- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Leesett a kamionról több millió eurónyi Z Fold7
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vékonyabb házba rejti a Galaxy A17 5G az Exynost
- Macrodroid
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gergo5991 #332953 üzenetére
A Glaco jó cucc, jó pár éve használom, nincs problémám vele. Ha normálisan van felkenve, akkor semmilyen maszatolás nincs utána. A videóhoz képest a valóságban előnyösek a "cseppek", 40-50 km/h menetszélben már szépen összeállnak és leviszi őket simán a légáram.
Egyedül havazásban, illetve szemerkélő esőben/ködben nincs meg a hatás az eddigi tapasztalataim szerint.
ChatGPT-re meg ilyen kérdést nem bízunk, a tapasztalataim alapján eléggé félrevezető tud lenni a gyakorlati, vagy műszaki dolgokkal.
-
gergo5991
őstag
válasz
gergo5991 #332952 üzenetére
chatgpt a kövi terméket ajánlotta:
[link]
ilyen hatást az autómosó által kínált bevonattal is elérhetek, de többet árt mint segít.
a videóban 1:00 nál megállítva a képet a bal oldalt nincs felület kezelve, a jobb oldal pedig igen.
A bal oldalt simán lefolyik a víz, míg a jobb oldalt apró pöttyökben ott marad. EZ kb ellenkező annak amit várna az ember.
Arról nem is beszélve, hogy autómosóban mikor felvittem a programmal ezt a felületkezelést, alig bírtam kiváráni, hogy múljon el, mert az ablaktörlés katasztrófa volt vele. Össze-vissza párásodott, majszolódott esőben az üveg. -
6030D
addikt
válasz
gergo5991 #331373 üzenetére
Kb 8 éves történet (kép nevében a dátum, 2017.07.). Céges ügyben mentünk, lezárás volt az autópályán, ezért siettem a főúton. Az autó a főnökömé, aki mellettem ült. Gondolom eleve felvillant a dollár a szemükben a magyar rendszámos BMW-re, aztán amikor főnököm kipattant, és szlovákul szólította meg őket, akkor már máshogy álltak a dologhoz. Mutatott valami kis cetlit a táblázattal, hogy akkor ez 300 euro.
Itt elhangzott a nem tudjuk megoldani máshogy kérdés... erre csak röhögött, hogy ez már nem a 90-es évek és odakísért az autóhoz, aholmutatta a képeket az anyósülésnél lévő képernyőn hogy itt még nem is volt vészes, de ez már azért na.... és ha ő fényképez, az egyből megy a központba, ezért kell a ticket. Hogy hogy sikerült lesírni 200-ra azt nem is értettem, meg nem is emlékszem már.
Még annyi infó, hogy kérdeztük, mi van, ha nincs kp. Elkísérnek egy automatáig (addig nem adja vissza a forgalmit és az iratokat), ahol vehetsz ki pénzt. Ha nincs a kártyádon ennyi, akkor kérj meg valakit, hogy hozzon neked pénzt, megvárják... -
válasz
gergo5991 #331057 üzenetére
Én alig múltam 20 éves (43 leszek idén), Győr vasút-pályaudvar, kértek tőlem pénzt buszjegyre - csóró voltam de adtam (a pez gyárba jártam melózni esténként diákmunkában, festettem a rózsaszín párduc órrát 4 órában), majd 10 perccel később a boltba vette az üveges bort, meg a vacsira kenyeret/szalámit… azóta nem adtam senkinek semmit, aki így jött hozzám és kérni akart.
-
Blindmouse_
senior tag
válasz
gergo5991 #331067 üzenetére
Pont ugyanolyan arányban vakítanak az újak is hidd el..
Én nem akarok ledet tenni a 35 éves jószágomba, ja és nem szoktak villogni se rám, mert ugyan nincs precízen belőve, csak találomra álíltgattam kb-ra, de azt azért látom a fényén hogy a megfelelő helyre világít.. mondjuk ezt nem teszik meg sokan, főleg mert fogalmuk nincs hogy lehet-e egyáltalán. vagy mert a valamikor ropiratört kocsijuk zárhídja össze vissza áll.. + ha van állítási lehetőség akkor mindenki felbassza maxra, mert dejó hogy messzire világít.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
gergo5991 #316441 üzenetére
Szerintem azért nem ilyet használ a többség, mert mocsok hangos. És rohadtul idegesítőek a cseppek amik repkednek miatta a résekből. Gyakorlatilag a fújással több extra munkát csinálsz magaddal.
Ezzel szemben törlőkendővel nem generálsz felesleges cseppeket magadnak. -
grizlisandor
veterán
válasz
gergo5991 #309272 üzenetére
Ismerős mesélte, hogy egyik ismerőse nyert ez Swift-et, a Gépkocsinyeremény-betéttel. Ment az átvételre az ember, mondták neki a kereskedésben, hogy 1 misivel kevesebbet adnak érte, mint az akkori újkori ára, hogy nem, mert többért fogja eladni, hazament vele, leállt a garázsba, majd fél évig árulta, végül az újkori ár feléért vitték el tőle.
A lottó fődíjnak is van már remélem helye!
-
-
-
Alusky
senior tag
válasz
gergo5991 #283995 üzenetére
Utálom a turistákat, úgyhogy nem tudok objektív lenni. Az viszont egyértelmű, hogy az emberek unatkoznak és unalmukban autóznak. A helyiek is, a falusi is megy, nem csak a turista meg a nyaralós.
És pénz is van és középosztály is, nem kevés és unatkoznak ők is.
Hol van az már, hogy kinyitottam a kapumat és a két kutyát kiengedtem az utcára póráz nélkül, mert egy árva lélek sehol nem volt sose. Valaki van az utakon, mert különben nem lenne nyomor. -
Alusky
senior tag
válasz
gergo5991 #283982 üzenetére
Egyébként itt kisvárosokban is ugyanez van már, azt gondolná az ember délben nyugi van aztán a nagy francokat minden parkoló tele, nem hiába állok mindenhova fűre, fára, bokorba és még az utakon is vannak ezek mellett. Felszabadul egy hely már indexel is oda a következő. Egyedül az aldilidlpennytesco parkolók vannak negyedig-félig, mert azok meg olyan durván túl vannak méretezve az üzlethez képest.
Egyszerűen az van, hogy ahogy telnek az évek hiába siránkozik mindenki milyen szar a gazdaság, valójában ömlik minden családba az autó kettesével, persze részben muszáj is, mert biztosan nem egy útvonalon, egy időpontban dolgozik a két családfő így két autó minimum kell. Az emberek egyre többet autóznak már unalmukban is, egy hetet nem bírnak ki a legtöbben otthon, mert bizsereg, viszket, kattog ha nem mehet valahova. Már a bevásárlást sem hetekre előre tervezik, mert minek ha egyszer úgyis autózik mindig, majd beugrik újra párnaponta. A végeredmény, hogy mindig lesznek az úton valakik.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
gergo5991 #280890 üzenetére
Azért tényleg visszás egy EU-raktáras Ali-t egy lapon említeni egy magyar bolttal.
Valószínűleg a Media Markt által kínált legtöbb termék is beszerezhető kintről olcsóbban, de mondjuk gariztatni lehet, nehézkesebb, support, eredeti-e a termék, vagy fake.
Én se pattogok a 40-50 ezerért hirdetett ózongenerátorok miatt, mikor a magamét spanyol raktárból 15-ért rendelhetem most is. De azzal is tisztában vagyok, hogy onnantól kezdve, hogy megkaptam, vajmi kis esélyem van kifogással élni. -
Alusky
senior tag
válasz
gergo5991 #279803 üzenetére
Két héten belül. Ezek azok a csekkek amik 101%-ban meg szoktak érkezni, soha nem veszik el.
Nincs kedvezmény. Most már 39 ezer az első lépcső ami 75 Km/h-ig van. Ha volt a falun 40-es tábla akkor 65 Km/h, akkor viszont 58 ezer mert már második lépcső.
Lehet amúgy sima ellenőrzés is, nem feltétlen sebességmérés, de ha a Google írta, hogy szoktak ott mérni akkor inkább az lesz.
-
-
6030D
addikt
válasz
gergo5991 #279117 üzenetére
A szlovák cikket nem fordítóztam le, de gondolom az évest kell megvenni. Na ez itthon azt jelenti, hogy jelenleg 18750 Ft bünti helyett fizethetek 49190 Ft-ot. Eddig sosem kaptam ilyen büntetést, tehát kicsi az esély, hogy belefutok. És egész évben sem költök 30e Ft-ot (49-19) matricára. Szóval csak kitalálták, hogy lehet tolni a kasszán.
-
Matr x
aktív tag
-
Vismajor01
addikt
válasz
gergo5991 #278515 üzenetére
Amerikai multinál de magyar központál LPB2 pozi után járhat autó ( Entry level-PB1-PB2-LPB1-LPB2-SPB-SPB2-EB-EB2 etc)
De ilyen SPB1 szinten az "alap", a cafeteria része, előtte megegyezés tárgya
De ez ilyen "halandók" által elérhető szint, de ha bemegyek a céghez a töltető helyeken tömegével állnak a zsíruj xc90 és xc60asok szal a *topsecret* pozikon tuti volvókat kapnak.
Ja és nem IT, ez a leányvállalat gyártással és karbantartással foglalkozik, alkatrész értékesítés etc.
-
válasz
gergo5991 #278515 üzenetére
Amennyire előre meg tudom itélni, nem különöseben kell sokszor a cégen kívül ügyet intéznem. Előfordulhat, de nem jellemző. Inkább munkábajáráshoz adják, bár én 2,3 kilométerre fogok lakást bérelni.
Ez egy csoportvezetői pozi, itthon az ilyenekhez adnak kocsit.
Nem IT, hanem villamos tesztlabor.
Ami nekik biznisz lehet, hogy az anyacégnek van egy lízingcége is, tőlük van.
Ezeket a kocsikat új korától 9000km-ig lehet hajtani, aztán megy vissza.
Évi 3-4 autót simán el lehet fogyasztani.
Nincs szerviz, nincs olajcsere, nincs gumicsere, kocsicsere van.
Amennyire néztem főleg mercik voltak, az elődömnek valami szedán volt (hogy C vagy A én nem néztem, pedig hogy FWD vagy RWD az nem mindegy) a reptérre benzines automata GLA-val vittek. Namost ebből azt gyanítom nem fog beleférni a 2 literes a 60k-ba, csak az 1.3
Néztem, elektromosra az adó sokkal kisebb 0,25 szorzó, hibridre meg fele, az monduk nem lenne rossz, de full elektromossal hazajönni a kínszenvedés kategória lenne.Ami vicces, hogy az extrák közül kérni kell mindent, amit a cég gyárt
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
gergo5991 #278515 üzenetére
IT szakmában ez bevett szokás, hogy affêle juttatásként autót adnak X év után. De azt sem puszira, hanem addig az ideig kevesebb cafeteriát kapsz, a másik fele megy a kocsi alapba.
Ha ő az első percben (próbaidő után) kap egy autót akkor tök reális az, hogy nem ingyen kapja, ha nem a mukavégzéséhez szükséges a kocsi. -
válasz
gergo5991 #277948 üzenetére
Belülről szebb mint kívülről.
Leszámítva azt az óriási érintőkijelzőt. Mind a mérete, mind az elhelyezése eléggé gáz.
Más: ma volt az Audi ellenőrzőszervizen, naivan azt gondoltam, h talán megúszom 100k alatt, nem sikerült: 230k lett a vége.
Plusz vihetem vissza egy hét múlva, bejelentetem pár hibát, az egyik "komolyabb": kiderült, h megadta magát a vákuumszivattyú. A többi ehhez képest apróság, de három napig szervizben lesz az autó. Szerencsére ezeket gariban csinálják.
HoaryFox: Köszi a képeket, jók lettek! A Z4 alatt Akrapovic rendszer van??
-
AssAssynn
addikt
válasz
gergo5991 #277623 üzenetére
Mert zsiványkodnak vele. Ahol én lakom, ott is ilyen a kutas tulaj, hogy ha ő van a pénztárban sosem üti be a gépbe senkiét. Én meg ott szoktam állni és várom a blokkot, mert mindig elteszek minden blokkot magamnak, aztán ott néz rám ilyenkor bambán, és kérdezi, hogy "mit akar még?". Mondom bakker, a blokkot. Ő meg, hogy ja, és látom, hogy csak akkor üti még be a gépbe... A legjobb az volt, amikor árstopposan lehetett tankolni, de nekem a céges autóval ugye rendes áron kellett, és akkor azt csinálta, hogy mindig beírta a gépbe árstoppos tankolásnak először. Ugye tőlem kérte a rendes árat, aztán a gépbe ment árstopposként, és akkor még az államtól is lehúzta a kompenzációt. Én meg mindig mondtam, hogy kérem a blokkot és szinte ki volt akadva, hogy rendes árú blokkot kell kiadnia. De tudnám még ezt folytatni, mint mikor intézménnyel megy az ember a Balatonhoz, és számlát kér kajáról, fagyiról, és akkor több tulaj így felháborodik, hogy miért kérünk számlát, meg kb. 1 óráig feltartanak a kiállításával. Meg volt olyan, hogy a fagyizó tulaj ott gúnyolódott, hogy most tényleg fagyizásról kérünk számlát? Mondom neki, ha magánszemélyként kérnék 1 gombócról, arról is ki kellene adnia, úgyhogy nagyon gyorsan húzzon bele.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
válasz
gergo5991 #276402 üzenetére
Siófok után már lehet haladni, elvileg.
B terv: Pozsonyig eljutsz a szlovák úthálózaton. Onnan le a magyar M1-M86-86-oson Rédicsig, normál forgalomban. Ott egyből tudsz csatlakozni a szlovén autópályára (7 napos matrica 16 euró), nem olyan zsúfolt mint a horvát és nem szívsz a fizetőkapuknál. Majd Postojnanál le délre Rijeka felé.
-
válasz
gergo5991 #276402 üzenetére
Talán mert a tereléseknél, 80-90-es korlátozások szoktak lenni, ezért nem nyomta neki a sok "fillérszekszualizáló".
Én se szoktam... az megint más kérdés, miért tart minden fittyfent útjavítás/karbantartás ezer+1 évig... mint pl a 6-os út, már nem is tudom mióta fel van túrva...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gergo5991 #275430 üzenetére
Ha már egy rahedli pénzt fizettél érte... Visszavinném. Nem járatták ki a rendszerből a régi rendesen. Valóban nem jó ha keveredik. Mossák át, töltsék fel és légtelenítsék újra.
Remélem azt tudják, hogy a fűtést is kapcsolják be mert a fűtőradiátorban is még lehet a régi folyadékból. De van erre nekik egy gyári leírás/útmutató.
Talán ott is a leghülyébbek dolgoznak a márkakerben mint itthon?! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gergo5991 #275427 üzenetére
Ha nem mosták át rendesen a rendszert csak leengedték a régit és rátöltötték az újat akkor szokott ilyen előfordulni. Keveredik a maradék régi lötyi meg az új. Márkakóklerek.
Nekem is nem rég lett cserélve de szépen átmosták nem keveredett a gyári zöld az új narancs folyadékkal.
-
válasz
gergo5991 #275087 üzenetére
FB nagyon veszélyes hely... én már nem is nagyon megyek se csoportba, de igazából 1-2 havonta még az ismerősöket is lepattintom, ha látom, hogy ilyen tököm idióta dolgokba vannak... egyszerűen ez a teljes elvakultság, ez úgy fel tud húzni... most apóst környékezi épp valamelyik "szekta" vallás... ő meg nem képes lerázni őket, hó végén a nyugdíjja utolsó 2e Ft-ját elkérték könyvre és majd még adjon nekik 3e-ha megjött a pénz... lassan abba is bele kell állnom (mert utána meg tőlem lejmol kajára), de alapvetően olyannyira próbálom messze elkerülni ezeket a csoportosulásokat, hogy nyugodt életet élhessek, hogy nagyon... de néha bele kell állni, nincs mese.
Autós kérdés, nem tudom eldönteni, mi zörög az autó alatt... rezonancia hang van, fém lemez egyértelmű, idegesítően alapjárat és 2000-es fordulat alatt, ergo pont mikor városban állok a lámpánál, vagy épp gurulok, felette nincs. Most épp ott tartok, hogy a hátsó dobtól jön, de a felfogatásoknál a gumibakok egybe vannak, alul a haspáncélt megmozgattam, az is lehet, de ott meg húztam a csavarokon. Valami tipp merre induljak? Simán lehet, hogy a dob bele ment fossá... és belül van a rezgés. A végén még azt is ki kell herélni...
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gergo5991 #274872 üzenetére
Nem feltétlenül a kocsi hibája, lehet itt is a nem tapadó gumi volt a ludas mint az RS-nél:
Vajon az autó hibája? Octavia RS bukott a jávorszarvas-teszten!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
gergo5991 #274873 üzenetére
Ez volt, amikor a Huawei, Xiaomi, stb megjelentek az európai mobilpiacon. Aztán az értelmesebb termékekkel rendelkező gyártó árszintje felzárkózott a már jelenlévő ismert gyártókéhoz.
Ehhez persze az is közre játszott, hogy EU-s lerakat, szervizhálózat, márkaképviselet is létesült, ami természetesen ugyanúgy költséget ró a gyártóral.Az autóknál is így lesz. Egy autó árában benne van az érvényesíthető garancia, márkaképviselet, márkaszerviz, az ahhoz és a típushoz kapcsolódó engedélyezések, minőségbiztosítás, képzések is. A kínai autó kínai ára azért kedvező, mert ott a volumen mellett ezek a háttérdolgok is jelen vannak. Itt ezeket a márkákat még fel kell építeni, amit jóllehet, hogy a gyártó előfinanszíroz majd, de végső soron mi, a piac fogjuk kifizetni.
-
dellfanboy
őstag
válasz
gergo5991 #274873 üzenetére
nem ertem eme eszmefuttatasod, miert kellene egy gyari munkasnak e mercivel jarnia? ilyen alapon az osszes hilton hotel takarito kaphatna egy hotelt oregkorara?
ha nem gazdasagos akkor be kell zarni a gyarat nincs kerdes. munkavallalokent meg kepezni/tanulni kell magad folyamatosan
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Formula-1
- LEGO klub
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Napelem
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Windows 11
- További aktív témák...
- PS 5 kontroller // Számla // Garancia //
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Mini 64GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest