- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #165522 üzenetére
Yep, 3,6 liter.
Én 194 cm vagyok és ~130 kg, mondjuk láthattál is tavaly.
......................................................................szerk.: Múltkor Magnum_ kérdezte, hogy nem jelent-e problémát a motorozás. Most megtaláltam ezt a képemet, ami 2 nap híján a baleset első évfordulóján készült, miután megkaptam a korlátlan jogsit. Ez a BMW R1200RS még pont jó a lábamnak, de ha ennél jobban be kellene hajlítanom a térdemet, akkor már nem lenne kellemes.
-
kisza25
félisten
válasz
Szoszo94 #165098 üzenetére
Na a carens bent van a garázsban, a fal ott van, ahol nálad a kazán kéménye
Kiállás: csomagtartó kicsit kinyit (nincs hely felfele teljesen kinyitni) kihúz, lecsuk, gurul, a garázs előtt már ki van járva "gödörre" az autó kigurul és előre hatra gurul míg a gödörben megáll. A honda civic-el is ez volt az "eljárás", csak az volt 1000 kg, ez meg 1400 kg. Azért viccesen nézett ki mikor mutter a (160cm és 50kg ) magassarkúban tipegve kihúzta a hondát a garázsból.
fant0mi: valahogy így , csak a carens kicsit nagyobb -
#89309696
törölt tag
válasz
Szoszo94 #164786 üzenetére
Nincsenek okmányai így nem kell átírni, ez is az egyik oka volt, hogy ezt vettem egy rendszámos A1 helyett, megírtuk a 4 példányos indigós adásvételit és kész, biztosítást meg neten kötök. Ha betolom a fa alá akkor is ingyen van, mint egy bicikli, ha tönkremegy akkor elporladhat az udvarban, biztosítást meg egy anyu megvette adásvételivel le lehet mondani.
Legalábbis jelenleg nem kell rá okmány, de már pöcögtették párszor, hogy rendszámot fognak ezek is kapni, nagyon remélem ha kapnak is nem jár annyi hülyeséggel, mint egy A1-es, mert akkor értelmét veszti AM-et tartani, minden felsorolt előnye ugrik, akkor adom is el és veszek 125-öst. Pedig sok a robogó itthon, nagy pénz van benne, meg fogják lépni úgy is a rendszám, forgalmi kiváltást és a kétévenkénti műszakit. Szerintem az autós rendszámok cseréjénél be is vezetik...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #164661 üzenetére
M-hez biztosan nem kellett orvosi, ahogy ma sem, csak elsősegélyből levizsgázni. Tudom, mert én is 2009-ben csináltam.
A B-t meg '12-ben, és a jogsim '22-ben fog lejárni, plusz tudom, hogy 10 évig érvényes az alkalmassági, szóval...szerk.: Ha megnézed, a jogsid hátulján, a 11-es oszlopban más-más dátum szerepel az AM-nél és a B-nél. Előbbinél a jogsi kiállítási dátuma +10 év, utóbbinál az orovosid kelte +10 év.
szerk. 2: Nálam így néz ki. 2016-os gyártású a jogsim (a korlátlan A-t akkor csináltam).
-
EQMontoya
veterán
válasz
Szoszo94 #162608 üzenetére
Szerintem nem valo bele a 220d.
Az elso szeriaval ellentetben nem is egy sportos gep, inkabb finom. Jol megy, de inkabb arra van, hogy kenyelmesen tartson 150-es utazot, es csendben duruzsoljon a v6, nem a szerpentinre vagysz vele.
Ebbe meg valahogy nagyon nem illik a dizel. -
válasz
Szoszo94 #162600 üzenetére
Utána közvetlen egy kabrió négyes BMW következett. Nincs bajom a japán autókkal, sőt! De mondhatni, h német autó párti vagyok. De abból sem minden, mert most a BMW-vel is úgy vagyok, h ez volt nekem az első és valószínűleg jó pár évig az utolsó is.
Nekem semmi bajom nem volt az IS-sel, a kötelező szervizeken kívül egyedül az első féktárcsákat és betéteket kellett rajta cseréltetnem. Őszintén szólva soha nem volt még dolgom ennyire megbízható autóval. Pedig tele volt mindenféle elektronikai jósággal, szval lett volna minek elromlania benne. Nálam volt sok-sok éven át, de hibátlan állapotban, sérülésmentesen adtam el 90valahány ezer kilométerrel. Szval lehet, h ezért..Ez a kép eladás előtt készült kb két és fél évvel ezelőtt:
Az IS-F-re nekem is fájt a fogam anno, de nem igazán engedhettem meg volna magamnak. Volt itt a környéken egy, amivel napi szinten találkoztam - imádtam azt az autót! 5.0 V8 - ettől számomra már nincs feljebb.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
Szoszo94 #162175 üzenetére
Nem megy ala az emelo, meg a lada is mely?
BTW a mostani IS-ben nekem gyarilag van melylada.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #161747 üzenetére
A nem opálosat hagynám, gyárilag szokott lenni rajta egy vékony uv védő réteg, ha a nem opálosat is megpolírozod akkor leszeded a védőréteget (már amennyi maradt belőle az évek során). Pont a védőréteg hiánya miatt szokott gyorsan visszamattulni a polírozott búra.
Persze ha van a csomag mellé uv álló lakk akkor mehet a polír mind a két búrán. -
válasz
Szoszo94 #160583 üzenetére
Úgy értettem, hogy nekem nem férne bele az autókkal kötött barátságomba egy jobbkormányos.
rbalint88: napi szop*dás szerencsére nincs, mivel nálunk már jó ideje mindenki otthonról nyomja fullban, szal az útvonalnak és úticélnak megfelelően lehet választani, tankolókártya is mindkettőre szól, igaz, csak 95-öst szabad csapolni.
-
6030D
addikt
válasz
Szoszo94 #159563 üzenetére
Jövő héten lesz 1 hónapja nálam a kocsi, félig van a tank, amit akkor teleraktam. Home office, 1 hónapos gyerek, vidék.
Ha 10 nappal előbb át tudtam volna venni, akkor 1 hét alatt belement volna 1000 km a kórházba mászkálással (2x45 km), bejáratásnak tökéletes lett volna. Ez van. -
brumi1024
veterán
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Szoszo94 #158064 üzenetére
Transzfogarason voltam kétszer is, Transzalpina még nekem is hátra van. Idén nyáron lehet, hogy sorra kerül.
Szerintem két irány van, amit érdemes megnézni szerintem: Nagyszeben - Transzfogaras/Transzalpina illetve Székelyföld.
Ha akarsz menni Erdélybe, írj és segítek infokkal, etc.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Szoszo94 #157629 üzenetére
Pont ezt akartam írni, hogy létezik már kutyasétáltató akkor létezik autójárató is? Fizetsz és megy a kocsiddal párszáz Km-t.
November végefele meghirdettem, akkor azért nem mentem sehova egy hónapig, utána a generátort kellett csinálni azért állt 3 hétig, azóta egyszer voltam nagybevásárláson, de azt meg pont céges kocsival, de már a nagybevásárlások is kezdenek megszűnni, mert túl sokat költök.
Úgyhogy ja, nem ment messze november vége óta, csak 10Km-re. Igaz onnan negyed órával később jött is haza megint 10Km. De amúgy ennyi, ezt heti egyszer, azon kívül meg kutyát vittem.
Most nincs hideg se, kéne menni vele. 14 hónapos már az olaj, ki kéne járni belőle a benzint meg a párát amit megkötött, az minimálisat segít neki ha meleg és ki tudja párologni, a kartergázzal meg elszívja.
Tudom, olajat szokás cserélni, de lusta vagyok és most jobb helyre is tudok tenni 10ezret, mint olajba. Majd egy hónap múlva talán. 3000Km van benne és még olyan, mintha most öntöttem volna bele. Kenésileg simán jó, a korróziógátlók viszont biztos nem dolgoznak már olyan jól.
Következőre már longlife olaj fog belemenni, mert az elvileg benne maradhat 2 évig (ha extrém keveset fut, vagy 30ezerre ha pár hónap alatt belekerül). Elvileg valami ilyesmi lenne a longlife lényege és nem a két év alatt 30ezer, amit néhány/sok őrült elkövet. -
MasterMark
titán
válasz
Szoszo94 #157010 üzenetére
Szerintem ezt csak álmodtátok, ilyen nincs is.
Sosem hallottam ilyet. Eddig.
szerk.: Ja egyébként csak mint isteni igazságszolgáltatás, megkaptam azt a kérdést is, hogy az üres tábla áthúzva feloldja-e a megfordulni tilos táblát.
Természetesen azt jelöltem, hogy igen, de nem.
-
válasz
Szoszo94 #155660 üzenetére
Sutszi: amit még nem írtam, hogy az összes változat közül (250,350) csak a Sport felszereltséghez járt sperrdifi. Neten mindenhol azt írják, hogy nincs sperres IS az F-en kívül, de én ezt cáfolom
Az enyém gyári és van benne sperr, VSC piktogram pedig hiányzik belőle.
-
j.bravo
addikt
válasz
Szoszo94 #155412 üzenetére
Na bekéredzkedtünk anyós/após szerelőjéhez, alánéztünk. Rozsda sehol, csak a kipufogón, az is kb felületi. Bal küszöb eleje volt javítva, de parkolási sérülés miatt. Olyanból mondjuk van pár.
A kuplung fura kissé, pedig alig másfél éves (10-12k km max, igaz városban).
Ha nem fakópiros lenne, nem kéne erővel rábeszélni magam, de mivel az... -
válasz
Szoszo94 #155403 üzenetére
Sejtettem (reméltem
). Pályán tilos a drift, nem? Audi magánútja viszont jól hangzik.
Előbb kivittem a kukát, a swift még mindig csapatta, állok kint, nézem mit csinál, észrevesz, lámpa egyből le, aztán el is tűnt. Szót nem szóltam hozzá, de azt hiszem neki vannak rossz tapasztalatai a zsarukkal.
-
válasz
Szoszo94 #155400 üzenetére
Az nem érdekelt volna, ha az egyik elüti a másikat, de ha kiviszi a villanyoszlopot, akkor az biztos, hogy őket gyújtom fel, hogy a gyerekek ne fázzanak az éjjel.
Amúgy nem kell, van itt elég pilóta most.
Nyáron tolja mindenki, mint a Dakaron, porzik az út, mert így gyorsabb, mintha a főúton végiggurulnod a sorral az utat, télen meg jönnek a pilóták driftelni. Miután elküldtem a 2 bóbitát, jött egy régi sedan swift is, de az legalább csendes, előttük egy alvázas kisteherautó tolta a kilinccsel előre, na meg pár bömbis. Mondjuk volt olyan jó fej köztük, aki a szánkózó gyerekekre se igazán akart figyelni, pedig volt vagy 10-15 fős a szánkós csoport (ki nem találnád, hogy nyilván a BMWs volt a k*csög.
Qru: Volt gyerekszobám, először szóltam nekik, viszonylag kulturáltan. Asszony szerint ki se kellett volna kimenni, mert tudják hol lakunk.
Szoszo94: Én is csináltam anno, most is, ha van rá lehetőség úgy, hogy másoknak tuti nem ártok vele, szóval ezt a részét megértem, nekem se esett volna anno jól, ha először nem csak szimplán elküldenek a fenébe.
-
rbalint88
addikt
válasz
Szoszo94 #155298 üzenetére
itthon legalább a dudát és néha a féket is nyomják
vagy ha nagy az ijedtség, akkor először a féket és ha elmúlt a veszélyt, a dudát egész addig, amíg a 3 mondatnyi anyázás ki nem jönFF: se az, hogy inkább fékezés nélkül, mereven előre nézve, kormányt nem mozdítva összetöri a másikat? csak kicsit kellene fékezni, nem satuzni a legtöbb esetben és nem történne semmi.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Szoszo94 #155277 üzenetére
Haver (innen fórumról ismerem még régről) sokat járt Kínába céges ügyekben. Ő küldött WhatsApp-on pár s.k. képet/videót kínai balesetekről. 3-4 ropira tört helyi csoda, rendőrök kint, szalaggal hely körbezárva és a földön fetrengő(!) sérült, aki mellett 2m-el áll a rend éber őre és irányítja a forgalmat - mentők nem voltak még ott.
Mondta, hogy ott nem úgy állnak az ilyen dolgokhoz, mint Európában -
válasz
Szoszo94 #155261 üzenetére
Az bántott a legjobban egyébként, hogy 60e km sem volt a kocsiban, szalonból hoztuk ki 2005-ben. Apám első és utolsó újonnan vett kocsija volt. Szerettem, üresen egész jól ment, fogyasztása halálian jó volt (Szhely-Letenye távot országúton, rátankolással 4L-ből jártam meg -120km-, nagyjából 100km/h-s tempóval, falukba lendületből begurulva) és az egész horvát út átlagfogyasztása 6L lett, pedig nem kíméltem.
Na meg lehetett pakolni bele rendesenaero: Tökéletesen végrehajtva - tudtam én, hogy kaszkadőrnek kellett volna mennem
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest