- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
radi8tor #252836 üzenetére
Biztosítás szempontjából nem, de kárbejelentés esetén fontos, hogy tudni lehessen, hogy ki okozta/okozhatta a balesetet valójában. Ha pl. utólag kiderül, hogy mégsem volt érvényes a más nevén lévő autóra a biztosítás, akkor nem árthat. Legalábbis én így látom biztosnak a dolgot, de lehetséges, hogy van egyszerűbb megoldás is.
Mondjuk, a jogsit nem is, de valami személyazonosításra alkalmas okmányt magánál kellene mindenképpen tartania az embernek (ez alapján azonosítható).
-
válasz
radi8tor #252824 üzenetére
A cél a harci kutya (yorki), megnyugtatása volt. Nem mentünk Pécsig, Paks alatt megfordultunk. A Tüzijátékok fényeit láttuk messziről, halk zene és beszélgetés mellett a kutya erről mit sem tapasztal. Ez volt a cél. Erre is jó az M6, távol van a lakotterületektől. Azt beszéltük a nejemmel, h az idén vagy kell valami nyugtató neki, vagy ismételhetjük. Kocsit szépen lemostam tegnap, hát jó xaros lett a nyirkos vizes úttól.
-
-
válasz
radi8tor #252806 üzenetére
Nekem nagyon úgy tünt, h mindenki megkergült érte. A régit egy barátomnak eladtam, kicsit azért sajnálom, mert ez b@...ott nagy. Van négyes akkum. Majd megpróbálok a smart-ból beszerezni, nyolcas nem kell, mert már így is brutál nehéz.
Írj rá a f@szira, h ott laksz mellette, átvennéd személyesen. Tuti, h mellé fog beszélni.Én megtettem, kértem telefonszámot, kértem, h átveszem, de csak a GLS-t hajtogaja. Így tuti csaló!
Nem véletlenül ajánlottam egy teli tankolást annak aki meg tudja venni tőle.
#252808kenguru99:
Szintén Lidl-s műanyagbevonatos dugókulcs betétet használok, az állítólag Cr-Mo. -
kenguru99
senior tag
válasz
radi8tor #252800 üzenetére
Köszi!
Már figyelem egy ideje, de csak az akkus volt, az meg nem kell.@simonjoe
"Előtte a kisebbet használtam (400Nm-es), az nem tudta meglazítani a kerékcsavarokat, mindig kézzel kellett megindítanom."
Króm-molibdén dugókulcsot kell használni, a kéziszerszámokhoz való, króm-vanádium dugókon sok energia elveszik. -
válasz
radi8tor #252800 üzenetére
...csütörtökön volt a nagyobb akkus 55eHUF-ért. Reggel nyitásra mentem (az ismerős aki a nagyraktárban dolgozik szabin van, így most nem tudott segíteni), akkor már mindenki azzal szaladgált. Volt olyan akinek a kocsijában 5db. volt belőle. Szerintem délelőtt elfogyott. Előtte a kisebbet használtam (400Nm-es), az nem tudta meglazítani a kerékcsavarokat, mindig kézzel kellett megindítanom. Na, ez tuti leszedi.
A jófogáson hirdet valaki ilyen nagyot 45 ezerért, de szinte biztos, h csaló lehet, mert ennyivel olcsóbban nem adhatná.
[link]
Van rá egy tank üzemanyagon annak aki ezt ennyiért meg tudja venni tőle.
Kinéztem még elektromos emelőt, h ne kelljen kurbliznom, öröm lesz a kerékcsere. -
kisza25
félisten
válasz
radi8tor #252416 üzenetére
Egy fordot ne hasonlíts egy audihoz
Esetleg a vw-hez, de inkább a seat, skodához
Amúgy ázsiai autókban csomagok vannak, a németben meg van felszereltség/darabonként is bele tudsz rakni, de olasznál is.
A honda suzukiban utólag egy tempomatot nem tudsz berakni, csak ha ecu is cserélve van, amíg egy pl. skodába új bajuszkapcsoló és obd-ben aktiválod és megy.
De volt olyan honda széria amiben nem is volt tempomat
Hyundaiban egy tempomathoz, kormány gombok, kábelek, plusz van egy kütyű a kormányban azt is cserélni kell és utána megy a tempomat. -
rbalint88
addikt
válasz
radi8tor #252416 üzenetére
“”””automata””” * mondjuk kulon tetel, azzal inkabb az a problema, hogy tartossagban mindenkit sikerult alulmulni vele, max 100e km-kent kuplungcsere kell neki, kettostomeguvel egyutt, mostanaban ropke 800ezerert merik ezt a mutatvanyt.
Tetoablak is talan kulon extra, de lehet valamivel egyutt rendelendo.* ok sem automatakent hivatkoznak ra, hanem szigoruan dct valtokent, mert igy mar a kuplungra is csak ket ev gari van, igy altalaban autonkent egy garis kuplungcserevel megusszak. A tucsonoknal meg mashogy volt megfogalmazva, azoknal kinlehetett verni beloluk 4 evesen is a garis javitast.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
radi8tor #252302 üzenetére
A mátrix/adaptív része a lednek nekem is nagyon bejött. Komfortos és biztosabb is így este közlekedni. Viszont a Golf (és a Polo) esetén nem igazán vagyok elégedett a fényerővel. A régi S60 xenon fényszórója érezhetően jobb volt tompított állásban is. Távolságija (xenon feljebb állítva + kiegészítő halogén izzó) szintén jobban világított.
Mondjuk annyira nem vagyok meglepve, korábban talán Focvis is panaszkodott a VAG esetén a xenon gyengeségére (talán nála az Opel volt az összehasonlítási alap).
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
radi8tor #252107 üzenetére
Hazafelé jövet 631 Ft volt literje a puruttya benzinnek a MOL kúton, a Shellen pedig 639 Ft volt kiírva a puruttyára.
FB-n láttam a hirdetését az egyetlen környékbeli önkiszolgálós kútnak, ott 605 Ft a puruttya-, 655 Ft a táltos benzin. Jól hangzik, de nem találtam a weboldalukon üzemanyagvizsgálati jegyzőkönyvet, mint az Auchannél; csak annyit írnak, hogy: "magyar minőségi üzemanyagot osztrák adalékkal dúsítva". Gondolom nincs nagy csoda, MOL üzemanyag van, a többi marketing. Lehet dobok nekik egy e-mailt, hogy osszák meg az üzemanyagvizsgálati jegyzőkönyvet és hozzájuk fogok járni tankolni.
-
-
válasz
radi8tor #251764 üzenetére
Nem gondoltam komolyan, csak kicsit trollkodtam
Nyilván nem hülyeségből tervezték a mérnökök így, ennyi olajjal
De a tippek tetszenek
tboldi: anno fater a Fabia-nkon hasonló módszerrel megoldotta - erdőben az aszfalt meg volt süllyedve (nyomvájú) és későn vette észre. Hál isten az 1.2HiábaTaposodP.r.szt olajteknője műanyag volt, így csak a térfogatából vesztettünk egy ökölnyit, a tartalmából nem -
Puma K
nagyúr
válasz
radi8tor #251711 üzenetére
Haver 2019-ben gyártott Toyota Corolla hibridjében is benne van (és még sok más is) és valami rohadt jó ahogy a gyakorlatban működik autópályán haladás közben vagy forgalomban lassú-beduguló szakaszokon.
Pajtás autóját azaz a szóban forgó Toyotát mikor vezettem, akkor rohadt jó élmény volt. Egyedül a napfénytetőt hiányoltam belőle és azt hogy itt-ott zongoralakkok vannak benne...
-
brumi1024
veterán
válasz
radi8tor #251711 üzenetére
Persze, EU-ban a következők működnek: sávtartó, távolságtartó tempomat (stop and go, nullára lassul és vissza is indul gázpöccintés nélkül, kanyar, kereszteződés, körforgalom előtt lassul, navi alapján indexel és sávot választ - de nem vált, csak kormányrezegtetéssel jelzi), parkolás ki-be bármilyen irányba és a tolatóasszisztens (50 métert visszatolat ugyanazon az úton). Nálunk kicsit korlátozottabb, nem jelzi előre a sebességkorlátozásokat, emiatt nem is veszi át őket a tempomat csak felajánlja (3 mód van: automatikus átvétel, manuális átvétel, set gombot nyomogatva, illetve előrejelzés és set gombbal elfogadás), illetve a németeknél megy a jelzőlámpa felismerés is. Ehhez jön még USA-ban, hogy autópályán elengedheted a kormányt. Osztrákoknál nagyon kényelmes, csak belövöm a tempomatot, és végighoz az autópályán, csak az ideiglenes korlátokat kell figyelnem, ha nem venné észre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
radi8tor #251696 üzenetére
Mert nem a jegesedes miatt kotelezo azert. A xenonnak nagy a fenyereje es a lampara kerulo koszban sok az olyan anyag ami megtori a fenyt (pl. kvarckristaly/homok) es elvakithatja a tobbi kozlekedot. Xenon melle az automata szintezo is ezert koteleto, hogy ne vakitson.
Skodan volt a led melle, szerencsere ha csak kicsit huztam meg az ablakmoso karjat akkor csak az uvegre spriccelt a lampara nem.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
radi8tor #251651 üzenetére
Elsőre 1.5 nap után, de ma már csak ~20 óra állás kellett neki.
Amit még megfigyeltem, hogy nem indítás után azonnal nyomta be, hanem mikor beült egy utas. Ilyenkor bekapcsolja az utasoldali ülésfűtést is. Így megy a két ülésfűtés + kormányfűtés 2. fokozaton. Elvileg bírnia kéne, de mintha összefüggene a hibajelzéssel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
radi8tor #251493 üzenetére
Benzinesnél szerintem nem is érdemes, tank gőzeit kezelő cuccokban kárt is tehet ha túlcsordul oda az anyag
Ford sapka nélküli cuccoknál próbálkoztam sokat csurig rakni (dízel), de nagyon kevés ment bele, aztán lehetett mosatni ahogy foltot csinált a tanksapka fedél körül, jó lesz oda egy kattanásig
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Egyelőre nagy siker a Nintendo Switch 2
- Okos Otthon / Smart Home
- Elszívja a vezetőket a big tech, de ez nem tetszik az EU-nak
- Motoros topic
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest