- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- DIGI Mobil
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TommyY2 #49028 üzenetére
Guminyomás: Elég sok mindentől függ a gyártó által megadott érték. Az autó súlyától, a gumitól (méret/mintázat), hogy mennyire akarja a fogyasztást befolyásolni (egy picit túlfújt gumi kedvezően hat a fogyasztásra mert ha nem teljes felületen érintkezik az úttal akkor a gördülési ellenállás is kisebb lesz).
Pl a saját autómnak 2,3/2,2 bar a gyári értéke az azonos gumiméretű cégesen meg 2,5/2,6 bar. A sajátomba gyári +0,1 bar-t tolok a cégesbe meg az előírtat. Igazából ki kell tapasztalni... De a gyári értéket sok minden befolyásolja amúgy is: az autó önsúlya, a várható leterheltség (a gumiban a levegő a teherviselő elem), használati sebesség. Pl egy 100 ló körüli autónál nem számolnak azzal, hogy tartósan mész 190-el egy erősebb autónál meg igen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi