- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz zolynet #29668 üzenetére
Háát... Ezzel a CTR-rel pont van pár baj a ringre:
-Kompresszorral pont felül nem fog menni, elveszted az élvezetes Honda "forgasd ki a szemét" karaktert, amiért a Hondákat egyébként nagyon szeretjük.
-Sajna ennek a generációnak butus a hátsó futóműve, csak bóklászik utánad.
-Ha ezt a nyomatékot a gyári sperre és a gyári váltóra engeded, imádkozni kell minden rázókövön, hogy lehetőleg csak a következőn reccsenjen, ne most.
-Kompresszor (és gondolom, töltőlevegő-hűtés, illetve a nagyobb teljesítményhez növel motorhűtés) mind az első tengelyen extra súly, hogy még orrtolósabb legyen.Szóval ez pont az az autó, ami megy, mint a barom, csak élvezet nem lesz benne sok. Sokkal inkább pályáznék egy ITR-rel, vagy egy gyári állapotú EP3 Type-R Civiccel.
Az erő nem minden. Ennek legjobb szemléltetése volt a tegnapi TC cikk:
A Honda NSX-szüzességünk elvesztése óta Winklerrel minden élményautót NSX-ben mérünk. Mondjuk egy új 911 Carrera 0,75 NSX, a Toyota GT86 0,9 NSX...Sem az NSX, sem a GT86 nem a túlhajszolt teljesítményről szól.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz SlanKyng #29770 üzenetére
Ha az ITR és a Supra is felmerül, akkor ülj le kicsit gondolkodni még arról, hogy mit szeretnél venni.
Nem rossz autó a Supra, csak összehasonlítani az Integrával olyan, mint mondjuk egy Civic Type-R-t egy Legenddel. Annyi bennük a közös, hogy kb. ugyanakkora a teljesítmény.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz zolynet #29798 üzenetére
Seggpattogáson segíthet picit kisebb guminyomás. Illetve nem feszül esetleg a gumid? Ha túl széles a felni, akkor elég furán feszül fel a gumi, az is ilyen pattogós irányba viszi el a viselkedést.
Slovakia ringen szerintem többet nyersz a sperrel, mint a Hringen, a több egyenes miatt nagyobb pluszt jelent, hogy gyorsabban tudsz kijönni a kanyarokból.
Az persze tuti, hogy a Hringen is érezhető lesz.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #29815 üzenetére
Mire sperred lesz benne, meg hazahozod, meg ilyenek, addigra lesz mondjuk 700ba. Hoztam be autót kintről, tudom: kell mégegy kocsi, amivel mész, tehát összesen a távolság háromszorosára fizetsz benyát. Meg szállást, két főre, valahol a németeknél, két osztrák matrica, stb, stb.
Igenám, csak minden pályanapra P rendszámmal akarsz menni, meg tárolni havi 10.000-ért egy bérelt garázsban? Mert utcán nem tárolhatod rendszám nélkül, hamar megb@sznak érte.Szóval ez jól hangzik, csak nem jó. Arról nem is beszélve, hogy ha kevés rá a lőpor, akkor inkább tarts valami olyan autót, amivel néha ki lehet menni a pályára, de amúgy tudsz vele közlekedni, mint kettőt.
Lehet, hogy elsőre többe kerül, de hosszú távon olcsóbb lesz.Ha meg hátsókerekes kell, és két autót tartalnál, akkor felejtsd el a 318IS-t. Egy közepes állapotú MX-5 NB 1.8-at vegyél inkább, az a hétköznapokban is fun, sperres, viszont Integrán-S2000-en innen mindenkit körbeautózol pályán.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #29817 üzenetére
181 vagyok én is, meg 90kg, és azért elférek benne.
DeathAdder: Egy mondatban két dolgot értettél félre. Az NB 1.8 140 paci, és pont az írtam, hogy azokon innen. Integrával gyorsabb leszel pályán, mint az MX5-tel, de ez nem is meglepő, az már azért teljesítményben egy kategóriával fentebb van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #29820 üzenetére
BP-n lakom, de nekem csak IS200-am van, meg 323 4wd-m, az MX-5 fateré. És sajna csak 1.6... Az se rossz, de pályára egyértelműen 1.8-at vennék, nagyobb tempónál érezhetően gyengébb, meg a 140 lóhoz már jól jön a sperr.
1 gugira necces. Sokat futott, de műszakilag értelmes állapotú lehet annyiért, talán.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz jozefgucci1 #29895 üzenetére
Kicsit levegős rendszernél normális a keringés, ameddig mozog az autó. Ha megállsz, elkezd melegedni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Eladod és veszel egy Type R-t.
Viccen kívül, ha jelentős pluszt szeretnél, akkor tényleg így.Egyébként meg ne a motor felé kezdj. Minden egyéb tuningja nélkül az igazi hülyeség. Akkor pár lépés, inkább elrettentésképp, mint megcsinálni:
-toronymerevítő előre
-komolyabb féktárcsák és betétek (pl. ebc turbo groove + ebc redstuff betét)
-valami értelmes gumi (toyo proxes t1r pl. még nem brutál drága, de elég szépet tapad, esetleg r888 vagy yokohama advan, ha kemény vagy )
-sperr, ha kijönnek az áttételek normálisra.És itt akkor 400nál tartunk, még nincs komolyabb gátlód, mindenféle okosítások a futóműben, és persze motorerőben nem vagy sehol. A direkszűrőt, chiptuningot meg hasonlókat felejtsd el. A direkszűrő hangban adhat valamennyit, de teljesítményben nem igazán, a chiptuning meg igazi átbaszás egy ilyen motornál.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #29970 üzenetére
Azért az Accord vs Insignia témában én is az Accordot vinném, gondolkodás nélkül.
6 gurigáért pedig nagyon szép IS250-et is kap, az meg más kategória.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz >>>W!nman* #29996 üzenetére
Hát, nívópálcás eldöntésről annyit, hogy az IS-ben lévő olaj közel 20.000km után is egészségesen barna volt (tehát nagyon távol a feketétől)...
A hátsó sárvédőív szerintem azért is rohad, mert a gyári rozsdavédelem ebben a korban a japóknál nem volt megfelelő. Fater '97-es 323-asa is rohadgat a hátsó sárvédőíveknél.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz BlacKSouL #30102 üzenetére
Ha van garázsod, és nagyon fix napirended, vagy mondjuk felkelésnél be tudod valahogy kapcsolni, akkor jó lehet.
Nekem mondjuk az IS -6-ban is szépen indult ma, hidegen sem jár csúnyán, meg a garázsom sem a háznál van (veterán áll benne, nem az IS), így nem pálya.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #30126 üzenetére
Jah, csak a CW-k 15k eur körül vannak még. És abban is "csak" sperr van, a futóművön tudtommal nem javítottak. Azért a pénzért pedig már erősen az s2k vásárlásán gondolkodnék, hiába régebbi.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz !Overdose! #30176 üzenetére
Jó dolog ez a kis akku, de én kevéssé hiszek benne, gyakorlati okokból.
Egyszer pl. defektet kaptunk, szalagkorláttal szegélyezett úton, éjjel, tehát nem tudtunk lehúzódni, muszáj volt látszani.
Így kivilágítva cseréltünk kereket. Aztán az 1.5-ös mocit (323F '97) fél óra világítás+elakadásjelző után nem tudta beindítani a gyári méretű akku.
Illetve esélyesen tönkremenni is hamarabb fog, mert amikor 10-20%-át elveszíti a gyári teljesítményének, akkor már küzdős lesz az indítás hidegben. A nagyobbnál pédig jóval később fog eljönni ez a pont.
Szóval szerintem ha belefér (méretben a kocsiba és pénzben a költségvetésbe ), akkor érdemesebb nagyobbat venni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ne tedd, ha kapsz a gyárihoz térképfrissítést.
A gyári valszeg kap szenzoradatokat CAN-en (abs, gyro, bármi lehet a forrás), ami miatt normálisan működik alagútban, házak között, stb. Egy utólagos navi pozicionálásban csak rosszabb lesz, ha nagyon el nem b..ták a gyárit. És persze a gyári integrálva van az autód audio-rendzerével és mindegy egyébbel normálisan.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz zolynet #30227 üzenetére
Nekem 296 (elől) és 308 (hátul).
tboy93: ha már ilyen kategóriájú terméket veszel, szeirntem vedd tárcsával. Ha egy 30k-s betétet 10.000km alatt kinyírsz, mert nem hozzávaló a tárcsa, vagy hullámos, bármi, akkor verni fogod a fejed a falba... Vagy csak sizmplán pl. kurvára csikorogni fog, a sárgának azért van némi versenybetét-betütése.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Winner_hun #30343 üzenetére
Tudod, először el kell dönteni, hogy egy ótóval a betont szedjük fel, vagy a csajokat.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Napfénysüti #30346 üzenetére
A jobb egybe is úgy, hogy megállsz a sarkon:
-5000ért mit csinálsz?
-Bármit!
-Pattanj be, megyünk betonozni!Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #30472 üzenetére
Jaja, dynamat jó cucc. A Gloriaban is úgy csukódik vele az ajtó, mint az álom. Egy csendes "dub" hangot ad.
Mai autók közül egyébként nekem is kevés kellene. GT86, illetve MX-5 ND határozottan bejövősek, de ilyen odabaszós hothatch, mint a VTi volt, már nem igazán van.
A turbósok meg abszolút nem ilyen élményt adnak.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Winner_hun #30478 üzenetére
Azért ez elég korrekt az illetőtől. Sajna, leginkább otthagyni szokás ilyenkor.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #30510 üzenetére
Jah, ezzel sajnos nem tudsz mit csinálni. Belém vonóhoroggal tolattak pl.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Jaja, 1.6-tal városban az kurvajó!
Azért az 1.5 couped sem volt egy rakéka, automatával, ellenben nem is azért szeretjük a Civic coupet, mert megy. Szimplán azért, mert szép!
Ugye a szép autó a coupe, a kicsit kevéssé szép a sedan, a többi meg... praktikus.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...