Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • amol

    addikt

    válasz Retro66 #8770 üzenetére

    Szia!

    Bár már látom megoldódott, pár gondolat:
    A debreceni Notebook.hu üzlet sohasem volt a Notebook.hu Kft tulajdonában, ugyanis csak franchise partner.
    A Notebook.hu azóta értékesíti ezeket a Pavilionokat amióta mer rájuk gyári garanciát adni a HP Magyarország. Minden márkára gyári garancia van, nem bolti, nem renew meg hasonló. Következésképpen balhézás és majrézás előtt érdemes lett volna rápillantani a kapott jótállási jegyre, ugyanis a 3 napos cseregarancián túl nem a Notebook.hu a garanciaviselő. Természetesen át kell vennie ha a tulajdonos nem az ésszerű utat választja (értsd: HP szerviz) és el kell küldenie a szerviznek ill. le kell rendelnie az alkatrészt a garanciális készülékhez, de ez természetesen plusz idővel jár. Az, hogy a kedves márkaszerviz mikor kegyeskedik reagálni rajta áll.

    "Ha ezek bezárnak és oda a garanciapapírom és a töltőm én ...."
    Nem zárnak be (olvass tovább), a garanciapapírt pedig az előbb leírtam. A töltőd meg úgyis rossz és cserére jogosult tehát nem fogod visszakapni.

    "Sajnos ismerősnek volt hasonló, akinek tönkrement a vinyója és arra fogták, hogy autóban autós töltővel használta."
    Menet közben használta? Mert akkor nem kellett volna hirdetnie. A magyar utakon csak a normális üzleti gépek alkalmasak erre, amelyek rendelkeznek hdd-védelemmel. Illetve az SSD-s gépek. Ha az autó mozgásban van az autós töltő töltésre való, kikapcsolt állapotban.

    SeniorTilla!

    "Egy töltőt szerintem azonnal ki kellene cserélni."
    Szerintem is. A garanciaviselőnek. Kiskereskedőtől nem várható el hogy minden létező géphez beszerezzen töltőt, hogy hátha jön majd valaki akinek elromlik és akkor ki lehessen cserélni és valahogy leverni az árát a gyártón. Máshogy látod? Próbálj meg bemenni a Tescoba és verni az asztalt hogy a két évvel ezelőtt vásárolt kávéfőződhöz adjanak azonnal fűtőszálat. A márkaszervizzel nyilván jobban jársz.

    "A notebook.hu-val az a baj, hogy jelenleg már elég régóta felszámolás alatt áll a cég!"
    Igen, látom jól megy a copy-paste. Csupán azt felejtetted el közölni, hogy 2008. novembere óta a Notebook.hu Kft-nek egyetlen üzlete sincs (ugye a debreceni nem is volt az), tehát Retro66 sem ettől a cégtől vásárolta a gépét 5 hónappal ezelőtt. Ha megnézi a szálmát maga is láthatja. A Notebook.hu budapesti üzleteit azóta egy másik cég üzemelteti, amely a további félreértések elkerülése végett NINCS FELSZÁMOLÁS ALATT, a vidékiek mint különálló egységek pedig sosem voltak.
    Félretájékozottságodnak köszönhetően a cég már vesztett egy vásárlót userZ személyében.

    "Szóval én bemennék és azonnal kérném a tápot erélyesen, vagy a pénzt vissza (de akkor legyen nálad a noti komplett)."
    Persze. 5 hónapos használt gépnél pénzt vissza a táp miatt. Erélyesen :DDD
    Végülis kérni lehet.

    "Valszeg a te tápod is ott van, mint cserére váró darab. Ha holnap valaki megnyeri a páylázatot, akkor az ő tulajdona lesz minden, ami eddig a notebook.hu kft-é volt. Ez gáz, mert nehezebb lesz bármit is visszaszerezni tőlük. Elvileg nem nyúlhatják le a Te tulajdonodat, de el tudják húzni az időt..."
    Mit gondolsz, egy cég raktárkészletébe csak úgy bekerül a vásárló tulajdona? Ne vicceljünk.
    De mindegy, a jelenlegi esethez ennek úgysincs semmi köze.

    "Én egyébként a helyedben nem hagynám annyiban az ügyet, mert nem életszerű, hogy egy szervizben nincs egy töltő, amikor minden géphez ugyanilyen töltő való. Ez nonszensz. Semmi nem indokolta, hogy ne cseréljék ki a bevizsgálás után azonnal."
    Szóval nem a szervizben járt.

    Azt elárulnád hogy lehet egy olyan remarketed termék (HP esetében ugye Renew Program) magyar lokalizációjú ami itthon még nem kapható? Mi ez a "megbízható forrás" ahol már akkor vannak renew termékek amikor még le sem rendelték őket?

Új hozzászólás Aktív témák