- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- LTE frekvenciák
- Huawei Watch GT 2 Pro - egyszerűen gyönyörű
- Csúcstámadó és kompakt tablet is érkezett a Xiaomitól
- iGO Primo
- iPhone topik
- Mobil flották
- Galaxy Buds Core nevű fülesen dolgozik a Samsung
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunaqua
addikt
válasz
havri1 #32458 üzenetére
Én is így gondolom,akkor építse bele az árba a biztosítást (amit nem hiszek,hogy nem lenne benne ). Ez egy jó plusz profit szerintem.Rengetegen kötnek így is biztosítást,sokkal többen mint az eltűnt csomag.Viszont az a gondjuk ,hogy gyakorlatban sokkal kisebb érték van feltüntetve a csomagon,ezért a posta is kevesebbet fizet ha eltűnik.
-
Lazika
senior tag
-
pn4hvq
senior tag
válasz
havri1 #32441 üzenetére
Legyen igazad, és jöjjön meg mindenkinek minden csomagja
.
Utoljára tavaly ilyenkor rendeltem 5-6 dolgot is EU Expresszel, de az Anglián keresztül jött.
A mostani okospostás rendelések egy része Németországon keresztül jön és amennyire jól(?) értelmeztem, ezek Feuchton keresztül indulnak Magyarországra. De lehet, hogy benéztem valamit...Szerk.: hmm, vagyis a 1Tracking szerinti bejegyzésed:
2018-11-05 17:00:00 Customs clearance processing complete.
Még a kínai vámolást jelenti? -
Rick4
félisten
válasz
havri1 #32392 üzenetére
A belépéskor az után fizeted a közterheket, amennyiért vetted a terméket. Amikor a samsung Tv bejön az EU-ba egy konténerben, akkor nyilván nem a bolti áron van számlázva, hisze az importőr egyrészt sokat vásárol, másrészt emiatt kedvezményt is kap.
Az 2-3 ilyen cégnél már csak technikai kérdés, hogy egymás közt mekkora összegért adják- veszik a dolgokat, ha a feléért, akkor a feléért, na a negyedéért, akkor a negyedéért. És persze ezután fizeti meg a közterheket, tehát a végső árhoz képest töredék lesz a közteher, azt csak egy hús- vér ember fizeti ki egy egy bolti vásárlásnál, minden más egész eltérő százalék szokott lenni.
-
walakyb
tag
válasz
havri1 #32392 üzenetére
nem feltetlenul van kijatszva a szabaly. lehet, hogy gyujtovamot fizetnek ra, vagy hasonlo, de az is elofordulhat, hogy tenyleg okoskodva van a dolog. Viszont ez teged nem fog erinteni, mivel nem te vagy a cimzett, ergo ha fizetni kell, ok fizetnek. Amikor meg a dhl-nel valoban te leszel a cimzett, akkor mar eu-n beluli a dolog.
-
aut119
csendes tag
válasz
havri1 #32316 üzenetére
korábban én is PP-t használtam, de 5-10 Ft-os különbség van dolláronként az átváltási arányban - nem a PP javára, ami egy 400 USD-s vásárlás esetén azért sok pénz. Viszont ilyen problémás esetben sokkal gyorsabban segítenek, ez igaz. Úgyhogy talán a PP lehet a jó megoldás, ha nyugodtan akarsz aludni.
-
-
-
Tubk
csendes tag
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz
havri1 #32295 üzenetére
Ezt az átalakítót akkor is küldik ha kell, ha nem. De tényleg. Minden szarhoz odadobják. Mindent eu csatival rendelek, mégis odateszik hozzá. Valamelyik nap egy eu csatis ip kamerához adták. Megrendelésnél nem látszott, meg sehol máshol sem, csak a csomagban vigyorgott.
-
cidalain
veterán
válasz
havri1 #32267 üzenetére
Igen ertem. Viszont en egy rendeles torlest kertem, mert 1 honapja nem adjak fel, es ok irtak, hogy fogalmuk sincs mikor fogjak tudni feladni. En meg nem vagyok koteles a kifizetett termekre bizonytalan ideig varni. Es ezek utan nem tartom jogosnak a pontokat lenyelni reszukrol, mert nem csinaltam semmit. Rendeltem, fizettem, vartam. Plusz 1 honapot vartam, es ok semmit nem tudnak. Ez az o hibajuk, nem az enyem.
Ha jogos lenne ilyen esetben, hogy lenyuljak a pontokat, akkor a helyukben nem letezo termekeket hirdetnek, melyeket csesznek szallitani, majd ha reklamalnak, csak penzt visszaadni. Kesz nyereseg. Bar, ahogy megkurtottak a pontbevaltast, akar ilyen iranyu fejlesztest is kinezek beloluk.
Ez van, ez uzlet. Ott nem ismerek viccet, elvarom a korrektseget. Azert nem jar semmilyen penz (pont se), amiert nem dolgoznak meg, nem tesznek semmit.
-
cidalain
veterán
válasz
havri1 #32264 üzenetére
Eleg egyertelmuen szoktam fogalmazni. A konkret ugybenn a harmadik levelem konkretan ez volt, elotte utana koszones persze.
I would like to choose option 2: Refund to your original payment method.
I paid $15.19
- $10.65 with PayPal
- $4.54 with 227 GearBest points
Please refund both.
Asszem egyertelmubben es egyszerubben nem lehet. Ezutan ment el a tema arra, hogy a 227 pontot nem tudja visszaadni, beszelni kell a managerevel, meg anyamkinjaval. Majd arra jutottak, hogy csak zseton. Ere bepipultam, hogy ember ez cancel order, jogosan lerek vissza mindent, ne szopasson mar a hulyesegeivel. Erre meg jott ma este hogy oke, visszaadjuk walletra, meg a pontokat is, 24 ora mulva megjon. koszicsa.
Pingvinek ulnek a supportban ez tuti -
válasz
havri1 #15100 üzenetére
A 2 összeg nem egyezik,ahogy már írtam!Ilyenkor mi van?
A konkrét átutalásról a bankomnál lévő kivonat kell?Azt a honlapon belépve le lehet tölteni?Számla szerinti, pontos magyar árumegnevezés : itt simán írjam be a pontos típust és hogy mi is ez?
Címzett bejelentett lakcíme : it is elég ha csak simán beírom,vagy be kell szkennelni a lakcímkártyát?
-
nimfas
addikt
válasz
havri1 #14942 üzenetére
Tudom hogy illetlenség de ezt velem is eljátszották.
Rendeltem egy quadcoptert 15 usd értékben, meg is jött.
Repült 2*10 percet aztán semmi. Írtam nekik, válasz: biztos tönkre tettem. Mondom ok ha ti így.... Rendeltem egy másikat "biztositással" meg is jött, tracking nélkül. Hát sajnos nem jött meg.... Volt rá kamu pár dolláros biztosítás így nem kellett hozzá PayPal vita. Ez volt az egyetlen ilyen eset és pont a GearBesttel. -
vandor01
senior tag
válasz
havri1 #14942 üzenetére
ne aggodj....
nekem volt biztim es DPD-vel szalitottak (amiert fizettem) es a vegen igy is "eltunt"
1. akciosan EU-raktarbol vett tablet... nem kuldtek ujra!
2. a zsetonra vartam 3 hetet mig a DPD vizsgalat befejezodottazota nem fizetek se a szallitast se biztositast... miert is?
kinabol kellett ujrarendelnem 50EU val dragabban!
halisten VAM-on nem fogtak meg... -
bul07
nagyúr
válasz
havri1 #14934 üzenetére
Igen nálam is ez volt 50% akartak visszaadni plusz két levél és a teljes összeget visszaadták
Szerintem csak bepróbálkoznak
Amúgy elsőre másolt szöveget küldenek
Mert én elsőre beleírtam hogy postán szomszédnál rákérdeztem, de csak azt küldték mind neked is hogy nézem meg a postán meg hogy jó e a cím -
peestike
senior tag
-
KisApám
addikt
EZ mennyire igaz még?
"Amennyiben további kérdése van, úgy további információt kérhet a http://www.nav.gov.hu/
internetes oldalon található Váminformációtól, hétfőtől csütörtökig 8.30-16 óráig, pénteken 8.30-13.30 óráig.
Telefon: +36 1‐301‐6950, +36 1-301-6951
Kék szám: 06‐40‐346262" -
KisApám
addikt
A lényeg: Januárig ha nem érkezik Tőlük semmi (másik 3 netes helyről - BangGood, E-bay, TinyDeal - eddig rendesen jönnek), minden féle képpen írok a GearBest-nek (eddig inkább GearWorst) és pénzt vissza.
DE addig csak 1 hónap telt el (kb. 23 munkanap), azaz még ráadok Nekik 15 munkanapot. Csak utána írok.
És a félreértések elkerülése végett:
NEM nyavajgok, hanem előre gondolkozom, hogy mit hogyan és merre, ha gond van. Infókat osztok meg és érdeklődöm. -
L4mie
veterán
Ilyent használunk fürdőszobába
jó a hatótáv, méretéhez képest korrekt hangja van. És baromi jól néz ki.
Másnak meddig bírja az akkuja, nekem mintha kb 1-2 óra között mozogna, bár még nem tudtam rendesen letesztelni :S
Ami zavaró, hogy ha nincs kapcsolata akkor sem kapcsolja ki magát mondjuk 10 perc múlva.
-
L4mie
veterán
ugyanez P3 és P3 youth szeptember közepi rendelés, support 24 órán belül válaszolt, visszakaptam walletra a pénzt, bár nem kértem paypalra, mert úgy gondoltam le fogom vásárolni. aztán a végén kaptam egy olyan üzenetet / mintha a 10. csomagom tűnne el, és mintha én lopkodnám őket/ amitől kinyílt a bicska a zsebemben, akkor meggondoltam magam, jobban jártam volna a paypallal.
-
Surda-
őstag
-
XtremLor
őstag
Nem csak nagyobb a f@rka... nekem is volt amit nem kaptam meg toluk, a support konvergal a nullahoz, dispute utan kertem vissza a penzem...nekem sem kell wallet .
Megis van most 2rendelesem, vagyis 3-om de az egyik ilyen centes tetel, ebbol kivancsi vagyok mi jon meg, ha gond lesz akkor elfelejtem az oldalt es kesz. -
pimmi
senior tag
egyébként nem hülyeség ez, nekem jött egy csomi ebayről és aki rendelte ékezettel irt mindent, a név és a cím betűi amik ékezetesek voltak egy káró jel volt ott, csoda hogy ideért......
más
az hogy lehet hogy ezen rendelésemnél ami a képen van a számla helyérekattolok a főoldalra tesz, ez 2 napja még a számlát mutatta, ez rossz jel? -
sanzi89
addikt
Nem tudom, mégis mire kellett volna még várnom? Minden határidőt, amit a GB kért bőven kivártam. Végül a GB legjobb megoldása a 70 dollár visszaadása. Szerinted ha a GB azt hinné, hogy a csomag bármikor is megérkezik, akkor felajánlana 70 dollárt? Innen egyértelmű, hogy én a csomagot soha nem fogom megkapni.
Természetesen leírtam az üzenetbe minden infót, köztük ezt is.
A csomagra szeptember 2-a óta várok EU-s raktárból, 5-7 napos ígért szállítási idővel. -
maate_toth
csendes tag
POD van róla, hogy megkapta, és átvette a GB. (Ezt is nekem kellett bekérni a DPD-től, ami azért elég gáz...) Elsőre nem hívtak, és értesítést sem hagytak, így nem tudtam regisztrálni alternatív kiszállítási helyszínt. Próbáltam utána rögtön kérni egy délelőtti második kiszállítást, és a második szállítás napján kértem, hogy adják meg a futár telefonszámát, amit nem kaptam meg (mert harmadik fél vagyok), így nem tudtam egyeztetni, és 20 perccel az indulásom után hívott, de már nem tudtam visszafordulni, és nem is várt volna meg. Egy szállító cégnek nem az lenne az ideális, hogy kiszállítja a terméket, és mindenki boldog? Ehelyett még mindig itt e-mailezek össze-vissza. Egyik nap megegyezek a DPD-vel, hogy másnap kimegyek, a (számomra) világ végén lévő depójukba, és átveszem személyesen, de azért még aznap visszaküldik a feladónak, azzal az indokkal, hogy visszautasítottam. Nekem ez nem kerek, és egyáltalán nem profi. Értem én, hogy akár 2 napot is tölthettem volna itthon, hogy várjam a futárt... Munkahelyre nem rendelek ilyet, mert nem nézhetnek bele. Ha meg össze van törve jegyzőkönyv nélkül, megint a f*sz rossz oldalán állok.
Egy percig sem gondoltam, hogy ez a szállítási gikszer a GB sara, nem tehetnek róla, hogy a DPD ennyire rugalmatlan. A probléma megoldásának a nehézsége, na az az ő saruk. (Én menjek a POD után, és társai)
A $9-t elengedtem, hanem a maradék $67 a gond, azt milyen jogon nem térítenék vissza? -
bul07
nagyúr
Ügyfélszolgálatot azért ......
Mert kamuznak és húzzák az időt, meg azt kérik hogy várj 60napot a vásárlástól
Mert DPD csomagnál a DPD nem tud/tesz semmit Gearbest nélkül, ők meg nem reagálnak a tikettekreNekem
2db július 26-án fizetve, paypal-on megnyitva az ügy
4db augusztus 13-án fizetve, ezt nem fogom megreklamálni mert ilyen villám akció 4x0,1$ fizettem, csak szívom a fogamat -
thefreeman
aktív tag
Én még kivárom ennek a hétnek a végét esetleg a következő elejét és ha akkor sem lesz változás akkor nyitok vitát a paypal-en, hogy vagy küldjék újra vagy a pénzt vissza. Én sem a GB-t hibáztatom szerintem is a DPD-vel kell hogy legyen a gond. Pedig szerintem ha csak simán ajánlott levélként küldenék Angliából akkor mindenki jobban járna. Nekem Romániába kellet ezért csak 3 dollár kőrül volt a szállítás de inkább fizettem volna 9-t csak hogy megjöjjön rendesen.
-
tibcsi0407
félisten
Itt az én esetem. Két telót rendeltem egy időben, az egyik megjött, a másik nem. EU Warehouse, Hollandiában feladva DPD-vel.
Amelyik problémás:
27.08.2015 23:32 Best (NL)
A küldemény beérkezett az elosztó központba
27.08.2015 17:32 AMSTERDAM (NL)
A küldemény beérkezett a feladó depóba
27.08.2015 16:04 AMSTERDAM (NL)
A küldemény átvéve a feladótól
24.08.2015 06:00 DPD adatközpont
A megrendelési adatok továbbitva a DPD felé.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP EliteBook 850 G3, 15,6" FHD, I7-6600 CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, AMD VGA, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD IPS , I5-6300UCPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5480, 14" FHD , I5-6300UCPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Dell Latitude 5480, 14" FHD , I5-7300UCPU, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 11, ( olvasd végig )
- Komplett PC - Intel Core i7-9700K, 32GB RAM, NVIDIA GeForce RTX 2060 SUPER
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- ASUS TUF Gaming A17 FA707NV - 17.3"FHD 144Hz - Ryzen 7 7735HS - 16GB - 1,5TB - RTX 4060 - Garancia
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest