Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz zippofcy #1632 üzenetére

    Attól is függ mivel fizikáztatsz nyilván. De egy 9600GSO vagy 8800GTS 320-al már biztos nem lassulna ennyire mint csak a GTX275-el önmagában.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz zippofcy #1626 üzenetére

    Az NV-nek nem fűződik ahhoz érdeke, hogy High-ra pakold a PhysX opciót egy GeForce GTX 275-ön. Neki az a jó, ha a High opcióért veszel egy GeForce GTX 295-öt. :)
    De amúgy ez nem meglepetés előre megmondták, hogy a Darkest Of Days és a Shattered Horizon olyan játék lesz, ami maxon csak a csúcs-GeForce-on vagyis a GTX 295-ön megy majd.

  • janos666

    nagyúr

    válasz zippofcy #1626 üzenetére

    1: Ma azért még inkább a GTX295 az, ahol illene mindennek fullon menni, tehát ha 275-el csak mediumig ereszthető, még nem akkora gáz.
    2: A Highest, Veryhigh, Ultra, stb opciók mindig is nagyzolások a legtöbb hypolós programban. Akár grafika terén is alig hoznak már látványbeli javulást, miközben drasztikusan lassítanak, mert nem az az engine optimuma, nem arra tervezték, csak kitolták a határokat oda, hogy ha valakinek bírja a gépe, akkor izomból ledolgozza neki.
    3: Biztos elég friss driverekkel teszteltél?
    4: Szerintem nincs itt semmi emulálás, az API-t belegyúrták a CUDA-ba, onnantól az natív hardware (mint az OpenGL, vagy akár a DX gyorsítás is, sőt, még közelebb állhat a konkrét GPU hardwareközelebbi nyelvéhez, mint ezek, mert nv-cuda nv-gpu, nem univerzális szabvány ami mindenre jó), és az új játékok már igencsak olyan Physx runtimeot használnak, amit az nv pofozott tovább az Ageia örökségéből (még ha kompatibilis is visszafelé).
    5: A célhardware-rel az a baj, hogy mikor épp nincs számára specifikus feladat, akkor csak pang a kihasználatlan erőforrás. Nem az, hogy felvesz-e 20W-ot a foglalatból, hanem hogy kifezetted a teljesítményét, és nem aknázod ki eléggé.

    És mire kifuthatta volna magát a Physx, az eredeti tervek szerint is inkább 2010 eleje (még ha látjuk, hogy nem így történt, vagy akár már temetjük is gondolatban...), addigra már itt lesz a következő GPU-juk, aminek nő a nyers teljesítménye, így %-osan egyre kevesebb részt szakít le az elérhető számítási teljesítményből a fizika, és egyre kevésbé észrevehető az FPS csökkenés (még ha közben kisebb léptekkel halad a fizika részletessége is). És közben ha végleg kiöregszik a PPU, akkor elvethetik a visszafelé kompatibilitást, és a GPU-nak kedvezőbb számítások felé terelhetik az új verziókat. Persze ehhez az is kéne, hogy egérje munkát fektetni a Physx fejlesztésébe, vagyis több játék használja, akár ne csak olyanok amiket lepénzelnek. (Attól függetlenül, ha ez mai jóslatok szerint már sosem válik valóra.)

Új hozzászólás Aktív témák