- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Szakít a OnePlus és a Hasselblad?
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- iPhone topik
- Kifelé is csukható a Z Flip7?
- One mobilszolgáltatások
- Melyik napszakban merül majd le az iPhone 17 Air?
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Utolsó pillanat a féláras hirdetésfeladásra, előfizetésre!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
MunezXBK #168385 üzenetére
Ausztriában meg falvanként más tájszólás van
Az öreg főnök 70+ imádott mesélni, de többnyire csak okosan bólogattam, és vigyorogtam, mert É is vigyorgott, de fingom sem volt miről beszél, csak sejtettem, pedig 10 évet voltam kint.
A sógornőm viszont nagyon jól beszél, meg szokták dicsérni a németek, meg az osztrákok is, párom is jól beszél, bár Ő valamiért tagadja. Én kint tanultam meg munka közben, hát olyan is, de értenek, meg én is Őket (leszámítva az öregeket)
Tsebacsi:a 10 éves taligámon most néztem, pont egy ezressel ezelőtt cseréltem és nem hiányzik semmi
A tipo bejáratás alatti 3ekm-en evett kb 1 decit, utána a 10ekm-en ~3dl-t, de nagyon sok hideg járatom volt.
Valamiért van egy olyan érzésem, hogy nem fogod sokáig megtartani a fordot és valami más márka után nézel -
-
parandroid
félisten
válasz
MunezXBK #167872 üzenetére
Jah, most covid idején. De próbálj meg vasárnap délután nyugatra, vagy pénteken egész nap kelet felé haladni az a3-on... Kivéve nagyvárosok vonzáskörzetében egész nap, mert ott meg úgyis állandó a dugó. Nyolc éve autópályázok a németeknél, évről évre rosszabb a helyzet. 2012-ben teljesen normális volt, hogy az 1,6-os G Astrával 10 óra alatt megtettem a távot. Manapság a 12 óra már jónak számít. Jó, nem szoktam egyseggezni, egy nagyobb kajálás, meg 2-3 kisebb szünet kell a gyerekek, kutyák miatt is, de ez mindig így volt.
p
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #167320 üzenetére
Nem használom a manuális módot, elég jól eltalálja mit akarok. Nem vált fel olyan hamar mint a 6-os DSG, jobban kitartja a fokozatokat, lejtőn is szépen fog a motorfékkel. Egyedül a nagyon meredek rámpán/lejtőn teszem át manuálisba, mert 1-esbe nem szúrja vissza magát pedig ott kellően jól lassít már tolóüzemben.
Mondjuk ha lenne váltófül a kormányon akkor lehet néha mennék M-ben is...
-
Doki16
addikt
válasz
MunezXBK #167307 üzenetére
Hát de most városba mit csináljak? 0-50 végig padlóvillannyal?
03.22-én tankoltam utoljára 1200 km-rel ezelőtt és 3/4-ig van a tank. Nagyon vágyom egy sima elektromos kocsira. A új Zoe teljesen kompromisszummentes lenne már.(#167308)focvis: Én bírom az első lökhárítót, teljesen egyedi ezzel a nagy nappali fénnyel. Baromi jól látható messziről is. A GTE is jól lép azért. GTD-nél erősebb a GTI-től marad el azért valamennyire. A villannyal menés nagy plusz pont az biztos, mert elektromosan is fickós azért 60-ig.
Nagy erőt beleraktak abba pici villanymotorba.
Nincs sajnos panorámatető Golfban, csak napfénytető. Passatban panoráma van és a fele nyitható is. Nagyon komoly feelingje van
Gyere el nézd meg az enyém, hátha rákívánsz
-
válasz
MunezXBK #167261 üzenetére
Szerintem a szín is, valahogy kapcsoljuk, hogy kisautó és még piros is, tuti nő ül benne és akkor minél előbb le kell hagyni, mert pöcsölni fog
Lehet ezért 10+ a fogyi városban?
(#167248) tboldi: Amúgy ha jó fotó, ha nem, a Tiednek annyira jó a fényezése, szépen csillog, az enyém a szürke miatt is egy fakó ló
-
válasz
MunezXBK #167242 üzenetére
A Tiéd gyönyörű képeken is! Gondolom életben még szebb.
Qru:
brumi1024: Még véletlenül sem opció egy új S5 vásárlása.
Egyrészt mert dízel, másrészt mert egyáltalán nem az én árkategóriám. Arról már nem is beszélve, h annyi pénzből mennyivel faxább (max 2 éves) használt autót tudnék venni.
-
gooool
őstag
válasz
MunezXBK #167026 üzenetére
A melegben való mosás otthon (amit már sokszor leírtál, hogy don't do that) nem igazán lett bombasztikus siker, de szegénynek több is kell majd, mint egy polír (nincs elem, amin ne lenne egy jó mély karc
).
De majd fog kapni, ha a jobbos első ív meg lesz csinálva, meg a lököst lefújják.Qru:
Így, közel sem 100%-os állapotban is elég vagány szerkezet, az 1,8-as NB-nél érzésre jelentősen nagyobbat megy, főleg lent sokkal nyomatékosabb.
Na meg...nem rozsdásodik. -
-
-
-
válasz
MunezXBK #165039 üzenetére
Ja, a Staffi "értő kezekben" egy tünemény és mellesleg a rohadtul intelligens. Az én Duracell-es kutyám messze nem olyan sajnos.
A kölöxöket nem szabad a négylábúval egy kalap alá venni, nekik a szülők mindent is elnéznek, de egy szülőnek az a foglakozása.És ez így helyes! Bár a barátom ha meglátja, h a gyerekek amortizálják a Touran-t (pedig az már családi ajutó, ha jól tom) kergeti őket a kertben rendesen, és olyankor nem őszinte a mosolya.
-
Doki16
addikt
válasz
MunezXBK #164580 üzenetére
Egy sima resetet csináltam most a váltónál, hogy szebben váltson, ne rántson akkorákat hátha ez segít rajta. Valamivel jobb lett, de azt is sikerült elérnem nála, hogy már 40-nél bevágja 5-be. Eddig azt a fokozatot soha nem használta. Mondjuk a villanymotornak nem lesz tőle baja, de ez akkor sem jó így. Kíváncsi vagyok, hogy tanulja újra magát a papás vezetésem alatt
-
válasz
MunezXBK #164131 üzenetére
Jeep Cherokee SR/T-vel kergetőztem ma párszor az M7-en és a 71-esen; ő a gyorsabb - nem volt számomra égő, de egyértelműen ő a jobb nagy tempónál és országúti padlónál is, kb. a GTI-vel lehet pariban.
Fogyiban szvsz én nyertem. 😂Délelőtt elkészült a privát töltőpontom a garázsban, ami valójában egy 16 Amperes aljzat a lakásból lehozva a delejt. Magnumé szebb.
-
válasz
MunezXBK #164131 üzenetére
Apám hívott tegnap, hogy most végre sikerült 9 alá beszorítania a HSDs Rav4-et. Egyrészt szereti a lovakat és az autó sem könnyű, másrészt még hozzá kell szoknia szerintem a vitorlázáshoz, már ha belefér a stílusába.
Vigasztalásul megemlítettem, hogy nekem a nagy átlagom 9,07 liter a twingoval.
(8,77 a minimum, egyszerűen jó vele tempósan haladni). Egyszer még talán jó lenne valami durrogós autó
Eh, basszus... Azért ezt a videót megnézetném pár emberrel, mert az elmúlt 1 hétben vagy 3x futottam bele olyanba, hogy próbált felgyorsítani mellettem az előzött kolléga, hogy ne férjek be. Hiába, itt a jó idő, előjöttek a pilóták...
-
válasz
MunezXBK #164153 üzenetére
Tegnap apám mercijével mentem Asszonyért. Már nem kéne, a motor jó (3,2 V6 dizli) de a váltó és a pedálreakció olyan álmos a Focus alapjához képest is, hogy jaj. A kormány egy nagy pizza, és a rohadt légrugó-hibát továbbra sem tudják megoldani épeszű áron => rosszabb úton úgy kopog hogy azt hiszed szétesik az egész... Sajnálom őt mert nem ilyen fostengert érdemel, egyszerűen neki sincs szerencséje az autókkal.
Én a durrogást nem igénylem, utálom ha lesnek az utcán hogy "kiezaprszthuligán" holott az autó csinálja, nem én direkte.
Ettől függetlenül egy V8 Mustang kéneLegalább a kcsög szomszéd minden reggel tudná mikor megyek dolgozni
-
válasz
MunezXBK #164153 üzenetére
Akkor Te már ilyen maradsz!
Mondjuk nincs ezzel gond, sőt! Ha élvezed és boldoggá tesz, akkor hajrá! Ez a lényeg szerintem. Nyilván vagy már annyira rutinos, h másokat ne veszélyeztess, szaval nincs ezzel semmi probléma.
A fogyasztás egyébként engem sem izgat különösebben. Soha nem mentem azért lassabban, h kevesebbet egyen az autó.
Ja és még valami! Nem biztos, h összefügg, de mintha azóta lassultam volna le közúton mióta "komolyabban" elkezdtem szimulátorozni. Már sokat gondolkodtam ezen. -
válasz
MunezXBK #164131 üzenetére
Lehet, h később majd leszoksz róla...
Nálam legalábbis így történt. 25 éve van jogsim, levezettem minimum félmillió kilométert, fiatalabb koromban eléggé toltam neki, de az utóbbi 5-10 évben már sokkal visszafogottam vagyok. Persze nem mindig, de általában elég nyugodt a vezetési stílusom. Ez persze nem jelenti azt, h nem szeretek dinamikusan haladni, de azt megtehetem ECO módban is. Plusz ebben a módban nekem sokkal élhetőbb a tempomat is, szval ja, ez sokkal közelebb áll hozzám jelenleg mint a másik véglet. Az előző autómon szerintem 2 év alatt maximum ötször használtam a Sport+ módot, akkor is csak egy-két percig.
-
válasz
MunezXBK #163948 üzenetére
20, ill. 10 év távlatából visszaemlékezve?
- A 911-nek toltamnyáron a 71-esenelhagyatott országúton.
- A Caymanra jobban kellett vigyázni, nem üvegeltem. Finom műszer, megy, nem b.sz hátba.2 autóra emlékszem, hogy megijedtem tőle: 850i Bimmer szintén még a 90-es évek végén, ill. valamivel később egy E39 M5 - a 850i volt a durvább. Más most nem jut eszembe; egzotikus sportgépekhez nem volt közöm.
-
kisza25
félisten
válasz
MunezXBK #163923 üzenetére
Sajnos soha nem volt rá lehetőség, hogy ilyesmi autókat próbáljak. És tudom nem ez a lényege, de hétköznapi autónak mennyire kompromisszum egy ilyen? Kilátni belőle valamit hátra, mennyire nehéz kiszállni belőle?
Ausztriában az egyik főnökasszony egy Porsche 911 Carrera S-t kapott szülinapjára és azzal járt a hegyekben. Se mivel ott 12-16 óra robot volt, nem igazán tudtam megfigyelni hogyan kászálódik ki. -
-
rbalint88
addikt
válasz
MunezXBK #163912 üzenetére
Nalunk az egyik tulajnak volt Macan. Allandoan szivtak a veret erte, hogy ferfi meretben nem volt-e... most Cayenne coupet vett. Nekem ezek a csotanyseggu suvok nem jonnek be egyik gyartotol se
911 carrera 4s-t vagy gts-t vennek vagy a panamera shooting breakbol plugint. Vagy taycantMar csak a
lottot kellene megnyerni
Új hozzászólás Aktív témák
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- LEGO klub
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Motoros topic
- BestBuy ruhás topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Eladó szinte karcmentes Samsung S21FE 5G 6/128GB / 12 hó jótállás
- iKing.Hu Motorola Edge 60 Pro Green Használt, karcmentes állapotban 512 GB tárhely
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest