- Magisk
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- VoLTE/VoWiFi
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
őstag
válasz
Lehiñito #33031 üzenetére
Amit többen ismerünk, az a Xiaomi Portable Electric Air Compressor 2, ahhoz éri meg hasonlítani.
Product model: MJCQB06QW
Battery type: Lithium-ion battery
Charging port:Type-C
Sensor accuracy: ±1psi
Inflation pressure: 0.2–10.3bar/3–150psi
Rated capacity: 2000mAh (14.4Wh)
Rated charging voltage: 5V ⎓ 2AA Xiaomi 150 psi-ig, a drágább Lidl 60 psi-ig, az olcsóbb 101 psi nyomásig képes felfújni az abroncsokat, tehát gyengébbek. Korábbi gyűjtés alapján 55 psi is elegendő a rollerekhez, tehát jó ha tud legalább 50 psi-t, de az ne csak teljesen feltöltött állapotban tudja már elérni, legyen benn tartalék!
Xiaomi akkumulátora 2000 mAh, a drágábbé is ennyi, de az olcsóbb ennek csak a negyede. Az meg már kevésnek tűnik, gyanús hogy minden pumpálás előtt töltőre kell dugni.
https://www.lidl.hu/l/hu/ujsag/akcios-ujsag-25-het-2025/view/flyer/page/40?lf=HHZ
https://www.lidl.hu/l/hu/ujsag/akcios-ujsag-25-het-2025/view/flyer/page/43?lf=HHZ -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Lehiñito #32175 üzenetére
A roller kikapcsolt állapotában is érezhető, kézzel forgatva, hogy a motor mágneseinek alapból van bizonyos fékező hatása, tehát amit már nem lehet kikapcsolni. Továbbá a generátorként viselkedő motort terhelés nélkül hagyva, a feszültség káros szintűre is emelkedhetne, ezért rá kell terhelni valamennyit minimálisan. Lehet, hogy ezért látod így menüben.
Viszont más rollernél tapasztalható olyan is, hogy feltöltött akkuval elindulva még nem érezhető motorfékhatás, noha azt hinnénk, hogy legalább a mágnesek természetes hatását érezni kellene.
-
PociAti
őstag
válasz
Lehiñito #32171 üzenetére
A Xiaomi 5 Max lengéscsillapítására biztos mások is kíváncsiak. 100+ kilósan többen érdeklődtek már városi roller kapcsán. Ennek pont 120 kg-nál van a terhelhetőségi határa.
Azok a rollerek papíron ideálisabbak, amelynél állítható (adjustable) a roller rugózása, mert feltételezhetően a tiédet valahová középállásba (100 kg környékére) hangolhatták. De attól még bőven lehet jobb, mint egy rosszul beállított, vagy rosszul megtervezett, de állítható rugózású roller.
Meg az is kérdés lehet, hogy magasabb sebesség mellett a dobfékkel mennyire jól lehet megállni, mennyire finoman lehet adagolni? (Óvatosa, több lépésben teszteld a hatásfokát, nehogy fejre állj vele.) -
PociAti
őstag
válasz
Lehiñito #32166 üzenetére
Bármit is tartalmazzon a firmware ne frissítsd le.
Egyik komponensét se frissítsd le.Erre a későbbiekben bármikor lehetőséged lehet. Semmi jóról nem fogsz végleg lemaradni.
Lehetséges, hogy a frissítéssel valamilyen szempontból kicsit jobb rollert kapnál, de ami fontosabb, hogy annak lehetőségétől zárhatod el magad, hogy akár magad is módosíts a szoftverén.
Európai modelleken előforduló 2 leggyakoribb szoftveres korlátozás a globális változatokhoz képest: 25 km/h maximális sebességhatár és a sebességtartó automata hiánya (tempomat, cruise control).Én nem vagyok híve a sebességhatár általános kitolásának, városi használat mellett bőven elegendőnek kellene lennie a 25 km/h sebességnek, de én úgy módosítottam a korábbi Xiaomi roller szoftverén, hogy "lomhább" módban (D, azaz drive mode) is 25 km/h a sebesség határ.
És van tempomat, 2-3 másodperc után bekapcsol.
Ezeknek köszönhetően a személyes igényeimhez sokkal jobban passzoló rollert kaptam, mint a gyári firmware változatok, és elvileg a szabályossági határon belül maradtam (ha 2025-ben elektromos rollerek kapcsán idehaza lehet-e egyáltalán ilyen kijelentést tenni).A hasznosabb, előnyösebb újítások a módosított firmware-ekbe is lehet, hogy belekerülnek. Vagy még annál is több. És ennyire közel a megjelenéshez nehéz megmondani pontosan, a gyári firmware frissítés valójában mit csinál.
-
PociAti
őstag
válasz
Lehiñito #32009 üzenetére
A saját androidos készülékeimhez ezt használom:
m365 Tools Pro2/G30/G2/F2 more
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools&hl=en-USLéteznek ennek forkjai, iOS-re is vannak működő alkalmazások, és hogy épp a legújabb rollerekkel melyik megy azt nem tudom. Ki kell próbálni.
-
PociAti
őstag
válasz
Lehiñito #32007 üzenetére
Igen, lehet.
Korábban úgy volt, gondolom most sem változtattak rajta új roller esetén, először is le kellett tölteni a Xiaomi saját alkalmazását, amivel összepárosítottad a rollert és végignézted a biztonságos rollerezéssel kapcsolatos videót.
Közben felajánlja majd a szoftver frissítését is, azt nem kell elfogadni. És többet talán nem is kell használni a gyári alkalmazást. (Csak ha mondjuk eladod és megszünteted a párosítást.)
Lehet némileg változtak valamit a módszerek, de lényege ez.
-
Mad_Wolf
aktív tag
válasz
Lehiñito #31000 üzenetére
én is hasonló paraméterekkel keresek rollert, 120kg, 20-25 km-t bírjon egy töltéssel, Debrecenben túl sok domb nincs
Sebesség nekem elég a 25km/h.
Kukirin G2 Mastert néztem, látványra/teljesítményre tetszik. De most az új xiaomi 5 max és a segway max g3 is bejön. Ez utóbbi mondjuk elég drága, 300 körül szántam volna rá. -
-
válasz
Lehiñito #30961 üzenetére
A rugózás a különbség, ahogy írtad is.
A Max hátsója pl. ránézésre a G2-es Segwayre hajaz.
Nekem még csak G2-es Segway-el van tapasztalatom, (meg másokkal), nem tudom ezeknek a Xiaomiknak mennyivel rosszabb/jobb a rugózása érzetre.
A Max esetében hidraulikusként említi a Xiaomi őket, így elvileg jobb, mint egy "sima" rugós lengéscsillapitó.A 48V-os hajtás pl emelkedőn biztos, h jobbá teszi a Xiaomikat a G2-nél, de ha emelkedőn nem használnád, akkor ennek mondjuk nincs jelentősége.
A Pro ára mindenesetre eléggé a G2 ára alatt van, és a Maxé se éri el még a Global verziós G2 árát sem.
Max:
Pro:
Nagyon kíváncsian várom az új generációs Segway rollerek árát, mennyire mennek egymás árai alá.
Az 5 Max rolleren van még a trepni alján kétoldalt egy kékes-fehéres "ambient" fényt adó ledsor is "extraként", bár nem tudom, a Xiaomi mire véli az ilyesmit, mintha nem tudnák, h Európában a hatóságok nem nagyon díjazzák az utakon az ilyen jellegű jármű alatti fényshowt.
[ Módosította: Qru ]
-
enginev3.0
félisten
válasz
Lehiñito #29949 üzenetére
Nekem pont ez a kettő rollerem volt
Először xiaomi, utána lett a K. G2
Nagyon szerettem a Xiaomit, mert gyönyörű, és az akksija is nagyon jól bírta, bár én csak 80kg vagyok, de nálunk sincs domb, így olyan 45-50km-t ment el egy feltöltéssel, de boltba, és edzeni jártam vele, kb 6-12km-t egy nap, néhány naponta töltöttem, viszont sosem volt olyan gondom hogy ha elfelejtem feltenni tölteni akkor utána gondban vagyok mert már nem merek elindulni vele, teljesen ugye úgysem illik lemeríteni őket, de ha 30-40% körül volt, akkor is simán elmertem vele indulni bárhova.
Az appot ritkán használtam, főleg azért mert garázsban volt a roller, és leraktam, majd utána a házban jutott eszembe hogy ó basszus, megint meg akartam nézni hány km-t mentem vele összesen, de már sosem mentem vissza megnézni. Az viszont tetszett, hogy monitorozta mikor mennyit mentem vele stb... de ritkán néztem, lezárásra meg nem használtam, arra inkább lakat, mármint fizikai lakat.
Aztán meguntam a 25kmh-t, engem nem zavart hogy nincs lengéscsillapító mert nálunk a bicikli út elég jó, így nem ez vonzott, csak a sebesség, hogy 1-2 hosszabb úton csak állok és állok és állok és még mindig nem vagyok a végén, sőt ha elfelejtettem városba valamit vagy boltba akkor nem volt kedvem visszamenni.
Így eladtam és vettem a G2-t, nincs app, de mindig kiírja mennyit mentem vele összesen, így ezt mindig látom. Nekem a BT kapcsolat inkább az okosotthon rendszer miatt hiányzik, ott szívesen látnám az adatait, de telefonon kevésbé foglalkoztat.
A sebesség semmiképp sem összehasonlítható, bármikor van kedvem városba rohanni vele, viszont hátótávban ez már inkább 35-40km, így a töltésre jobban odakell figyelni, de ezzel sincs gondom, csak míg mondjuk a Xiaomit hetente talán 2x tettem töltőre, ezt azért jobban meggondolom, mert mégis kell nekik 8-9 óra töltés.Kényelemben kicsit zavaró hogy a G2-nek jóval rövidebb a trepnije, bár van még hátul a kis lábtámasz, amit rendszeresen használok, a Xiaomin kicsit kényelmesebb volt hogy hátrébb tudtam állni mindkét lábbal (mindig úgy használtam, hogy egymás mellett volt a két lábam). A G2 viszont magasabb, és fixen nem akad fel padkán, ami azért nem egy hátrány.
G4-et akartam, de beszéltem helyi G4 tulajokkal, volt aki eldobta, szitálás miatt, itt viszont nincs ilyen gond, egyáltalán, szóval örülök hogy inkább ezt vettem 170ért mint azt 300ért.
u.i.: Amit PociAti írt az elég meredek, a mindenképp szervizbe kell átnézetni dolog, dehogy kell kapsz hozzá imbusz kulcsot, ráhúzol a csavarokra a biztonság kedvéért és ennyi, esetleg kúszóolajjal befújsz a lengéscsillapítók forgáspontjaihoz, nabumm, ja meg felfújod a kerekeket... nem kell túldramatizálni
-
válasz
Lehiñito #29949 üzenetére
A 4 Pro (2nd gen) jó roller, nem nagyon van más ebben az ársávban. Ráadásul 48V-os, ifeálisabb nagy súlyhoz.
Segway F2 Plus van még esetleg, vagy a Segway G2, de az meg már jóval többe kerül.
Inmotion S1 meg már nem nagyon kaphatóHány km hatótáv kellene naponta?
Ami a Kugoot illeti, azt neked kell eldöntened, h pálcikarollert veszel lengéscsillapitók nélkül, ami csak 25-el megy;
Vagy egy Kugoot, ami jóval többel is tud menni 25-nél.A kettő nem egy kategória.
Itt össze tudod az adataikat hasonlítani.
-
PociAti
őstag
válasz
Lehiñito #29949 üzenetére
Első javaslat, arra a pár napra inkább bérrollert használj, minthogy vegyél egyet, aztán álljon az év maradék részében. Ha jól látom 2021. májusától van Szegeden Lime.
Másik javaslat: vegyél valami használt rollert, aztán pár hét múlva add el. Nem bukhatsz rajta sokat.
De ha igazán komolyan gondolod, hogy az autó mellett használni is szeretnéd, akkor választáskor először is vedd figyelembe a tavasszal várható KRESZ módosításkor beharangozott kategória határokat.
Másodsorban egy jó roller nem igényel szervizelést. Kb. 3-4.000 km-enként gumi cserén és alkalmanként fékbetét cserén, fék beállításon kívül nem igazán igényelnek karbantartást (a guminyomás szinten tartásán kívül).
Ez a KuKirin G2-re nem mondható el, és a gyártó többi termékére sem. Olyan állapotban érkeznek, hogy jobb szervizben átnézetni használat előtt. Használt piacon ritkán árulnak olyat, melynek ne lenne valami hibája. Ez önmagában nagyon árulkodó a minőségét illetően.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Karcos Amazfit GTS 4 okosóra dobozában
- DJI RC RM330 drón távirányító +napellenző +nyakpánt +színes joystick
- DJI FPV Fly More Combo drón + Goggles V2 szemüveg - 3 akkuval
- Ùj - DJI FPV Drone - 0h repülési idő
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 1xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G RJ, HBA330, áfás
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6700 XT 12GB ZALMAN S3 TG CM 700W
- Samsung Galaxy S23 , 8/128GB, Kártyafüggetlen
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged