- iOS alkalmazások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- One mobilszolgáltatások
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz
lorcsi #10933 üzenetére
Ha nincs senki külsőben, akkor ugye illik kimenni, aztán csinál belsőben amit akar... de azért, hogy most valaki szabálytalanul menjen gyorsabban és ehhez neked kelljen ott beügyeskedni magad a lassabbak közé, biztos nem szórakoznék ezzel, majd ha esetleg elfogyott a kocsisor (és nem macerás kimenni), addig meg szenvedjen csak a szabályoz max. sebességgel.
-
jerry311
nagyúr
válasz
lorcsi #10933 üzenetére
Ez egy ketelu dolog, amire altalaban azt szoktak mondani, hogy a Punto hibazik, amikor nem huzodik le.
Ilyenkor jon a keresztkerdes, hogy ha a Puntonak le kell huzodnia, akkor a Skodanak meg be kellene tartania a megengedett sebesseget. Es ez igy megy a vegtelensegig. Volt mar rola szo itt is meg a 'Miert vezet mindenki ugy mint egy allat?' topicban is. Vezetesi stilustol fuggoen valtozik, hogy eppen melyik szabalyt gondoljak erosebbnek es ki a huje a szituacioban.Az en megoldasom, hogy alapvetoen leszarom a megengedett sebesseg felett probalkozokat. Senki kedveert nem ugrok ki a lassu sorba ket masik jarmu koze, de ha elfogyott a lassu sor, akkor ahogy az elo van irva, szepen kimegyek a szelso savba.
Ha netan nekem tamad kedvem szaguldozni, akkor sem tolom le a szabalyosan (pl. 130-cal) kozlekedoket, hiszen alapvetoen en vagyok az, aki szabalytalan sebesseget akar tartani. -
concret_hp
addikt
-
nemma
addikt
-
trassher
addikt
Ha nem hal meg a miniszter fia akkor most ez se lenne terítéken. A 30K km meg röhely. Van aki 5 év alatt nem vezet annyit mégis biztonságosan csinálja. A hülyék ellen nincs ellenszer bármit is csinálnak.
concret_hp: A szakmunkás nem elmegy dolgozni ha elvégezte a sulit?
AMD Power: Na ez az. Aki városban közlekedik az élete végéig nem mehet majd csak egy felnőtt társaságában?
-
JoHnni
senior tag
Biztos hibásak az oktatók is, de szvsz nekik nem az a dolguk hogy megtanítsanak vezetni minden körülmény között, hanem az hogy azt a 40perces vizsgát kb hibamentesen autókázd le! Sok sok gyakorlat majd teszi a dolgát és persze ha van segítség az nagyon jó, de pl most télen, leesik a hó, tessék menni csúszkálni, pörögni, állatkodni vmilyen üres parkolóba és csak tanulni tud az ember...
-
Xantomas
őstag
Nekem a rutin általában ~2x 35-40 perc volt. Volt, hogy csak beszélgetés, napi első teendők alapos vizsgálata, elvégzése, biztosok szemétségének kivédése céljából. Emiatt itt hőbörögtem is. Forgalom már kicsit máshogy megy. Ha Olyanja van az oktatómnak, vagy látja rajtam, hogy a pokolba kívánom a dolgot, akkor 1,5, ha beugrunk valahova akkor 2, ha meg utolsó vagyok, vagy nincs követlenül utánnam senki jól megy, figyelek mindenre, akkor volt hogy 3,5 órát vezettem, egyhuzamban, cirka 90Km-t.
Tegnap vezettem két órácskát. Katasztrófa volt. Nem is volt kedvem hozzá, fáradt voltam, fájt a bokám, a bal tenyeremen a bőr a sittől, maltertól és vakolattól be volt repedezve. Rajta egy vödör Atrix. Csúszik, izzad a tenyerem, legalább a kormányvédőn megmarad.
Pályáról ki, alig mentem 300métert a második kereszteződésnél egy kamion index nélkül ~20-szal fordult be jobbról, amíg a STOP táblánál várakoztam. Ha az oktatóm nem reagál, szerintem levitte volna a Yaris elejét.
A stadionoknál, a szőnyeget valahogy sikerült begyűrnöm ''S'' alakban a kuplung pedálra, a fék alá, és a gázra. (le van csavarozva, ezért nagy szó) Félre akartam húzódni, kapkodtam, bepánikoltam, azt se tudtam hol a fejem. Ki is ment a fejemből, hogy ezért van mellettem az oktató, hogy ilyenkor segítsen. Elakadásjelző ki, ő kezeli a pedálokat, én meg húztam vissza a szőnyeget.
Utánna elrontottam egy hátrafele parkolást, elfelejtettem a tükröt lenyomni, és úgy beállni, valamint, későn kezdtem visszafele tekerni a kormányt. Nem figyeltem, hogy bokrok mellé állunk, és nem 30 cm-t kell hagyni a padkától, hanem jóval többet. Drága a fényezés, félig kiáltam kezdtem újra. Utánna meg a tükröt felejtettem el visszaállítani.
Volt két lámpás indulásom is. Egyes 12ig, kettes 38-ig, négyes. Oktatóm csak fogja a fejét, én meg a kormányt. Oktató sohajt. Én is. Másik lámpa, hármasban, motorfékkel gurulok, 36-ról, elöttem sor. Zöld, megindulnak az autók, szépen távolodnak, leváltok kettesbe 29-nél.
Csodálom az oktatóm türelmét, hogy ennyire higgadtan tudja kezelni a hülyeségeim.
Igaz, kapom a leszúrásokat, hogy lasabban váltsak. Pontosabban csak azután nyomjam a gázt, hogy a kuplungot felengedtem. Megfigyeltem, hogy miután teljesen leveszem a lábam a pedálról, egy jó fél centit, még lassan, (kb egy másodperc alatt) feljön magától. A folymatos bokasérüléseimtől, a bal bokám fölfele, egy jó 5°-kal kevesebbet mozog mint a jobb. Lehet, itt jön ki a baj. Ahol kényelmes a lábamnak, ott túl alacsonyan ülök, és nem érzem a kocsi sarkait. Ha csak 3cm-t hátrébb lehetne húzni az ülést...
Csak a 45°-os emelkedőkön való kézifékes, lábfékkel segített elindulás, és a magas padkás parkolások a mumusok. (emelkedőn, pont a bal lábam miatt néha benyomom a féket, ami miatt roszabb esetben lefullad a motor) Na meg egy kicsit a forgalmas, lámpa nélküli kereszteződések, ahol senki nem tartja be az előírásokat. 60 fele kell figyelni, óvni a kocsit, gyalogosokat, és bicikliseket.
Mod:
Grass: 50 van a papírra írva, de iskolai órával számolnak.
[Szerkesztve] -
Grass
aktív tag
Minden óra végén alá kell írni egy ilyen kis könyvet, hogy aznap hány órát vezettél. A könyvre pedig rá is van írva hogy egy tanóra 45 perc (vagy talán 50 már nem emlékszem).
A legjobb, ha az autósiskolánál rákérdeztek, hogy akkor hogy is megy ez. Nem kell hagyni hogy átbasszon a tanár.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Autós topik
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Acer notebook topic
- LEGO klub
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Bomba ár! HP ProBook 450 G6 - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- HPE Aruba PoE+ L3 switch raktárról azonnal elérhető!
- SZÜNETMENTES TÁPOK
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest