Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz szpeti40 #44458 üzenetére

    Erröl van szó.
    Nem csak direkt zavaró tényezök merülnek fel, amiket ki tudsz fizikailag kapcsolni, hanem eleve a tudat, hogy ez nem csak egy papir, amire normál felhasználás mellett csak irni tudsz az asztalon, hanem egy olyan eszköz, ami megannyi lehetöséget rejt magában, ezért jönnek a gondolatok, hogy most ezt lehetne + azt lehene csinálni, és ezek elterelik a koncentrációt adott téma megértésétöl. DE mindez mint irtam igazából csak egy kezdeti álapot, ezt meg lehet szokni (az eszközt) és meg lehet tanulni kezelni a helyzetet is, csak egyénfüggö, kinek meddig tart, ha valóban célja a tanulás.

    Szvsz megfelelö idöben megfelelö környezetben igenis kell a szoktatás a modern környezethez, hiszen nem lehet mindent papiron kezelni, viszont (ismét szélsöséges példaként) egy általános iskolát épp csak elkezdö iskolásnak még korai. Hogy pontosan hol lehet elkezdeni a szoktatást a több és több zavaró információk közti koncentráció és az eképpen lefolytatott tanulás felé, na azt szvasz nehéz eldönteni. De szerintem kell és hasznos - mindent egészséges keretek között tartani, ezért az iPad-röl tanulás is lehet hasznos, nem csak eszköz adta lehetöségek terén, de az önfegyelem fejlesztése terén is, ha tanulásról van szó.

    Végeredményben leegyszerüsítve a dolgot: minden eszközt lehet jóra és rosszra használni, SAJÀT döntés, hogy mire használod és mennyire háritod el a zavaró dolgokat közben. Mindehhez viszont már el kell érni egy kort, hogy ne csak csapódjon az ember jobbra balra elcsábulva, hanem határozottan tudja, mit akar. Középiskola vége / Egyetem már biztos jó idöszak erre. Amúgy meg ez annyira általános megálapitás, hogy megannyi ellenpélda lehet, akiknél más korban / helyzetben is jól müködik.

    Ez már megint hosszú lett, inkább nem írok több véleményt erröl a témáról itt... :DDD

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák