- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
boogie84 #239658 üzenetére
Hát de te ugyanilyet néztél ki
Amúgy, ha a szivargyújtó nincs gallyra vágva (értsd kitágítva), akkor ezek elég jól benne maradnak.Amúgy ez lenne a legjobb megoldás (aminek van egy kis válla is), mert ebbe bele pattan a szivargyújtó + érintkezője, ami megvédi a véletlen kicsúszástól. Nem tudom a töltőknél ezt miért nem teszik rá. Talán spórolnak vele (vagy el akarják kerülni a váll letörését).
Ez a fajta meg messziről kerülendő. Nekem már vágta ki a biztosítékot, mikor elmozdult a helyéről. Olyan sok fém van az elején, hogy simán zárlatot okoz. (szerencsére töltőknél nincs ilyen).
Ez csak egy kis kiegészítés volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
boogie84 #137721 üzenetére
Amúgy BlacKSouL kolléga hozzászólásai alapján (Honda topik) döntöttem el véglegesen, hogy sárga legyen, ő egy stock 8gen Civic szedánra szerelt ilyeneket, csak utcán használja, és egyáltalán nem írt róla rosszakat.
-----------------------------------
Eheti Laptiming: Trabant 601 vs Audi A6 -
tboldi
nagyúr
válasz
boogie84 #137695 üzenetére
OP? Over...?
Szeretem ágyúval terrorizálni a verebeket, a 800k-es MacBookot is jóformán csak netezésre használom.
Igazából az volt az indíttatás, hogy lehet, hogy az a kicsi plusz fogja jelenti azt, hogy ne nyomjon agyon egy szerb kamion az M1-esen. Mondjuk ennek némiképp ellentmond, hogy CrossClimate+-szal járok, nem Pilot Sporttal. -
tboldi
nagyúr
válasz
boogie84 #137237 üzenetére
Szerintem az ismerőseid csak a 3 henger és a viszonylag kevés hengerűrtartalom miatt előítéletesek, az eddigi tapasztalatok alapján nem úgy néz ki, hogy bármi baj lenne vele.
Az 1.5-öst meg azért nem érzed annyira erősnek, mert nem a klasszikus turbós élményt adja, hogy ~2000-nél hátbarúg, hanem elég lineárisan adja le a teljesítményét, kvázi mint egy szívó, és valószínűnek tartom, hogy a rev limit is magasabban van, mint a Ceednél, mivel a max. nyomaték szinte megegyezik. -
BigBlackDog
veterán
válasz
boogie84 #137237 üzenetére
Civicnél szerintem érdemes utánanézni a raktárkészleteknek is, pl. 4 ajtós 1.5 Executive CVT van 8M alatt is. De az 5 ajtósokból is lehet kifogni jó áron.
Motor terén 1.0T-ről még nem olvastam rosszat a Civicnél, de 1.5T esetén olajfelhígulással kapcsolatos sztorikból olvastam néhányat.
-
válasz
boogie84 #107349 üzenetére
Szerintem teljesen jó ár. Feltéve, hogy normális minőségű alkatrészeket szerel be.
@Tsebacsi: Elfelejtettem felhívni a figyelmed, hogy Madeirán ne a legkisebb autókategóriát válaszd, nagyon erős emelkedők vannak. 1.2 TDI Ibizat béreltem, így is volt olyan nap, hogy mentem 60 km-t, de ebből 59,5-öt 1-2-3-ban, 5-öt nem kapcsoltam, sok emelkedős kanyarban 1-et kellett szúrni. (Becsszó', nem túlzok!)
Fürdőnadrág elég 1 db, sokat nem kell strandolni, de nagyon gyönyörű hely.
-
Jaffa75
őstag
válasz
boogie84 #107349 üzenetére
A G Astrán mennyi egy vezérléscsere? Max 3-4 óra, vízpumpával együtt, de lehet sokat mondok. Haa neves műhelyben csinálják akkor ennyi, ha kis maszek, akkor sok a munkadíj...
Mindezek mellett egyetlen dolog ami az Opeleknél halálos (lehet), az a feszítőgörgő... csak gyárit vegyél bele! Nekem is volt G Astrám korábban, mindenki ezt javasolta!
-
-
válasz
boogie84 #80191 üzenetére
Szia!
Nagyjából gyári a motor, vagy erősen tuningolt (pl. turbó / kompresszor)? Vagy az lesz?A képen szereplő autón van intercooler, így gondolom belefaragtak valami feltöltőt és a hőtermelése is lényegesen meghaladja egy gyári 1.6 szívóét. A gyári felálláshoz szvsz felesleges a F&F kit.
Ha pl. pályanapokra kellene csak a nagyobb levegőkiáramlás, akkor a géptető leszerelése nem opció?
Szerk: meg aztán beesik / befolyik rajta az eső.
Ha nagyon kell, akkor esetleg bontott géptető (ha olcsó) + ebay-es rács. Ha nem tetszik mehet vissza gyári. -
dnelb
veterán
-
bbubby00
őstag
válasz
boogie84 #75855 üzenetére
3rétegűt vegyél, nekem azok jól bírták. Füstöt toltam csak fel előre-hátra, azért sosem szóltak. Ez a sárga kicsit rikító, főleg egy fehér ótón, próba cseresznye. Max lehúzod a helyszínen aszt' nem tud belekötni semmibe
(#75859) focvis:
3percig ázott rajta a féktisztító, újrafújkálva, de semmi változás. Motorháztetőn kb egy teli tenyérnyi foltban, a tetőn pedig egy fele akkora. Nagyon bosszantó -
ADAM1337
nagyúr
válasz
boogie84 #40729 üzenetére
Az egész kocsi.
Sokan szeretik nekem nem jött át pedig vezettem pár sport autót.
Lehet a nagy hype miatt vártam tőle sokat amikor próbáltam.Igazából ha lenne normális hothatch ami hátul hajt 3m körül nem gondolkodnék, bár a körül már van értelmesebb e60 530d is, csak még nem FL-es.
-
Brumi˘
addikt
válasz
boogie84 #25575 üzenetére
Mx-5-be corvett motort rakott a srác és nem lett sokkal rosszabb a súlyeloszlás.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
boogie84 #25575 üzenetére
Én most a nagy könnyítgetések közepette ott tartok, hogy a kocsi hátulját egymagamban felbírom emelni( a 60 kilómmal), az elejét, hát...
kíváncsi vagyok mennyire lesz elcseszett, bár más a felhasználás jellege.
(#25576) EQMontoya: haveromnak van olyan suprája, bár nem a targa tetős, nekem annyira nem jön be
Most látom, hogy van egy mx5 is a családban
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
boogie84 #25494 üzenetére
Az szép.
Mátrában sok MX-5 szokott veretni (meg motoros is, bár a sok razzia miatt azok már eléggé szolidan nyomják az utóbbi időkben). Egyszer ment ott előttem egy sötétzöld NB amelyik megpróbált lerázni de nem jött össze neki... de becsületére legyen mondva nem tudtam volna elmenni mellette akkor se ha akartam volna.
Baba gépek azok nagyon.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
boogie84 #23598 üzenetére
Bezzeg régen még volt bennük anyag.
Mi ET 35 helyett ET-5-tel nem tudjuk megölni a 30 éves kerékcsapágyakat.
(#23590) Qru: Nekem esett már ki kerék és tárcsán mentem, az sem tett benne kárt.
Rájöttem, hogy nálam elég rendesen kivan próbálva minden alkatrész tűrőképessége, pedig csak ezt az egy hozzászólásomat olvastam vissza.
-
Skillet
addikt
válasz
boogie84 #23598 üzenetére
et0 kissé meredek
igen, már próbálom lesni a külföldi vr4 fórumokat. pár infó már van.
elöl változtatás nélkül felmegy a 18x9 et38 is. hátul elvileg már a 8.5" szélesség miatt is muszáj belenyúlni (görgőzni) a sárvédőbe. talán még kerékdőlést is kellene állítani.
de még olvasgatok.a színeket én sem tudom. de szerintem az xxr chromium black kb egyenlő a jr hyper black-kel.
-
Skillet
addikt
-
Snoop-y
veterán
válasz
boogie84 #8909 üzenetére
Es van is olyan aki be is tudja majd allitani?
Sokan gondoljak hogy huuu sportgatlo rugo be a kocsiba aztan indulhatunk is a Dakar-on.
A legtobbszor meg az a vege amit most tapasztaltal ------> a gyari futomu geometria elbaszarintva es az eredmeny szarabb mint volt.Dolest mar lehet allitani ezen?
-
mycso
veterán
válasz
boogie84 #8051 üzenetére
Elvileg műbizonylat kell külön az alkatrészekről, ahogy írták is.
Nekem 35mm ültetőrugóm van (még látványos is, mert a gyári feketével szemben, ezek pirosak), pont tegnap lettem túl már a második sikeres vizsgámon.
Nem igazán foglalkoznak vele, hogy ültetett, bár nem is extrémen van ültetve.mod.: tegnap volt bent egy flip-flop,porig ültetett, bazinagyfelnis, utólagosxenonos, hegesztett motorháztetős (szemöldök), nagykipuffos (hangos) IV golf, arra azt mondták, hogy szó sem lehet róla. De mondjuk ez elég kirívó volt.
-
válasz
boogie84 #8029 üzenetére
jaaajjj de popec verda es milyen faszan fog kinezni lecsuccsentve
Psg5 upsz azt elfelejtettem, hogy a sedannak oldalt van az ablakemelo gombja, nekem kozepen volt. Igazabol igy sem egy nagy ordongosseg kicserelni, foleg ha mar azt is tudod, hogy hogy kell szetszedni az ajtot. Szerintem siman nekiallhatsz otthon is.
-
Snoop-y
veterán
válasz
boogie84 #7997 üzenetére
Jugo csak programozta ( ahhoz is nagyon ertenek
)
A motor mashol epult.Kb egy delelott folyaman lehetett hallani a dragasagomat Vecses kornyeken aztan az M0-an isAmugy a teljesseg igenye nelkul:
B16A2 ( eredetileg ebben B16A1 volt )
BrianCrower tengely, Blox szivosor, Toda copy leomlo, Supertech szelepek, BuddyClub Spec2 verseny kipufogo amin csak egy rezonator van = ( no katalizator no kipufogo dob ) Ez beteg volt nagyon 120dB+ -
tomiii.
aktív tag
válasz
boogie84 #7876 üzenetére
Második lehetőségnek, ha esetleg valami spec japán cucc érdekel vagy bármi ami japán autókkal kapcsolatos, akkor a JDM-import-ot tudom javasolni, egyik ismerősöm csinálja, megbízhatóak. Szerintem bármit betudnak szerezni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Siguro AC-C140W Cool 9 Mobil klíma, mobilklíma + ajándék
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- iKing.Hu Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Használt, karcmentes állapotban 3 hónap garanciával!
- Apple iPhone 12 / 64GB / Gyári független / 12 Hó Garanciával / 100% akku
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest