- Mindenki Z Fold7-et akar
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Redmi Note 8T - mélyvíz
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magisk
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ΞΔGLΞ #143248 üzenetére
Ne is emlegesd a földkábelt, én ezzel sz*ptam 3 hónap csúszást az új háznál, az utca többi háza meg azzal fog, hogy amikor bevezetik a végleges földkábelt, akkor nekik is szétvágják majd az előkertet. Imádom a rendszert.
Legrondább kiálló vacak kategória nevezés:
Bocs az elmosódott képért, futva fotóztam, mert szakadt az eső.
-
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #143232 üzenetére
Villanypózna. Alul a falban látni a műanyag dobozos villanyóraszekrényt is. Mivel alacsony a ház oda nem kötik be a falhoz a villanyt ahogy tennék alapból, hanem a csővel megmagasítva viszik be. Vitték be.
Ma már mindenhol földben viszik az új házaknál, nincs légkábelezés csak szükség esetén. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ΞΔGLΞ #143219 üzenetére
Itt, azlovákiában azt csinálták, hogy a műszaki vizsgáról teljes kamerafelvétel készül. Amint ezt bevezették, hirtelen 50% fölé ment a bukási arány. Minden szarért elhasal a verda, egy izzó nem világít, bukta. Cserebe van időszakos engedély két hónapra, hogy kijavítsa a tulaj a hibákat. Az lett az eredménye, hogy kevedebb kormot okádó bontószökevény maradt az utakon.
-
gergo5991
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #143212 üzenetére
hajnalban szolgálati útrol hazafele a kanyarban előttünk egy skoda feliciáról leesett a jobb első kerék kormányösszekötő rudastul ha jól mondom, neki csúszott a szalagkorlátnak. Megálltunk megkérdeztük a huszonéves fiatalt hogy tudunk-e segiteni, megpróbáltunk kommunikálni vele, pont akkor jött meg az autómentő amit hivott de az meg igy nem tudta felhúzni a kocsit ilyen állapotban, mondta hogy ide tuzoltó kell meg minden.
Erre a fiatalember elkezdett kiabálni ő semmilyen tuzoltóért nem fog fizetni, leszarja a kifolyt olajat is meg hogy ez környezetszennyezés meg nem kell ide semmi rendőr satöbbi. Felmerült bennem a kérdés, miért nem akar semmilyen hivatalos szervet értesiteni, egyből arra gondoltam hogy a kocsi műszakijat tuti nincs rendben, feketén lett átnyomva, amellet lehet ittas / drogozott volt (nálunk ez nagyon gyakori főleg a kábszer), a huszonéves barátnőjével nem is törődőtt hogy nem-e esett baja, még csak meg sem próbálta megnyugtatni.szóval ilyen világban élünk ma, hogy a fostalicska ami közveszélyes minden áron menjen át mert kell a kocsi, a felelősségtudat meg nuku, mindent tagadni, és mást hibáztatni.
a vége az lett hogy mi is tovább mentünk a dolgunkra és az autómentő is.
én amellett vagyok hogy ezt a muszaki vizsgát mindenféle képpen szigoritani kell
-
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #143212 üzenetére
Igen, az egyik oka politikai. Az autónak, a jogsi megszerzésnek, a jogsi megtartásnak, ennek a részének egyértelműen. Népharag lenne meg bedőlne a gazdaság is. Az internet és az autó adja meg az egyszerű embernek a szabadságot, vagy legalábbis az érzetét. Ha ezt elveszik akkor Budapest a pokolra kerül. Egyszerűbb ha meghal pár ember az utakon a roncsok miatt és béke van. De szerintem ez, ha jóval kisebb mértékben is, de nyugaton is érvényes.
A másik okát meg leírtam. Az emberek el lettek butítva, el lett a gondolkodásuk terelve mindenféle napi szarság kielégítésére és nem akarnak az autójukkal foglalkozni, még akkor sem ha tudnának.
És a lista végén meg vannak a tényleg csórók aki ha beszarik se tud mit csinálni, de szerintem azt felesleges emlegetni, mert kisebbség. -
gzbotii
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #140302 üzenetére
Szerintem az ilyenek mindennaposak, velem is sokszor megtörténik, meg mással is, mert sokan csak emlékezetből vezetnek, lesz valami alapon.
De arra nem gondoltál, hogy esetleg ezeket elengedd? Sokkal nyugodtabb lesz az életed.Meg szerintem, legalább minket tisztelj meg azzal, hogy nem picsázol meg kurvázol, ha te így is gondolod. Szerintem ne adjuk egy szint alá...
-
kisza25
félisten
válasz
ΞΔGLΞ #140156 üzenetére
mivel csont egyforma autónk van, ugyanolyan motorral (fiat tipo 1,4 95ló) és neki 4,5 az átlaga nekem meg 7,4, így soknak tűnik, de teljesen másképpen használjuk, az előző 1,4 kia cedd is így fogyasztott nálam, amikor már ezt a munkát csináltam, előtte 6,5-el eljártam Ausztriában.
-
válasz
ΞΔGLΞ #140160 üzenetére
Oh istenem az első bekezdésed... Megkönnyeztem. Hányszor futott át az agyamon, hogy amikor pickup/terepjáróval megyek és ilyet látok, akkor finoman betolom a körforgalomba... Pedig én Pesten élek, nem is vidéken - bár ott sem értem meg, hogy miért a zöld jelzés után 2 másodperccel kezdi el keresni a sebváltóval az egyest..
-
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #140160 üzenetére
Ez a pirosnál vonszolva indul meg a sor kb. mindenhol így van. Én ha elől vagyok akkor kilövök, mint a rakéta, már ahogy az autóm képes rá. Persze azért körbenézek különben fellökhetek bárkit, de nem akkor kell nekiállni mikor zöld lesz hanem élni kell a forgalommal és folyamatosan figyelni hogyan mozog és akkor kiszámítható előre nagyjából. Szerintem ez megy nehezen sokaknak. Nekem is nehezen ment főleg az elején, most sem tökéletes még.
Ha már harmadik, negyedik helyen állok akkor lehetetlen megindulni. Persze ezt egy Keszthely méretű város elviseli röhögve, de Pécs meg Budapest már hatalmas dugókat generál ezzel. Az autósor a lámpánál egy lánc, és a leglassabb autós fogja meghatározni az egész sor sebességét. -
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #140130 üzenetére
Nincs. Utólag belegondolva mondjuk kicsit felesleges is volt kiakadni rajta, mert ez egy tök alap szituáció, nem is szoktam foglalkozni vele, hanem ráhagyom aztán kész. Most valamiért ingerült voltam, mondjuk holnap viszem műszakira az autót az elég indok. És ottmaradni se tudok, pedig ott lettem volna, de délután kitalálták munkahelyen, hogy nem kapok mégse kimenőt arra a két órára, hanem jön utánam munkatársam és hoz vissza, munka után meg majd odavisz megint a kocsimért. Nem szeretem mikor az autóm fél napot ott van másnál, kezében a kulccsal. Szerelőnél se szeretem ott hagyni.
Meg hát az embernek golyói vannak, tesztoszteront termel, alapbeállítottság egy kis kakaskodás, nem lehet minden helyzetre 10-ből 11 alkalommal nyugodtan, átgondoltan és higgadtan reagálni.Reggie0
Igen ez is baj ha elengedem, de ha nem hagyom és megállok az út közepén akkor meg az idegbetegségét erősítem meg. Hiába nem Budapest és megy 50 autó összesen azon a szakaszon naponta, még így is bőven előfordul, hogy egy bunkó és egy stresszes (én) összetalálkozik és épp a hangulat sem jó.
Pickupnak aztán hiába kátyúzok. Egyébként már beszéltük 1-2 szomszéddal, hogy végig kellene menni az utcán, aláíratni egy kérvényt mindenkivel aki egyet ért vele és beadni az önkormányzathoz, hogy legyen 30-as övezet meg fekvőrendőr. De legalább fekvőrendőr vagy akkor macisajt arra a néhány kereszteződésre. Most csak egy példát hoztam fel a pickuppal, de amúgy ez általánosan elterjedt mint ahogy sok más helyen is az egész országban, a jobbkezüket sokan nem ismerik és a szélesebb/forgalmasabb út automatikusan "védett/fölérendelt" útnak van tekintve.
-
-
válasz
ΞΔGLΞ #139970 üzenetére
Nekem az a bajom a normális beépítésekkel, hogy általában túl alacsonyra kerül a kijelző (pl. #139976). Vagy rá figyelsz, vagy az útra. A tablet szerű, magasan lévő kijelzőkre pedig ha a vezetőülésből ránézel, látod mögöttük az utat
először nekem sem tetszettek, de amióta az én autómban is ilyen van (új Focus), összebarátkoztam velük.
-
-
-
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #139578 üzenetére
A kocsik hangja gagyibb lett, nincs Palik és Czollner idiótasága, hiányoznak a kerékcsere és tankolás izgalmai, nem küldtek be SC-t két csepp eső miatt, ma meg már virtuális is van. 20 év múlva lehet az F1 pilóták is a boxban fognak ülni és robotautókkal versenyeznek majd távirányítással. Nekem furcsa az is, hogy a versenyzők nagy része a 20-hoz áll közelebb és nem a 30-hoz. Viszont lett lenyitható szárny meg villany amivel az egyenesben ki tudnak lőni, bár ez magában nem mentette meg a dolgot. Annyira nem lett kaki, nincs már akkora különbség közöttük, ott a telemetria, összemosódnak a pilóták egyéniségei. Van amiben rosszabb lett, de nem menthetetlen, elvileg módosítások is jönnek emiatt majd.
Hát a régi hatkerekű hajmeresztő autókhoz képest meg a földpályán versenyzés a bokrosban kezdő korszakhoz képest a mai F1 az steril az kétségtelen. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
ΞΔGLΞ #132916 üzenetére
Ha én is azt mondom, hogy kva jól tudok vezetni, akkor én is kva jól tudok vezetni? Senki nem kérte rajtad számon, mégis minden egyes hozzászólásodból ömlik az öntömjénezés. Inkább tennél fel videókat az AMG-ről, az több embert érdekel mint a felelőtlen, "versenyzői múltat" megkérdőjelező hülyéskedésed
-
válasz
ΞΔGLΞ #132916 üzenetére
Ugyan én csak 700k km-hez vagyok közel de 1000 kmrel északabbra hóban, fagyban tanultam meg vezetni friss jogsival. Attól h valaki érti és érzi az alatta lévő gépet nincs joga másokat veszélybe sodorni - mert soha nem lehet tudni a másik hogyan reagál. Arra ott a pálya. Te is megengedhetnéd magadnak nyugodtan
-
gzbotii
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #132857 üzenetére
Videóra: ezzel én nem büszkélkednék. Most olyan nem volt, hogy pályán 180al mész és közben kézből kamerázod?
"Nem mindegy, hogy paraszt módon vezetsz, vagy tisztában vagy azzal, hogy mit lehet."
Az összes Racsing Jancsi azt hiszi, hogy ő vérprofi és nála jobb nincs, csak bénább. -
brumi1024
veterán
válasz
ΞΔGLΞ #132873 üzenetére
Csupán azt felejted el, hogy nem minden rajtad múlik. Nem tudod, hogy ki hogy reagál, nem tudod, hogy mikor jöhet elő egy műszaki probléma. Az semmit nem jelent, hogy eddig bevált, csak egyszer kell nem beválnia.
Biztos, hogy nem fogom elfogadni, hogy ennyi hülye van az utakon.
Ezzel pedig semmit nem tudsz tenni, így kizárólag magadat szivatod. (Eltekintve a “semmi nem érdekel” hozzáállás esetén mások veszélyeztetésétől.) A hülyeség pedig erősen relatív fogalom.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #132873 üzenetére
2018-ban írtad az első hsz-odat ide, az autós topikba, én 2014-ben, azt pedig nehezen hiszem, hogy 4 évig read only-ban nyomtad volna itt. Ezzel szó szerint csak azt akartam jelezni, amit az előzőben írtam. Kicsit túlgondolod.
Amúgy mi másból szűrnék le bármit is, ha nem a megnyilvánulásaidból, legyen az szöveg vagy videó?
-
brumi1024
veterán
válasz
ΞΔGLΞ #132869 üzenetére
A versenyzői múlthoz meg látszik, hogy közöd sincs, ha valahol meglehet tanulni, hogy mit lehet csinálni úgy, hogy szinte előre látod, akkor majd te is eldicsekedhetsz 48 évesen, hogy 1 milliö 400 ezer kilométerrel a hátad mögött egy karcolásod sem volt több, mint 30 év alatt.
Olyan nincs, hogy “szinte előre látod”. Lehetsz bármekkora májer, emberként nem látod előre a történéseket, még akkor sem tudnád, ha minden információ rendelkezésedre állna. Csupán egyszer kell, hogy rossz napod vagy peched legyen, senkit nem fog érdekelni a “versenyzői múltad”, ha épp tönkretetted valakinek az életét.
Ez egy társasjáték, amit rajtad kívül sokan mások is űznek. Pont annyira nem érdekli a másikat, hogy te miért sietsz vagy neked milyen a “tempód”, mint amennyire téged sem érdekel, hogy ő miért megy lassabban. Sokkal boldogabb lennél, ha elfogadnád, hogy eltérő képességű emberek vezetnek az utakon. Ez egészen az automatizált közlekedésig ez így is marad. Ha van lehetőséged előzd meg, ha nincs akkor türelem. Annak semmi értelme, hogy naponta jössz egy dühkitöréssel, ezzel csak neked lesz rosszabb, hidd el.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #132869 üzenetére
Nem mindegy, hogy paraszt módon vezetsz, vagy tisztában vagy azzal, hogy mit lehet.
Szerintem a kettő nem zárja ki egymást. Ha tisztában vagy vele, attól még lehetsz paraszt.Sokkal hosszabb ideje követem ezt a topikot, mint te, olvastam az összes hsz-odat és megnéztem az összes videódat, amit megosztottál - ezek alapján van egy véleményem. Ami senkit nem érdekel, tudom.
Valóban nem versenyeztem soha, de ettől még gondolhatom úgy, hogy ez nem közútra való. Vannak nyílt napok a különböző pályákon, ott lehet ezt nyugodtan csinálni, és még a magamafajta szütyörgők (hiszen egy tartalék nélküli Honda Jazz-zel csak úgy lehet, nem?) sem zavarnak.Na, de mutatok én is egy dögunalmas videót, hogy én hogyan szoktam közlekedni. Íme: [link]
Igaz, csak a városon belül kevergek, mert még hideg volt motorozni, de az akkor még új kamerát ki akartam próbálni.
És igen, ez volt az a motor, ami GTK lett az említett balesetben. -
tboldi
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #132862 üzenetére
Hányszor kell még elolvasnom ezt a hsz-t? Annyiszor szerkesztesz.
Versenyzői múlt ide vagy oda, ezért a vezetési stílusért közúton jár a faszkorbács. Nem vagyok álszent, én is szoktam időnként paraszt módon közlekedni, ha valaki az agyamra megy, és olyankor nekem is járna, de kismiska vagyok ahhoz képest, amit te mutatsz magadból.
-
Qtya123
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #132857 üzenetére
Nekem szerencsére semmilyen kirívó negatív élményem nincs a pécsi közlekedéssel kapcsolatban. Tizen éven át vezettem ott nap mint nap. Kivéve talán az, mikor karácsony előtt az Árkád környékén beáll a forgalom.
Már alapban az is sokkal jobb, hogy Pécset teljesen át tudod szelni kétsávos úton és ha beállsz 50-60 közé a zöldhullámba, akkor meg sem kell állnod az egész városon át. Debrecenben a zöldhullám ismeretlen fogalom.
Amúgy valóban, ha Pécs-Komló között Komlóról indulva beszívsz egy lassan haladót, akkor simán be tudod szívni, hogy csorogsz mögötte a lejtőn Mánfáig, vagy ha ott jönnek szemből, akkor addig, amíg nyílik a kapaszkodó sáv. Én nagyon sokat jártam azt az utat, lévén a feleségem Komlón dolgozott, illetve rokonok is vannak ott. Nem nagyon idegeltem ezen magam, mert az nem zavar, ha valaki egy kanyargós úton inkább óvatos, mert fél. Úgyis meg fogom tudni előzni a kapaszkodón. De az nagyon zavar, amikor a nyíl egyenes utakon szarakodnak minden ok nélkül.
bitpork: Na jó, de az egy jumper bolt. Megrakva, esőben és Te is írtad, hogy 50 felett. De én a balesetekben nem teherautókat, meg kisteherautókat láttam, hanem alap személyautókat, száraz úton is. Kb az ilyen kategóriát.
Persze van ez a kategória is. Ez is ott volt, de ezt nem láttam. Viszont érdekes módon Komló felé a 100x kanyargósabb úton nem láttam tizenvalahány év alatt arra közlekedve annyi balesetet, mint az említett debreceni utakon 4 év alatt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #132857 üzenetére
Úgy látom, a záróvonal neked sem kerítés (1:32).
Engem mint vétlen és teljesen szabályosan közlekedő motorost pont így ütöttek el, két nyílt törés lett belőle (mi lett volna, ha nem vagyok beöltözve?), azóta különösen érzékeny vagyok arra, ha valaki képtelen tartani a vonalakat.
-
Qtya123
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #132815 üzenetére
Áhh, élj pár évet Debrecenben és autózz a környékén. Vissza fogod sírni a Pécs-Komló útvonalat. Pécs felé legalább a fogalmatlanok is találkoznak kanyarral, dombokkal.
Na nekem az volt az idegtépés, mikor az Alföldön autóztam. Bazzeg nyíl egyenes utak és esküszöm neked 70 volt az átlag tempó. Itt most nem a 4-es útra gondolok, ahol a románok küldik neki. Hanem Debrecenből Berettyóújfalu, Balmazújváros, Hajdúböszörmény, Nyíradony és hasonló desztinációk.
Mikepércsen volt egy nevetségesen pici kanyar az útban, na azt úgy hívták, hogy a mikepércsi halálkanyar...
Íme ez a halálhanyar
Ezzel rengetegen nem tudtak mit kezdeni. Vagy 6 balesetet láttam itt. Volt aki nekiment a háznak. Ha eső volt, akkor garantált volt, hogy itt valami bolond összetöri magát. Ja és nem azért, mert Béla az 530-as BMW-t betette a kanyarba 100-al, hanem legtöbbször középkorú vezetőket láttam, kis teljesítményű autóval megborulni. Feltételezem, hogy nem 100-al próbálgatták a határaikat.
Ja azt említettem már, hogy amint leesett az eső, az átlagtempó leesett 70-ről 50-60-ra?
Ja olyankor teljesen általános volt, hogy egymásba szaladtak. A rekord amit láttam egyik debreceni felüljárón volt, 6-an koccantak egymásnak.
Mivel dombokkal nem találkoztak ezért Debrecenben a Fórum parkolóban, vagy a Plázában nem tudtak mit kezdeni a sorompó előtt az emelkedővel. Ha sor volt és valakinek az emelkedőn kellett megállnia, akkor kész volt. Gurultak vissza, vagy fullasztották le az autót. Olyat is láttam többször, hogy a mögötte lévőnek nekigurult, mert képtelen volt emelkedőn rendesen elindulni. Én megtanultam pár izzasztó helyzet után, mikor gurult vissza felém, hogy 2 autónyi távolságot tartsak. Voltak néhányan, akik tisztában voltak a képességeikkel, ők rutinosan az emelkedő előtt megálltak és megvárták, míg elfogy előttük a sor és megállás nélkül átmehetnek az emelkedőn.
Sokfelé jártam már, de ennyire rossz sofőröket csak arra láttam. Pécs szerintem kifejezetten jó. Főleg, hogy Pécs-Komló között többször van plusz sávod, hogy előzz és még kamionok se nagyon vannak. Nem tudlak sajnálni.
Nekem felüdülés volt visszacsöppenni a pécsi közlekedésbe. Még a feleségem is agyzsibbadást kapott néha, pedig ő türelmesen, nyugodtan és lassan vezet, de ez a 60-70-es tempó 2 város között, nyílegyenes úton neki is kivágta a biztosítékot néha.
Most Budapesten vagyunk sajnos, de még azt mondom, hogy az itteni közlekedés is jobb, mint az volt. Igaz itt meg kellett tanulnom, hogyha állok a pirosnál és jön a sárga, még nem rakhatom egyesbe, hogy a zöldnél azonnal kilőjek, mert oldalirányból még 5 autó simán átmegy a piroson. Szóval itt zöld, majd nyugis elindulás és oldalra nézni, hogy jön-e még valaki át az 5 másodperce pirosan világító lámpán...
-
-
LZs?!
aktív tag
válasz
ΞΔGLΞ #131082 üzenetére
@ΞΔGLΞ
Én is az ilyen és hasonló történések okán szoktam 'messze' parkolni. Vagy az ajtót nyitják rá, bevásárlókocsit tolják neki...vagy csak simán én nem tudok kiszálni egy szabvány helyen, még ha mindenki rendesen áll is (alacsony építésű, hosszúajtós kupé).
Kivéve, amikor a Szamurájjal megyek; azt bevágom oda is, ahova be sem fér...majd lesz valahogy. Sőt, azzal a kocsival közlekedve kifejezetten antiszociálissá válok: ha látom, hogy 2/3 szélesség maradt egy helyből az átlógások miatt, oda is berakom úgy, hogy én még ki tudjak szállni. A többit majd ők megoldják.
Egyébként én vélem felfedezni a parkolókban a homo coopicus-t, aki csak valaki mással együtt tud parkolni, t.i. valaki más elé, mellé, mögé. Szerintem nekik a többi autó adja az origót és a biztonságot, hogy 'jól tegye le' a gépet. Na, ők azok, akik megtalálnak a parkoló placc teljesen üres felén egyedül parkolva és pont melléd állnak le.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ΞΔGLΞ #131085 üzenetére
A hatályos előírás még akkor készült amikor Trabik koptatták az utakat nem ekkora autók. Az építtetőknek jó, mert papíron jól mutat a sok parkolóhely (az más kérdés, hogy fizikailag nem fér be). Látnád a céges garázst nálunk. 2m széles, 5m hosszú és 2m magsságú autó a max ami befér.
Azért a dupla parkolóhelyre állást nem preferálom, amíg megvolt a 19 éves Puntónk (ami jó keskeny autó) azzal simán ráálltam az így parkolókra.
Ott aztán csuklott mindenki.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
ΞΔGLΞ #130860 üzenetére
Fekete a leggázosabb szín ilyen téren, én is anno kifaszáztam a fekete Insigniát, 1 nap múlva már tiszta por volt, ami ugye látszott is. Utána jött a szürke kis 318-as Ci, na az már megváltás volt ilyen szempontból. Többet megfogadtam ha lesz saját kocsim fekete többet nem. Egy sötét vagy egy grafit szürke viszont bejönne.
-
válasz
ΞΔGLΞ #130860 üzenetére
Még gyerek voltam amikor apámmal elindultunk lemosni a Škodát. Kiállt a garázs elé és láttuk, hogy nagyon sötét fellegek közelednek.
Trükkös akart lenni és gyorsan lemosószereztük az egész kocsi és beálltunk az eresz alá...
Az eső meg szépen elhaladt a város mellett.
Mennyi vizet hordtam vödörbe, hogy lejöjjön a rászáradt cucc. -
válasz
ΞΔGLΞ #130860 üzenetére
'szt a mergán s féktárcsa mibű
fussavan? Barátom porkéján kerámia. Tök jó amikor nem meleg mert akkor sír mint az erőszakolt malac - ami azért vicces mert 95%-ban városi rövid táv uh nem hogy nem melegszik fel de le is hűl. Oszt elég vérciki h ott a jaó verda meg a zuhogó esőben elszívható 100s marlbi de nyikorog feszt -
molnarpeter
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #130852 üzenetére
Ismerős sofőrként vitt valami prémiumot (A -> B), meg kellett állni kúton. Valami fószer kihasználta az alkalmat, és meg is kérdezte, mit kell csinálni, hogy ilyen fiatalon ilyen autóval járhasson? Srác kihasználta az alkalmat: drogot kell árulni, hangzott a válasz, majd elviharzott az autót átadni
disclaimer - természetesen semmi köze ilyen nemű kereskedelemhez, sem nekem, és nem is biztat/-ok senkit erre, vicc volt, stb
-
válasz
ΞΔGLΞ #130852 üzenetére
Nekem nem fáj az, hogy káromkodsz. Az sem, hogy lehülyézel másokat... Én is látom mi folyik kint az utakon. Ma reggel séta közben láttam, hogy egy középkorú nő napszemüvegben próbált párhuzamost parkolást megvalósítani egy X6-al. Mivel mellette mentem el így láttam, hogy ment a tolatókamera. Hát nem telibe kapta a padkát?!
Igazából az ilyenek miatt fejlesztik az autonóm közlekedést...
Sőt, van, hogy én bénázok, mert előfordul... Szóval a kérdésem egyáltalán nem volt bugyuta, csak az átlaghoz képest kicsit több indulat társul a hozzászólásaidhoz. És a fenti V8 téma után igazán kíváncsi lettem, hogy egy ilyen...ember, hogyan tud érvényesülni az életben. Mindössze ennyi. Nem kell magyarázkodnod. Köszi, hogy végül válaszoltál.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ΞΔGLΞ #130842 üzenetére
Kampányszerűen azért van, hogy csinálnak is valamit: Illegális gyorsulási verseny helyszínén razziáztak budapesti rendőrök
Bár ettől is több értelme lenne a füstölő romokat kiszedni meg a 140-el haladó trélereket, pl.
mod:
Tnap agyhalál volt én egy Bp-Hatvan-Jászberény-Gyöngyös-Pásztó-Bp kört mentem de kb percenként 2x karmoltam le az arcom annyi idiótával találkoztam.
Inkább le se írom, mert megint agyérgörcsöt kapok.
-
Declare
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #130834 üzenetére
A piros betük tenyleg bénak, de a féknyereg és a felni nekem bejön
Am a problema mindig az (de az elet minden területen, mindennel), hogy veszel valamit, vagy lesz valamid, aminek az elejen ugy örülsz mint az allat, olyan baromi jo, mint az allat es elöbb-utobb (ha megszokod), akkor minden keves lesz, meg elkezdesz vagyakozni a jobbra....mert mindig van jobb, meg szebb, meg gyorsabb.
Azert ha belegondolunk, hogy egy 10-15 evvel ezelött a 200 loerö az mar a sportauto kategoria volt....ma meg egy kombi passat is 150-200 lo. Aztan ha a teslakat nezzük a 3,2 masodperces gyorsulassal....ahhh....nem noooooomalis
Azert ezzel a V8 hanggal nagyon irigylesre melto helyzetben vagy, hogy még birtokolhatod....hamar eljön az a vilag, hogy villanyauto lesz mindenhol es esely nem lesz egy V8 at hallani, max valami versenypalyan.
-
Declare
őstag
válasz
ΞΔGLΞ #130780 üzenetére
Baaaah....nem szeretem a merciket, de azert ez mas
. Grat hozza! Faxa gep es ha az ember olyan elethelyzetben van, hogy ugy minden egyenesen van, miert ne? Tök jo. Valami Chip, hogy menjen is?
A cimborad viszont akkor mar nem olyan megfontoltan eli az eletet, hacsak nem tenyleg valami oriasi krach csapott be.
(#130783) B-L-A-C-K ugyan mitöl lenne ez egy indiszkret kerdes?
meg különben is, oszt´mibüüü??
-
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #130799 üzenetére
Mivel feltételes módban pusztán érdeklődésből kérdezted, semmi erre utaló magatartással
gyanítom nem kedveled őket.
Én sem. Van pár szakma amit szintén nem kedvelek, illetve rég nem arról szól amiről eredetileg, úgyhogy hasonlóan rühellem, de nem igazán írogatom le a véleményem, mert nem tűrne nyomdafestéket. Vannak dolgok amiket az ember jobb, ha megtart magában. Plusz ugye nem mindegyik olyan, van köztük normális is, ha másért nem az ő tiszteletük miatt.
Egyébként utánanéztem, mert nem igazán vagyok napi szinten a BTK módosításaival, itt falun mindenki azt üt akit akar, ilyen helyeken még erősen él a nyers eredendő férfiasság és az erősebb kutya baszik elv, mint holmi papírok meg jogszabályok az urbanizáltabb területeken. Ütlegelni nyilván nem lehet rendőrt, de jóval nagyobb temperamentumot elviselnek főleg ha az indokolt is.
Bár az is igaz, hogy itt nem is szoknak bokor mögé bújva traffizni, erősebben tart a gerinc így ritkán is van kompromisszum. Más világ. Ég és föld a különbség a nagyobb városokhoz képest egy elmaradott vidéki terület. Rendőr szempontból sokkal normálisabbak. A polgárőr meg a hasonszőrűek azok ugyanolyanok...
Persze vannak kivételek.Szóval a BTK fokozott védelmet ad (konkrétan hivatali személy elleni erőszak) azon közfeladatot ellátó személyekre is akiknél ez indokolt a köz érdekében végzett munkájuk miatt. A polgárőr tökéletesen kimeríti ezt, de ez megint gumiszabály arra húzzák rá akire akarják, ergo aki közel ül a bográcshoz az megkapja a védelmet.
Szóval akkor pontosítva, leszarhatod mit mond neked, hatalma nincs, de megverni nem lehet és megfenyegetni sem. Az anyjába elküldhető.
Megverhető a munkakörén kívül, ha nem közli előtte, hogy közfeladatot ellátó személy. Meg aki ezt igazolja is.
Továbbá ha civil ember a polgárőr védelmére kel és őt is megvered akkor ő is kap fokozott védelmet, arányosan a cselekedettel. Így hirtelen átfutva a lényeg ennyi. -
#89309696
törölt tag
válasz
ΞΔGLΞ #130796 üzenetére
Önkéntes, semmilyen hatalma nincs. Nem véletlenül rendőrrel az oldalukon mennek mindenhova. Még egy jegyellenőrnek is több van, mert ő konkrét munkát lát el a munkahelyéhez tartozó eszközön amit igénybe veszel.
Viszont a rendőri kapcsolatuk miatt biztos lehetsz benne, hogy jobban a sarkadra lépnek kibaszásból egy polgárőr miatt, mint egy átlag ember vagy egy jegyellenőr miatt.Inkább nem írok semmit, mert nagy flame lenne belőle, de megvan a véleményem ezekről a "szakmákról", sok más hasonlóval együtt. Szerintem a tied is hasonló lehet.
Itt nálunk is voltak ilyen balhék talán 10 éve, aztán a falubeliek megverték az egyik nagyszájú polgárőrt, ment a bíróságon a cirkusz, végül fél év múlva feloszlatták az egész brigádot, az önko megtiltotta nekik azóta nincs polgárőrség a településen.
Szép lenne a cselekedet amúgy, maga a polgárőrség, csak hát nálunk mint sok más is szimplán csak gennyre van használva. Egyszerűen szennyek az emberek hozzá. -
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz
ΞΔGLΞ #130695 üzenetére
7-8óra nekem, kisfeleség kb 3 órát segített a beltérben. sajnos volt egy húgy minőségű fólia az első szélvédőn felül, melegítéssel is nehéz volt leszedni. felnikkel sok idő ment el, polírozás ugye csak egy lépcsőben, de ebben már az izzó csere is benne van, meg a lámpa polírozás. Kárpit katasztrófa volt, viccen kívül.
a szervizelés csak jövő héten lesz meg, nincs még pumpám, ma csak a motorteret takarítottam ki + légszűrő csere. A pollent nem találtam, most küldte át Tomcsi a howto-t.a rendőrök mást nem igazán csinálnak, még 1-2 dolog, de azok is olyan dolgok, amikre kevésbé lenne szükség
-
Szada85
aktív tag
válasz
ΞΔGLΞ #130560 üzenetére
Az idei évi "Panamericana" (ha jól írom) hütörács volt árulkodó, de az elsö lökös aljáról is meg lehet ismerni, plusz felette írtad, hogy "V8", így nem volt nehéz összerakni.
(Plusz nagy álmom is egy, csak ahhoz sok üveget kell még visszavinni.
) Gratula hozzá, irigykedem!
-
aero.
veterán
válasz
ΞΔGLΞ #130524 üzenetére
Nekem pl. tökre elegem volt már az ilyen formalitásos, hivatalos autóbemutatókból. Már a TC-s is hozta anno a poénkodós, laza formát, a Speedzone meg végképp elhozta ezt. Az, hogy gyártható legyen ilyen szinten, ahogy ők csinálják, azt csak ilyen formában lehet (aka, telefon, spontán élőzés, stb.) és pl. Pista nyugodt szívvel beletüsszent a kamerába és én nem azt mondom, hogy mekkora bunkó, hanem baszki, ezek köztünk élnek, ugyanolyan emberek mint mi, szinte mintha a haverjaim közt lennék. Ahogy Tse is mondta, kimondja mi a szar, és megmutatja mi a jó, toszik az importőr véleményére, nem kell kinyalni a seggüket. Megértem, ha neked nem jön be, de te eszednél vagy, hogy fikázol valakit azért, mert oda született és úgy beszél? Neked elmentek otthonról.
bitpork: Gáspár Lacin is hallatszik, aminek kell, Győzikének erősebb. Most ez baj? Szerintem inkább az, hogy utóbbit "ismernünk kell".
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 x HDMI (120Hz)
- ASUS X540SA-XX004D Notebook - 4 napot használt
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest