- Mobilhasználat külföldön
- Netfone
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
ph A Mhz megy, a MT/s paraméter pedig jön, amitől kevesebb félreértést várhatnak a gyártók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Irukanji
csendes tag
válasz concret_hp #6 üzenetére
Arra azért figyelj, hogy a tanulmányi szerződésedben ne legyen fizetési kikötés, arra az esetre, ha átigazolnál másik iskolába. Az átigazolást a régi suli nem tagadhatja meg.
Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz ronaldo #1258 üzenetére
Ha nem útvonalakban, hanem szakaszokban gondolkodsz, menni fog. (A tanulók többsége nem a vizsgától, hanem a saját parázásától izgul.)
Mindig csak 1 egyenesre, vagy kereszteződésre figyelj! Hogy 3 kerestzteződés múlva cikis hely van, az kb . ugyanannyira mindegy, mintha a 10 év múlva bekövetkező dolgokon rágódnál. Ráadásul ha előre parázol eg yhelytől, lehet, hogy emiatt el sem jutsz odáig.
Ha szépen használod az irányjelzőt, nézed a tükröket, tartod az oldaltávolságot, és persze nem gázolsz, nagy bajod nem lehet. Sokat segít, ha a belső tükörből néha ránézel a VB-re. A szemkontaktustól ''elolvadnak''. Át azért még nem engednek, de legalább jóindulattal fognak viseltetni a dolgaid iránt, ami adott esetben nagyon nem mindegy.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Tusi! A tied eléggé gyorsul. Kapcsolj vissza, maradj le egy kicsit, hogy sebességet tudj gyűjteni, index, körülnéz, és hajrá. Mikor mellette vagy, és van elég lendületed, kapcsolj feljebb.Menni fog.
Az első előzésnél az adrenalinszinted az egekben lesz, de hamar rájössz, hogy nem ördöngősség. Javaslom az elején csak olyankor előzz, amikor csak az előzedőre tudsz figyelni. ( ha mondjuk betorkolló út van, és elédkanyarodik valaki az szívása javából. (mert kicsiny hazánkban a körülnézés nem, de a kocsink teljesítményénak durva túlbecslése a divat). Az intenzíven meg sovány vígasz, hogy tied volt az elsőbbség.
Jó rávezető gyakorlat az elején, hogy ezt olyan úton gyakorlod, amikor egy elképzelt autót előzöl meg. Itt viszont létkérdés, hoyg ne legyen betorkollás, mert senki sem számol arra, hogy valaki ok nélkül áthajt a szembejövő oldalra!
Kíváncsian várom a fejleményeket.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Ügyes vagy! Az atuóban dühöngeni üdvös dolog!
Nem véletnelnül tartja a szakirodalom a szélsőséges érzelmi állapotokat is a vezetést kizáró oknak. Az öröm, a bánat, a harag is ilyenek. Persze csak ha végletesek, és szerintem jelen esetben ez ilyen volt.
Száguldasz, OK, Mondjuk az átlagosnál jobbak a reflexeid. Az átlag 0,7 s mondjuk legyél megáldva egy F1-es pilóta adottságaival és legyen 0,5s. Csak éppen ha valaki figyelmetlenül kikanyarodik, kilép, vagy na edj isten, jön a labda.... NEM FOGSZ TUDNI MEGÁŰLLNI! ...és ilyen sebességgel jó eséllyel gyilkossá válsz. Ügyes....Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
'' Üllőin fogtam 80-nál satu, vissza kettő, teljes alákormányzás és megfordultam a záróvonalon, aztán padló. 3 perc alatt hazavittem az átlag 15 perces úton, végig need for speed stilusban mentem.''
Javíts ki, a többiek pedig kövezzenek meg, ha ez nem az észnélkül kategória.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Tusi!
Ezek szerint csak én látom úgy, hogy I_am ön és közveszélyes volt? Bennem lenne e hiba?
Vagy egyszerűen csak öreg vagyok már, és a jól megmutatonm nekik helyett úgy vagyok vele, hogy a balesetis nővér helyett a fiaimnak akarok esti puszit adni, még akkor is, ha le kell nyelnem a mérgem?Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Háát, nem tudom. Én sokkal többre becsülöm a párom, bár ő már feleség státuszban van, hogy így oktassam ki. Egyszerűen, a lehető legbűbájosabb hangomon megkérdezem: Akarsz esetleg TE vezetni? Ennyiből ért. H ameg ő bénázik vezetés közben, egyszerűen megvárom míg odaérünk, és akkor jelzem az észrevételeim.
A módszer nem éppen macsós, de nagyon hatásos, és mosolyogva érem el a célom.
És ahogy a a bölcsek mondják: Egy mosoly többet ér 100 pofonnál.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Az én agyam is elborul, csak éppen nem óvodás módjára, azonnal, és agresszíven adom elő a megtorlást. Nem ordibálok, és nem csapkodok. A balesetek nagy többségében a vétkes fél azzal védekezik, hogy: '' az előbb még nem volt ott, meg nem láttam. és nem értem honnan került oda...''
Ha az ember hideg fejjel vezet, a ráutaló jelekből is olvashat. Pl.: Ha nem látok be egy kereszteződésbe de jön a fénycsík a járda szélén, az nem annak a jele, hoyg szellőztetik a merót, hanem elképzelhető, hogy jön valaki. Ha valaki egy picit is odafigyel, hamar rájön, hogy milyen hasznos a ''közlekedési nyomolvasás''. Mindjárt gördülékenyebb lesz a haladás, és emiatt úgy érzed jobban haladsz.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Látom kőkemnény autósmacsó vagy, aki meg van győződve hogy vele semmi nem történhet, mert uraslja az autóját.
A labdás eset csak egy klasszikus példa volt. Gondoltam hetok a józanabbik énedre. Azt hiszem tényleg újonc vagyok, hogy abban bíztam, sikerül.
Lehet valaki akár milyen vagyány, a fizikát nem tudja legyőzni. Hungária, 3 sáv, napközben kamionok, és ahoyg kell, csöpög az olaj rendesen, belőlük. Padlófék, visszakettő, tövig aklászedve a kormány, ergo csúszáshatáron autózol. Ebben e helyzetben egy buszjegynyi olajfolt is elég, hogy megcsússz, és onnan már az irányvektort követed. Ha szerencséd van nem egy 8 hónapos kismama sétál arra , mert aludni már nem tud.
Egy személyes példa: Budafoki út, este. MOst újították fel, és elfelejtették visszatenni az egyik csatornafedőt. Ha forduló közben eg yilyet összeszedsz, mindjárt fejre is állsz.
abban már nem bízom, hoyg a józan ész késztet a fékezésre, de remélem annyira önző azért vagy, hogy ne tört magad össze egy ilyenen, mert akkkor tutira veheted, hogy a képedbe röhögök, és még narancsot is viszek neked az intrenzívre.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1407 üzenetére
AMD!
Nincs azzal semmi gond, ha az oktatód első órán kivisz a forgalomba. A szabályzat szerint nem tilos, csupán ingerszegény környezetbe kell kezdeni a vezetést.( mondjuk egy elhagyott mellékutcába, hogy életszagú legyen a dolog) Ezért viszi a normálisabbja tanpályára a versenyzőit. És szépen a fokozatosságra építve, eljut addig, hogy a tanuló, már alig várja, a forgalmat, és minden percét élvezi. DE! Van a mélyvíz módszer is. Egyszerűen kilöknek a csónakból, hogy ússzá' vazze! Na, ebből lesz a víziszony. Nem tudod, hogy mit miért, hogy , merre, és legnagyobb baj az, hoyg nem vezet rá a dolgok összefüggéseire. És az olyan lesz, mintha a telefonkönyvet kéne bemagolnod. Tudás lesz, csak éppen használhatatlan.
Javaslom, ha már így oktat, kérdezz bátran, hogy mi miért, hogyan. Azért vag yTE a tanuló, mert nem tudsz., köbvetkezésképp kérdezel. Ő meg azért oktató, mert tud rá felelni.
A végére egy személyes megjegytés, (amire fogadom, hogy I_am ráveti magát, azzal a felkiáltással, hogy én is egy agresszív állat vagyok) ha engem megütne az oktató, az hétszentség, hogy visszakézből szájonvágnám.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1412 üzenetére
Ha ezk után még élsz, (a fórum erről tanúskodik), és a jelek szerint beszámítható is maradtál, egészen nyugodtan elmehetsz az Északi-tengerre rákhalásznak, vagy békefenntartónak, mert igazi túlélő típus vagy.
Ja, és feltétlenül gondoskodj róla, hogy a génállományod fennmaradjon!Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
-
Irukanji
csendes tag
Csak motoros jármű lámpája ad annyira erős fényt, hoyg az a járdaszegély élén látható legyen. DE! az, hogy nincs fény, az nem azt jelenti, hogy nem jön senki, ( 20 éves versenyzsiga teljes sötétségben, vagy néni, mert ő lát a közvilágítás miatt, és eszébe sem jut, hogy őt nem látják).
Ez amolyan hasznos is lehet plusz infó.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Ez pontosan így van.
Hosszú évek statisztikája szerint az első évben még tudja, hoyg nem tud, ezért óvatos, a 2. évben a leginkább balesetveszélyes a kezdő vezető. Ennek az az oka, hogy már valamelyest érzi a fotgalmat, és ezen felbátorodbva többet hisz magáról, mint amennyi. A 3. évtől kezd el csökkenni a kockázat,és a 7. évtől már nem túl valószínű, hogy valéami nagy gebaszt csinál. ( Termnészetesen ez is, mint minden statisztika a nagy átlagot mtatja. Van olyan kezdő aki úgy vezet mint az álom, és 15 éves jogsival is lehet közveszélyes valaki, aki csak azért él, mert egy sereg őrangyal vigyázza)Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1418 üzenetére
A vezetni tudás, vagy nem tudás, egész életedben elkísér. Ha nem találod vele a közös hangot, vagy nem hallgatja meg a bajaidat, csak mondja a magáét, váltás előtt célszerű normális hangon megbeszélni vele, hogy mi a nyűgöd, mik a félelmeid. Ez általában segít, ha mégse, ne gondolkodj, keress mást!
Akárhogy fenyeget, keresztbe tenni nem tud, és a másik iskolához való átigazoló papír kitöltését sem tagadhatja meg. ( ha mégis, a Felügyelet úgy megf...gatja, hogy nem felejti el)Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
A közúti jelzőtáblákra vonatkozó közös rendelkezések
10. § (1) A közúti jelzőtáblák a járművezetők részére
a) az útvonal típusát jelzik,
b) az elsőbbséget szabályozzák,
c) utasítást adnak,
d) tilalmat, illetőleg korlátozást jeleznek,
e) veszélyt jeleznek, vagy
f) tájékoztatást adnak.
(2) A jelzőtábla alatt kiegészítő tábla adhat útmutatást a jelzőtábla jelzésének értelmezésére.
(3) A jelzőtáblákat - a (4)-(6) bekezdésben említett kivétellel - az úttest mellett, menetirány szerint a jobb oldalon helyezik el. A jelzőtáblát a bal oldalon, illetőleg az úttest felett megismételhetik. A jelzőtábla jelzése - a (4) és az (5) bekezdésben említett kivétellel - a jelzőtáblával szemben közlekedő minden járműre vonatkozik.
(4) Ahol a menetirány szerinti jobb oldalon útburkolati jellel jelölt két vagy több forgalmi sáv van, a forgalmi sáv felett elhelyezett jelzőtábla jelzése az alatta levő forgalmi sávban közlekedő járművekre vonatkozik.
(5) A fényjelző készülékkel együtt (alatta vagy felette) elhelyezett kötelező haladási irányt jelző tábla jelzése azokra a járművekre vonatkozik, amelyekre a fényjelző készülék jelzése irányadó.
(6) A megállási és a várakozási tilalmat, valamint a várakozóhelyet jelző táblát az úttest mellett, menetirány szerint a jobb és a bal oldalon egyaránt elhelyezhetik. E jelzőtáblák hatálya az úttestnek arra az oldalára terjed ki, amelyik mellett azokat elhelyezték.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Be kell valalnom, valóban nem voltam eléggé körültekintő, amikor járművezetői múltad egy aprócska epizódjából messzemenő következtetéseket vontam le, és mindezt oly' módon, ami mások befolyásolására alkalmas.
Már látom, hogy a környezete és saját maga biztonságát minden esetben szemelőtt tartó, megfontolt vezető vagy.
Mégegyszer elnézést kérek, és balesetmentes közlekedést kívánok!
[Szerkesztve]Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
-
Irukanji
csendes tag
Templar érthetővé tette számomra is a dolgot. A helyzet az, hogy úgy tűnik, mintha igazad lenne az ügyben, de mégsem. Sokan csak a ''főbb'' szabályokat ismerik. A jobbkéz, a kanyarodás, és hsonló szabályok ismerete kevés. Sajnos azt kell mondanom, hoyg minden szabály egyformán fontos. Jelen esetben eg yaprócskának tűnő szabály nem ismerete milyen keveredést okozott.
Az elsőbbségi táblák kihelyezésénél gyakran elfordítják azokat egy kicsit, hogy az is lássa, akire nem vonatkozik.
Szerintemjelen esetben ezen felbuzdulva valami hülyegyerek továbbfordította, de ahhoz már nem volt elég esze, hogy felfogja mit is csinál.
A táblarongálóknak helyben eltörném a kezét. ( tudom, elkaphatatlanok...sajnos)Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Csatlakozom hozzád. Szerintem egy kapkodós, rohanós kör többet árt, mint használ.
Ha valami nem sikerül kapásból( és a kapkodás miatt erre komoly esély van), könnyen előfordulhat, hogy bestresszelsz miatta, és, hoyg finom legyek, nem kellemes így vizsgázni.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1498 üzenetére
A sorrend mindegy. A VB-k azt szeretik, ha a kötelező ellenőrzéssel kezded, és a húzott tételt hagyod a végére. Azzal kezd, amit a legjobban tudsz, és kerek, befejezett mondatokban beszélj! ( tudod, az első benyomás...) A rágózás erősen ellenjavallt. Hímek esetén a frissen borotvált orca támogatott.
Természetesen nem a külsőségek fogják eldönteni a vizsgád, de ha valamiért rezeg a léc, jobb, ha szimpi vagy. Hajrá!Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1506 üzenetére
Milyen szégyent!? Legrtosszabb esetben is te maradhatsz szényenben. Az oktatódat max. sajnálják, hogy ilyen embert fogott ki, de szégyenbe semmi szín alatt nem kerül.
Nem ártana magaddal foglalkoznod. Vajon őt is ennyire érdekli, hogy mi van veled? ( .. mintha valami nem volt már időpontra emlékeznék...)Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz AMD Power #1533 üzenetére
Mostmár mindegy, de szerintem ezt az oktatóddal kellett volna megbeszélned. Egyébiránt mindkét esetben kell jelezni.
Egy kérdés. Ha sértő, ne válaszolj! Tulajdonképpen ti mit csináltatok, rutinvizsgára való felkészülés címén?Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Elmész vele a helyileg illetékes Közlekedési Felügyeletre( legalább 3 munkanap elteltével), viszed megaddal az EÜ tanfolyam igazolását. Ott adnak egy papírt, amivel, +5000 Ft-tal elballagsz valamelyik okmányirodába, majd türelmesen várod a postást.
Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Gondolom a jogosítványért folyatatott harcban mindenki szerzett kellemes, és kellemetlen élményeket egyaránt. Ez az oktatókkal sincs másképp, csak őket még a saját szakmai felügyeletük, illetve az oktatói lét szabályozatlansága is nap mint nap „megröhögteti”.
Az oktató is ember, és bár a „ szerencsétlen „ tanuló semmiről sem tehet, mégis előfordul, hogy neki is kijut bőven.
Az sem ritka, hogy álságos ígéretekkel csábítanak az iskolák, és amikor kiderül, hogy az annyi nem is annyi, már nincs menekvés. Így válik a jogosítványszerzés amúgy kellemesnek, és izgalmasnak ígérkező kalandja rémálommá…
Tavaly októberre, betelt a pohár, és az oktatók, a megalakították a Gépjárművezető-képző Szakoktatók Független Szakszervezetét, ami nem kevesebbet tűzött ki célul, minta szakma megtisztítását a tisztességtelen reklámoktól, oktatóktól, valamint színvonalas, korrekt képzés megvalósítását.
( Gondoltátok vonal, hogy ma 0 km vezetési gyakorlattal, alkalmassági vizsgálat nélkül lehet valaki szakoktató!?)
A szakmai felügyelettel folytatott egyeztetések kilátástalansága miatt ma megtették az első lépést, és a tanpályákat képviselő nagyjából 100 oktató részvételével a Felvonulási téren demonstrációt szerveztek. A küldöttek a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium képviselőjének adták a problémákat összefoglaló levelet. Amíg a válasz megérkezik, megy a találgatás, és a következő lépés/-ek kisakkozása.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz jerry311 #1902 üzenetére
Te is a szép számú szerencsés tanuló közé tartozol, hogy ilyaen az oktatód. A baj az, hogy van egy csomó aki egészen mésképp érzi, és sajnos okkal.
Nem a ti vizsgáztatásotokkal van gond.
A baj az, hogy az oktatók dolgait nem nagyon tudják rendbe tenni.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz jerry311 #1910 üzenetére
Mindegyikre.
El nem tudom képzelni, hogy hogyan vezet rá valaki, hogy hogyan tudod átlátni a forgalmat, aki maga sem látja át.
Ez egy kicsit olyan, mint az általános iskola ( elnézést kérek a tanároktól, hogy hozzájuk hasonlítom az oktatókat, de azértők is tanítanak ) ott dől el, hogy megszereted-e a tanulást és a későbbiekben eredményes leszel-e vagy sem. Ha jó irányt mutat az oktatód, a végén jó sofőr leszel, és biztonságban eljutsz bárhova,ráadásul az esetleges cikis helyzetekből ép bőrrel kerülsz ki, vagy rettegve indulsz útnak minden alkalommal, és ha gáz van, lemerevedsz. Ha megtenították hogyan fejlesztheted magad, nem lesz baj. Akit egy megélhetési oktató csak átprésel a vizsgán,( egy kis zsebpénzért, ami az esetek többségében el sem jut a VB-ig!) az kezdhet aggódni.
Ez neme neked szól, de a témába vág:
Biztosra veszem, hoyg sokan most azt mondják, hogy az ember a forgalomban, a gyakorlattal tanul meg vezetni. Ez így is van, csak éppen nagyon nem mindegy, hogy milyen alapokkal. Egy példa: kinek mondta már az okatatója, hogy mamikor szürkület után jobb kezes utcához érsz, az is megerősítés lehet, hogy jön valaki hogy a parkoló autók oldalán, vagy a kerítéseken szalad végig a fénypászma? Persze ez csak egy apró jel, mert lehet, hogy lámpa nélkül jön...
És hasonló turpisságok. Ha valaki azért oktat, mert szereti, felvértez ilyesfajta hasznos dolgokkal, és előbb-utóbb magad is törekedi fogsz hasonló megfigyelésekre, mert rávezetett. És ugyanígy fogod megérezni, hogy az adott helyzetből bej lesz, és ezért fogsz nagyobb valószínűséggel jól dönteni. Erre azt mondja, a kívülálló, hogy megérzés. Egy frászt. Egyszerűen csak elindított valaki azon az úton, amin járva saját magadban, magadnak alakítottad ki ezt a készséget. És ekkor ez már nem szerencse, hanem a te munkád eredménye. És lehet, hoyg egyszer sok év elteltével egy hirtelen jó döntéssel a családod, vagy más életét mented meg. És emiatt fontos, hogy a jogsiszerzés ne csak egy plasztikkártya megszerzése legyen.
Mondhatni szar agymosó, demagóg duma volt, de ha valaki veszi a fáradtságot, és amíg a suliba, tanpályára, dolgozni utazik, és magában őszintén átgondolja, rájön, hogy így van.
Ugyanakkor nulla gyakorlattal rendelkező oktató nem fogy ilyenekre megtanítani, mert ő sem tudja. És máris a minőségi oktatásnál tartunk.
Elnézést, a regényért!Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
-
Irukanji
csendes tag
válasz zsiga667 #1920 üzenetére
Nagyon igazad van. A pokolba vezető út is jó szándékkal van kikövezve.
Szerintem az elsősegélynyújtás 80 %-ban készség kérdése. Más a tanterem, és más valahol a világ végén, szürkületben, egy fának csapódott autó, törmelékkel, rommátört arcú sofőrrel, esetleg egy beszorult, hisztérikus valakivel...
Bár ezt igazán egy mentős tudná megmondani, de szerintem ilyenkor óriási lelkierő kell.Minden egészen addig utca, míg ki nem derül róla, hogy mégsem...
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Robot fűnyírók
- Mobilhasználat külföldön
- Aliexpress tapasztalatok
- Netfone
- Politika
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motoros topic
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- Dolce Gusto
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest