- Megvan a Pura 80 nemzetközi startja
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Fairphone 6
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferike81
senior tag
válasz
Lazika #33078 üzenetére
Ne vedd feltételezésnek, csak megjegyeztem, hogy van sajnos sok ilyen. Átveszi, és szép csendben örül magának. Mondjuk a nem veszem át a csomagot sem a legjobb megoldás. Nekem volt már, hogy megjött refund után pár hétre, de nekem kellett a termék, így kértem számlát és utaltam az árát. Igaz ez csak 30 dodó körüli cucc volt. Viszont volt már 100+ $-os motyónál, hogy mikor fél évre befutott egy ismerősnek, jelezte nekik és csak 70%-ról küldtek számlát. késedelmes teljesítésért -30% nem rossz.
Részemről ennyi elég volt a sok idegeskedés a GB-vel kapcsolatban.
Én azt hiszem, hogy itt sem a GB-vel volt igazán baj, hanem a szállítmányozóval. A GB olyan amilyen, valóban nincs már annyi jó akció mint régen, de azért a küldött árú az nekem még mindig az volt amit rendeltem. Na eBay-n már volt jócskán, hogy nem azt kaptam amit rendeltem, és szállításban sem jobbak mint itt. Most is lóg vagy 4 eBay-s csomagom. A kínai vásárlás nem az idegeskedésről szól. Viszont ha ésszel vásárolsz akkor lehet bestbuy dolgokat venni. -
Ferike81
senior tag
-
havri1
félisten
válasz
Lazika #33071 üzenetére
Mi az utolsó válasz a ticketben GB -től?
60 nap most dec-ben telik le ugye? Addig még megindulhat a csomag, de azt kivárod, 61. napon írsz egy levelet még nekik, hogy akkor szeretnéd érvényesíteni a refundot, illetve kéred a kerestetésről az eredményt, mert szükséged van rá, a feljelentéshez..Rick4: Szuper, enyém már a kézbesítőnél
-
havri1
félisten
válasz
Lazika #32956 üzenetére
Sajnálatos, tényleg. De én még mindig azt mondom, ez nem a webshop hibája. DHL és Magyar Posta között tűnnek el. Ez olyan, mintha Te feladnál egy telefont egy kínai vevőnek, és valahol HK környékén eltűnne, Te vagy a hibás? Erre amúgy vélhetően a webshop is rájött, ugyanis bevezetett egy más szállítást, Szlovákián keresztül, ugyanígy. Ja mert persze azt sokan kifelejtik, hogy így megvan spórolva nem kis JMF..DHL Expressel még nem tudok eltűnt csomagról.
Elkezdtem nézni a Lucky Packos videókat, hátha..
-
havri1
félisten
válasz
Lazika #32763 üzenetére
Őket is meg lehet érteni, nyilván elfogult az ember ilyenkor. Nekem 1 vitám volt velük évekkel ezelőtt, egy drágább fülhallgató meg nem érkezése kapcsán, ott egy hét alatt odáig jutottunk, hogy walletre utalnák vissza a pénzt. Én nem fogadtam el, jobb szeretem a tiszta dolgokat, ugyanis ha legközelebb onnan vásárolok, nincs PP védelem. Végül PP-hez kellett fordulnom, mert csak az időt húzták (mindez 60 nap után történt).
Egy esetből én nem tudok levonni következtetést, viszont szeretem a pénzem biztonságban tudni. Biztosítást ettől függetlenül nem kötöttem most sem, vallom, anélkül is meg kell oldódnia, ha baj van.Tubk: nem rossz
-
Tarokk79
aktív tag
válasz
Lazika #32742 üzenetére
Sziasztok,
Nekem 11.01-én adták fel a telefont a németek, de még nem érkezett meg Magyarországra. Már nyitottam egy ticketet, azt ígérték, hogy kivizsgálják várjak 5-7 napot. Most írtam nekik megint azt írták vissza, hogy a 60 nap december 17-én telik le, addig nem tehetnek semmit.
PP-lal fizettem és kötöttem biztosítást is. Mit tehetek? Tényleg várjak még kb. 3 hetet?
Előre is kösz,
Tarokk -
Beni2360
félisten
válasz
Lazika #32579 üzenetére
Remélem biztosítást fizettél egy telefonra? Ilyen összegnél már kell azt a pár $ megfizetni.
Én még olyat nem hallottam az elmúlt évek alatt, hogy a bank visszafizette volna valakinek a pénzt mert nem jött meg az áruja. Van egy bizonyos pár órás volumen amiben lehet kérni vissza bizonyos esetekben az átutalt összeget. -
Tortug@
csendes tag
válasz
Lazika #32487 üzenetére
Remélem neked zökkenőmentesebb lesz a történeted, mint nekem. Igaz, valakinek kevesebb, mint 24 óra alatt jött meg Feucht-ból. Mivel ezt a konkrét TR számot itt találtam, feltételezem nem gond ha bemásolom referenciának -> CF511630332DE. ha mégis, akkor szóljatok és javítom.
@Akinek van véleménye/tapasztalata: PayPal dispute eszkalálás 54 nap után? Utána való napon jár le a lehetőség az eszkalációra.
-
szmyky
aktív tag
válasz
Lazika #32457 üzenetére
Első körben kérd, hogy indítsák meg a nyomozást a szállító cégnél.
A nyomozás eredményéről pedig kéred a hivatalos dokumentumot.
Ha megkapod a dokumentumot, amit kétlek, akkor lesz a kezedben egy papír arról hogy eltűnt a csomag.
Ha nem kapsz hivatalos dokumentumot, akkor az arra lesz bizonyíték, hogy az eladó nem tesz meg mindent a csomag előkerítése érdekében. -
havri1
félisten
válasz
Lazika #32457 üzenetére
Első körben ezt ajánlják fel, de pár levélváltás után már hajlandóak a walletre visszaküldeni (akár) a teljeset is, ami opció ugye, de nem mindenkinek jó. Én ennél a pontnál indítottam PP-n egyszer ügyet, szinte azonnal visszakaptam a pénzt.
Most parázok én is, mert nem szoktam biztosítást kötni, elvből, hiszen számomra egyértelmű, hogy a feladó a felelős a csomagért a kézbesítésig, mint ahogy ezt itt már beszéltük nemrég.
A vevőnek egy feladata van a vásárlás során, kifizetni a vételárat előre. Ha ez teljesül, semmi teendője nincs. -
azbest
félisten
válasz
Lazika #32430 üzenetére
A priority line esetén számtalanszor le lett írva, hogy előbb csak kikérik a futáros küldeményazonosítót, de csak akkor fog feléledni, amikor már elért európába. Ez pedig 1-2 hónap is lehet. Lehet, hogy addig is követhető a csomag a kínai szállítónál, ha ismert ki hozza európába ("post from china dhl" és a normál dhl futáros is külön), de normális, hogy hetekig nem frissül. Például a TrackChecker Mobile appban jó eséllyel be lehet állítani. Ha beért európába és feléledt a követés, akkor már csak napok kérdése.
Gondolom a te eseteben is valójában "elvileg feladta magyarországra " helyett az szerepel a követésben, hogy kikérték az azonosítót. Csak nyelvi problémák miatt nem tudod értelmezni.
-
walakyb
tag
válasz
Lazika #32430 üzenetére
Tippre Feuchtbol indult el, ott sajnos a csomagok egy resze valahol elkopik
Mindenesetre varni (egyelore meg lehet azert remenykedni), es varni. Ha mar legalabb 3 hete nem valtozik semmi, akkor GB-vel vedd fel a kapcsolatot, hogy kerestessek a csomagot, es szeretnel kapni masolatot a valaszukrol.
PP-re iden nem javasolnam atvinni az ugyet, nehogy azert utasitsak el a kerelmedet, mert tul koran van, es meg lehet, hogy uton van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor 400 Lite Fekete + fülhallgató
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 980 4GB Aio Corp Croma CM 600W
- BESZÁMÍTÁS! HP Victus 16-D0655NG notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest