- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
Nem akarom keverni, csak tuning Audi A3-ban, meg Golfban is alkalmaztak ilyet és nem versenyautókól van szó, hanem utcairól, ott meg a tulaj gondolom nem akar mindig bemenni a szervízbe, hogy akkor most kimenne a telekre és emeljék meg a kocsit!
Ez a felkeményedő lengéscsillapító meg tényleg jó megoldás, asszem én is szeretném.
[Szerkesztve] -
G@ben
addikt
Akkor a másik módszerre is jól emlékeztem, kösz a megerősítést!
Másik kérdés, hogy amikor egy (általában) tuninggépre írják, hogy állítható magasságú a futómű, azt hogy csinálják? Plusz állításnál elméletileg változik a futóműgeometria (bár nem biztos), az meg nem igazán jó. -
G@ben
addikt
Ez a futóműfeszesítés hogy működik? Benyomod a Sport gombot és keményebb lesz, de hogyan? A lengéscsillapítóban az olajáteresztőfuratok egy részét elzárja vagy elektronikusan művelnek valamit? Mintha olvastam volna ilyet régen, hogy mágneses mező hatására sűrűbb lesz az olaj, így keményebb lesz a csillapítás, de ez nem biztos.
-
karib
addikt
Igen, az OPC szerintem túl hivalkodó (illetve pár év múlva kicsit izzadtságszagú lesz), meg a nagy kerekek nem Budapestre valók (max 17''-osat vállalnék) - mindezt igazából papírról tippelem, eddig csak dízel Vectrákhoz volt szerencsém, azok teljesen kellemesek voltak. Ránézésre a turbós nem csúcsteljesítményre van kihegyezve, hanem egy nagyon kellemes karakterisztikára, amihez az automata is jól passzol. Esetleg egy kis elektronikai átsimogatást még megérdemelhet, hogy előcsalogassuk a rejtőzködő pár lóerőt
-
bambano
titán
Nem állítottam, hogy nincs különbség a két motor között. Azt állítottam, hogy a turbo miatt (ha nem kapja meg a szükséges plusz törődést) kevésbé megbízható a motor mint a sima motor és ez nem feltétlenül éri meg azt a minimális különbséget, ami a két motor között van.
A turbo a web szerint már 1800-tól húz, a 3.2-es meg 2000-től kezd mocorogni. Igazán aszfaltszaggató módon 3500-tól megy a 3.2-es. Tehát ha már mozog és hirtelen nagyon sietős lett, akkor vissza kell kapcsolni a 3.2-est. Nagy dolog.
Ha meg 1-ben indulnál, akkor jobb is, hogy nem kezd rögtön vágtázni, mert mindenkit lelökdösne az útról.
Ez szigorúan a magánvéleményem. -
bambano
titán
Nem néztem én be semmit, főleg, hogy a ''be'' az helyhatározásnál használatos igekötő. Te azt írtad, milyen jó volt egy hétig hajtani a tesztautót, én meg azt, hogy ha meg akartad volna venni, akkor se dől össze anyagiak miatt a világ, mert nagyon olcsón hozzá lehet jutni.
Az egy kérdés, hogy miért nevezed a 2/3-ados értékvesztést irreálisnak. Azért, mert úgy gondolod, hogy ilyen nem létezik, vagy azért, mert úgy gondolod, hogy ez nagyon komoly anyagi teher annak, aki ilyen autót vett. Egy 3.2-es gts full bőrrel, xenonnal, sok mütyürrel 12 misi körül volt annó újonnan. Sajnos már nincs ilyen árjegyzéke az opelnek, mivel a ráncfelvarrott c2-es vekit a csúcsmotorral lényegsen alacsonyabbra árazták (rájöttek, hogy azt a rettenetesen sok luxusfelárat, ami a c1-en volt, nagyon kevesen akarják megfizetni), így sajnos url-lel nem tudom bizonyítani az állításomat. A használtautó.hu-n anno több autó is volt 4.5-5.5 misi közötti árfekvésben. Egy 18 hónapos 3.2-est már 4.6-tól meg lehetett venni. A 12 misis autó 4.6-os árára 2/3-os értékvesztést mondani szerintem nem túlzás.
Egyébként gondolom azért ennyire olcsó a 3.2-es, mert sokan azt hiszik, horribilis összeg a fenntartása. Megveszi cégautónak a vállalat, és vagy leamortizálva vagy más okból eladják, annyiért, amennyiért el lehet adni. Ezért van olyan irreálisan alacsony ára.
[Szerkesztve] -
Roadkill
csendes tag
-
Roadkill
csendes tag
A volvo mostmár tényleg nem világelső, de a tesztlaborja tudtommal még mindig az. Mind1, annyira sose voltam benne a témában, mert nemis érdekelt (nem szokásom törni az autót
). Mindenesetre engem spec érdekelne, hogy konkrét (teszt)adatok nélkül mit is veszel/mit kellene figyelembe venni. Hacsak nekem is küldöd el mail-be, akkoris érdekelne az eset te szerinted.
-
Tommmysun
aktív tag
-
Roadkill
csendes tag
Namost ha jólemlékszem a kis fejfájás után tettem szmájlit, de ha nem: ezt úgy értettem, hogy lehet eltörik a kezed vagy a lábad, pár bordád, de 2 hónap után nagy valószínűséggel helyre fogsz jönni, és nem halsz meg a mentőben.
A tömeget arányba állítottam a sebességgel, ugyanis az adott esetben a lendületmegmaradás törvénye alapján a közös kialakult sebesség (lévén az audi duplaakkora) 30km/h lenne az audi javára. Teljesen rugalmatlan, teljes átfedéses ütközést tételeztem fel. Bár elég durva közelítés, de ezt mertem hasonlítani a 60-as deformálhatatlan betonfallal való ütközéshez. Az energiaelnyelésbe azért nem mentem bele igazából, mert ezt tudtommal csak konkrét merevségi adatok alapján lehet (az audit ezesetben súlya alapján duplaolyan merevségűnek vettem), és szerintem jól tudom azt is, hogy a volvo tesztlaborában elég komoly cuccok két hétig számolják egy ütközés pontos következményeit most is.
Nem mondtam, hogy húdeszívesen átélnék ilyet, és szerencsére nem is éltem át sose, de sztem így sacc/kb fedi a valóságot amit mondtam.
Ha valami falrengető hülyeséget beszélnék (ami nem kizárt, mert sose törésteszteltem) akkor szólj.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest