulnak.
Bár szombat éjfél körül Békáson a Szentendrei 90-es szakasz előtti lámpánál egy kifejezetten szép M4 mögé beérve már készültem, hogy lehúzom az ablakot, de legnagyobb meglepetésemre lehúzódott be a busz mögé, hogy elengedjen. Elmentem mellette, ő visszajött, majd a lámpától elindulva vártam, hogy megindul, így gyorsan bementem a busz elé, de legnagyobb meglepetésemre ő visszahúzódott a busz mögé, mert beállt a seggébe (=letolta) egy Lanos taxi. Szerintem a taxisnak fogalma nem volt arról, hogy mit előzött meg.
-
brumi1024
veterán
válasz
deicide #62614 üzenetére
Jahogyja, akkor boyrészer.
Mondjuk a sportosabb keverékek jobban kopnak, meg a használat is sokat számít. Mert a 400 nyúlmókus azért nem olyan extrém, a legtöbb új 2 literes TDI ekörüli értékkel jön, a 3 literesek meg már a 600-700-nál járnak.
(#62615) focvis: Kevesebb a fogyija, mint az enyém, 6.8 a hosszútávú átlag.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
deicide #62596 üzenetére
Az a baj ez is olyan gondolom mint minden más termeknél és márkánál a világon, azaz Michelin se rossz, csak ami neked van fajta, lehet egy másik típusnál meg már fasza.
focvis: Így érthető. Nekem is az Insi most nyáron fog menni pályán havi 1x (600km-t kb), így azért nem vettem rá olyat, na meg úgyis majd adom el, viszont amit veszek majd kis mászkálós kocsit az csak a városban lesz használva itt fent, így arra majd simán mehet a 4 évszakos.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
dellfanboy
őstag
válasz
deicide #58285 üzenetére
bitang egy opel. pontosan milyen tip? ez a szin brutal jo.
Jaffa75, koszi en is ugy gondoltam hogyha van teto a feje folott akkor nem fog rafagyni semmi. nyilvan ha befujja ala a hot akkor igen, nahde az extrem eset.
gzbotii, en ugy tudom hogy nyitott garazshoz nem kell semmilyen engedely. letakaras jo otlet szerzek is egy rongyot.
nekem a nyitott garazs jobban bejon, nem szeretnem bezarni ahol a levego nem mozog. ill. abban se vagyok biztos ha ejszaka futott garazsban allna napkozbe meg a szabad eg alatt nem rozsdasodni hamar ( ami napkozben rafagy este meg szepen kiolvad) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
deicide #56093 üzenetére
Amúgy az eddig legszorosabb rajtom egy 1,4 TSI Rapid ellen volt. 1 motorháztetőnyi előnyöm volt csak végig (aztán elvette mert elfogyott a sávja) ha kitart lehet elmegy mellettem. Nem tudom felül mit mennek ezek de ugye nekem ahogy nő a tempóm úgy fogy az előnyöm mert ott már csak hátrány az awd (+súly +hajtási veszteség).
Biztos meséltem már mikor a Hungárián egy 1.6 VTi-vel bohóckodtunk. Állóból lenyomtam de lendületből esélyem sem volt ellene.
-
z123456789
addikt
válasz
deicide #51616 üzenetére
(#51616) deicide
Akkor már értem a habitusod.(#51621) Snoop-y
De akkor ő már tudod hol lesz? Túl a csúcson... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
deicide #46106 üzenetére
A sajátomban is síktok ha az anyós ülésen vagyok pedig az még csak nem is erős. A szemben lévő cégnél melózik egy ismerős akinek egy mk2-es wrx-e van, múltkor átadtam a volánt neki én meg az anyós ülésen. Hát kapaszkodtam eléggé úgy bedobta a kanyarba, hogy csak pislogtam.
Tök más az anyós oldalról nézve ugyanaz a mutatvány...
Amikor engem vittél nem skítottam, csak erősen kapaszkodtam és mélyen hallgattam.
mod:
joamilestoné: Biztos nem adott volna számlát.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
deicide #46101 üzenetére
Sosem elég az tuti. Hozzászokik az ember. 78 lóból ültem át 170-be. Leesett az állam milyen jól megy az elején. Aztán megszoktam és már nem érzem. 1x már beültettem Bögrét a kordéba, menjen vele egy karikát mert én úgy érzem nem megy. A tesztkör után megnyugtatott, hogy megy az csak már hozzászoktam.
mod:
EQMontoya: Ma már én is átfűztem magam a városon 2x. Botrány...
rvilike: Haha.
Bubi.
-
z123456789
addikt
válasz
deicide #42645 üzenetére
Az, hogy nem fogyaszt motorfékkel az igaz. De ha egy olyan úton vagy, ahol ki tudod használni a lankákat, és ezzel mondjuk maximum csak magadat idegested és tartod fel adott esetben, ott nagyon sokat tudsz spórolni a gurulással. Ezen egy kamionos haverommal vesztem össze, de nagyon. Felénk ilyen jellemző út a Győr-Balaton. Bakonyban vannak lejtők. Arra szoktunk járni télen is, mikor megyünk csúszni az eplényi sípályára. Mivel e téren közös volt az érdeklődésünk említett cimbivel, mondtam neki, hogy jöjjön el, és megmutatom neki, hogy a logisztikus diplomáját, és a kamionos jogsiját feldughatja a seggébe, mert én megfordulok neki 5 l alatti fogyasztásból, koppig tankolva, majd ismét koppig tankolva. Még valahol meg is van a telefonos felvétel, ahol oltjuk egymást az autóban hazafele.
Ez egy 98-as Civic Sedan volt, 3 emberrel, meg a cuccokkal.
De ha nyáron mentünk haverokkal, több kocsival, akkor is mindenki hozzám akart ülni, mert kb 1000-esből megvolt az utazás velem.
És itt nem azt akarom mondani, hogy ez a normális, szabályos, biztonságos. De az tény, hogy így sokat lehet spórolni. Egyértelmű, hogy ha minél jobban ki tudod használni a már megszerzett lendületet, akkor kevesebb üzemanyagra van szükséged. -
Speeedfire
félisten
válasz
deicide #42188 üzenetére
Ja, hát jó néhány éve a szerpentin fel lett újítva, az egész jól bírja. Lefelé palotánák már tényleg elég tré. Remélhetőleg lassan az is meg lesz, gondolom akkor az új kilátót is láttad már.
Csernye is tényleg jó, Szápár-Csetény résznél is szépek a szélkerekek. Mondjuk elfogult vagyok Szápárral kapcsolatban, 5 éves korom óta ott élek.
tomcsi23: Ugyan. -
Skillet
addikt
válasz
deicide #42161 üzenetére
ezzel kizárólag egy gond van, nem járok arra. nekem budapestet csinálják meg tükörre mindenhol, mert 99%-ban itt közlekedem. meg ugye, ez a főváros.
félreértés ne essék, jó, hogy az általad említett helyeken is ügyködtek, szuper, de a fővárosra nagyon ráférne egy tükör aszfalt, ami nem 1 évig bírja!(#42174) EQMontoya
ennyi -
EQMontoya
veterán
válasz
deicide #42161 üzenetére
Bringásként és autósként is a XI. kert ajánlom bárkinek a figyelmébe.
A Fehérvári úton másodszor vannak lezárások a villamossín cseréje miatt az elmúlt öt évben, de egyszer sem jutott eszébe senkinek, hogy ha az útminőségen már egy 3. századi római kereskedő felháborodott volna, mert szétveri a szekerét, akkor talán az aszfaltot is kéne cserélni ezzel a lendülettel.Deee legalább ezt párhuzamosan megcsinálják mindenhol. A négy észak-déli irányú útból (Tétényi, Fehérvári, Szerémi, Budafoki) szerintetek mennyin zajlik felújítás egyszerre? Igen, persze, hogy az összesen. De egyiken sem teljesen burkolatcsere, itt az elválasztót foltozzák, ott egy fél sávot túrtak fel valami cső miatt, a Fehérvárin ugye a villamossínt cserélik...
Ha visszaemlékszel, Hungária körúton síncsere 1-2 éve. Persze, szét volt b@szva mindenhol legalább 1-2 sáv folyamatosan, de az aszfalt maradt, az M3 és az Árpád híd között kiesne a fogtömésem is, ha lenne tömött fogam. Pedig az IS nem is ráz vészesen.
Tovább is van, mondom még. Vörösvári - Szőlő sarok, III-ban. Szintén 1-es villamos, hónapokig feltúrva a kereszteződés, de legalább megcsinálták rendesen: teljesen új aszfalt volt. Aztán egy hónap múlva feltörték az egészet, mert a távhő rájött, hogy csöveket kéne cserélni. Nyár végén. Az előtte lévő 3 hónapban, amikor már nem volt fűtés és ki volt ásva a cső, nem jutott eszükbe.
-
Speeedfire
félisten
válasz
deicide #42164 üzenetére
Pedig Zirctől tovább haladva kezdődik csak a szép környék.
Onnan menj fel egészen Tésig, vagy Várpalotáig.Tényleg nagyon rossz, félek hogy megint szilent csere lesz. Annyira dobál az út, a sok nyomvájatról már nem is beszélve.
Aggregátor: Kb semmi sem fog. Ez olyan, mint anno a megye matrcia. Mindenki sírt, de mégis megvették a pest megyeit. -
-v-
addikt
válasz
deicide #42164 üzenetére
Igen, nekem is a 82-es az egyik kedvencem arrafele, amúgy is tök szép környék
Szekszárd is marha jó vidék ja, de kritikán aluliak arrafele az utakalig merek néhol az út szélén bringázni, annyira tré
Azért kell montizni, dobb ki az országútit a g*cibe és vegyél egy jó AM masinát aztán hadd szóljon
-
lenko
aktív tag
válasz
deicide #42147 üzenetére
Nekem ez nem sietve, odafelé nem sokkal előtte all be a vízhő 90-re mire felérek az M6-ra.
Az elején 100as tábla van, nem is megyek ennél többel, utána mikor 130-ra vált a tábla az emelkedőnél, se megyek többel mint 100.
A forgalom mindig ugyanolyan. Kb. semmi nem akadályoz.(#42151) zolynet Nem olyan nagy baj ez, hogy kintről van, nekem se volt sokkal kevesebbe a golf.
-
Qtya123
őstag
válasz
deicide #37658 üzenetére
Mint írtam a Grósz még kérdéses, viszont pár hét múlva ez (P1 út) biztos. Kíváncsi vagyok milyen lesz, remélem a gumik nem kopnak sokat.
MÁS:
Használtam egy ilyen szivírgyújtós porszívót. 80 wattos, kb 15 percet ment. Normális az, hogy a szivargyújtó ez idő alatt annyira felforrósodott, hogy kb 3 másodpercig tudtam rajta tartani az ujjam?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
deicide #37658 üzenetére
Hat ne basz, ha mar +6-7 -nel villan. En ugy jöttem, hogy a amit a táblán ír+10.
Meg volt egy 80-as tábla, ahol stabil 120-al léptem, a kamionsor miatt egyszer csak azt látom 80-as korlátozás vége. Mondom fasza. De mondjuk rajtam kívül mindneki annyival ment ...szóval ha szerencsém van akkor csak a teherautóknak szólt az (ab >7t) -
z123456789
addikt
válasz
deicide #37608 üzenetére
(#37608) deicide
Nagyon jó kép.Mivel készült?
(#37621) Skillet
Sedan +1.Nem tudtam, hogy mi bajom van a tip-top állapotú Avensis kombival pár hónapja egy kereskedésben, annak tükrében, hogy kutyasuliba hordom a dögöt, építkezés előtt állok, talán még család előtt is...hát az, hogy kombi, és praktikus, és mind 3 dologra tökéletes lett volna.
Helyette csak lett megint egy sedan.
-
Ironizer
tag
válasz
deicide #37589 üzenetére
Hát kíváncsi leszek erre az osztrák benzin legendára én is, holnap indulok 1 hetes alpok autós túrára.
14 liter körül szokott lenni az átlagom (vegyes, kevés várossal), amit amúgy kicsit sokallok, mert spritmonitoron, meg fórumokon jóval alacsonyabb értékek is szoktak szerepelni ( [link] ). Igaz, múltkor egy tényleg majdnem tisztán országutas/autópályás szakasz után 10.5 liter lett, az már elég közel áll azokhoz a számokhoz amiket mondanak. Persze ki tudja, hogy milyen aránnyal van város/országút mások számaiban. Vagy csak az van, hogy az a kevés város, amit én kevésnek gondolok, az ennyire nagyon megdobja a fogyasztást. -
EQMontoya
veterán
válasz
deicide #37615 üzenetére
Fura, nekem annyira nem jönnek be ezek a modern hothatck-ek.
Nem bántásból mondom, nem a Tiéd, úgy igazán egyik sem: se a Megane RS, se az Asta/Corsa OPC, az új Type-R egyenesen bazári... Talán még Focvis GTI-je jön be ebből a mezőnyből a legjobban, valahogy a kevesebb több.
Egyszerűen a küszöbtoldattal együtt az oldalfal:üvegfelület arányok nem jók (bunker feeling, már kívülről is), a legtöbbön van valami bazári kiegészítő, ami nem tetszik.Egyébként ami nekem fura, hogy a hothatchekhez képest meglepően kevés a gt86, 370z az utakon.
Ennyire kellene az embereknek a hátsó ülés? Pedig utóbbival már határozottan arrébb is lehet állni. -
#94529552
törölt tag
válasz
deicide #37589 üzenetére
Jobb az osztrák benzin, ez egyértelmű, talán másképp adalékolják.
kornelka Ez természetes, hogy az elsők melegebbek, hisz ott van az igazi fékhatás. De egyszerű, csak fel kell emelni egyenként, ha megforgatod és könnyen fordul, akkor nincs gond. Nem volt fék betét és tárcsa csere? A szerelők biztos észlelték volna ha gond van. -
Remekelek28
őstag
válasz
deicide #33844 üzenetére
ha szinte azonnal indulsz visszafele ,lehet belefér
Nekem valamiért kihagyták az A oszlopból,illetve a műszerfalról a magas hangsugárzót(csipogó). Nem tudjátok;lehet ilyet utólag beszerelni úgy,hogy nem ragasztgatni az A oszlopra,hanem a kis ablakhoz tapadós koronggal odavákumozni. Gyári rádió van benne.
Ilyenre gondolok,csak nekem abszolút nincs helye,igy a kis ablakra gondolnám. -
Skillet
addikt
válasz
deicide #33028 üzenetére
Na igen
Nálam "folyamatos" használatban van a szekér, ez az egy autónk van.
Maga a fogyasztás különbség egy másik benzines vashoz viszonyítva, szerintem nem végzetes.
De Qru amúgy sem 8 literrel járkál. Így ott csak nem lenne akkora többlet.
A kötelező, teljesítmény adó, szerviz költségek... na az már más kérdés.
Bár, ez is kor függő. Enyém 20 éves. Évi 30e a kötelező, szintén 30e a telj.adó. a szerviz meg évek óta olaj és szűrő cserékből áll. Szóval nem vészes. Aztán vannak olykor húzósabb tételek is
De megéri.
A lényeg, hogy van az a megoldás, ami ugyanazt az élményt adja, nem feltétlenül kell hozzá vadiúj vas. -
válasz
deicide #33002 üzenetére
Megjegyezném, hogy a cipzár egyik szára sem erősebb v gyorsabb mint a másik
Dániában is működik, de még hogy! És senki nem furakszik előre csak mert erősebb az autója. Más kérdés h a pályán mindenki 2m követési távolsággal szarja telibe a 110-s korlátozót és legalább 30-50-nel gyorsabban mén
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Bluering Libra irodai forgószék
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3054, 96% Akkumulátor
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest