- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
A legtöbb oktató egyéni vállalkozó és szerződéssel oktatnak egy-egy iskola "nevében", tehát az ő fizetésükkel az iskola nem igazán törődik. Elteszi a 20k elméleti oktatást, meg gondolom a gyakorlati rész árából is lecsippent valamennyit, a többi megy az oktatóknak.
Aztán a gázolaj sem (feltétlenül) a benzinkútról jön vagy legalábbis olcsóbban... Mellesleg ezek közel üres gépek, szerintem így nem esznek 25 litert 100-on.
A C-s oktatók nagy része fusizik is, hiszen a tachográf csak vizsgán ketyeg. Tanulóval is lehet fuvarozgatni...
Nem kell félteni őket... -
jerry311
nagyúr
B és C is náluk volt. B kb 80k volt oktatással, vizsgákkal, orvosi alkalmasságival, szóval mindennel ami kell és nulla bukással. C akkor még egy tízessel olcsóbb volt, de ott forgalomban csak harmadjára mentem át így lett a 120k-ból 160.
Ja és a 80k 30%-át még leírhattam az adóból 20058ben.
D, E nincs. Még. -
Vegyük a buszt.
120ezer.
Azért egy busz eszik gázolajat városban rendesen. Nyugodtan számolhatunk 25literrel, mivel a mi szép piros mercink megeszik 35öt százon, külterületen...
Szóval a 25 liter gázolaj mostni árral legyen 7ezer forint. 100km-re. 3 tanóra alatt szerintem le lehet vezetni ennyit röhögve. Azaz 30 tanóra alatt megetetsz a géppel 70ezer forintnyi gázolajat.
Nagyon szerényen számolva. Ebben nincs benne a rutinpályás bohóckodás.
Ott a tanfolyam is, ami lejön a maradék 50ezerből. De inkább 35-40ezer, mert nagyon barátian számoltunk.A maradékból ki kell hozni minden mást.
Oktató fizetését, fokozott kopást a gépen. Kuplung, gumi, fék, pesten minden ami felfüggesztés, olajcsere, szűrők, irodisták fizetése, épületek rezsije, alkatrészbeszerzés, kötelező biztosítás, casco, meg még tökömtudja.Nekem ez nagyon nagyon furcsa...
-
-
jerry311
nagyúr
Itt Pesten egy kicsit olcsóbb... Épphogy csak több mint a fele... csiga
És ehhez képest 2006-ban még csak 99k HUF volt az elméleti + gyakorlati oktatás. Pont a képen látható Steyr-t nyúztam.
MOD:
Csak úgy belenéztem a szaktanfolyamok áraiba...
Veszprém:
Belföldi árufuvarozói....................................................45,000
Belföldi autóbusz.........................................................45,000
Nemzetközi árufuvarozói...............................................74,000
Nemzetközi autóbusz....................................................74,000
Nemzetközi árufuvarozói és autóbuszvezetői összevont......79,000Budapest:
Belföldi árufuvarozó autómentő tanfolyam. Díja 22.000 Ft
Belföldi buszvezetői tanfolyam. Díja 17.000 Ft
Nemzetközi árufuvarozói tanfolyam. Díja 34.000 Ft
Nemzetközi buszvezetői tanfolyam. Díja 32.000 FtVan egy olyan érzésem, hogy Veszprémben erősen összebeszéltek az árakat tekintve az iskolák.
-
jerry311
nagyúr
Nekem ez a 240 kicsit drágának tűnik, hacsak nem a C + E kategória együtt...
Elmélet: 30.000 Ft
I.részlet: 39.500 Ft
II.részlet: 39.500 Ft
Összesen: 109.000 FtVizsgadíjak:
(országosan egységes díjak)* Közleked. ism.: 3.760 Ft
* Szerk. és üzem.ism.: 3.760 Ft
* Munkavédelem: 3.760 Ft
* Biztonságos üzem: 3.660 Ft
* Járműkezelés: 1.600 Ft
* Forgalmi: 3.660 FtÖsszesen: 20.200 Ft
Tanfolyam teljes költsége: 129.200 Ft
-
plömplöm
őstag
szent ég, most megnéztem, 17 éve van c-s jogsim, és annak idején egy fillérembe sem került...
amúgy ezt találtam, igaz hogy nem veszprém, de
"C - Tehergépkocsi
A tanfolyam ára:Elmélet: 39.000.-Ft
Gyakorlat: 79.500.-Ft
Vizsgadíjak : 20.200.-FtA befizetés történhet részletben is.
Akció: Ha most jelentkezik "C" kategóriára elvégezhet ingyenesen egy belföldi fuvarozó szaktanfolyamot."
-
lsc
nagyúr
Imádom az olyan embereket , akiknek a lábában beépített ABS van . Nem kell kipróbálni semmit , az ABS-t ezért találták ki , tehát egyértelmű , hogy a még gördülő kerékkel a leghatásosabb a fékezés /kivétel hó /. Viszont amennyiben eléd ugrik egy gyerek , vagy hasonló hírtelen helyzetben azért megnézném , ahogy "pumpálod" a féket . Az , hogy mi lenne az ideális sokszor nem egyezik a valósággal , igaz okoskodni mindig lehet .
Nem is tudtam , hogy a kűrt növeli a fékhatást . -
jerry311
nagyúr
-
-
jerry311
nagyúr
Persze... És ha nem akar jogsi nélkül maradni az ember 1-2 hétre, az külön macera...
Nem is értem, hogy a nagy magyar számítógépesítési forradalomban, miért nincs már 1 rendszer, ami mindent visz. Beazonosíthatnának mondjuk a személyi alapján, és rögtön megmondja mekik a masina, hogy mit vezethetek, hol lakok, fizetem-e a TB-t, stb.UI: nézzétek el a fentieket, biztosan nagyon fáradt vagyok már...
-
L.T.
tag
Három napja az volt vége Ennyi. Pont. Történet vége.
Én még egyszer szólnék pav ügyben.
Van ugye a Söfőrök című agymenés műsor a Viasat 3-on. Ott van két olyan söfőr is aki hatodszorra ment át a vizsgán. Nos az ötödik bukás után meg kell csinálni a PAV4-et. Ezek szerint meg is csinálta, mert kapott jogsit. Namármost látszik a műsorban, hogy vezetni nem tud. Alkalmatlan rá. Ha PAV helyett egy vezetéstechnikai tanpályán kellett volna leviszgázni még mindíg rántópadon pörögne.
Tegyük fel, hogy valamelyik megnyeri a műsort és egy kocsival lesz gazdagabb. Egy csúszos téli napon kimerészkedik és belendül. Megcsúszik a kocsi (hát persze) és nem tudja megfogni. Te arra jársz, neked jön és (elnézést a durva példáért) meghal valamelyik családtagod és Te meg tolokocsiba kerülsz egy életre. Láttunk már ilyet ugye.
De mind a két "söfőrnek" VAN PAV vizsgálya. Na ettől megnyugodhatunk. Sőt a baleset után elküldik mégegyre amit meg is fog csinálni. Mert nyugodt kiegyensúlyozott mindegyik. Igaz vezetni nem tud.
A vita onnan indult , hogy mit kellene elvégezni egy tanulóvezetőnek. PAV-ot? Én a tanpályára szavazok továbbra is.
És most már én mondom Ennyi. Pont. Történet vége. -
L.T.
tag
Szerintem aki hülyegyerek 17 évesen az 21en is az. És aki nem az nem. Nem a koron múlik elsősorban. Én 17 évesen szereztem jogsit és sose mentem bele kihaénnem szitukba. Nem megoldás a koremelés. Megoldás lenne a szigorúbb ellenörzés és a nagyon súlyos büntetések. No meg be kéne mutatni a Baracskai Bv intéztről egy kis dokumentumfilmet. Milyen is eltölteni ott egy ki időt. Tudnillik ott töltik le a közlekedési büncselekményt elkövetők a büntit. És mondani a tanulóvezetőknek, hogy na ide lehet kerülni....
A pav meg nem ér semmit csak pénzkidobás. Egyik rokonom volt ilyenen, semmilyen élő közlekedési szituáció nincs vizsgálva. Kb 30 évvel ezelőtti módszerrel vizsgálnak. Én jobbnak tartanám ha kötelező lenne mindenkinek levizsgázni egy vezetéstechnikai centrumban. Ott meg lehet mutatni, hogy ki tudja uralni a járművét.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" 2020 M1 8GB 256GB SSD notebook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z370 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RX6600 8GB Cooler Master MB510L Chieftec 500W
- Xiaomi Redmi 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest