- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Google Pixel topik
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
Saskakas18 #40899 üzenetére
Ha nem hamis.
Csatolt hamisítják a leggyakrabban. -
Saskakas18
tag
köszi a gyors válasz
Castrol Edge Professional H 5w30 ő jó választás?
-
Aladdin
aktív tag
válasz
Saskakas18 #40895 üzenetére
A Honda hivatalos táblázata alapján mehet bele a 0W-20. Ezekből van már GF-5-ös, érdemes olyat keresni. SN, vagy GF-5.
-
Kornel
veterán
válasz
Saskakas18 #40895 üzenetére
Szerintem teljesen felesleges bele a 0w20, 5w30 bőven megteszi.
Csak ne legyen hamis.
Nekem most eneos van benne, semmi bajom vele, következőnek lehet liqui moly lesz, a suzukiba bevált. (Top tec 4300)
Itt a mániákusok a motulra esküsznek, én viszont nem adok 4 liter olajert 20 ezret. -
Kornel
veterán
válasz
Saskakas18 #40893 üzenetére
Csakis 5w30.
A ma kapható olajak mind jók bele kb.
Árban azért nagy a szórás, mezei eneos 7k, motul meg lehet 20+k is. -
Saskakas18
tag
Sziasztok!
Honda Civic 8gen 1.8 l (ufo) milyen motorolaj kell bele illetve váltóolaj?
A gyári kézikönyv csak ennyit ír: ACEA A1/B1, ACEA A3/B3
KÖszönöm a segítségeket!
-
Buster17
addikt
2012es civicben van közlekedési táblákat felismerő rendszer?
-
Fkris
őstag
válasz
BigBlackDog #40887 üzenetére
2006, Classic II, 90 lovas 16V
(asszem x14xe)
-
bbubby00
őstag
válasz
BigBlackDog #40883 üzenetére
Köszi
Reméljük a városban nem nagyon akar senki sem összehajtogatni -
válasz
BigBlackDog #40878 üzenetére
Én is tettem bele nagy oktánt, nem éreztem semmit, ha mégis, az max placebo lehetett.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #40878 üzenetére
Gyarilag az kell bele.
Semmire nem megy a magasabb oktanszammal, mert az ecu nincs rá felkészítve. -
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #40875 üzenetére
Semmi plusz nem lesz.
Te mit érzel ? -
BigBlackDog
veterán
Egyébként UFO Civicnek jobb lesz, ha nem a 95-ös benzinből kap, hanem magasabb oktánszámú csodával etetem. Eddig, régebbi benzines gépeknél nem éreztem különbséget...
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #40871 üzenetére
Ahogy BigBlackDog mondja, alvazszam 😉
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #40871 üzenetére
Szerintem az alvázszámot is tartalmazó dögcédulán rajta kell lennie. Nálam ez a bal oldali B oszlop aljánál van.
-
yodamester10
őstag
válasz
BigBlackDog #40861 üzenetére
Ingyen cserélik nem zavar,de nem a légzsák rossz csak a patron.
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #40869 üzenetére
Es made in turkey, ha jól sejtem?
-
Kornel
veterán
válasz
szabonagyur #40867 üzenetére
Valószínű már 2007-8-ban tudhatták, hogy baj van, azért nem érintett pl. az UFO.
Ahhoz képest eltelt pár év,mire borult a bili. -
szabonagyur
félisten
válasz
Winner_hun #40866 üzenetére
Ebben a cikben az az érdekes, hogy már elöregedett patronról van szó, valahol olvastam cikket ott ilyenről szó sem volt
Mindegy igazából a lényeg annyi, hogy ha baj van megtalálnak és behívnak az akció ideje alatt.
-
Winner_hun
félisten
válasz
szabonagyur #40865 üzenetére
1. nem az ütközés szöge számít
2. nem a légzsákkal van baj -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #40864 üzenetére
Ha van valami szólnak úgyis. Amúgy ahogy olvastam azért kb. olyan szögben kell ütközni, hogy ott lehet a légzsák a legkisebb gond.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #40862 üzenetére
Csak már megvétel előtt bebolondítottam magam, mivel eléggé sok helyről olvastam visszahívásokat Hondás körökben. De akkor remélhetőleg kimaradok a buliból.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #40861 üzenetére
Nekem ugyanúgy semmi, 2008-as ufo.
-
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #40861 üzenetére
Miért ne lenne lehetséges? Amúgy meg ha a te neveden van te kapod a papírt, nem a Honda küldi, tehát mindig az aktuális tulaj kapja meg.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
yodamester10 #40857 üzenetére
Akkor kicsit megnyugodtam. Mindenki írogatja, hogy viheti vissza Takatázni a légzsákokat, nekem meg semmi levél nem jött és az előző (első) tulaj semmi említett semmi ilyet. Néztem online felületeken, de mindegyik azt mondja, hogy nincs visszahívás. Sőt, márkaszervizt (talán a nyíregyházit) felhívva az alvázszám alapján azt mondták, hogy nem kell, szerintük sincs semmi visszahívás. Ezek alapján lehetséges, hogy tényleg nem kell (2007-es UFO Civic)?
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Lehet, hogy töketlen kérdés, de megpróbálom:
Honda Jazz, 2009-es évjárat. Indításkor ad egy csipogó hangot (az öv miatt) utána viszont kb. 1-2mp-el lenyom még egy adag csipogást, kb. 3-4-5-öt gyors egymás utánban. Ez mi lehet? Indításgátló? A beépített rádiónak valami?
-
yodamester10
őstag
válasz
BigBlackDog #40851 üzenetére
accord tourer 2004/7-ik hó 2.2 i-ctdi
-
Hjó azt akkor még megértem, ha tényleg csak havi egyszer kimegy vele a pályára csapatni, de a bububa amit napi szinten használtál abba miért 15w került?
-
Elmör
őstag
válasz
runner 125 #40821 üzenetére
4-5000km, attól függ hány hónap telt el (fél évnél tovább nem szokott bent lenni, max 7 hónap és milyen a színe, állaga, sajnos 3-4000km-nél már eléggé kezd szurok színe lenni és nagyon folyós, úgyhogy most is február végén volt cserélve és jövő kedden lesz újra, igaz most Q8 F1 10w-50 volt benne, de ebben a melegben mindenképp ez a motul jobb bele.
Kornel: úgy tudom, ha már 10w akkor mindegy, hogy -40 vagy -50, de az 50-essel jobban bírja a magasabb hőt, ami pedig van sajnos. Ráadásul megkérdeztem B18 turbo 500 lovas Civic tulajdonost, hogy mit használ, ő ebből a motul 300v chronoból a 20w-60-ast tölti bele, semmi gond nincs vele.
Szerk.: persze télen ezek a motorok iszonyat keveset vannak indítva, főleg rövid útra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
yodamester10 #40847 üzenetére
Pontosan milyen típus/évjárat ez?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
yodamester10 #40848 üzenetére
Takata... Nekem küldtek levelet hogy vigyem vissza és az összes patront cserélték a Jazz-ben.
-
z123456789
addikt
válasz
yodamester10 #40848 üzenetére
Öröm az ürömben.
Takata. :/ -
yodamester10
őstag
A hiba lemaradt
Tehát a gázpedál pótméter hibája miatt rángatott.Ami viszont meglepetésként ért,hogy a jobb oldali utasoldali légzsák patront cserélni fogják mert kidobta a rendszer alvázszám szerint.Néha úgy látszik megéri márkakereskedésbe benézni,pedig van ügyes szerelő ismerős.
-
yodamester10
őstag
Na megszületett a probléma
Gondoltam leugrok Pécsre mert hozzánk ott van legközelebb Honda márkakereskedés és mit ad isten a legnagyobb dugóban a belsősávban minden narancssárga lámpa kigyulladt aminek részben örültem mert nem kellett rejtett hibát keresni a rángatásra,viszont a belső sávból alapjáraton nem volt egyszerű kivánszorogni
Már meg is rendeltem az újat ami munkadíjjal 95 rugó lesz.
-
Snoop-y
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz
becsitibi #40842 üzenetére
Motorból 1.4 kerüld, az gyenge szerintem ehhez a mérethez. Az az árhatár alacsony lesz, inkább 2.5m Huf környékére tenném a szép példányokat. Az első évjáratokból nem választanék, elég sok minőségi problémát olvastam ezekről, meg aztán "azt is mondják", hogy az elején sok volt a gond, de folyamatosan javították a hibákat, problémákat az idő előrehaladtával.
De egyébként nekem bejött eddig, méretkategóriájához képest eléggé nagy belső térrel rendelkezik szerintem.
Mondjuk ennek ellenére 8-10 évre csak akkor terveznék vele, ha sikerülne kifognom egy 2009-2010-es példányt (de azok jóval magasabb árban mennek szerintem).
-
becsitibi
senior tag
Sziasztok.
Civic 8 gen UFO 2007 évjárattól 2009-es évjáratig,és 2-2,2 M Ft-ig nézegetem őket.Max 110-120 ezer kilóméterrel.Találtam is párat.Van itt fórumlakó akinek hasonló paraméterű UFOja van?Mi a vélemény az autóról?Érdemes megvenni,ha pl 8-10 évre tervezek vele?
Köszi.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
z123456789 #40839 üzenetére
Namost nem vagyok egy programozózseni, vagy egy kütyümániás, de épp ezért fura, hogy a klímának a működése ennyi embernek problémát okoz.
Megy a motor, OFF a klímaberendezés, sötét, nem megy semmi. Bármelyik gombbal ébreszted fel, bármit nyomsz meg amivel bekapcsol (ventifokozat, AC, AUTO, bármi), akkor mindenképp beindul a klímakompresszor is. Legyen mondjuk most ez az AUTO gomb. Ekkor mindent ő irányít, kivéve a hőfokot. Azt tudod kézzel változtatni, minden mást ő igazít ehhez hozzá. Ha ezek után megnyomod egyszer az A/C gombot, akkor a kompresszort kikapcsolja, minden más marad ugyanúgy automatikus. Ha megnyomod megint, akkor ismét bekapcsolja a kompresszort. Az a gomb csak a kompresszort kapcsolgatja ki/be. (Az enyémnél a full auto módban a felirat: AUTO 23°C. Ha kikapcsolom a kompresszort, akkor kiírja, hogy AC OFF 23°C. Ha visszakapcsolom, akkor kiírja, hogy AC ON 23°C. Onnantól nem írja hogy AUTO, de attól még az.)
Ha kézzel belenyúlsz a ventilátorfokozatba, akkor azt kikapcsolja automatáról, onnantól azt te fogod vezérelni, de a terelés iránya még mindig automatikus. Ha a fokozat helyett a terelésbe nyúlsz bele, akkor az lesz a tiéd, és a fokozatot vezérli automatikusan tovább. Ha mindkettőbe belenyúlsz, akkor minden a tiéd, onnantól megszűnik minden funkció automatikussága. Ha ekkor kikapcsolod az egészet (OFF), akkor utána megint kezdődik elölről, vagyis bármivel ébreszted fel (kivéve az AUTO gombot, mert az az előző eset lesz ismét), a kompresszor bekapcsol, és a legutóbbi kikapcsoláskor érvényes állapotok lesznek érvényesek, vagyis ha manuálisban volt, akkor mindent neked kell állítani, csak működő kompresszor mellett. Ha a terelés automata volt, akkor az meg úgy lesz visszakapcsoláskor is, stb.
Ha bekapcsolt klíma, de kikapcsolt kompresszor mellett leállítod a motort, leveszed a gyújtást, akkor újra indításkor a motor leállításakor érvényes állapot lesz az érvényes, bármi is volt az, és nem fog menni a kompresszor. Tehát ez az egyetlen módszer, hogy induláskor ne kapcsoljon be a kompresszor, vagyis hogy a motor leállításkor működjön a klímaberendezés, de ne legyen éppen bekapcsolva a kompresszor.
Remélem így már OK, ettől részletesebben nem tudom elmagyarázni.
-
z123456789
addikt
válasz
BlacKSouL #40838 üzenetére
Gombokat tekintve nem látom a különbséget a kettő között. Amúgy a második az, ahogy kinéz. És melyik gomb az, mert ha benyomom az AC-t, akkor kapcsol, nem kapcsol. Viszont, ha rányomok akár egy fokozatot is a ventilátor erősségére, akkor rögtön bekapcsolja az auto-t, vagy az AC-t. Ezt kell megnéznem, mert nem vagyok benne biztos. Te melyik gombra gondoltál?
-
BlacKSouL
addikt
válasz
EQMontoya #40806 üzenetére
négyzetköbmikrohüvelyk
Automata klímára: minden klímának kell, hogy legyen valami kompresszort kikapcsoló üzemmódja. Ha csak ventilátor basztatással kapcsolod, akkor 100% hogy bekapcsol a kompresszor is. De kell, hogy legyen egy A/C, vagy egy A/C OFF, vagy egy hópehely, vagy egy ECO gomb, ami semmit nem tesz, csak kikapcsolja a bekapcsolt kompresszort. Vagy bekapcsolja a kikapcsoltat. De ha mutattok róla képet, működés közben, akkor rábökünk a csodagombra
mod: mondjuk ha ilyen, akkor b.sszák meg, mert ez úgy látom a faékegyszerűségű amerikai verzió, ahol tényleg nem tudsz állítani de ventilátor erősséget sem külön kézzel, viszont ebben már ott a gomb.
Én őszintén szólva gyűlölöm az automata módot, ami néha eltalálja azt amit szeretnék, ezért inkább mindent kézzel vezérlek: ventilátor fokozat, befújás iránya, belső keringetés, kompresszor. Auto módban mindezeket automatikusan vezérli érzékelők alapján, szoftveresen, mozgatva a terelőket. És mindig kapcsol kompresszort.
-
rbence
senior tag
válasz
z123456789 #40836 üzenetére
Bizony, az csak a Carmageddonban működött, hogy ha Te mész neki valakinek, a saját kocsid nem sérül
Mondjuk én hiába vigyáztam, nekem elkapták az első lökös oldalát, cetlit nyilván nem hagyott a vétkes, úgyhogy önköltséges lesz a javítása... -
rbence
senior tag
válasz
z123456789 #40834 üzenetére
Ezzel nem vagy egyedül, bár nekem egy kis 3 ajtós 6gen Civicem van, Agilán tanultam vezetni (illetve tanulok, egyelőre csak dísznek van fent a vonóhorog, mert nem használhatom még),ahhoz képest ennek el se látok az elejéig
Amúgy ez a fék takaró műanyag beteg nagyon, a Mighty Car Mods-os srácok pimpeltek vele egyszer egy Hondát youtube-on
-
z123456789
addikt
válasz
Tsebacsi #40831 üzenetére
(#40831) Tsebacsi
AZ a baj, hogy ez nem direkt volt, rettenetesen rossz parkoló vagyok.(#40832) rbence
Ja, hát igen. Én konkrétan nem érzem a kocsi dimenzióit, max anyám agilájánál.(#40833) yodamester10
Szóval azt mondod, hogy csak simán a ventilátor erősségét ha csesztetem, az nem indít be semmilyen klímát? Nálam mintha annál is felvillant volna az Auto gomb feletti zöld led. :S Na majd meglesem én is. Köszi. -
yodamester10
őstag
válasz
z123456789 #40830 üzenetére
Nemrég beszeltük nálam,hogy milyen beállítások és miként hogy műkszik az auto klíma accordban.Van időm és tesztelgetem ezért ezt is kipróbáltam amit kérdeztél.Nálam simán felnyomom 2-3 rublikát a ventilátornál semmi mást nem tekerek.
-
rbence
senior tag
válasz
z123456789 #40829 üzenetére
Taníts mester
Én múltkor 5mm-el tovább mentem, kiugrott egy bolha a lökhárítóból -
válasz
z123456789 #40829 üzenetére
Egy hangya fasza se férne be oda
-
z123456789
addikt
Fene! Még valami takartam kérdezni.
Ugyan ezen Accord típusnál, ahol van automata klíma, hogyan lehet azt elérni, hogy csak simán a kinti levegőt tolja befele a szellőző? Vagy ilyen nincs?Könyvben nem találom, és nem is jövök rá. Mondjuk reggel van 19/20 fok, az tökre elég lenne belülre. Jön is valami a szellőzőből, de mondjuk arra nem elég, hogy 3 ember légzését kielégítse, és bepárásodik. Ha meg rányomok valamelyik ventilátor kezelőre, akkor egyből már elkezdi használni a légkondit. Valami ötlet?
-
z123456789
addikt
válasz
yodamester10 #40812 üzenetére
-
válasz
yodamester10 #40827 üzenetére
Szét biztos
-
yodamester10
őstag
Érdeklődnék,hogy a Csepeli bontóban szerelnek is?
-
Caaabi
senior tag
Sziasztok, 8.generacios UFO ra van ujabb navigacios szoftver, mint a Honda DVD Satelite Navigation System v.3.90? Ani 2014-2015 os terkeppel rendelkezik?
Problema 1: Az anyosules valamiert a sinben nem mozgathato elore illetve hatra, erezni, hogy a bal oldalon menne a dolog, de a sofor uleshez kozelebb eso resznel valahogy beragad es meg se moccan, eddig ment szepen, a sinbol tegnap kikaporgaltam egy kis apropenzt de nem az okozta a szorulast, mert azota se moccan meg...:SProblema 2 : Slusszkulcsba 1616 os kodu gombelem kell ugye?
-
Nigrin
csendes tag
válasz
yodamester10 #40808 üzenetére
Amikor rángatás van akkor valamilyen okból lecsökken a nyomás a szívócsőben.
Nekem a intercoolerbe van bekötve a turbónyomásmérő.
Dízel autónál nem lehetne vákuum a szívócsőben. A műszeren látszik hogy a rángatással azonos ütemben egészen kicsit de láthatóan negatív irányba mozdul a mutató.
Ebben az irányban kellene keresni a hiba okát. -
Kornel
veterán
Szerintem minden esetben jobb az 5w40, mint a 10w40, főleg a 10w50
Swift sport motort (M16A) pl. többen nyirtak már ki 10w50 vagy 15w50 olajjal, főleg, ha pörgették is.R18A2-re is kéne egy turbot akasztani, kérdés elbirna-e a gyári motor ahogy van, maximum én is örülnék a yardot 😂
-
Elmör
őstag
válasz
Kornel #40817 üzenetére
Jó kérdés, akikhez eddig hordtam (Boti és a Honda Heart Club) mindketten 10w-40 vagy 10w-50-et tettek bele, de ebből nincs 10W-50-es. 33 ezer km után még mindig van erő, nem füstöl, olajat 4000-5000km alatt kb. 5-6dl-t kér. Megbízok bennük.
KPM-et kerülöm ha van velük rendőr is. Ritkán azért belefutok egy közúti ellenőrzésbe ahol csak rákérdeznek a kipuffra vagy akármire, de ez 2 évente egyszer és a forgalmi eddig mindig megmaradt szerencsére. -
Elmör
őstag
Megjött TypeV Lacitól az idei második olajcseréhez a fincsiség. Szívom ilyenkor mindig a fogam, de inkább ez, mint egy másik motor....
Persze van olyan, aki azt mondja ez már túlzás, de miért lenne az?
A turbo közelében nálam sokszor bőven 700-800 fok felett van a hő, az pedig közel van a motorhoz, minden melegít ott mindent és ugyanaz az olaj keni a turbót is, ami a motort.
Eddig ezzel az olajjal volt a leghidegebb az olajhő, akár terhelés akár normál használat alatt.
Eddig ennek az olajnak volt a legjobb a színe a legtovább.Nekem ennyi a tapasztalatom, az már csak plusz dolog, hogy az észter technológia állítólag azért jobb, mert nem tűnik el az olajréteg a kenés után sem amikor leállítod a motort.
-
Kornel
veterán
válasz
yodamester10 #40810 üzenetére
En elvinnem hozzájuk, ha baja van biztos megtalálják.
-
Kornel
veterán
válasz
yodamester10 #40808 üzenetére
Milyen verda is pontosan?
Nalam 1.8 R18A2 I-VTEC is ránt egy egy aprót, motorfek üzem után gázt adva, illetve kis gáz után odalepve neki.
Euro4-es I-VTEC-eknek ez sajátossága, nem hibája, ahogy olvasgattam utána.
Egyébként meg lehet tanulni együttélni vele, ha nem engedem nagyon leesni a fordulatot, és nem motorfekezel állandóan, akkor kevésbé feltűnő, de nyilván akkor eszik is. -
yodamester10
őstag
Nos,voltam üzemanyagszűrő cserén és sajna az apró "rángatás" nem szűnt meg.Imivel beszéltem és ha nincs hibajel csak találgatni lehet.Kérdés mennyire esélyes hiba jelzés nélkül ráfogni a gázpedál potméterre a hibát?Járt már így valaki?Most az a 92 ezer elenyésző ha tudom,hogy tuti az a baja.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Winner_hun #40804 üzenetére
Nekem ismerősöm adott kölcsön indikátorórát, ami 0,01 pontossággal tud mérni, és ehhez adott egy befogós mágnestalpas állványt is, amivel nagyjából derékszögben tudtunk rámérni a kerékagyra, a peremtől kb. 4-5 mm-re. De a féktárcsára nem tudtunk mérni nagyon pontosan a bemetszések miatt.
-
-
válasz
z123456789 #40801 üzenetére
Minden van
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad T540P - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest