Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayg0

    senior tag

    Sziasztok!

    Nem tudom jó helyen járok e, de nem nem találtam témájában illetékesebb topikot. Ha mégis van, irányítsatok oda légyszives! Köszönöm!
    Kb másfél éve vettem egy 2TB-os Hitachi HDD-t ami 7 napnyi használat/adatfeltöltés után már produkált "érdekességeket", de akkor nem hülye fejjel nem küldtem vissza gariztatni. Időközben alig haszálat mellett (a HDSentinel alapján 77 nap) apránként romlott a kondíciója keveset ami még szintén nem volt zavaró, de múlt pénteken hirtelen 50% körülire esett és a S.M.A.R.T. táblában is durván megugrott az olvasási hibák száma. Most vissza akartam küldeni gariztatni, de mint kiderült a cég kivonult a magyar piacról (gugli segítségével kiderítettem, hogy több vevő is panasszal élt ellenük) tehát nincs kivel javíttatni, nincs kit feljelenteni/felelősségre vonni. A régi honlapjukon az olvasható, hogy "Az üzemeltető az esetlegesen nyitvamaradt ügyleteket, garanciális problémákat kezeli.", de pl a Homáros cikk alapján gyanítom, hogyha elküldöm nekik (szerintem valamelyik környező országba), abból többet se winchestert, se pénzt nem látok szóval ez felejtős.
    Mit lehet ilyenkor tenni? Érdemes a gyártóval felvenni a kapcsolatot?

    [ Szerkesztve ]

    "A Celeron egy olyan gyár ami az Intelnek készít olcsó, megbízható processzorokat, ezért felesleges a Pentiumokért plussz pénzt fizetni."

Új hozzászólás Aktív témák