Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz z123456789 #40839 üzenetére

    Namost nem vagyok egy programozózseni, vagy egy kütyümániás, de épp ezért fura, hogy a klímának a működése ennyi embernek problémát okoz.

    Megy a motor, OFF a klímaberendezés, sötét, nem megy semmi. Bármelyik gombbal ébreszted fel, bármit nyomsz meg amivel bekapcsol (ventifokozat, AC, AUTO, bármi), akkor mindenképp beindul a klímakompresszor is. Legyen mondjuk most ez az AUTO gomb. Ekkor mindent ő irányít, kivéve a hőfokot. Azt tudod kézzel változtatni, minden mást ő igazít ehhez hozzá. Ha ezek után megnyomod egyszer az A/C gombot, akkor a kompresszort kikapcsolja, minden más marad ugyanúgy automatikus. Ha megnyomod megint, akkor ismét bekapcsolja a kompresszort. Az a gomb csak a kompresszort kapcsolgatja ki/be. (Az enyémnél a full auto módban a felirat: AUTO 23°C. Ha kikapcsolom a kompresszort, akkor kiírja, hogy AC OFF 23°C. Ha visszakapcsolom, akkor kiírja, hogy AC ON 23°C. Onnantól nem írja hogy AUTO, de attól még az.)

    Ha kézzel belenyúlsz a ventilátorfokozatba, akkor azt kikapcsolja automatáról, onnantól azt te fogod vezérelni, de a terelés iránya még mindig automatikus. Ha a fokozat helyett a terelésbe nyúlsz bele, akkor az lesz a tiéd, és a fokozatot vezérli automatikusan tovább. Ha mindkettőbe belenyúlsz, akkor minden a tiéd, onnantól megszűnik minden funkció automatikussága. Ha ekkor kikapcsolod az egészet (OFF), akkor utána megint kezdődik elölről, vagyis bármivel ébreszted fel (kivéve az AUTO gombot, mert az az előző eset lesz ismét), a kompresszor bekapcsol, és a legutóbbi kikapcsoláskor érvényes állapotok lesznek érvényesek, vagyis ha manuálisban volt, akkor mindent neked kell állítani, csak működő kompresszor mellett. Ha a terelés automata volt, akkor az meg úgy lesz visszakapcsoláskor is, stb.

    Ha bekapcsolt klíma, de kikapcsolt kompresszor mellett leállítod a motort, leveszed a gyújtást, akkor újra indításkor a motor leállításakor érvényes állapot lesz az érvényes, bármi is volt az, és nem fog menni a kompresszor. Tehát ez az egyetlen módszer, hogy induláskor ne kapcsoljon be a kompresszor, vagyis hogy a motor leállításkor működjön a klímaberendezés, de ne legyen éppen bekapcsolva a kompresszor.

    Remélem így már OK, ettől részletesebben nem tudom elmagyarázni. :)

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák